הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    זה נכון שהתפקיד המקורי שלו הוא קשר אחורי, אבל עד עכשיו "התרשמנו" ממנו רק כבלם ולדעתי זה פשוט חוסר אחריות מצד אסי דומב (שיודע דבר אחד או שניים על מזה להיות בלם) לרוץ עם איקנדה כבלם הקבוע שלך שבוע אחרי שבוע.
    אולי כלפי חוץ משדר ביטחון עצמי, אבל הפעולות שלו חסרות אחריות בכל הקשור למשחק ההגנה (ואפשר להבין את זה, הוא לא בלם).
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,113
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    EsheD אוהב/ת את זה.
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אם המהלך הזה יתבצע נכון זה יכול להיות מהלך אדיר. אם זה יתרום לשקיפות, אז זה יעזור במציאות רוכש ואולי יקרב עוד יותר את הקהל למועדון.
     
  4. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    על פניו מראה כמו מהלך מבריק,של איש שהבא מהתכום הכלכלי ויכול לעזור לשפר את המצב ולתת קצת יציבות בניהול של הקבוצה.
    אבל בגלל שזו הפועל ת"א שמנוהלת ע"י שתי אינטרסנטים שרק מחפשים פרסום,חיים רמון ועידו חג'ג' אי אפשר לדעת מה המניעים.
    עד עכשיו ברקו היה השעיר לעזעזל שמו אותו בפרונט והוא חטף את כל האש,והוא גם הזמין את זה בחלק מהתבטאויות שלו. נראה עכשיו עם המנהל החדש אם באמת הוא יצליח לשפר משהו או שגם הוא בא לקבל פרסום על הגב של המועדון.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אני איבדתי כל אמון בעמותה שעד עכשיו התפקיד שלה מסתכם בלמלא את הפיד של הפייסבוק שלי בשטויות ולארגן הסעות למשחקים פה ושם - לא שזה לא חשוב, אבל את זה גם הארגון הידוע לשמצה(אולטראס-הפועל) - גם יכול לעשות. לעמותה אין כסף, אין לה כוח והיא לא משפיעה על שום דבר. מה שכן אני מוכן להגיד הוא שהחדשות אתמול הן קצת פחות גרועות או 'יותר טובות' ממה שאנחנו רגילים אליו בדרך-כלל.
    כמובן שאני לא מבין גדול בכלכלה וגם לא בקיא בכל התסבוכות של הפועל(ומעניין למה - הרי שום דבר לא שקוף במועדון הזה, ותודה לחיים שמקצר לנו את החיים) - אבל אני בספק איך עוד אפשר לצמצם נזקים כלכליים. אם הפועל לא תעפיל לפלייאוף העליון, וכרגע אנחנו ממש לא שם - אז מדובר בהפסד של 3 מליון שקלים. כל עובדי המועדון קיצצו במשכורות, חלק מאוכלי החינם הלכו הביתה. אין כסף לחיזוק. הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא לא לשדרג חוזים לשחקנים שבמועדון משום-מה חושבים שמגיע להם כמו ליאור לוי או זגורי, ולשחרר את דני עמוס וקולין שיש להם חוזים כבדים ותרומה אפסית.

    הצעד הראשון שהייתי עושה הוא מחירים יותר מוזלים לחצי השני של העונה כדי 'למלא את בלומפילד'. זה יגדיל את הסיכויים שלנו לפלייאוף ויאחד את המועדון עם הקהל.

    כל נושא אלירן עטר אגב נראה לי כמו בלון שבקרוב יתפוצץ. הייתי מעדיף שהפועל תתמקד בחיזוק של 3-4 שחקנים בינוניים ולא אחד שנחשב לסופרסטאר ולא שיחק הרבה זמן. שיילך למכבי. אסי דומב אמר 'חסר לי 2 בלמים, קשר ו-2 חלוצים' - לא רע, אז לפחות חצי קבוצה יש לו. חבל שלא חשבו על זה בקיץ והביאו מליון שחקנים מליגה ג'.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
    אין לך ממה להתפלא..הכדורגל הישראלי מזמן הפך לשוק..מחפשים מציאות בליגות נמוכות כדי למכור ולעשות קופה,רק שאת מחטט בזבל אין יותר מידי מציאות...
    לשרצקי זה הולך,לטביב פחות,ולהפועל בכלל לא.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם יש איש עסקים שמוכן לתת כסף ספיציפית לאלירן עטר ולא מוכן לעזור עם סכום דומה של כסף בדברים אחרים חשובים הרבה יותר, לא צריך טובות וגם לא את אלירן עטר.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    בהנחה שאי-אפשר לבחור מה לעשות עם הכסף, אני לא מתנגד נחרץ להבאתו של אלירן עטר מהסיבה הפשוטה: הפועל חייבת חלוץ, ולא אחד צעיר מידי כמו גוזלן או מעבר לשיא. אלא אחד שיודע לתת גול, ועטר עושה גולים מכלום. אני לא מדבר על האפשרות לפספס את הפלייאוף העליון בכלל, עם זה אני עשוי להשלים - אני מפחד שהפועל תרד. הקבוצה במצב קשה מאוד וזה שהליגה צפופה גם די מלחיץ, חוץ מעכו כל הקבוצות במומנטום סביר.

    אגב, אתמול ראיינו את איתי שכטר ביציע העיתונות, דרך הסקייפ. עושה רושם שהוא בדרך חזרה לישראל. מילא באר-שבע, אבל לראות אותו במכבי חיפה ובעיקר במכבי - זה יצבוט לי בלב. איך הוא נכשל אצלנו בגדול בעונה שעברה, לא הצליח לעבור אפילו שחקן. כל-כך איטי ואפור. שלושער נגד רמת-השרון וחוץ מזה כלום ושום דבר.
     
  9. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    כשאין כסף למשכורות ומישהו מוכן לתרום להבאת שחקן רכש יקר זה פשוט מביך, ולהסכים לזה זה מגוחך ולא רציני.
    אי אפשר להתנהל ככה.

    הפועל בכלל, בכל הנוגע לחוזים מול שחקנים, היא פשוט שערורייה. אי אפשר לתת אחוז כזה גדול מהתקציב לשחקן אחד, וגם לא לשניים. מועדון צריך לבנות את הסגל באופן מאוזן לפי התקציב הקיים. ורמוט למשל הוא שחקן לא הגיוני בפיירול, גם אם הוא בעל ערך רגשי ומשדרג רבות מקצועית, ובמקומו ניתן להחתים שחקן זול יותר בעמדה שלו, ולשדרג עמדה אחרת בה יש שחקן שלא ראוי לשחק בליגת העל (ויש להפועל כאלה).
    להוסיף לכל זה את עטר במשכורת מנופחת כשלאחרים לא נכנס כסף למשכורת זה בכלל מתכון לאסון.

    בקריית שמונה יש סגל שלם עם שכר מאוד דומה - לזה צריך לשאוף, בהתאם למה שאפשר להוציא.
     
    Civil אוהב/ת את זה.
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    הדרישה של דומב היא להרכיב קבוצה חדשה. ובמצב הקיים אם הוא בונה על חיזוק כלשהו הוא יצטרך לוותר על הנכס האחרון שנשאר לו במועדון והוא גילי ורמוט, בצעד שנראה כחיוני לשני הצדדים.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    דומב יכול לדרוש עוד הרבה דברים. ההשפעה שלו בהפועל ת"א אפסית, כמעט ולא קיימת. לא נכנס לדיונים אם זה נכון(הוא לא מספיק טוב) או אם זה לא נכון(מאמן צריך להיות קודקוד המערכת). ורמוט רוצה להישאר בהפועל ת"א לפחות עד סיום העונה והוא לא ימכר. אנשים מתעקשים לדבר עליו שוב ושוב. פורסמו לא מזמן המשכורות בהפועל ת"א. אם קליימן היה נשאר ולא עמוס - הפועל חוסכת על משכורת חצי מליון שקל. אם קולין היה עוזב לקבוצה שתשתתף בשכרו - היו חוסכים גם סכום זהה. במקום להביא עשרה שחקנים מליגה ג' - אפשר היה להביא שלושה-ארבעה שחקני סגל נורמלים. והנה עוד טעות - עבדורחימי, למשל. היה אפשר לרכוש אותו בגרושים. נעשו מספיק טעויות חוץ מזה.

    המשכורות כן ישולמו עד לסיום העונה, זה לפחות ממה שאני קורא. בתקווה שנהיה בפלייאוף העליון, וחלוץ אמור לתרום גם למטרה הזו. שחקנים יתמרמרו על המשכורת של עטר? מי שלא מתאים לו יכול ללכת. גם ככה בקושי יש שחקני כדורגל בקבוצה הזו. חוץ מורמוט - שגיב יחזקאל, אבו אל-היג'א, משה אוחיון, סארי פאלח, גוזלן, ליאור לוי(אין ברירה), סאשה וזגורי(העונה לא נותן כלום). את כל השאר אפשר להעיף.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    אתה בעצם אומר לבנות סגל של 15-16 שחקנים, כדי שיהיה את גילי ורמוט בקבוצה.

    יחסית לכאלה שמעלים תלונות עליי ועל אוהדי מכבי נוספים שלא מסוגלים לקבל ביקורת, יש כאן כמה אוהדי הפועל שמגנים באופן דיי הזוי על ההתנהלות הביזיונית בהפועל..

    אגב, בנוגע לשגיב יחזקאל - כאחד שמכיר אותו עוד ממכבי, הוא מוכשר, אבל לא צריך לבנות עליו הרים וגבעות. יסיים מקסימום כזגורי 2.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/1/15
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    זה לא מדויק. אין צעד שהנהלת הפועל עשתה 'שעבר בשקט' יחסי אצלי, אני יודע מי החארות שמנהלים את הקבוצה הזו. במקרה של ורמוט אני לא חושב שנעשתה טעות. הוא לא עוד שחקן בהפועל, הוא מה 'שמייחד אותה' מאחרות ואני בטוח שאפשר היה להתנהל בצורה טובה יותר ולבנות סגל איכותי יותר גם עם 'הנטל הכלכלי' שלו. אני מאמין שבלעדיו היו גם עוד פחות מנויים. אני בכלל לא מתייחס לנקודה של איזה קבוצה אתה אוהד.

    חיפשתי מילה אחרת אבל זה פשוט מצחיק לראות איך אתה 'פוסל' שחקן כל-כך צעיר ומכריע לגבי עתידו. לא אמרתי ששגיב יחזקאל יהיה ערן זהבי. רק ציינתי שהוא מנקודות האור בקבוצה ויש לו הרבה כדורגל. אני בטוח שבעוד שנה הוא יהיה יותר טוב. לא קל להשתלב בהפועל הנוכחית וצריך לשלם עליו שכר לימוד. לא בונה עליו הרים וגבעות. שחקן סגל לגיטימי ואף יותר מזה. הרבה יותר מכל הרמזי-ספורים למיניהם, שון מלכה ועדן שרם.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    רמזי ספורי דווקא יותר הרשים אותי בעבר משגיב יחזקאל.
    ליחזקאל יש בעיקר דריבל ולא מעבר. לא פוסל אותו, אבל הוא לא יותר מעוד כישרון שבסופו של דבר יתאים לקבוצות סטייל מכבי פ"ת.

    ורמוט הוא וואחד נטל. הבחור מרוויח יותר מפי שניים מהמשתכר הבא אחריו, והשכר של המשתכרים הבאים אחריו מנופח. הוא מרוויח מעל 550 אלף יורו ברוטו (ולך תדע אם זה כולל בונוסוים או לא), זה המון כסף. לעזאזל, חמישית מהתקציב על שחקן אחד זה לא בריא בשום צורה שהיא.
    מה זה מייחד את הפועל? באיזו צורה?
    רוצה לראות איך אתה בונה סגל טוב יותר - סאשה מקבל 900 אלף שקל בעונה לפי צנציפר. זה שליש מורמוט. תחשוב על הפועל עם עוד שלושה שחקנים ברמתו פחות או יותר במספר עמדות, והפועל הייתה קבוצה טובה יותר. יודע מה? תחשוב על שני שחקנים טובים ממנו ועוד שחקן צעיר לספסל.
    תתנתק מהרגש בקטע הזה. אתם הופכים את ורמוט למיני אבי נמני.
     
  15. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אורימור יש לי שאלה אלייך אם מחר גולדהאר עוזב ואתם חייבים למכור שחקנים תחילה בשביל להתקיים היית רוצה שימכרו את זהבי למרות שתהיה אפשרות לשלם עליו באמצעות מימון חיצוני...?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.