אוהד הפועל פרץ למגרש, הדרבי התל אביבי פוצץ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י EuropeGuy, ‏3/11/14.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מסכן הבן אדם גם ככה נראה אחד שבקושי עובד אז ככה לקחת לו גם את זה ?

    זה מצחיק והכל אוב ויפה אבל אני יכול להעיד שבוסרמיל תמיד עומדים על המשמר כמו שצריך. מעניין אותי באמת לשמוע את עדות הסדרנים ממקרה הדרבי .. הודו בזה שהיו עם הגב לקהל? או את תגובת השוטרים למה לקח להם כל כך הרבה זמן להגיע אליו ..
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    בטדי אתמול עמדו יפה והיו עירניים.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כי לא היו גולים של בית"ר לקפוץ בהם
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    כי פואד הרי פרץ אחרי וולה מ-40 מטר של שגיב יחזקאל.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מה הקשר אם מותר לשאול?
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    העיקר שאתה שואל אותי מה הקשר אחי. מה הקשר בין מה שכתבת למה שאני כתבתי?למה זה היה נחוץ גם?
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    למה זה היה נחוץ???? כי האבטחה בטדי היא בדיחה!!! ולראות את הסדרנים והשוטרים קופצים עם הקהל בגולים של בית"ר זה בושה וחרפה! אגב, האוהדים של הפועל חיפה יצאו אתמול באוטוביאנקי משוריין שהם לא הותקפו אחרי ניצחון בטדי?
     
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    האבטחה בטדי היא הכי טובה בארץ, תשאל את אוהדי הפועל איפה יותר בטוח להם, בטדי או בבלומפילד. זה שהשוטרים והסדרנים אוהדי בית״ר זה משהו אחר, אין שום איסור על זה. אתמול רק נעצר אוהד אחד שזרק אבנים על אוהדי חיפה, מקווה שזה ימשיך ככה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא לא לא חבר יקר!!!!
    נגד הפועל ת"א או סכנין זו ממש לא חוכמה!!!
    הבעיה היא מה קורה במשחקים "הקטנים", כאשר ברוב המקרים מעשי האלימות נעשים מול העיניים של השוטרים.
    ואין בעיה שהשוטרים אוהדים של בית"ר, אבל כשהם בתפקיד, הם אמורים לשים את זה בצד.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,555
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אוהד נתניה כתב כאן לא מזמן שכאשר היה בדרך חזרה מטדי הוא כמעט חטף אבן מאוהדי בית"ר, משהו שנזרק על האוטובוס של אוהדי מכבי נתניה או משהו כזה.

    בשנה שעברה נסעתי לטדי למשחק באוקטובר בהסעת אוהדים(אני אוהד הפועל למי שלא יודע). חלק גדול מהאוהדים שהצעתי להם להגיע אמרו שהם חוששים. חלק פחדו לבוא על אדום והגיעו עם חולצה אדומה, בלי צעיף, וחלק התעטפו בסווצ'רט. שלא נדבר על זה שאוהדי בית"ר ניפצו לנו שמשה באוטובוס בהלוך כשהיינו קרובים למגרש. לא מספיק בטוח לנסוע לטדי, מה שאי-אפשר להגיד על המצב ההפוך: כל אוהד בית"ר יודע שהוא יכול לנסוע למשחק נגד הפועל והוא יחזור הביתה בריא ושלם. גם אם יש אוהד כמו פואד שהתפרץ למגרש. ועוד לא דיברנו כאן על ההחלטה המטומטמת של המשטרה לשחרר קודם את אוהדי בית"ר(במשחק בית של הפועל אין הפרדה כזו וברור שלא יהיו מהומות כשהפועל הם הרוב. אוהדים נוסעים מרחוק מת"א וצריכים לחכות שעה לפחות שקרוב ל-20 אלף אוהדי בית"ר יועילו בטובם ללכת הביתה ומי יודע אם אין אחד שמתחבא לנו בשיחים). את עניין השאטלים אתם לא זוכרים?
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,936
    קשה לדעת מה היה קורה אילו המשחק נמשך. קשה גם לומר שכל הכותרות שבסופו של דבר היו אכן מבטאות את התגובה לאירוע עם האוהד, כי מה שקרה אחרי הסיפור עם האוהד הגביר את הלהבות ואת האלימות משמעותית והפך סיפור לא קטן גם כך, לסיפור גדול מאוד. אז אני ממש לא יכול לומר מה היו התגובות אילו זה היה מסתכם באוהד ההוא וזהו, כי הוא הפך לחלק מאירוע ולא לכל האירוע.

    ועם זאת, בגדול, אין ספק שהעובדה שהמשחק פוצץ כמובן עשה הבדל. אני לא מאמין שזה יוביל להבדל משמעותי בשורה התחתונה - צעדים כלשהו שיינקטו. ואני כן מאמין שהאוהד הספציפי יקבל בראש והיה מקבל בראש בכל מקרה, כי האירוע כל כך חריג. אבל, כל זה לא נותן לגיטימציה לאיש לקחת את החוק לידיים. אתה לא פותר אלימות בעוד אלימות. אם החוק בעייתי, ואם בסמכות איגוד השופטים לעדכן אותו, אפשר היה לעשות את זה אחרי המשחק, בכותרות גדולות.

    חוץ מזה, אפשר לחשוב שאוהדי מכבי הזדעקו כי נעשה עוול לכדורגל או מילים בומבסטיות אחרות. עניין אותם שהקבוצה שלהם בנחיתות בדרבי, זה הכל. בדרך, לפחות אחד המאבטחים גם נפגע. ממש חסידי אומות עולם, האוהדים האלה.

    מכבי חייבת לקבל הפסד טכני כי היא פוצצה את המשחק. לא שלהפועל מגיע לקבל משהו על המשחק הזה.
     
    oranfu ו-שי אוהבים את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אין אוהדים של קבוצה אורחת אחת שמתישהו כשיצאו מטדי בתוצאה טובה לא חטפו. אלא אם כן מדובר בסכנין שזה באמת מבצע צבאי לכל דבר לאבטח אותם.
    לא יודע מאיפה הוא הביא את זה שהאבטחה בטדי הכי טובה בארץ ושאוהדים מגיעים לטדי בכיף ובלי פחד.
    אפילו לסכנין נסעתי עם חולצה צהובה בלי חשש, בטעות אפילו חנינו עם כל האוהדים שלהם, ולא במגרש החניה המיועד לאוהדי נתניה, כל הדרך לאוטו חולפים על אוהדים שלהם, רק צוחקים, מסתלבטים האחד על השני בסבבה, מחליקים ידיים ומאחלים שבוע טוב ובהצלחה. ולא הפסדנו שם, המשחק הסתיים בתיקו. בטדי לא רואה את זה קורה. עדיף לברוח לאוטו בשקט וכמה שיותר מהר. לפחות לנו יש יתרון על אוהדים של הפועל ת"א או חיפה זה שאנחנו גם צהובים אז לא מיד שמים לב באיזה צד אתה.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    כן, רשמתי שאתה מגיע בכיף ובלי חשש, אפילו רשמתי שמלאכי השלום מלווים אותך עד המושב. נו באמת...

    אני אוהד בית״ר 12 שנים שהיה כמעט בכל משחק חוץ אפשרי (כלומר כל אצטדיון), ואני יודע מה זו אבטחה טובה. בטדי הקהל האורח מקבל שטח חנייה לעצמו בזמן שאוהדים שלנו צריכים להחנות קילומטרים מהאצטדיון, בטדי חוסמים את האוהדים שלנו משני הכיוונים לכמה זמן שצריך עד שכל האורחים יכנסו. ההפרדה בין הקהלים בטדי מוחלטת, וכמובן שזה בא לידי ביטוי במשחקים גדולים ולא קטנים כי המשטרה מין הסתם תערך יותר טוב ל-2000 אוהדים מאשר לארבעים כמו שהיה אתמול. אני במשחקים גדולים בחוץ יכול להגיע בלי בעיה לאיזור שער 5 או פעם ליציע ג ולגרום לבלאגן תוך שנייה, בטדי זה לא יקרה כי האבטחה עובדת. בחיפה זה בכלל שכונה, תוך שנייה אפשר להתחיל שם בלאגן.

    דור יכול להגיד מה שהוא רוצה עד מחר, אבל אני אישית יודע ולא מהתקשורת רק שעל כל תקרית אחת בטדי בין אוהדי ביתר להפועל היו 5-6 בבלומפילד וברחובות סביב לו. בטדי האבטחה הרבה יותר איכותית מרוב המגרשים בארץ.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    לא יודע. לא הבנתי את העניין הזה בטדי שאני 40 דקות נשאר בתוך היציע עד שאוהדי בית"ר כביכול מתרחקים, ואז הולך שתי דקות,וחוצה את הכביש והולך למכונית מלווה באוהדי בית"ר. אותי לא תקפו או משהו כי הלכתי עם שני חברים אוהדי בית"ר אבל סתם לא הבנתי מה הפואנטה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Landon Donovan Member

    הצטרף ב:
    ‏9/10/06
    הודעות:
    1,410
    לייקים שהתקבלו:
    61
    אני לא מצליח להבין את הלוגיקה שמובילה למסקנה הזאת. השופט עצמו כתב בדו"ח השיפוט שלו שהוא הפסיק את המשחק גם בגלל פריצת אוהדי מכבי וגם בגלל אוהדמהפועל שתקף את זהבי.