הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    לפחות הפעם, בניגוד להחתמות, הוא לא יכול לומר שהוא אוהד הפועל תל אביב מבטן ולידה.
    היה מנוי בעברו לשער 11.. :rolleyes:
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ההבדל ממכבי ת"א 2005 שכאן אף-אחד לא מדבר על אליפות והגיעו שחקנים צעירים עם פוטנציאל ולא שלושה מבוגרים כמו ברקוביץ' רוסו ונמני שצריכים לשחק על אותה הבלטה. ומכבי של אז גם פתחה את העונה עם רועי דיין כחלוץ שפיץ. ונחזור לויכוח המטופש על 'שכירי חרב' - לא ענית על השאלה, מה ציפית, שהפועל יתבססו על שחקנים לא לפי היכולת המקצועית אלא הזיקה שלהם לקבוצה או משהו כזה? לתת לספורי את סרט הקפטן ושישחק 40 משחקים בעונה? ברור שהיה צריך לנקות את החרא ולעשות רכש מאסיבי בקיץ אחרי עונה כל-כך גרועה וסגל ש-80% ממנו לא היה ראוי אפילו ללבוש את חולצת האימונית של הפועל ת"א, איזה עוד אופציות עמדו בפנינו? לא מכיר חלק מהשחקנים שהצטרפו אבל זה נשמע טוב, לא מביאים את הזבל של הקבוצות האחרות לשם שינוי.

    המטרה של הפועל בעונה הבאה היא פלייאוף עליון קודם כל עם קריצה למאבק על אירופה, אולי, וזה תלוי בכמה גורמים כמו החיבור לא רק של הקבוצה אלא של קבוצות אחרות. הרי מכבי היא רמה מעל, באר-שבע עם יתרון וגם מכבי חיפה. אפילו את בית"ר לא הייתי פוסל בעוד בק"ש אני צופה ירידה ביכולת איכשהו. גם פתיחת העונה תהיה מאוד משמעותית עבור הפועל, פתיחה סבירה ומעלה תוכל לתת לנו פוש.

    ואורימור, אני עדיין מחכה לתגובה שלך - רייכרט לא רוצה לשחק בהפועל, אתה בטוח? הכל הצגה, נכון? הפועל ממציאה 'גורמים', מסלפת ידיעות. נו, נראה לך שתתחמק מזה?
    - צנציפר נחשב לזה ששולט בתקשורת הספורט בארץ, 'הכי מקורב' להפועל אבל גם יודע מה קורה במכבי. הנה חלק ממה שכתב ב-Ynet על רייכרט - "בסביבתו של הקשר אמרו: "בן שלח הודעות ברורות לאנשי מכבי שהוא סיים עם מכבי סופית. היה ברור שאחרי שאילצו אותו לעבור להפועל ת"א בינואר, הוא כבר לא יוכל לחזור. סרטון הווידאו נבע מדרישה אגרסיבית של מכבי, עוד במגרש החניה שיגיד את מה שיגיד. הוא לא ייצא למחנה האימונים, אף אחד לא יידע איפה הוא עד מחר בערב. הוא גמר את הסיפור במכבי, שיפנימו".

    מיליון יורו על רייכרט? מכבי יכולה לדרוש, הפועל לא תשלם, אולי יש אופצייה לרכוש רק 50% מהכרטיס ולהסתמך על חרטה סטייל 'מכירה עתידית לאירופה', הייתי שוקל את זה. זה בן רייכרט על הפרק ולא דרק בואטנג של אז לפי הידוע לי.
     
  3. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    @Raulito @עומר
    חצי מהכרטיס נמצא בבעלות השחקן, מכבי בעצמה קנתה חצי מהכרטיס (גם הפועל הציעו עליו אבל ההצעה של מכבי לרמה"ש הייתה גבוהה יותר)
    הפועל יכלה לקחת חצי ממה ששייך למכבי ב25% ב100 אלף יורו כדי לקבוע סוג של הערכת מחיר בנוגע ל25% השניים.

    לגבי התגובה של עומר, מסכים איתך שאי אפשר להגיד שאנחנו קבוצה, כל שחקן ושחקן ממה שהוחתם עד כה כולל החיבור בניהם, זה לא מכבי 2005 שהביאה שחקנים מוכחים אבל על אותה עמדה ביחד עם מאמן שבזמנו נחשב טוב אחרי האליפות עם מכבי 2003 ויצרה רעש עצום, אני לא יודע אם זאת גם קבוצת תחתית כמו שכתבת היום, זה קבוצה בסימן שאלה שאי אפשר לדעת, וזה גם צעד נכון אחרי שבעונה שעברה פירקו את הקבוצה מכל נכסיה ולא הביאו תחליפים ראוים,
    אם הייתי משאיר שחקנים מהסגל שסיים את העונה זה את לוקאש סאשה (אבל פינטלי אמור להיות טוב ממנו ועל אותה עמדה אז בזבוז זר) וליאור לוי ואולי מתן אוחיון בתור גיבוי, השאירו גם שחקנים כמו רמזי ספורי ואבו אל היג'ה שלפחות לגבי השני אני חושב שהוא יכול להתפתח בעתיד למשהו.
    מה לעשות שצריך לבנות קבוצה מ0, יכול להיות שהרבה שחקנים לא יצליחו ואז בינואר יישאר כסף להחליף חלק מהם או בעונה אחרי, אבל לפחות יהיה סוג של שלד חדש לקבוצה, אין ממש מה להתלהב אלא פשוט לחכות שתתחיל העונה ושפתיחת העונה תהיה נוחה מבחינת לו"ז כדי שיהיה זמן להתחבר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    צריך לקחת נשימה עמוקה כדי להגיד את זה אבל בואו נצא מנקודת הנחה שהקבוצה אכן תעבור לידיים אחרות ותהליך הבעלות יושלם ושיש כיסוי אמיתי לכסף. הכל עניין של ציפיות. אני לא חשבתי שהפועל תחתים 11 שחקנים חדשים כשמחציתם לא רעים בכלל - אריאל הרוש, אדי גוטליב, שמואל שיימן, גם עומרי אלטמן. מקווה שלפחות אחד מהזרים שבדרך, כולל אנטל, יתברר כרכש טוב. כמו שאמרת, הסגל אשתקד היה נוראי, במקרה הכי טוב אפשר להשאיר חמישה שחקנים חוץ מהצעירים יחזקאל וספורי(שלומי אזולאי\דודו ביטון, סארי פאלאח, ישראל זגורי-אולי, ליאור לוי ולוקאס סאשה), אבל אנחנו לא נזיל דמעה על אף אחד שעוזב. אני חושב שליאור לוי אוברייטד ולוקאס סאשה שחקן בינוני. לגבי רייכרט - מתקשה לכתוב את זה אבל המצב קצת-קצת-קצת יותר טוב ממה שחשבתי. ומילה אחרונה - קהל תומך ובלומפילד חיי שווה לנו כמה נקודות בעונה מה שלא קרה אשתקד. אני חושב שהפועל בעונה הבאה לא תשלוף מהמותן וגם אם חלילה מנדיונדו יפתח את העונה בצורה בינונית-מינוס אז יבינו שמדובר בקבוצה חדשה ופאזל שצריך להרכיב.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    תשמע, אתה מתעסק בפיפי וקקי. מסתבר שיש דברים מאחורי הדיווחים על רייכרט, מאיפה הייתי אמור לדעת?
    הפועל עדיין ממציאה גורמים. וצנציפר הוא כזה שבעבר נתס משקר יותר מפעם אחת.

    ואגב, כן דיברו על אליפות בהפועל.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אם כל כך חשובה לכם ה-"זהות" וה-"הפועל" הייתם מעלים מספר לא מבוטל של שחקנים מהנוער שהשתפר אצלכם בשנה שעברה וזכה בגביע ובונים את הקבוצה עליהם + זרים + חיזוקים קטנים, תאמין לי להפועל היתה ברירה, בטח במצב הכלכלי שלה. אבל לא, בחרתם ללכת עם שכירי החרב, וזה בסדר, אני טוען שהזהות כבר מזמן נמחקה מעולם הכדורגל, אתם אלה שהתהדרתם בנושא שכירי החרב וההפועל, אז עכשיו כשזה חוזר כמו בומרנג, אל תנסה להתגונן, תגיד הגזמנו ויצאנו מפרופורציות, חיינו בסרט הנה התעוררנו למציאות, אנחנו לא שונים מאף אחד אחר.

    המטרה של הפועל לא צריכה להיות אירופה, לא צריכה להיות פלייאוף עליון ולא שום דבר, המטרה של הפועל צריכה להיות אחת: למחוק את הנכסים הרעילים, לצאת מהחובות, ולהגיע למצב שתוך שנתיים-שלוש החובות שלה יגיעו לרמה אפסית ואפשר יהיה להתחיל מאפס. אליפות זה יהיה מצוין, כי זה בהחלט יכול להיות בסיס להגיע לשלב בתים כלשהו, ולהוריד לגמרי את הגרעון, בין אם זה אלופות או האירופאית. לסיים מקום 4-3 במצב של הפועל הלא מדורגת, יכול להיות הוצאות מיותרות ואי צמצום החובות אלא הגדלתם, ושוב, כל עוד לא יגיע טייקון אמיתי שימחק את החובות בשניה ויוציא את הפועל לדרך חדשה.

    הפועל לא תשלם? שלא תשלם והוא לא ישחק אצלה. מה הוא יעשה ידליף מהחדר הלבשה של מכבי? אז הוא יקבל קנסות וככה הוא ישלם למכבי בסופו של דבר במקום שזו תשלום לו. רייכרט יתאמן כל העונה, לא יראה דשא, יש לו חוזה, מכבי תשלם לו משכורת. זכותה של מכבי...אם בן כל כך רוצה, שיקנה את הכרטיס שלו ממכבי. אי אפשר לאחוז את הגזר בשני הקצוות. בן רוצה לשחק בהפועל? רוצה לעזוב? תפאדל. תביא את המועדון שיפתח במשא ומתן עם מכבי, ירצה? ישלם ויעבור. לא ירצה? יתייבש יחד עם הקריירה...לגיטימי. כל כך הרבה שחקנים תג המחיר שלהם הן בארץ וישראלים בחו"ל הוא תלוש בהחלט, אז למה לרייכרט שאתם כל כך רוצים אי אפשר להצמיד מיליון יורו? אם דסה שווה מיליון, או קריאף שווה מיליון, או אבו זייד בזמנו נקנה בחצי מיליון יורו, אז רייכרט שווה מיליון. כל עוד מכבי מאפשרת לו להתאמן עם הקבוצה, משלמת לו את השכר שלו, ודואגת לכל תנאיו ולא מפלה אותו, היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם צמצום החובות עד ל-0 יגיע, אולי לא בקצב האידיאלי, אולי סדר העדיפויות לא הכי בריא ובזה אני מסכים איתך, אבל אין כאן השתוללות כמו חיים רמון, יש הרבה יותר מחשבה בצעדים שהפועל עושה. מניין לך שלא ישלבו אף שחקן ממחלקת הנוער? חסרים שחקנים שהוחתמו ובסוף היו רק מביאי מגבות? מאמין שהשחקנים שבלטו בעונה שעברה יזכו לצ'אנס או אולי ישתפשו אפילו בקבוצה אחרת ויחזרו להפועל בשלים יותר, בכדורגל הכל נזיל. אני לא מבין מה נתפסת לעניין של 'שכירי חרב', שיר שנכתב ע"י הקהל בתקופה קשה וזה הכל. אף-אחד לא מדבר על אליפות, ולא רק כי מכבי מעמידה רף גבוה מאוד וזה בלתי-אפשרי. מנדיונדו פלט משהו? או.קיי, הוא רצה למכור עוד מנויים. טביב יכול לבקש גם 100 מליון יורו על קריאף כאילו הוא פוגבה, השאלה אם הצד השני משלם. מקווה בשביל מכבי חיפה שהיא לא תשלם. גם דסה לא שווה מליון דולר. וכן, מכבי יכולה לעשות מה שהיא רוצה, אבל ברור לך שבמצב תיאורטי בו היא מעדיפה להושיב אותו ביציע ולשלם לו שכר 'על יבש' מאשר להתפשר מול הפועל ולמכור אותו במחיר מעט יותר נמוך - הוא בדיוק כמו האחות ההיא מהכדורסל. ורמוט אגב הגיע למכבי ת"א באמצע העונה, תקופה בה המחירים רק עולים, כשהוא בן 30 ועדיין לא עומד לפרוש כמדומני ואף-אחד לא ידע שהוא יפצע אחרי דקה וחצי. אז תעשו לי טובה, גם בכוכב מאדים רייכרט לא שווה יותר מגילי ורמוט שהוא שחקן מוכח. ובמשחקים הראשונים של הפועל העונה הוא היה הכי טוב, כבש איזה 3 שערים ובישל עוד 6.

    - אורימור, אני מתעסק בקקה? תסתכל במראה. ו'מאיפה הייתי אמור לדעת?' - אז אל תדבר בכזו נחרצות על דברים שאין לך מושג בהם, קח טיפ לחיים. ולא היו חסרים סימנים על כך שרייכרט כן רוצה לשחק בהפועל. אבל האמת שזהו נמאס לי כבר לדבר עליו.
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    תגיד לי כשסוארס רצה ללכת לברצלונה הוא הלך לועדה למעמד השחקן? מה זה שווה או לא שווה? זכותו של המועדון לנקוב באיזה סכום שהוא רוצה ובמיוחד כשהמעבר הוא ליריבה העירונית. אין עם הפועל על מה להתפשר לפי ההתנהגות שלה. אם הפועל רוצה? היא זו שתבוא לכיוון של מכבי בסכום שמכבי תרצה ולא להיפך. מה שהפועל עושה זה מכבי ת"א כדורסל קלאסי, אם כבר דיברת על אחות מכדורסל. מעניין אם הוא נפגש עם כבירי על מנה שווארמה בחצות בחולון. אתה יכול להגיד שהוא לא שווה. אני יכול להגיד שהוא כן שווה. ומישהו אחר יכול לבוא ולהגיד ששנינו אין לנו מושג. שורה תחתונה יש קבוצה? יש. יש שחקן? יש. יש חוזה? יש. הוא רוצה להשתחרר? סבבה, יש מועדון, פונים אליו בצורה מסודרת ומנהלים משא ומתן.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    אני חושב שרייכרט דפק לעצמו את המעבר להפועל במהלך שהוא עשה, מכבי יכולה בקלות להשאיר אותו עונה שלמה ביציע כמו שעשה שחר לגולסה.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,114
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    השוותי את רייכרט לגולסה כי נדמה לי שהם דומים באופי אבל צריך להגיד שזה מקרה שונה.
    גולסה לא פעל בניגוד לחוזה ב 2013 פשוט כנראה שבר מילה.
    שני הצדדים הפסידו מהסיפור.
    אגב בקיץ 2005 קטן עשה אותו דבר כמו גולסה ושחר לא זרק אותו ליציע. לחיי האחידות
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,818
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    אם גולאסה לא פעל בניגוד לחוזה אז למה הוא חזר לפה? היתה איזה תרמית באיטליה?
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,114
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    לא עם לאציו אלא מה שקרה בקיץ 2013.
    בפרשת לאציו הוא בפירוש שבר חוזה
     
  13. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    כמה בלבולי (ואני עוד שומר על שפה נקייה) שכל עלל שחקן אחד ..
    פאקינג בן רייכרט , לא קרע זוג נעליים , עליו כל הכותרות בימים האחרונים .
    הלוואי והיו כאלו כותרות על אורליצקי הרפה והשערוריה עם נתניה .
    הרבה רעש על כלום ושום דבר .
     
    Nigel de Jong, קשר שמאלי ו-עומר אוהבים את זה.
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,818
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    פאקינג בן רייכרט, אבל ככל הנראה הכשרון הכי גדול לגילו. אז כן יש חשיבות גדולה לאיפה וכמה הוא ישחק בשנים הבאות שהן הכי קריטיות בשבילו. לא רק בשבילו אלא גם בשביל נבחרת ישראל בעתיד.
     
  15. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    ממש לא הכישרון הכי גדול לגילו...התקשורת עושה את תפקידה, מחממת את מכבי והפועל אחת על השניה. ככה זה בקיץ, כשאין במה להתעסק.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.