NBA 2015: גולדן סטייט האלופה!

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י VAR, ‏21/10/14.

  1. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,356
    לייקים שהתקבלו:
    2,169
    זה משחק ה-NBA הראשון שאני רואה מזה המון זמן ואני נזכר למה זה בלתי נסבל.
     
    AS R אוהב/ת את זה.
  2. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    הסוף פיצה על הכל.
    באזר ביטר שלישי רצוף בשלושה ימים האחרונים. צריך לבדוק אם זה שיא חדש.

    קליבלנד הייתה פשוט חייבת לנצח. יתרון הביתיות חזר אליה. אבל עם אירווינג פצוע אני לא רואה אותם מנצחים עוד 2 משחקים.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,583
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כל המשחק הזה (וחלק גדול מהעונה הזאת) רק חשבתי שצריך לכלוא אנשים שמשווים בכלל בין ג'ורדן ללברון. ולמרות משחק גרוע מאוד שלו היום הוא דווקא הראה ווינריות אדירה.
    ועדיין, פשוט מצחיק לראות משחק כל כך זוועתי ברמות האלו. לברון מכדרר כל התקפה 20 שניות ואז נזכר שהוא צריך לשחרר זריקה.
     
  4. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מהמוצדקים

    לשיקאגו אין מה לחפש בענף הכדורסל. אולי בהטלת כידון ויידוי פטיש. קבוצה שמובילה ב-7 הפרש בתחילת רבע רביעי, בבית, במשחק שיכול להעלות אותה ל3-1, מול קליבלנד נטולת לאב, עם קיירי קבור חי, עם תצוגה מחרידה של לברון, ועדיין מוצאת דרך להפסיד עם רבע של 4/19 מהשדה, 35% כל המשחק, פאקינג מביך. זאת לא נגרייה, זאת נגריית ג׳פטו ובניו. מס׳ 1 בתחום ללא מתחרים. מונופול.

    הביתה.


    (בעצם אפשר לקחת את ההודעה ולהלביש על כל המזרח. איזה קונפרנס מביך ומצחין. לראות משחקים כאלה אחרי קליפרס-ספרס או ממפיס-גולדן סטייט זה כמו להשוות בין שני ענפים שונים. הגנות עאלק. אנשים מחטיאים לייאפס קלילים וזריקות חופשיות מטווחים שעולים על 3 מטר כל המשחק.)


    ליאוריקו34, את תגובתי אפשר להשיג תמיד אם הכותב בעצמו מאמין למה שהוא כותב (דוגמה: טרול כמו ריקלמה שאני מבין שזוהי גזירת גורל ואין מה לעשות נגד זה למרות שזה קצת מתחיל להיות גדול עליי בימים האחרונים). ביום שמגמות השיפוט בליגה הרקובה הזאת תהיינה דומות יותר ל-2 דקות האחרונות הלילה ולא לגועל נפש כמו שניסו לעשות לממפיס ברבע הרביעי אתמול אני אדאג לשגר פה שצף תגובות. כרגע היחס הוא 1-754 לשלילה. ואתה יודע את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/15
  5. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    25 נקודות, 14 ריבאונדים, 8 אסיסטים, גניבת כדור ו-2 חסימות. פשוט מחריד.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    אני מבין שנכנסנו רשמית לעונת הייחום של הפאן בויז של הקינג

    הוא היה עם 6/22 מהשדה בתחילת הרבע הרביעי ולא פגע ממטר. עם תצוגה נורמלית שלו הם טוחנים את הנכדים של ג׳פטו 20 הפרש. תלמד לקרוא ולנסות להבין מה אתה רואה במקום להקיא לנו פה מספרים בלי קונטקסט. ותחליף תחתונים בדרך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/15
  7. עד שמצאתי כינוי... Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/08
    הודעות:
    274
    לייקים שהתקבלו:
    3
    תגובה כזו מעידה עלייך הרבה יותר מאשר היא מעידה עליי.
     
  8. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    היא מעידה בעיקר שאני יודע עברית יותר טוב ממך אבל באופן כללי אני חושב ששכחת לציין שאלימות היא מפלטו של החלש, דברי חכמים בנחת נשמעים ואיזהו גיבור הכובש את יצרו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/15
    JohnTerry26 ו-eran.m אוהבים את זה.
  9. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    לברון היה עלוב אין מה להתייחס לסטטיסטיקה. מבחינה התקפית כמובן. בהגנה היה ענק. אבל קינג זה אחד שכל המשחק מחטיא ובזריקה הכי חשובה והכי קשה שהוא לוקח מכניס אותה. תלמד לפרגן כבר. שיפוט טוב ב2 דקות האחרונות עלק. למה כי לא שרקו ללברון? אתה נראה לי ליצן אחי מציע לך לבדוק את זה.

    לא ההתקפות הכי טובות אבל נגד קבוצות כמו קליפרס ויוסטון וגולדן סטייט לברון דופק 30 בלי להזיע בכלל.
    אני אף פעם לא אמרתי שיש לשיקאגו התקפה טובה אבל נגרייה בשבילי זה קבוצה עם שחקנים גרועים התקפית. בשיקאגו יש רק אחד כזה וזה נואה. כל הסגל שלהם מלא בצלפים ובגבוה סקורר ויש להם את אחד הרכזים הטובים בליגה ועוד כוכב כמו באטלר. זה לא נגרייה. זה מאמן גרוע התקפית זה הכל.
    ומה עם רוזהיום אדון? שהשווה את המשחק לפני הסל של לברון?
     
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,232
    לייקים שהתקבלו:
    4,495
    JR-Riquelme ו - Sprewell הריבים שלכם פשוט חוויה.

    כל בוקר חוזר ממשמרת לילה וקורא קצת :)
     
    benos אוהב/ת את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    תגיד יקותיאל לפני שאני עונה לך, מה עם הסדרה הקשה ההיא שלדעתך לא גמורה בכלל עם ג'יימס הארדן הבלתי עציר? היא עדיין לא גמורה? הוא עדיין בלתי עציר? אתה רואה בכלל משחקים שלא מערבים את "הקינג" וסטף? ובגלל שברור שהתשובה היא לא, למה אנחנו צריכים לסבול פה את השטויות שלך?

    הלאה לשאר הטרולינג:

    1. מי לא פירגן? כתבתי בתחילת ההודעה "מהמוצדקים". אתה בטוח שאתה בקיא ברזי השפה העברית?

    2. השיפוט היה גרוע אבל זה לא מה ש-Heroball התכוון אליו בהודעה אליי אלא בהקשר של דיון שהיה בינינו לפני שבועיים על תעדוף מאסיבי של הליגה כלפי סופרסטארים בפלייאוף. בקיצור - נושא שטיפה גדול לנעליים שלך. אתה רשאי לחזור לאונן על הבאזר ביטר של הקינג. זה הספציאליטי שלך.

    3. מה עם רוז? עוד שנייה נחשוב שאמרתי שהוא לא יותר מרול פלייר. נתן אחלה משחק והיה הכי טוב בשיקאגו אבל נעלם כליל ברבע האחרון כשההתקפה מסביבו מתה ואף אחד לא פגע בכלום כולל הוא עם שורה אלמותית של 1/5 מהשדה ואיבוד עד אותו לייאפ. קטע. אפשר גם לשבח שחקן וגם לבקר אותו. באותו משפט. על אותו משחק. לא רק לאונן. זה מעין קסם שכזה שעדיין לא הגיע לסמטאות בואנוס איירס אבל עד 2085 אני מאמין שיהיה בסדר. תחזיק מעמד.

    אני לא בטוח שאתה מבין משהו חואניטו, אבל מה שהיה ברבע האחרון זה לברון של 2007, מוקף בערימה של nobodys וקיירי לא מתפקד. זה היה הרגע של שיקאגו לשחוט ולעלות ליתרון 3-1 חלומי. היה לה יתרון 7 בתחילת הרבע, רוז ובאטלר הכוכבים והכשרונות ההתקפיים שאתה מספר לנו פה עליהם היו על הפרקט בכל שנייה מה-12 דקות וזה עדיין לא מנע ריצה של 19-5 תוך 6 דקות שמונהגת על ידי תותחי העל JR SNIFF וטימופייי מוזגוב ויתרון 7 שהופך לפיגור 7.

    שמח שאחרי שברבע השני הסברת שזאת לא נגרייה אלא פשוט מומנטום לא טוב התקדמת לעבר תירוץ המאמן החלש התקפית אבל זה לא משנה את העובדה הפשוטה ששיקאגו בולס ב-5 שנים האחרונות היא נגרייה התקפית מהלכת שמעוורת את האוהדים שלה ואת קהל הצופים בה. דאנליבי, בלינלי, נייט רובינסון, ברוקס, היינריך, מירוטיץ', גאסול, "צלפים" באו, "צלפים" הלכו, המספרים והתפוקה נשארה זהה. ההופעה שלה הלילה היא מפגן די שכיח ביונייטד סנטר בשנים האחרונות. אין לה מספיק FIRE POWER ואין לה מספיק קלעים אמינים מחצי מרחק ומה-3 בניגוד לאגדות שאתה מוכר פה על באטלר ורוז או על הסגל שמלא ב"צלפים" (בחיי שזאת פנינה שנותנת תחרות לשטות שהקאת על דאנקן.). הזהות ההתקפית שהקבוצה נבנתה סביבה היא של רכז שתוקף את הסל בכל הזדמנות ונכון להיום עם ברכיים לא מתפקדות הוא מצליח לעשות את זה לפרקי זמן מוגבלים מאוד (אתמול למשל - רק בחצי הראשון ובפוזשן האחרון. רוב החצי השני הרגליים שלו היו גמורות והוא התפשר על ג'אמפרים). כשזה לא קורה - הם גמורים וחסרי מושג. 35% מהשדה במשחק בית זה נתון שאי אפשר בכלל להתחיל להסביר.
     
  12. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    רואה הכל והסדרה גמורה כן. כמו שאמרתי קליפרס טובים יותר והסדרה עכשיו גמורה כן. הלאה.

    אפשר לראות שגם אני ביקרתי את לברון אחרי המשחק. אז כנראה שאני לא רק מאונן על הבאזר ביטר. קטע אה

    אתה עוד פעם כותב משהו נגדי תוך כדי הכפשות שבע ם אני כותב אותו דבר. כן לשיקאגו יש התקפה גרועה למרות שחקנים מצויינים. אתה חושב שבאטלר ורוז לא שחקנים מצויינים ?
    ואפשר גם לפרגן להגנה של קליבלנד ולברון כמובן זבאמת נתן הצגה ברבע האחרון מבחינה הגנתית.

    ושוב פעם אותו סיפור. תחזור אחורה לסדרה נגד מילווקי ותראה מה כתבתי על ההתקפה שלהם. זה לא עלה לי מהמשחק אתמול.

    דאנליבי סנל באטלר רוז מירוטיץ׳ והיינריך אלה שחקנים עם קליעה מצויינת. תראה את בלינלי שעזב ומתחיל פתאום לצלוף. זה בגלל מאמן נטו.
    יש בסגל של שיקאגו הכל. שחקנים איכותיים הגנתית, כןכבים, ריבאונד, ספסל, יכולת קליעה, אתלטיות ואהרבה רעב. לא מאמן. בהתקפה לפחות.


    ודבר אחרון - לא קשה לשים לב שאתה ילד לפי הצורה שאתה נותן כבוד לאחרים, אבל זה כבר דוחה ולא מצחיק, באמת. תתבגר
     
  13. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,324
    לייקים שהתקבלו:
    432
    אני אפילו לא כועס מההפסד הזה, כאילו בתור אחד שלא פספס משחק של הבולס ב 5 שנים האחרונות למעט העונה הנוכחית שהרשתי לעצמי לקחת חופש מהגועל נפש הזה ולהסתפק בתקצירים לא ראיתי משהו מיוחד הלילה. הקבוצה הזאת מתקשה לקנות סל שדה מסריח ואיך שהוא גם כשהם קולעים אותו זה תמיד נראה לי כמו נס (בטח בפלייאוף) ואני כבר לגמרי במחשבה שגם אם כרמלו אנתוני היה מגיע לשם הייתי רואה בדיוק אותו דבר. זה מאמן שפשוט מביא סגנון מחורבן כשזה מגיע לצד ההתקפי של המשחק, מירוטיץ' זה אחלה ידית יש לו עתיד בליגה הזאת הוא עוד בוסר שיובש לא מעט העונה, מקדרמוט זה עוד כישרון שהוא יבש לו ת'צורה, ג'ימי שאתם כל כך מתלהבים ממנו גם כן שחקן שעד שבסודני לא נכנס החיידק הזה שכמעט הרג אותו לא ראה כמעט פרקט. אבל כשלא היתה לו בריירה הוא התחיל לשתף אותו ומהר מאוד הבין שיש לו עוד איזה כושי הגנתי שהוא יכול לקרוע 48 דק' למשחק. ומהר מאד הגיע הטרייד ( כי למה לשלם יקר על משהו שאפשר לקבל פחות?) לואל אחרי הכל זה האמאמא של הנגר. קיצור אין זמן לסטות יותר מידי מהנושא המועדון הזה גם ככה מעייף אותי, הכי הרבה שהם יעשו בסדרה הזאת זה לכפות משחק שביעי. ואז הם יפנו את היונייטד סנטר לקבוצה קצת יותר מלהיבה.
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    יופי. שמח שקיבלנו אישור ממר גאון שהסדרה גמורה. כי 3 המשחקים הראשונים לא הספיקו כדי לעצור אותך מלזיין פה את השכל ב-24 שעות האחרונות על הארדן הבלתי עציר והסדרה הקשה. היינו צריכים גם את הרביעי. בטח שעברנו הלאה. עם כוכב כמוך תמיד עוברים הלאה.

    הבעיה שחוזרת איתך בכל הדיונים היא שאתה שופט ומדבר על המשחק רק דרך שמות של שחקנים. בהגדרה המקצועית קוראים לטיפוס כמוך - זונת סופרסטארים. אני לא זונת סופרסטארים. אני שופט קבוצה. מערכת. שיטה. מכלול. כשאני מכנה את שיקאגו בולס נגרייה אני לא מתייחס ספציפית לאף אחד אלא להוצאה לפועל התקפית של כלל הקבוצה. כבר 5 שנים אנד קאונטינג. פה אתה תמיד מפספס את המטרה ומטריל את הדיון על "מומנטום לא טוב" אחרי 14 החטאות רצופות ו-8 דקות בלי נקודה במקום לקרוא לילד בשמו. כשתפסיק לעשות את זה אולי נפסיק להעיר לך שאתה טרול.

    אתמול לקרוא להם נגרייה היה מגוחך. היום אחרי רבע מהגהינום זה היה מומנטום לא טוב. עכשיו זה המאמן. כל פעם זה משתנה אצלך. אצלי זה נשאר אותו דבר. תפוקה. יכולת. שורה תחתונה. נ-ג-ר-י-י-ה. לא "רוז אפס נגר", לא "באטלר שואב מים אפס". התקפה נכה. כולם תורמים. מהמאמן עד ה-MVP דרק רוז והכוכב ג'ימי באטלר. פשוט.

    שוב קופץ לך היקותיאל עם ההמצאות והאגדות. רוז, באטלר, סנל והיינריך הם שחקנים עם יכולת קליעה בינונית מאוד ולא יציבה מחצי מרחק ומחוץ לקשת שהלחם והחמאה במשחק שלהם זה חדירות ותקיפות של הסל (חוץ מהיינריך). באטלר עדיין שחקן שמתפתח ומשפר את זה משנה לשנה אבל עדיין לא בדיוק מוצר מוגמר. 35% מהשדה במשחק ביתי זה לא רק "מאמן". זאת לא רק "שיטה". זו לא רק "הגנה אדירה ממול". זה גם חוסר כישרון. simple as that. במיוחד כשזה פאטרן שחוזר על עצמו מדי שנה, בעונה הרגילה, בפלייאוף, מול ברוקלין או מילווקי או קליבלנד. "קלעים עם יכולת מצויינת" לא מעבירים שני רבעים בבית עם בצורות של 8 דקות בלי סל. זה פשוט לא יכול לקרות. אני מבין למה בעולם שבו טים דאנקן לא יותר מרול פלייר זה נשמע הגיוני אבל בעולם של רוב בני האדם השפויים זה לא.


    הבנתי. בגלל זה מזל שיש לנו פה אנשים בוגרים שיודעים לענות לעניין בצורה יפה ומכובדת כמו איש הרוח הארגנטינאי פה NBA Playoffs 2015 | עמוד 13 | Asoccer.co.il - לאנשים שאוהבים כדורגל . אתה מכיר אותו? אולי תקרא לו שיבוא לחנך אותי קצת? אשכרה יחיא עייש מטיף על פציפיזם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/5/15
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,200
    לייקים שהתקבלו:
    6,054
    אני ממעט לראות כדורסל חי, אבל מישהו יכול להסביר לי איך יוסטון שולחת את דיאנדרה ג'ורדן 28 פעמים לקו בחצי הראשון בלי שהליגה הולכת לשנות משהו בחוקי המשחק שתעניש קבוצה אומללה שכזאת שהורסת בכוונה משחק? זה שג'ורדן לא יודע לקבוע עונשין זה דבר אחד, אבל מישהו צריך לשים סוף לליצנות הזאת. ברגע שברור לכולם שהעבירות על שחקן בכוונה אז מיד נותנים טכני. באמת, אם הייתי אוהד הרוקטס הייתי דורש מהנשיא של הקבוצה שיזרוק את המאמן.

    אני נורא שמח שהקליפרס הביסו בחצי שני את יוסטון כי כנראה שבכדורסל נטו הקליפרס פי כמה יותר טובים. אולי כדאי למקהייל האפס להמשיך עם המשחקים האלה בחצי השני כי כנראה זה מה שליוסטון יש להציע בסדרה הזאת. בכל מקרה מעניין אותי לדעת מה יש להארדן להגיד על המאמן הילדותי שלו. אם אני הייתי משחק בשביל מאמן שכזה הייתי דורש מהנשיא טרייד לקבוצה שבאמת רוצה לנצח בסדרה. קשה לי לחשוב ששחקן כמו הארדן אוהב את הטקטיקה של המאמן שלו בחצי הראשון.