יובנטוס 2014/15:: רוצים לקפוץ כיתה ולהצליח גם באירופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,387
    לייקים שהתקבלו:
    2,648
    איסקו עדיף בהרבה על אוסקר. את הפריצה שלו הוא כבר עשה בעוד אוסקר עדיין סימן שאלה.

    עם איסקו-דיבאלה-מנדזוקיץ' החוד נשאר באותה הרמה, בעוד הגיוון והקישור משתפר.
     
  2. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    אולי אני לא התנסחתי נכון, לא התכוונתי שזה סכום גדול מדי עבורו אלא סכום גדול מדי עבור שחקן שלא נותן לנו את המענה שאנחנו צריכים . אחרי רכישה כזאת זה ברור שלא יגיע עוד קראק אחר(זה בעיקר הבעיה שלי בסיפור, שזה סותם את הגולל על ההתקפה שלנו)

    לגבי איסקו ואוסקר, הם כרגע בגזרת החלומות שלנו. אל אף שהיו פירסומים שנראו רציניים על אוסקר, וקישורים פחות רציניים על איסקו..
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    זה אחלה לנסות לשדר עסקים כרגיל ולא צריך לסגור את יובנטוס בגלל שטבס עזב. ומצד שני, להגיד 'חלוץ טוב עזב וחלוץ טוב אחר הגיע' זו דרך נורא צרה להסתכל על הדברים, מעבר לדבר הבסיסי: טבז> מנדג'וקיץ'. אני מקבל שיובה אולי צירפה את החלוץ הכי טוב שהייתה יכולה לצרף במהלך בזק, וגם מנדג'וקיץ' יתן את ה-20 גולים שלו. אבל טבז היה הרבה מעבר לכך. הוא היה כמעט כל משחק ההתקפה. יובה איבדה כעת 50% מהכישרון שלה, מהוירטואוזיות. טבז הגיע ליובנטוס כסימן שאלה מרחף כלפיו, זה נכון, אבל הוא הצליח בענק ולא בייש את חולצה מס' 10. אין כל-כך קשר בין איסקו לטבז אבל אולי בהנחה שהחוד של יובה יהיה מעט אפור - יובה צריכה לנסות להביא את הקסם בקישור. רכש של שחקן בסגנון של איסקו, שמנוגד קצת לאמצע החזק והקשוח של יובה. היצירתיות לא תגיע מסמי קדירה :)
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,423
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    הסגל הנהדר של יובנטוס יחד עם הרכישות הנהדרות יוצרות לה סגל כמעט מושלם, אפילו עזיבה של שחקן אדיר כמו טבז לא תיפגע בקבוצה.
    אני מבין שרכשתם 2 שוערים, נטו ושוער מהליגה השנייה, מאמין שהם מגיעים במקום סטורארי אבל למה להחתים בקיץ אחד 2 שוערים ?
    פריירה ובראדאדי שחקנים שלכם או יש לכם רק אחוזים עליהם ?
    איזה החתמות נוספות אתם עומדים לבצע ?
     
  5. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    בוולפסבורג הוא לא הציג מספרים יוצאי דופן בלשון המעטה, ובבאיירן לטעמי הוא פשוט התאים בצורה מושלמת לסגנון המשחק הסופר מאוזן של באיירן תחת היינקס. גם בעונה השנייה תחת פפ, באיירן היו לעיתים קרובות קבוצה מאוד דורסנית והמספרים שלו היו בהתאם, אם כי היה ברור שהוא שחקן שאיננו מתאים לסגנון המשחק שהשתנה בהדרגה תחת פפ. עם זאת, הסיבה העיקרית לעזיבה שלו, כלל הנראה, היא כי מדובר בשחקן בעייתי בחדר ההלבשה שהסתכסך עם פפ, בעיקר אחרי צמד המשחקים מול ריאל בליגת האלופות.

    אני מודה שלא התעניינתי יותר מדי בסיבות של אתלטיקו מדריד למכור אותו, מעבר לסיבות המקצועיות כמובן (צפויים להביא חלוץ עם סגנון שונה לגמרי בדמות וייטו), אם כי אני לא אופתע לגלות בעתיד שהיו גם שם בעיות עם סימאונה שהחליט כמו פפ לחתוך את הקשר.
     
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    עוד פעם; יובנטוס היא לא הספרדיות, האנגליות והמפרציות שיש לה בנק בלתי נגמר של מזומנים והיא לא יכולה להתחרות בשכר ובסכומי העברה הללו ולכן היא עושה את המקסימום ברמת המחירים שלה, לבקש ממנה להביא מחליף לטבס ב50-80 מיליון יורו וב8 מיליון שכר זה לא ריאלי, גם טבס כמו שאמרתי עלה רק 10 מיליון

    Sent from my LG-D855 using Tapatalk
     
  7. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לדעתי יובנטוס הייתה צריכה לבצע מהלך דומה כמו זה שעשתה עם טבז עצמו, כאשר הביאה שחקן מוכח ומנוסה שיקבל משכורת שמנה, אבל שסכום ההעברה שלו יהיה נמוך יחסית לתפוקה המיידית שלו. שחקנים כמו ואן פרסי וזלאטן בהחלט יכלו לענות על הקריטריונים הללו.

    בכל מקרה, בלי שום קשר ליכולות כלכליות, קשה לחשוב על יותר מדי חלוצים בשוק ברמה של טבז.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/6/15
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אף-אחד לא ביקש מיובה להביא את אגווארו למשל במקום טבס. אני יודע טוב מאוד איפה יובה עומדת מבחינה כלכלית. אבל אם יובה רוצה להמשיך להיות קבוצה דומיננטית באירופה היא צריכה לעבוד קשה בשביל זה, אין מה לעשות. היא בהחלט יכולה 'ליפול' על העמדה הזו בעונה הבאה, מה גם שהיחסים בין מנדג'וקיץ' וסימאונה היו די עכורים והיה אפשר להמתין אולי עם העיסקה הזו ולחפש אופציות טובות יותר, אנחנו כולה ב-20 ביוני ולא ב-31 באוגוסט. ואן-פרסי שחקן לא רע בכלל והוא צריך שינוי אווירה אבל הבעיה החמורה מצידו היא הפציעות, הבחור במשך כל הקריירה מתקשה להגיע ל-40 משחקים בעונה. וזה נושא לדיון אחר, אבל גם רובין כבר עושה את הדברים בעיקר ברחבה. איברהימוביץ? ביובה העדיפו לא לגעת אני מניח והוא בדרך למילאן, אבל אתה צודק.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ואן פרסי רק בשנים האחרונות, לפחות בשנים הטובות שלו שהצליח לשמור על כשירות, הפך להיות שחקן קטלני בתוך הרחבה, אבל הוא שחקן שבתחילת הדרך בכלל התחיל בכנף, עבר לשחק חלוץ שני ורק בסוף הפך להיות חלוץ מרכזי. ועדיין, יש עליו הרבה כדורגל מחוץ לרחבה, אבל כמו שאר חלוצי יונייטד הוא סבל מאוד מרכבת ההרים שיונייטד עוברת מאז שפרגוסון פרש. עם זאת, הפציעות שלו הן בהחלט בעייתיות והופכות אותו להימור לא פשוט לכל קבוצה בה יהיה. וכן, ייתכן שגם עם ההתבגרות ביחד עם הפציעות התכופות הוא הפך לחלוץ סטטי יותר מבעבר.

    האמת שסתם זרקתי שמות כאן של חלוצים הרבה יותר איכותיים ומגוונים מאשר מנדזוקיץ׳ - שהוא סוג של שחקן שאף פעם לא אהבתי.
     
  10. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    זלאטן? מעדיף לשחק בסריה B ולא לראות אותו שוב לובש שחור - לבן.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,553
    לייקים שהתקבלו:
    3,510
    מין:
    זכר
    אלגרי בראיון 'לסקיי-ספורט':

    - על החלוצים: "לא רצינו לבצע שינויים בחלק ההתקפי, אנחנו אוהבים את כל החלוצים שהיו לנו ואת הסגנון שלהם, אך טבס עזב ומנדג'וקיץ' מצטרף. הוא שחקן שמאוד רצינו משום שהוא הבקיע הרבה שערים בהרבה ליגות גדולות. יש לו את האופי הנחוץ כדי לשחק ביובנטוס ולהצליח ואני מאוד מרוצה מהגעתו".
    - על המטרות: "המטרה הראשונה של יובנטוס היא לזכות באליפות חמישית ברצף מה שקרה לה רק בשנות ה-30. חמש אליפויות זה מספר בומבסטי. באירופה הייתה חסרה לנו ממש 'חתיכה מהפאזל' וקצת מזל כדי לעשות את זה".
    אלגרי הוסיף שלקבוצה יש עשרה שחקנים מתחת לגיל 23 והעתיד של יובה ורוד.
    - על פוגבה: "יובנטוס לא צריכה למכור את פוגבה מבחינה כלכלית. שוחחנו איתו והוא רוצה להישאר בקבוצה ולהמשיך ביובנטוס ולצמוח ועוד להתקדם. יובה היא ה-מקום בו אפשר לצמוח והיא אחת הקבוצות הגדולות ביותר לאירופה, קבוצת על כמו השאר".
    - על פירלו:"הוא צריך להחליט מה הוא רוצה לעשות, לעשות עוד ניסיון ברמות הגבוהות(ובתרגום פשוט - לנסות לזכות שוב בגביע אירופה) או להמשיך הלאה בקריירה. מבחינתנו הוא הציג 4 עונות יוצאות דופן ורוצים שהוא ימשיך".
    - על שאר השוק: "לא בטוח שסיימנו את הרכש, אנחנו מחפשים עוד שחקן כנף אבל לא נשתגע".
    - על ארתורו וידאל והתאונה אמר המאמן משהו בסגנון שוידאל טעה והוא יודע את זה והכי חשוב שהוא בחיים.
     
  12. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    מנדזו חלוץ שונה לגמרי מטבז ואפילו שונה לגמרי ממוראטה.הוא חלוץ רחבה קלאסי,אמנם עושה המון הגנה אבל התפוקה שלו תגיע ממצבים שהקבוצה תייצר בשבילו בשונה מטבז שהיה שחקן יוצר שהוסיף מימד יצירתי בהתקפה.אם דיאבלה הגיע בשביל להחליף אותו אז בסדר,אבל זה נראה אפילו שיובה קצת תשנה את המערך שלה.משהו כמו 4-5-1 ולא 4-4-2.
     
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,951
    לייקים שהתקבלו:
    3,355
    אני מסכים עם הדעה שואן פרסי היה יכול להיות הימור טוב יותר,לדעתי הוא נותן מענה טוב יותר לחלל שטבז משאיר,אבל הקברניטים הלכו על מריו.לדעתי זה סולל את דרכו של יורנטה החוצה כמובן. זאזא גם כמעט סגור ואפילו על ברארדי מתלבטים . מן הסתם לא נגיע למצב שבו יש לנו את מריו/מוראטה/דיבאלה/זאזא/קומאן/ברארדי , 6 חלוצים זה קאדר שמתאים רק ל4-3-3 , ורק שניים מתוך הרשימה הזאת מסוגלים לתפקד בצדדים(דיבאלה/ברארדי), שרק אחד מהם(ברארדי) גם כבר עשה את זה.

    בסהכ צריך באמת לזכור את המציאות , את מי כן יכולנו להביא שהיה עושה יותר? ואן פרסי הוא שם אחד.זלאטן ממש לא. קבאני הוא הרי רק חלום רטוב וגם על פלקאו לא באמת יכולנו לשים את היד...
     
  14. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,768
    לייקים שהתקבלו:
    1,152
    עם איך שאל טיגרה נראה (ואני מת עליו) הוא לא היה מועיל יותר ממנדז'וקיץ' ובטח שהיה עולה הרבה יותר כסף.
     
  15. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    אני בטוח שזה נאמר לפני אבל אני חייב להזכיר את זה, גם אם דיבאלה הגיע להחליף את טבס יובה הייתה צריכה להביא עוד חלוץ בסגנון הזה. אני כותב בעבר כי אני מבין שנסגרו ההחתמות לחוד(?). לא ראיתי המון משחקים של יובה העונה, אבל במשחקים שראיתי בשלבי הסיום היו כאלו שאמרת שחייבים להוציא את טבס, עייף או לא טוב זה לא משנה, ואז מסתכלים על הספסל ורואים שאין חלוץ מהסוג שיכול לבוא עם הפנים לשער, עם מהירות ודריבל (עם כל הכבוד לכך שמוראטה לא נגר).

    יכול להיות שאני טועה פה מחוסר היכרות עם חלוץ איטלקי זה או אחר שחוזר מהשאלה, אבל אם כך אשמח אם יתקנו אותי.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.