הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני מעולם לא ראיתי ולא שמעתי שום דבר בהקשר של זה להפועל, ואני חושב שאני רואה המון ספורט בקשור להכל.
     
  2. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    דור, אתם שכירי חרב, אל תגיד שזה לא נכון כי זה "לא מסתדר" לך עם העובדה שהבאתם 10 שחקנים שאף אחד מהם הוא לא הפועל. אתם שכירי חרב, אם תרצה או לא תרצה.
    חמר שלך משרת עם רייכרט ואתמול הוא אמר לו? אני מכיר מישהו שהוא טוען שהוא מכיר את שלדון אדלסון, והוא גם דירקטור בעיריית ירושלים, למרות שבחיפוש בגוגל בחיים שלי לא נתקלתי בשמו, אז חבר שלך אמר. מי זה חבר שלך? בנדיקטוס הקדוש?
    מכבי ת"א הגדולה מתחננת לילד שישאר אצלה? חביבי מאיפה המצאת את החארטה הזאת? אולי אתה לא מבין ביזנס, כי לא ניהלת שום דבר בחיים שלך, אבל כשאתה יש לך עסק, במקרה כזה כדורגל, ואתה קונה משהו, אז הוא שייך לך. מה נראה לך שמכבי תיתן לרייכרט פשוט ללכת כי הוא "מת" לשחק בהפועל? אם הפועל כל כך רוצה את אדון רייכרט, שיואיל בטובו להגיע אדון אמיר כבירי על 88 מיליוני הדולר שלו, לשלוף שיק ולרשום עליו מיליון דולר או יורו (זה אותו דבר היום), אני לא מבין מה אתה רוצה? מכבי לא מתחננת ולא נעליים, הבן אדם הוא פרוספקט, מי שרוצה אותו, שיבוא לשלם, או שהוא יוציא מהכיס שלו מיליון יורו ויעשה לעצמו BUY OUT.
    מה זה הנקודה אומרת שאם בן רייכרט היה רוצה לשחק במכבי הוא היה אומר. תגיד לי, לא למדת כלום בחיים שלך אה? טוב אתה צעיר, כשתגדל תבין שהתמימות הזאת של להגיד מה שרוצים לא עובדת, בחיים יש דברים שצריכים לשמור, לא להוציא, ויש דברים שצריכים להגיד. מה זה בן רוצה לשחק בהפועל? ואני רוצה להיות מיליארדר. מכבי יכולה לקבוע איזה תג מחיר שהיא רוצה, גם אם בן יגיד שהוא רוצה לשחק במכבי, מה הקשר בכלל? מה נראה לך שאם הוא לא יגיד כלום אז מכבי ינקבו במחיר של 400 אלף יורו? תעשה לי טובה. בשניה שהשם הפועל ת"א עולה כאופציה, זה מיליון יורו. מכבי לא צריכה לצאת בשום מרצ'נדייז ולא להוציא חולצה ולא נעליים, כי אף אוהד של מכבי לא יקנה חולצה שלו, מהסיבה הפשוטה, הבן אדם שיחק 88 דקות במכבי, זה בדיוק כמו שתגיד לי להוציא מרצ'נדייז על גילי ורמוט. היחידים שיש להם מרצ'נדייז משלהם זה יצחקי וזהבי. הדבר הכי פאתטי זה המועדון שלך, שבמשך שנים "התהדר" בלהגיד שהוא משהו אחר, אבל בפועל, מוריד את עצמו לזנות בגלל האכילה העצמית, וגם זה לא יעזור להם, כי כשמועדון כל היום מתנהל בלחשושים בוואן וחרטוטים, החרא צף. איך בן חיים אמר? בסוף הבלוף מתגלה, במיוחד אם קוראים לו אריאל הרוש, אדי גוטליב, ואמיר כבירי, איש הקש של העבריינים במקרה הרע, ושל מיליארדר אמיתי במקרה הקיצוני הטוב!
     
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מכבי ת"א הוציאה חולצות כאלה? אני מעולם לא ראיתי חולצות כאלה, מכבי ת"א מעולם לא הוציאה חולצות כאלה. המקסימום שמכבי הוציאה זה פיו פיו וגם זה לא היה לעניין...ובמכבי יודעים את זה, ועובדה שאתה לא רואה דברים בסגנון כזה ולא היו חסרים הזדמנויות למכבי לתקוע עוד קצת להפועל. אם כבר מכבי פנאטיקס הוציא אולי חולצות כאלה, וגם את זה אני לא ראיתי, וגם אם הם הוציאו, זה בסדר גמור, זה אירגון אוהדים...
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    הפועל לא יכולה ללכת לבוררות, כי לרייכרט יש חוזה במכבי ת"א, הוא לא שחקן בן 24 שסיים חוזה, מה גם שלמכבי לא מגיעים דמי השבחה, אם כבר לרמת השרון. מכבי ת"א לא הודיעה לרייכרט שהוא משוחרר מהקבוצה. מאור בוזגלו כן הלך לבוררות, מאחר ומכבי שחררה אותו מצד אחד, אבל מצד שני לא אפשרה לו ללכת למועדון שרצה בו מבלי לקבל פיצוי, מה גם שבוזגלו לא היה מוכן לוותר על החוזה שלו ובצדק. לא הפועל ולא רייכרט יכולים ללכת לבוררות.
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ?אנחנו הפועל, מה אתם | פייסבוק

    לא שזה כזה קריטי, אבל הנה דף פייסבוק מ2010 שנקרא "אנחנו הפועל, מה אתם?"
    2010. זה היה גם לפני קרטיס קלי.
    אז אם כבר מישהו מנסה לחקות מישהו אחר.....

    לגבי רייכרט, איישית אני לא חושב שהפועל צריכה להתעסק בזה יותר מדי.
    לדעתי יש מצב טוב שה"הערות" שהפועל שולחת בעניינו (כמה האו אוהד הפועל וכל זה) הן בתיאום איתו כדי לעזור למעבר להתבצע.
    העיקר זה לראות כמו שנכתב פה איך מכבי מתחננת ונלחמת שילד כנראה מוכשר בן 21 יישאר אצלה רק כדי שלא יחזק חלילה קבוצה אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/6/15
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ב'וואלה ספורט' גם העלו כתבה על הפועל ומנסים לעשות סדר.

    - החור: 130 מליון שקל הכניסה הפועל ת"א בעונת 2010/11. זה כולל את העונה בליגת האלופות ואח"כ מכירה של שחקני מפתח בהרבה כסף - שכטר ו-ורמוט לגרמניה, זהבי לאיטליה, דה-סילבה נפרד כבר בינואר דאז ועוד ועוד.
    מתוכם, 38 מיליון נעלמו - חמקו מהקופה בכל מני דרכים מוזרות.
    - השאיפה היא לייצר הכנסה של 26 מליון שקלים העונה באמצעות היענות גבוה של הקהל למנויים, זכויות שידור, ספונסרים ועוד. במידה ויהיה גירעון קל - כבירי ישלים מכיסו.
    - עוד קצת על הכסף: 14 מליון שקל שכר שחקנים, תשלום חובות בפריסה של 5-7 מליון שקלים בשנה.
    - האסטרטגיה ברכש: לקפוץ על מציאות, החתמת שחקנים חופשיים שסיימו חוזה וכמוכן הסברה לשחקנים שבהפועל הם יקבלו במה טובה ויהפכו לשחקני מפתח, צ'אנס אמיתי והוגן, וגם התפשרות מצידם על שכר.
    - עוד חידוש: בדיקות פוליגרף לצוות כדי לוודא שאף-אחד לא מדליף דברים לתקשורת, אחרת הוא ישלם על כך במשרתו.
    - מה הלאה? החתמת חלוץ בעיקר, חלוץ ואולי גיא אסולין ועופר ורטה כדי להשלים את הסגל, מקסימום עוד שחקן רוטצייה אחד. כמוכן הפועל מקווה להיפטר מהחוזים של זגורי ואבוטבול. הפועל תשלם את מה שמגיע להם. ואף מילה על בן רייכרט.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    גם אם הקהל קונה 10,000 מנויים במחירים של 1000 שקל ממוצע, והממוצע ממש לא נמצא ב-1000, אלא הרבה פחות, אין שום סיכוי שבעולם שספונסרים, זכויות שידור וכל מה שכתבת, יגיע ל-26 מיליון בעונה, אפילו לא 15. שורה תחתונה, אדון ה-88 מיליון דולר, הולך להוציא מהכיס "שלו" כל שנה בשביל התקציב של הפועל משהו שנע בין 20-30 מיליון שקל. האם נראה לכם שאיש עם 250 מיליון שקל, שזה מכובד לכל דבר, יכול לעשות את זה במשך יותר משנתיים-שלוש? אין סיכוי, לכן גם אין סיכוי שכבירי הוא הבעלים של הפועל והוא זה שמוציא את הכסף מהכיס שלו. אני גם אוהב את זה שכתוב, גירעון קל, כאילו זה 50 אלף שקל. הפועל תסיים את העונה הזאת, בגרעון של 5 מיליון שקל, לפחות, ואם היא לא תגיע לאירופה הוא יהיה הרבה יותר מזה כי חלק מהכסף שהפועל מוציאה כבר עכשיו, נבנה על השנה הבאה.

    איש קש. כבר אמרתי, גם אם הוא מחר ימציא 1,000 מסמכים שאומרים אחרת. מסמכים אפשר להמציא ולזייף, כסף לא, ובטח לא כשאתה מצהיר על 88 מיליון דולר, והתקציב של הקבוצה שאתה מעמיד לוקח לך מההון שלך 20-30 מיליון כל שנה, קל, אלא אם אתה ממש טיפש ורוצה להיות עני בתוך עשור.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
  10. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    @עומר - תפסיק להאמין לאתר הזה שנקרא ספורט 1, הם אוהבים לזרוק כותרות והם יותר גרועים מוואן אפילו, מאמין שקראת את מה שנאמר בוואלה ספורט שזה בטוח ורוד יותר ממה שנשמע באמת ולא מדויק אבל כנראה אתר הספורט הכי טוב כרגע בישראל.


    קודם כל אני אתחיל עם הדבר המעניין שלא ציינת פה -
    טוענים ש"נעלמו" 38 מיליון שקל, כולם יודעים מי ניהל את המועדון בשנת 2011 ואני לא מבין איך לא מעבירים את החומר למשטרת ישראל/רשות המיסים, מזה נעלמו 38 מיליון שקלים? לאן הם הוצאו? איזשהו רואה חשבון אמור לחתום על הספרים ולהעביר אותם, מי חתם על ספר שיודעים שנעלמו בו 38 מיליון שקלים? איך זה מסתדר עם אלי טביב שטוען שהשקיע יותר מ30 מיליון בכדורגל ויצא מרווח מהכדורגל? אני בטוח שמוני גם היה שותף בחגיגה כנראה.


    לא מסכים שהכסף נבנה על העונה שאחרי הבאה, בארי בן זאב נשמע לי אדם רציני מאוד, מחיר המנוי הממוצע הוא 1000 שקל ולא פחות כמו שאתה חושב וזה בלי שאנחנו מוסיפים את המנויי זהב למינהם ככה שאנחנו מכניסים 8 מיליון ממנויים (בהערכה של 8000 ולא של 10,000) דווקא כן נראה לי שהפועל מכניסה באזור ה20 מיליון בלי אירופה.
    ההערכה שלי על 20 מתבססת על :
    מנויים - 8 , ספונסרים - 4.5 , נייקי - 1 , זכויות שידור ומענקים - 6 מיליון.
    יש גם הכנסות מסויומת מכרטיסים שהם לא גבוהות במיוחד ולא יודע לכמה מצטברות. (הכנסות מדרבים, משחקים נגד ביתר,חיפה,ב"ש וגם המקבוצות הקטנות יותר, זה מצטבר ללפחות מיליון או שתיים וההוצאות על האבטחה כבר נכללות בתקציב)


    יכול להיות שישנם עוד דברים שאני לא מודע לקיומם כמו מנויי כבוד למינהם או גורמים אחרים שמכניסים כסף, יכול להיות שעשו ספונסרים גם למחלקת הנוער כמו שהוא מדבר. התוכנית של מלון במתחם אימונים נשמעת לי מפורכת, רק לפני כמה שנים אוהדים ניקו שם את הזבל אחרי שטביב לא ניקה שם חצי שנה וצבעו שם.

    בהנחה שאנחנו מדברים על תקציב של 30 מיליון הוא צריך להוציא 10 מיליון מהכיס שלו,כשאני מעריך שה10 האלה יוצאים פחות כי עוד אנשים תורמים כל מיני סכומים מידי פעם.
    האם הוא יכול לעמוד בזה? יש מצב שכן, יכול להיות שלא.
    הכתבה הזאת ממחישה שעדיין מני וייצמן שולט במועדון ומעורב בכל ההחלטות רק שהוא הביא בן אדם במקום חיים רמון הכושל, האם זה יצליח נצטרך לחכות.
    מה שלא ברור לי רק זה למה מני וכבירי לא קונים חוץ מה50% של הנאמן גם את האחוזים של הסיימון כצים ומאיר תושבים למינהם, כדי ליצור מצב כזה: וייצמן/כבירי - 80% , עמותה 20% , או שהעמותה תקנה את כל האחוזים הקטנים כדי שיהיה 50-50 ואז במקום לדבר עם 20 אנשים ידברו עם שתיים כשיהיה רוכש ויהיו גם פחות הדלפות.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    א. מותר לבעלים לשתות את הכסף מקבוצת כדורגל, מותר לו למשוך את הכסף מהחשבון. אני לא בטוח עד כמה הוא עשה מעשים פליליים טביב.
    ב. זכויות שידור ומענקים 6 מיליון? תגיד לי אתה אמיתי? מאיפה הבאת את הסכום הזה, בחיים זה לא 6 מיליון. קבוצה שזוכה באליפות מקבלת בקושי מיליון שקל, אז מאיפה היא תקבל עוד 5, מהטלוויזיה? הסכם השידור הכולל הוא 15 מיליון שקל לשנה, לכל הקבוצות. ספונסרים 4.5 מיליון? איך הגעת לזה, מי בדיוק הם הספונסרים של הפועל? ניפחת את המספרים לגמרי אחי, הפועל במקרה הטוב, מכל הדברים שציינת מכניסה 15 מיליון. יופי, איפה עכשיו אתה מכניס לי עוד 10 מיליון שקל? אחי זה מני וייצמן מחזיק את הפועל, בכלל לא כבירי, זה לפי תחקירון שעשיתי אתמול. מלון במתחם אימונים זה באמת נשמע כמו מני וייצמן (בעל רשתות מלון בגרמניה, ועדיין למה שמישהו ירצה ללון במלון במתחם האימונים...). אני מנסה להבין מאיפה אתה מגיע לתקציב של 30 מיליון שקל, זה נשמע הרבה יותר מזה, במיוחד כשקלאודיו בומבה מרוויח 350 אלף יורו, שזה לבד 1.2 מיליון שקל, וגם שילמו עליו עוד 600 אלף יורו, שזה כבר 2.4 מיליון שקל, אז הנה, כבר שחקן אחד, שווה 3.6 מיליון שקל. בוא נמשיך לדבר על כל השאר שהבאתם. פינטלי מרוויח את אותו הסכום כמו בומבה, ונרכש כמעט באותו סכום, אז זה כבר שניהם 7.2. לעומרי אלטמן יש סעיף של מיליון שקל בשניה שהוא משוחרר קפצת ל-8.2 מיליון. שלושה שחקנים 8.2! תוסיף לזה את מנדיונדו והצוות שלו שזה עוד כ-400 אלף יורו, זה כבר מביא אותך ל-9.6 מיליון שקל בערך. מה עם קלמן? הרוש? גוטליב? לינגנה? אבו אביד? שיימן? וזה רק שחקנים כן? יש לקבוצת כדורגל עוד הרבה הוצאות, גם על בלומפילד הפועל משלמת כמיליון שקל בשנה, מ"מ, מיסים, חשבונות מים, ארנונה וכו', יש עוד המון פרמטרים שאתה לא מכניס בכלל, תוסיף לזה את העובדה שהפועל עוד רוצה להנחית פה את טוטו ובן שהר, התקציב של הפועל בחיים, אבל בחיים, לא נסגר על 30 מיליון, לא משנה איך תהפוך את זה, אלא הרבה יותר מזה.
     
  12. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    @עומר
    א. לא אסור לו, מועדון כדורגל זה מלכ"ר , אסור לו למשוך כסף מקבוצת כדורגל שנחשבת למלכ"ר, גם לגולדהאר אסור, המקרה היחיד שמותר זה המקרה של בני יהודה, שנרשמה הלוואת בעלים ובמקרה של רווח אדיר מותר למשוך אותה רק באישור הבקרה, טביב מעולם לא עשה כזה דבר ומעולם לא דיווח שהוא הוציא כספים, הכספים פשוט נעלמו מהקופה ואיש לא יודע לאן הלכו, איך מועדון שהרוויח 130 מיליון שקל בעונה כשגם לפני זה הוא מרוויח כסף, כסף שהיה צריך להספיק ל3 עונות לפחות, בסיום העונה הוא נגמר?

    ב. מענקים וזכויות שידור זה ביחד, וביחד זה יוצא באזור ה6 מיליון, לפי כתבה שאני זוכר מ2014 זה הסכומים, יכול להיות שזה ירד במיליון.
    ג. יש הרבה ספונסרים להפועל, אחד זה פוטיג'ו/פוג'יקום על החולצות וכל מיני משניים.
    מספרים מדויקים של שכר שחקנים אני לא לגמרי יודע כי אני לא יודע את השכר של כולם, רק של הזרים, אני יודע שה30 מיליון לא כולל גם את טוטו וגם את בן שהר בחיים, זאת סוג של פנטזיה שלי ושל הרבה אוהדים שאני לא רואה את שתיהם באים ולצערי אני לא אופתע גם אם אחד מהם לא יבוא.

    אין ספק שמני וייצמן עוזר להפועל כלכלית, רק שלדעתי כבירי זה לא איש קש כמו שאתה חושב אלא חבר שלו שגם משקיע בקבוצה.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    מועדון כדורגל זה לא מלכ"ר, זו עמותה. אתה יכול למשוך כסף. אם אתה בפלוס אתה יכול למשוך, אתה משלם על זה מיסוי כמו דיבידנד של חברות. רוצים להפוך קבוצות מלהיות עמותות לחברות כמו ציבוריות/פרטיות.
    כבירי הוא איש קש של ויצמן, מה שלדעתי מקולקל פה זה צריך להיות רשום: מי שמכניס את רוב הכסף והחובות עליו מחויב להיות רשום כבעלים של הקבוצה אחרת הדרך לפירוקים קצרה מאוד וכמו שאמרתי כבר, הכל פה מתחיל מהבקרה התקציבית, אתה רוצה להיות בעלים של כדורגל? תהיה ערב אישית! אתה פאקינג משלם לאנשים משכורות.
     
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    היה איזה פסק דין שקבע שקבוצות כדורגל הם מלכ"ר
    ולפי הבקרה אסור למשוך כסף מקבוצת כדורגל אלא כן מדובר בהלוואת בעלים.
     
  15. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    הגיע בחינם כי הקבוצה שלו לא שילמה לו שכר כמה חודשים.

    הרוש - 150 אלף דולר חוזה(300 ברוטו).
    לינגנה - 200 אלף דולר להפועל רמת גן, מניח שחוזה נמוך יחסית, נגיד 70 אלף דולר.
    קלמן - הגיע בחינם ומניח שמקבל גרושים.
    גוטליב - מיליון ש"ח שפורסם שישולמו ב3 שנים, כלומר רק 333 אלף ש"ח מהתקציב של העונה. נגיד שמשכורת 100 אלף דולר(200 ברוטו).
    שיימן - העברה חופשית, נגיד שמרוויח 100 אלף דולר(200 ברוטו).
    אבו עביד - בערך מיליון ש"ח חולקו בין נתניה וטוברוק, נניח שהמשכורת 100 אלף דולר(200 ברוטו).

    כל אלה יוצאים בערך 5 מיליון שקל מהתקציב של השנה, כשאני הולך עם המשכורות גבוה יותר מהמציאות לדעתי ונגיד עסקת לינגנה גם אולי מחולקת למספר שנים.

    גם אם התקציב חורג את ה30 זה לא ביותר מדי, ואם שנה שעברה העמידו תקציב של 27 מיליון שקל זה לא בשמיים להעמיד קצת יותר מזה השנה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.