יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    זו אגדה אורבנית. הרעיון ב"עזרה" היה שרומא פשוט תבטיח שתרכוש אותו מיד לאחר שהוא יעבור לורונה מפורטו וכך ורונה לא תסתכן כלכלית. לאחר כמה חודשים זה נהיה לא רלוונטי כשעוד 2-3 קבוצות הצטרפו למירוץ. ורונה פשוט שברה את הסכום לתשלומים וחלק מהכסף שיכנס אליהם בשנים הקרובות מרומא יעבור לפורטו.

    במעטפות הסיפור שונה לגמרי, החוקים נוקשים ואין אפשרות לדיאלוג על אופן התשלומים אם הקבוצות לא הגיעו להסכם ונאלצו לפתור את הסיפור בצורה הזו. הדוגמא הרלוונטית היא כאמור של אימובלה. קאיירו התלונן לFIGC שיובה ודורטמונד סגרו דיל לפני שחצי הבעלות נפתר. יובה נאלצה למכור את החלק שלה ב8מ' לטורינו שבהמשך החליטה למכור את שירו לדורמונד כי זה היה רצונו של השחקן.

    אגב, זה הקיץ האחרון שנאלץ לשבור את הראש עם החציים האלה.

    עריכה:
    די מארציו מסביר את זה טוב יותר:

    The giallorossi want to keep the Belgian midfielder, but they haven't been able to resolve the co ownership with Cagliari, there is the potential of having to to go to "the envelopes" a blind auction where team that offers the most owns the player. To avoid going this far, Cagliari is asking for €18 million for their half.
    Juventus is ready to take advantage of the situation should Cagliari win the auction. But there is a another wrinkle
    , the full amount of the blind auction needs to be paid within 3 days, so Cagliari may have to come up with the cash very quickly.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/6/15
  2. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    חסר קומבינות? יובנטוס לא יכולה לקנות את דונסה מחר תמורת 25 מיליון יורו?
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    זה ללכת רחוק מדי בשביל שחקן שלא מעוניין לשחק אצלם גם בשכר כפול. ואם רומא עדיין תשים יותר במעטפה? יפוצצו את דונסה בממריצים דל פיירו סטייל כדי להצדיק את המחיר שלו? הרי רומא לא מעוניינת להפסיד את השחקן, רק להוזיל בכמה מיליונים כי לדעתם יש להם case טוב לזה. אין קומבינות עם חציי כרטיסים במחירים האלה, זה מסוכן, לא חוקי ולא שווה את ההשלכות.
     
  4. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    (בעולם מושלם) זה אומר פיחות במעמדו של פירלו ואז נאינגולאן, מארקיזיו, פוגבה ו-וידאל מתחת לחלוץ עם סטורארו, חדירה ופריירה על הספסל.
     
  5. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    עוד קצת שמועות מסוף השבוע - קודם כל ולפני הכל, הטלנובלה סביב קרלוס טבז. מארוטה ואניילי מחכים לתשובה של החלוץ שנמצא כרגע בצ'ילה עם הנבחרת, ובעוד שהרצון לשמור אותו אצלנו עוד עונה אינו מוטל בספק, ההתמהמהות של השחקן מעכבת ומאיימת על המשך המרקאטו. המצב די פשוט: טבז בוחר להישאר = עוברים להתעסק במטרות אחרות. טבז בוחר באתלטיקו, PSG או בוקה = מתחילים לחפש מחליף ברמה גבוהה (דיבור חזק על מנדזוקיץ', בנוסף לזאזא ואולי אפילו ברארדי). בשורה התחתונה, הכדור בידיים של קרליטוס וככל שהוא יחליט מהר יותר יהיה עדיף לכולם.
    סיטי תגיש בקרוב הצעה על סך מיליארד ושמונה מאות מליון כסף על פול פוגבה. גם בארסה וPSG בתמונה. מארוטה כבר סימן את גרשון מפלומיננזה (לא יודע מי זה) כמחליף פוטנציאלי.
    חוזהו של סימונה פפה לא יוארך. סאסואולו, בולוניה, טורינו ומספר קבוצות נוספות מחו"ל מעוניינות. ספידי גונזאלס רוצה להישאר באיטליה.
    ולסיום, דניאלה רוגאני מושך התעניינות מסאמפ, ג'נואה ונאפולי, אך כרגע התכנון הוא להשאיר אותו בסגל לקראת העונה הבאה, בטח אם ההתעניינות של בולוניה באנג'לו אוגבונה תתברר כממשית.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    מאסימו אלגרי התראיין לגאזטה דלה-ספורט ודיבר על הקיץ של יובה:

    http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2015/06/15/internacional/1434371485_131868_1434371620_noticia_normal.Xxx

    - לדבריו אלבארו מוראטה שווה 70-80 מליון יורו והוא כבר קראק לכל דבר. "אם מוראטה ימכר אז המועדון צריך להרוויח עליו את הסכום הזה. קומאן שהגיע שחקן צעיר שצריך קצת זמן כדי להתחיל 'להתפוצץ'.
    - יובה לא תוכל לעצור את מכירתו של פוגבה אם תקבל הצעה גבוהה. זו תהיה החלטה של ההנהלה בלבד, ודעתו ידועה(לא למכור).
    - מה שיובה עשתה העונה היא רק נקודת ההתחלה. יובה רוצה ליצור המשכיות באירופה ולהתבסס על שחקנים צעירים ומוכשרים".
    - הזיכרון מהעונה הזו מתוק מאוד, הוא לא לקח קשה את ההפסד בגמר. "אני זוכר את מנצ'סטר יונייטד הגדולה לא נוגעת בכדור נגד ברצלונה במשך מחצית שלמה. שיחקנו טוב ועשינו את המקסימום". אלגרי ממשיך - "לאחר ה-1:1 שיחקנו טוב והרגשתי שהמשחק בידיים שלנו, אבל אני לא מתחרט על שום דבר כי זה לא נותן כלום. הדמעות של השחקנים שלי אמרו הכל. אני לא רוצה לדבר בנקודת זמן ואני לא יכול לדעת מתי נגיע שוב למעמד הזה, אבל אני גאה על התהליך שעברנו. יובה חזרה למרכז הבמה".

    מעניין שאלגרי לא דיבר על טבז. לא מזמן קראתי שהחלוץ אמר שהכל אלה ספקולציות של העיתונאים, אולי זה צעד בדרך להישארות.
     
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    הוא דווקא דיבר,הוא אמר שהוא יצטרך להחליט ואז אמר בהקשר שלו ושל פוגבה שמי שנשאר צריך להבין שהשנה היא רק נקודת ההתחלה וששנה הבאה העבודה תיהיה קשה יותר.
     
  8. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    ספקולציות של עיתונאים זה לא, הנשיא של בוקה נמצא ברגעים אלו במחנה של נבחרת ארגנטינה כדי לדבר עם טבס. מה שספקולציות זה המעבר האפשרי לאתלטיקו כנראה, עם בוקה יש לחלוץ דיבור ממשי וממה שהבנתי יובנטוס לא תעמוד בדרכו במקרה שייסגר משהו.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    דיווחים באיטליה - טבז החליט לחזור הביתה, לבוקה.
     
  10. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    נדבד מאשר את זה עכשיו. חדשות נהדרות לליגה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה די שכונתי להביא לכאן ידיעות מהתקשורת בארץ ומודה שלא מצאתי אזכור באיטליה, אבל בספורט 1 דווח פול פוגבה הודיע שהוא נשאר ביובנטוס בעונה הבאה. מארוטה לא חשב פעמיים והתבטא בכלי התקשורת באיטליה: "אמרתי לכם שאנחנו לא מעוניינים למכור את פוגבה והוא בעצמו נכנס אליי למשרד היום ואמר לי שהוא אינו מעוניין לעזוב אותנו".

    במידה ואכן הדיווח נכון אז יובה מרוויחה בענק, היא שומרת על השחקן הכי חשוב שלה בניגוד למילאן שאיבדה לפני כמה שנים את איברהימוביץ וטיאגו סילבה ובעצם ירדה מנכסיה. בהנחה שקדירה הוא המחליף של פירלו מה שנותר ליובה הוא לשמוע מה קורה עם ארתורו וידאל וכך היא תוכל לתכנן ברצינות את העונה הבאה.
    כמובן שהעזיבה של טבס היא אבידה קשה, אני לא מבין אותו. הוא יוכל לחזור לבוקה גם עוד שנתיים-שלוש. העונה האחרונה ביובנטוס הייתה נהדרת, היא כמעט זכתה בטרבל והוא הציג את הכדורגל הטוב בחייו. כל העניין של הגעגועים הביתה מרגש מצד אחד ומצד שני צריך לעשות ויתורים. לא שופט אותו, אבל טבז הוא בן-אדם עם אופי של לוחם והוא צריך להמשיך. יובה תצטרך רכש, כי מוראטה היה נהדר אבל להיות החלוץ הבכיר של יובנטוס - אולי זה עדיין כבד עליו בשלב זה. לליגה האיטלקית זה עשוי להספיק, ליובה יש קשרים שיודעים לכבוש - אבל יובה רוצה להמשיך להצליח באירופה
     
  12. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    אני מניח שהם יחתימו את מנדזוקיץ' שלפי הדיווחים כבר יש להם סיכום כללי איתו.

    באופן כללי, הם יעברו מ:
    טבז, מוראטה, יורנטה ומאטרי

    למשהו כמו:
    מנדזוקיץ', מוראטה, דיבאלה וזאזה

    שידרוג לדעתי.

    הקרואטי טרוריסט בעל תכונות שדי מתאימות לסרייה A. בקבוצה כמו יובנטוס הוא יפרח לטעמי.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    טבס דפק עונה עם 29 שערים ו8 בישולים. שחקן שעשה הכל בהתקפה. לא משנה מי יהיה המחליף שלו, זו אבידה שיכולה להספיק לבדה לשינוי המקומות בצמרת ולקמפיין האירופי של יובה.

    אם לארוך השוואה לפי הסגנונות של השחקנים:

    דיבאלה < טבס
    מוראטה > מוראטה
    מנדזוקיץ' > יורנטה
    זאזא < מאטרי

    בעיניי ההבדל בין טבס לדיבאלה משמעותי הרבה יותר מכל שינוי אחר שהם מסוגלים לבצע, ולכן - יובה נחלשה, אפילו מאוד.
     
    JohnTerry26 אוהב/ת את זה.
  14. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,333
    לייקים שהתקבלו:
    2,037
    בופון זה בופון, ההגנה שלהם זאת אותה הגנה. הקישור ימשיך להיות הכי דומיננטי בליגה ומהדומיננטים ביבשת. ההבדל היחיד הוא בהתקפה, שבניגוד לעונה הקודמת אז הסתמכה כמעט כולה על יכולת הכיבוש של טבז, תוכל להסתמך על הפיזיות והגרינטה של מנדזו', היצירתיות והריווח של דיבאלה והווינריות של מוראטה. זאת התקפה ה-ר-ב-ה יותר מגוונת מבחינת הכלים שלה. וזאזה עדיף על מאטרי רק משום שמאטרי תיפקד בתור גיבוי של יורנטה מבחינה סגנונית, כשהאחרון בעצמו הפך להיות שחקן גיבוי. כלומר מאטרי היה שחקן שכל השימוש שלו היה להסתלבט על יריבה גמורה, בדיוק כמו פפה שהיה נכנס בדקה ה-85 בקטע של "תראו אפילו פפה שלא שיחק 3 שנים נכנס אתם מה זה גרועים". זאזה שחקן מציק שיטריד הגנות וישתמש בפיניש הדי טוב שלו כדי לשים את הגולים כשיצטרכו אותו. למאטרי אין את הניידות שלו. הם שוב פעם יקחו את הליגה בהליכה.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,689
    לייקים שהתקבלו:
    3,734
    מקבל. לא מסכים רק עם :
    גם החלוץ הרביעי בשיטת 2 חלוצים הוא לרוב מחליף למחליף אחר. מאטרי בג'נואה חלק דקות עם פיניה ולא מעט פעמים - נכנס, כבש, יצא. דווקא בתור מחליף שנכנס בשלהי המשחק, חלוץ שמתבסס על מיקום והפתעה, עדיף על זה שמתבסס על פיזיות ועבודה שחורה.

    יש לי גם שאלה למנדזוקיץ'. מה מנע ממנו לשחזר את היכולת שלו באתלטיקו? מה גורם למאמנים וקבוצות לוותר עליו?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.