הפועל תל-אביב 14/15: רעידת אד(ו)מה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏21/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם הפועל ת״א פגעה ותפגע בזרים יש לה קבוצה חזקה!
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,809
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
    כמו שכתבתי פה לפני שבוע. אם המנדומשהו הזה הוא באמת כזה מאמן טוב הוא יבנה קבוצה יותר טובה מהעונה שעברה,כי יש לו כלים.
    העניין הוא שכבירי,באמצעות התקשורת הנאמנה, יצר מצג שווא כאילו בונים שם גלקטיקוס, מן הסתם כדי למכור יותר מנויים. בסוף אף אחד משלושת השמות החמים שעלו לא הגיע.

    ההערכה שלי:
    במקרה הטוב-מקום רביעי-חמישי
    במקרה הרע-רק אלוהים יודע :)
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,296
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    אנחנו רק בתחילת יולי ויש עוד המון זמן לסיום חלון ההעברות, כך שעוד מוקדם להסיק מסקנות.

    אבל כן מתברר לאט לאט שכבירי הוא בעיקר מצג שווא. אחריי שבכל מקום בארץ נכתב שהרומנים חתמו על חוזים של 300 אלף יורו לעונה, ברומניה, שם התקשורת לא מקבלת הדלפות מהפועל, מדברים על 180 אלף יורו לעונה.
    ישר אחריי הסירוב של תמוז לחזור, בהפועל אומרים שתמוז קיבל הצעה של כמעט 400 אלף יורו לחמש שנים (לכאורה).
    בן שהר מקבל הצעה דומה לשל טוטו, ובכל זאת בוחר להגיע לבאר שבע, שם יש לו יותר תחרות על ההרכב ומשכורת פחות או יותר דומה. זו לא בחירה מובנת מאליה לדעתי.

    אז בקיצור, נראה שבהפועל מנסים ליצור רושם כלפי חוץ שמושקע המון כסף במועדון, כנראה כדי לגרום לאוהדים להחזיר. בינתיים זה עובד.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,809
    לייקים שהתקבלו:
    14,636
    מין:
    זכר
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אם אלה הפרסומים אני מרוצה מכך שהפועל לא השתוללה בנוגע לשכר, אז גם התקציב שלנו יורד בניגוד לפרסומים הקודמים. היה צפוי שיהיה קשה להחתים את בן-שהר וטוטו תמוז, אבל אני מקווה שאצל הפועל לא מדובר בשחור או לבן אלא שיש גם אפור, כלומר שזה לא או טוטו תמוז או שלומי אזולאי(או דודו ביטון שקרוב לסיכום, לצורך העניין). צריך לפגוע בול עם חלוץ זר. לגבי אנטל, אני כבר התייאשתי. הסגל נכון לעכשיו חסר קראק אמיתי ושלושה שחקנים והוא מדגדג את הפלייאוף העליון. בלומפילד יביא כמה נקודות ומצד שני הקבוצה צריכה זמן כדי להתחבר. אני ממש לא מסתפק בכך שיהיה יותר טוב מהעונה שעברה.
     
  6. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    מעניין אותי לשמוע קצת מידע על ווידאנוביץ' שכנראה הוא המועמד המוביל להיות הבלם שלנו לעונה הקרובה, לא שמעתי דעות עליו בשום מקום.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הוא כנראה לא יגיע. לפחות לפי ציוצי אשתו.
     
  8. Turgi Guest

    החליט ללכת בדרכו של העילוי אלרואי כהן?
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א המריאה הלילה למחנה האימונים בברלין שם תשהה בשבועיים הקרובים ותערוך בו שלושה משחקי אימון, הראשון כבר בעוד יומיים. בין היריבות הבאות ניתן למצוא את לייפציג קבוצתו הקודמת של עומר דמארי וגם את אא"ק אתונה מולה הפועל תחתום את המחנה. השחקנים המריאו עם החליפו המיוחדות שקיבלו. בעונה שעברה כזכור הפועל הסתפקה ב'קייטנה' בארץ הקודש וברקוביץ' החליט לוותר על המחנה כדי לחסוך בעלויות. ברמה המקצועית: דודו ביטון צפוי להישאר בהפועל. הוא סיכם את תנאיו בהפועל וצפוי לקבל את השחרור מליאז'. הפועל מחכה לתשובה בנוגע לבלם וכרגע יש פער של 50 אלף דולר. ומה קורה עם המנודים? סארי פאלאח, שלומי אזולאי, משה אוחיון וישראל זגורי יישארו בארץ ויתאמנו עם אייל חייט מאמן קבוצת הנוער.
     
  10. Karlsruher SC Vamos Karlsruhe

    הצטרף ב:
    ‏30/6/15
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    15
    מין:
    זכר
    אם סיראז' נסאר אכן חותם בהפועל זה רכש נהדר. שחקן טוב מאוד, אבל הבעיה היחידה היא שהוא לא יודע לייצר המשכיות. הוא יכול לתת שבוע-שבועיים עם מספרים טובים ברצף ואחרי זה לרדת ביכולת לתקופה. בכל מקרה, הוא עדיף על גיא אסולין ואם נסאר חותם זה שדרוג טוב להתקפה של הפועל. לגבי אברם פאס, נתן חצי עונה טובה בחיפה והוכיח שגם בלם בן 37 עדיין יכול לספק את הסחורה. הוא הרבה יותר זול מוויאדינוביץ', אבל כמובן שהסרבי צריך להיות עדיפות ראשונה ואם הפועל לא תחתים אותו רק בגלל פער של 50 אלף דולר במו"מ, זה יהיה אחד הפספוסים הגדולים של העונה הזו.
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לפי מה שאני מבין זה לא יפול על 50 אלף דולר אלא על זה שהוא או אשתו לא רוצים להגיע לישראל.
    נסאר נשמע לי אחלה חיזוק ישראלי לעמדה הזאת, לא ברור לי איך השם שלו לא הוזכר עד עכשיו.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    נכון להיום העונה הבאה של הפועל ת"א תקום ותיפול על שני השחקנים הרומנים. אין לנו(עוד?) קראקים בסגל. האמת שאני די מאוכזב מסוגיית הרכש, יש האטה והיתקעות. אנטל היה יכול להיות שובר שיוויון לגבי פלייאוף עליון למשל או מאבק על אירופה במידה והכל מסתדר היטב. כך גם בן-שהר או טוטו תמוז אך הם היו מטרות די לא ריאליות(אני גם לא קונה את זה שהפועל 'חוזרת לאופציית תמוז'). לא מחזיק מגיא אסולין למשל. לגבי נאסאר - אולי אם הוא היה מצטרף בהתחלה הייתי מקבל אותו בזרועות פתוחות, כרגע קיבלתי תיאבון כמאמר הקלישאה. העונה האחרונה שלו בבאר-שבע הייתה לא טובה ויש לו הרבה חסרונות במשחק שלו ככה שאני לא מתלהב. אני גם לא מתלהב בכלל מדודו ביטון ולדעתי היה עדיף להשאיר את שלומי אזולאי שהוא שחקן טוב יותר מחוץ לרחבה למשל. מקווה שהפועל תסגור את הקיץ עם עוד בלם, קשר וחלוץ, ושאחד השחקנים יהיה שחקן מוכח.
     
  13. Karlsruher SC Vamos Karlsruhe

    הצטרף ב:
    ‏30/6/15
    הודעות:
    61
    לייקים שהתקבלו:
    15
    מין:
    זכר
    מושכים אותנו עם אנטאל כבר חודש שלם. שחקנים זרים לא חסר בשוק, אני לא מבין למה צריך לחכות קיץ שלם לאנטאל. נכון שהוא שחקן מצוין אבל הפועל מבזבזת עליו יותר מדי זמן ובסוף הוא לא יגיע, זה תסריט ידוע. להשקיע את רוב המאמצים כרגע בבלם זר, כי עם כל הכבוד לאדי גוטליב ואבו-עביד, הם בלמים צעירים ולא מוכחים עדיין והם לא אלה שיכולים להוביל אותנו לפלייאוף עליון.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אז מסתבר שהפועל כן חידשה את המגעים עם טוטו תמוז וניסתה לצרפו. המועדון הודיע הרגע בפייסבוק שהפועל יורדת מהעניין בשל לקחי העבר והיא לא יכולה להשתולל כלכלית. נאמר שתמוז דחה הצעה יפה מאוד. עוד נכתב שבימים הקרוכים יצטרפו שחקני חיזוק נוספים להשלמת הסגל. האוהדים מרוצים בגדול ותוך רבע שעה יש למעלה מ200 לייקים.

    מחשבה נכונה. אסור להשתולל. רוב הסגל מרוויח משכורות סבירות להוציא את הרומנים. מקווה שהפועל גם עברה הלאה ולא מחכה לאנטל. במצב שלנו שגם ככה יש טריליון שחקנים חדשים - צריך לסגור את הסגל כמה שיותר מהר. מקווה שנפגע בול עם הזר הבא.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,257
    לייקים שהתקבלו:
    4,516
    מה אמור להיות ההרכב הצפוי לעונה הבאה נכון לרכש שהגיע עד עכשיו?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.