הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בדיחה מצד מי, אני לא מבין מה הפועל רוצה או מנסה לעשות, זה פשוט מביך ההתנהלות שלהם.

    יש לשחקן חוזה. הם לא יכולים לקבל אותו בחינם. אם הם רוצים? שישימו כסף על השולחן. רוצים את השחקן? בבקשה שימו עליו משהו שקרוב למיליון יורו, כי מכבי לא תתפשר על פחות.
     
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    בדיחה של כל הגורמים בעניין. גם הפועל, גם מכבי, גם רייכרט, גם נימני וגם שפרלינג.
    בנתיים הפועל מחתימה איזשהו חלוץ מהנוער של מכבי שישחק בנוער כרגע
    הפועל תל אביב: הכישרון הצעיר רוי רונן חתם לארבע שנים - וואלה! ספורט

    היום הזה עם רייכרט והשבוע האחרון מזכיר לי ימים שמחים יותר, ומחזיר אותי לפחות 3 שנים אחורה לימים שהייתי מאזין בקביעות לתוכניות הרדיו בפגרה ומתעדכן בשדים.
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מה הקטע עם החולצת I AM HAPOEL, כאילו ברור כשמש שזה בא מתוך האוהדים כהעתקה לאני מכבי מי אתם בכלל, אחרת למה שהנהלת הפועל תוציא חולצה כזאת...מה שכן אם כבר היו צריכים לשים חולצת I AM SCHIR CHEREV, כי כל הסגל הוא על טהרת שכירי החרב...
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    הפועל תל אביב הודיעה כי רז יצחק בן ה-17, שגדל במועדון, חזר אליו וחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנתיים נוספות. יצחק שיחק בשלוש השנים האחרונות במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והוא מצטרף לרוי רונן, שעשה אתמול דרך דומה.

    (וואלה)
     
  5. Turgi Guest

  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,937
    לייקים שהתקבלו:
    10,112
    איזה ברירה יש להם? כל שחקן שלהם שהיה שווה משהו ומחובר עם הקהל משחק אצלכם עכשיו.
     
    Telkiyski ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. Turgi Guest

    אין בעיה עם זה שהם לוקחים ממקומות אחרים. קצת מצחיק רק שהם לא שכירי חרב, אין להם מחיר והם לא רוצים רכוש של מכבי.
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    הדבר הזה " I AM HAPOEL" קיים הרבה לפני שאתם המצאתם את השירים ואת השלט שלכם על פרטיזן בלגרד, התחילו להשתמש בזה יותר אחרי שקרטיס קלי אמר את זה אחרי שעלינו ליגה...
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,419
    מכבי ת"א הוציאו חולצות של "אני מכבי מי אתם בכלל"? ואחר כך האוהדים שלהם לא מבינים למה חושבים שהם מתנשאים וכולם שונאים אותם.
     
    שי ו-Raulito אוהבים את זה.
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    כמה מילים על נושא בן-רייכרט.
    קודם כל, הסוגיה הזו ממש מתחילה לעצבן אותי אבל היה צפוי שזה יימשך כמו מסטיק.
    1) חבר שלי משרת עם רייכרט בבסיס ואתמול רייכרט אמר לו שהוא מת להגיע להפועל ת"א.
    2) גם בהפועל אומרים שרייכרט רוצה לשחק אצלם. וגם העורך-דין ההוא. הפועל לא אמרה 'זהבי רוצה לחזור'. מה שאומרים בקבוצה נשמע מאוד הגיוני, גם אם דרך הניהול מו"מ היא עקומה מהיסוד, וכאן נראה שהפועל משחקת משחקי אגו ומלכלכת ולא התקדמה.
    אבל עדיין יש את החכמים האלה שיקשקשו שחד משמעית בן רייכרט לא רוצה להגיע, כאילו הם מדברים איתו כל יום בפייסבוק. כל כתבה שנפרסם, כל 'גורם' שיתראיין - הם יפסלו.
    3) מילא הפועל במצבה רודפת אחרי רייכרט, אבל מכבי ת"א הגדולה מתחננת לילד בן 21 שיישאר אצלה - מצחיק משהו. כמה שהוא מוכשר. גם את ורמוט לא החזיקו בכוח בסופו של דבר.
    4) הנקודה הכי משמעותית: אומרים 'למה רייכרט לא מדבר ת'אכלס?' - זה מאוד פשוט. אם בן היה רוצה לשחק במכבי הוא היה אומר את זה כבר מזמן, יש לו חוזה. מצד שני, בן רוצה לשחק בהפועל, אבל הוא לא יכול לשרוף את עצמו לחלוטין במכבי, בגלל המחיר, תקלטו את זה כבר. הרי יש לו חוזה במכבי שיכולה לדרוש עליו גם חמישה מליון יורו אם היא רוצה. ומה יהיה אם בן יגיד שהוא רוצה להפועל, ומכבי תקבע תג מחיר של 5 מליון יורו, סתם דוגמא, או אפילו מליון יורו - סכום שהפועל לא יכולה לעמוד בו, מה אז? הוא יעבור למכבי פ"ת? יישב ביציע? יירד ללאומית לשחק ברמת-השרון?

    - כל הטענות האלה ל'שכירי חרב' אלה שטויות. קודם כל, מי אמר שלא ישלבו שחקני נוער? קבוצת הנוער אשתקד הייתה לא רעה בכלל אבל אסור לזרוק אותם למים העמוקים, ושגיב יחזקאל ורמזי ספורי נשארים וזה היה ברור עוד מלפני חצי שנה. שנית, מה אתם מצפים, שהפועל תשאיר שחקנים גרועים רק כי הם גדלו במועדון או משהו כזה? אני כן מצליח להבין את הדלת החוצה שהפנו לעבר שי אבוטבול. אלה בדיוק כמו הטענות על כך שהרוש קפטן. אז מי יהיה קפטן, רמזי ספורי?

    - אם מכבי היו מוציאים חולצות בסגנון אז היינו שומעים כאן עד כמה המרצ'נדייז עולה כיתה ומכבי מתנהלת בצורה אירופאית, תחסכו מאיתנו את הקקה הזה, יש גבול. ודבר נוסף: מכבי גם הוציאה חולצות 'זה סופו של כל אדום' וזה הכי מביך שיש. פאתטיים!!
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,589
    לייקים שהתקבלו:
    5,962
    כמה קשקושים והאדרה עצמית על עניין כל כך פשוט. בן רייכרט חתם על חוזה - פעמיים - במכבי ת"א. אם הוא רוצה להשתחרר, שיפנה לבוררות ובמידה שלא יבעט מכל המדרגות ישלם את מחיר הפרת החוזה. אם הפועל רוצה לקנות, שתגיש הצעה שתהיה מקובלת על מכבי. עזוב את זה, שתגיש הצעה. כל מה שהוא רוצה, חושב, עורג, מספר למכרים, זה לא מעניין. איך אומרים? actions speak louder than words והעט פגשה את הנייר פעמיים. מכבי ת"א הגדולה לא מתחננת לילד בן 21 שישחק אצלה אלא עומדת על זכותה לדרוש משחקן - כל שחקן - ומקבוצות מתעניינות כאלו ואחרות לכבד את החוזה עליו הוא חתם.

    את החולצה עליה אתה מדבר הוציא ארגון האוהדים של מכבי כדורסל ולא המועדון.
     
    orimor2212 אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    לא ענית על שום דבר שכתבתי. אמרתי קודם: הפועל גם כן עושה את הדברים עקום והיא צריכה להפסיק עם משחקי האגו המפגרים האלה במידה והיא רוצה את השחקן ופשוט לשאול את מכבי מה המחיר או ללכת לבוררות. אני התייחסתי לכל הפרשנים בשקל שאומרים חד וחלק שרייכרט לא רוצה להישאר בהפועל, כאילו מאיפה לכם, ואם מפרסמים כתבות על זה אז פתאום מדובר בשקרים, המצאות ועוד ועוד. וניסיתי להסביר לאנשים כאן למה רייכרט לא יכול לומר דוגרי שהוא רוצה לשחק בהפועל. רגע, וכשורמוט היה עם חוזה בהפועל זה בסדר שמכבי התעניינה בו?

    צודק לגבי החולצה של סופו, טעות שלי. וזה עדיין פאתטי.

    בינתיים כבר 2 בצהריים ואין שום עדכון על הפועל או אפילו משהו מעניין על הכדורגל הישראלי, או שלא קורה כלום(לאו דווקא בגזרת רייכרט אלא שחקנים נוספים) או שכולם ישנים ומתעסקים בזכייה ההיסטורית של הפועל ירושלים באליפות בכדורסל.
     
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,589
    לייקים שהתקבלו:
    5,962
    לא שמעתי פרשנים בשקל שטוענים שרייכרט רוצה להישאר במכבי. למעשה, לא שמעתי אף אחד מלבד קרויף - וגם במקרה הזה מדובר לדעתי בהכנה לבוררות ולא באמירה כנה - אומר את זה. אבל לרייכרט יש חוזה, וכישרון, וכל הקריירה לפניו, ואם הוא כל כך רוצה ללכת למקום אחר זה יעלה למישהו לא מעט כסף. כשיגיע אותו גורם שיהיה מוכן לשים את הכסף הזה, נדבר. עד אז הכל קשקושים.

    ודאי שזה היה בסדר כשמכבי התעניינה בורמוט.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    מי שרוצה להגיע להפועל היה חותם שם כשהייתה לו את האופציה לפני שנה. כנראה שהוא לא כל-כל רצה להגיע להפועל. ואם עכשיו הוא רוצה לעבור, אז לא נורא, יעבור לו.


    מתחננת? לילד יש חוזה, מה בדיוק אתה מצפה שיקרה? שקרוייף יחליט שכל שחקן שלא בא לו להיות במכבי יקבל שיחרור בחינם?
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,481
    לייקים שהתקבלו:
    2,672
    התנהלות הפועל בעניין הזה כ"כ ילדותית. מנסים שוב להצית את הקהל של מכבי כנגד רייכרט מתוך מחשבה שזה מה שיביא אותו ללבוש אדום
     
מצב נושא:
הנושא נעול.