מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    צודק!
    ושוב, רוב המושאלים כאן- או שיש לך אחוזים בכרטיס שלהם- כמו סבע גרשומוב ובארי, או שאין להם חוזים בקבוצת האם שלהם והם עצמם יודעים שהם כבר לא ישובו לשם. הפריע לך שאורי שטרית היה על תקן מושאל??????(מופנה ליעקב) למי איכפת? מכבי ת"א כבר לא תיקח אותו. וכנראה שגם לא את עומר ורד. יש סיכוי שהם ירצו להאריך ללוגסי את החוזה אם הוא יהיה טוב ולא בטוח שזה יהיה חכם מבחינתו להמשיך להיות מושאל כל עונה כמו איזה חפץ במקום למצוא בית חם.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    עוד מתקופתו ב ONE אני לא מת על אסף אבולעפיה אבל שיחק אותה בגדול עם הטור הזה.
    http://www.sport5.co.il/HTML/Articles/Article.5792.195279.html

    מכבי נתניה מועדון גדול וחזק. המותג הזה עדיין שווה הרבה. מאמין שבסוף יבוא האדם או קבוצת האנשים שירימו וידחפו אותו קדימה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,136
    לייקים שהתקבלו:
    26,246
    מין:
    זכר
    שכונה. הגיעו שני זרים בקול תרועה, אחד הסתבר שהגיע פצוע ומהשני רוצים כבר להפטר עוד לפני משחק ליגה אחד
    http://sports.walla.co.il/item/2883817
     
    עומר אוהב/ת את זה.
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא מבין באיזה מתכונת החתימו נתניה את הזרים שלהם ולמה. בכלל למרות שאפשר 5 זרים, אני באמת לא מבין את הסיבה שקבוצות רצות להחתים זרים, אז נכון המיסוי על זרים וישראלים שונה, אבל זה לא שזרים משפרים פה את הכדורגל. הרי אמרתי בעבר ואני אחזור על זה שוב, או שיחליטו על משכורת זר למינימום של 300 אלף אירו או שלא יביאו. אז יהיו חלק קבוצות שלא יביאו זרים וחלק יביאו קצת וחלק ימלאו את השורות, ככה הישראלךים יותר ישחקו, הזרים שיגיעו יתרמו לקבוצות על אמת ותאכלס? הרמה תהיה יותר גבוהה. אמנם נתניה פה זה האישיו אבל זה תקף לכל קבוצה בארץ!
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אגב דווקא את המועדונים הלא עשירים אני לא מבין שהם משאילים כל כך הרבה שחקנים מקבוצות גדולות, הרי אין לכם בעלים עשיר, המועדונים שלכם חיים לא פעם ממכירות של שחקנים אם זה לארץ או לאירופה שזה לגיטימי וטוב ומראה על התקדמות ומשיכה של שחקנים מבחוץ שירצו גם להצטרף להצלחה - למה לעזעזאל להשאיל שחקנים ממועדונים אחרים? או יותר מזה, אם אתה כבר משאיל, למה להשקיע במחלקת נוער? למה שילד נורמלי או הורה ירצה לשלוח את הילד שלו להתאמן אצל המועדון הזה, עדיף לשלוח אותו ברכבת כל יום לתל אביב...זה כל כך מטומטם, ואני דווקא הייתי מצפה מהקהל כמו של נתניה שיילחם בתופעה וידרוש ששחקני הבית יקבלו קידום כל שנה גם במחיר של ירידת ליגה, אחרת מה זה שווה? בטח ובטח כל עוד המצב הנוכחי קיים! יותר מזה, בלי קידום של השחקנים מבית במצב הנוכחי אין לקבוצות כמו נתניה עכו ושות' שמץ של סיכוי להתקדם ואין לשום שחקן שגודל שם סיכוי להצליח.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי נתניה הוא המועדון האחרון שאפשר להגיד שלא מייצר שחקנים או לא נותן צ'אנס לצעירים. בשנים האחרונות הנושא טעון שיפור וקיבל מכה קשה בגלל הרצון לעלות ליגה בכל מחיר לפני שנתיים. יוסי מזרחי פחד מהצל של עצמו ולא קידם בליגה הלאומית אפילו לא שחקן בית אחד(!!!).
    מלבד זאת לכל מועדון יש שנים שחונות ושנתונים לא טובים.
    אתה גם שוכח שמדובר במועדון שכבר שנים מתנהל ללא בעלים(בלבד הביקור של שגב שעשה יותר נזק מתועלת) וגם לאורך שנים לא היו מתקני אימונים ראויים ולמרות זאת ההשקעה במחלקת הנוער לא פחתה מתוך הבנה שזה עתיד המועדון ובתצורה הנוכחית מכירת נכסים היא אחת הדרכים לשרוד. למרות זאת זו לא השקעה ברמה שהיתה בתקופת יאמר או ברמה שיש במועדונים עם בעלים.
    החומר המקומי נכון לעכשיו פשוט לא מספיק טוב. להגיד אני נותן להם ולא משנה אם ארד ליגה זה דבר מטומטם שאגב, גם יגרום לשחקנים האלה יותר נזק מאשר תועלת.
     
  7. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    לא אמרתי שהוא לא מייצר, אמרתי שעבור מועדונים דלים באמצעים אני לא מוצא תועלת בלהשאיל שחקנים כשאתה מנסה כל הזמן לגדל ולהשביח שחקנים מתוכך.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בגלל שהמועדון דל אמצעים הוא פועל כך בנושא החיזוק. זה לא מבחירה. זה מצב אין ברירה. אי אפשר לזרוק חבורה של שחקנים שלא היו עילויים בנוער+כמה שחקנים שהיו מושאלים ולא הרשימו בקבוצות ליגה לאומית(מלבד דודי תירם שחזר) ולצפות להימנע מהתרסקות. אני נגד מושאלים אבל כשמסתכל על השחקנים שהושאלו- מלבד ברק לוי ומרגוליס שגם הם בספק- אני לא רואה כאן אף שחקן שלא ימשיך אם נרצה בכך ואם יהיה כאן בעלים הוא הופך אותם לשחקני מכבי נתניה בכסף קטן תוך דקה וחצי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/8/15
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה בדיוק, הפוך, קח כל שנה את הטופ 3 שחקני נוער שלך ותעלה אותם לבוגרים, בטח ובטח כשהם גם הולכים לצבא, והמשכורות הזעומות והניסיון שהם יצברו בדרך, ישרת את המועדון שנים קדימה. לא כל אחד חייב להיות עילוי, אבל לא חסרים שחקנים שהכישרון שלהם הוא סבבה, אבל העבודה הקשה היא מה שהרימה אותם. זהבי הוא דוגמא טובה לכך, גם בן חיים הבלם. הם לא הכי מוכשרים, הם לא בניון ולא הדור המדהים של שנות ה-90, אבל עם עבודה קשה, הם מצליחים. המקום היחידי שבו הצלחה תהיה לפני עבודה הוא המילון. בלי עבודה קשה גם הכישרון הכי גדול בעולם ייכשל. לכן אני אומר, קח את השחקני נוער, והילדים, תרגיל אותם לעבוד קשה, תשקיע בהם ותעלה אותם לבוגרים (זה גם ישמש דוגמא לילדים שיבואו אחריהם), ואני מבטיח לך שבסוף תצא נשכר בזה.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אז בוא אני אסביר לך כמה דברים שאולי יפתיעו אותך- עידו לוי, ויקי כחלון, ועומר צלישר קיבלו מאלי שגב חוזים לא הגיוניים כך שהעלות של הבלם הזר, זאב חיימוביץ׳, וישראל זגורי קטנה בהרבה משלהם. תתפלא, לפעמים שחקני הבית האלה מרוויחים יותר משחקני הרכש שאתה מביא. עלו העונה לבוגרים ארבעה- עמר מסרוואה, נור ביסאן, אביב אברהם ודין גל. מה שאתה אומר זה זרוק אותם למים גם במחיר של לרדת ליגה ועוד אומר שזה מטומטם לא לעשות את זה... אני מתחיל לתהות כמה אתה מאמין במה שאתה כותב.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    זה אשמה אבל של הבעלים! בכלל אם מישהו מהם בין גילאים 18-21, הוא לא יכול להרוויח שכר שעולה על משכורת חייל אלא באמצעות מענק חתימה. החוזה שרייכרט קיבל במכבי היה הגיוני? הוא היה ביזיוני! זה על אותה דוגמא, המזל של מכבי שהיא הצליחה לצאת מזה טוב.

    מכבי נתניה יש לה 2 נכסים שאין להרבה קבוצות בארץ: איצטדיון וקהל. כל מה שהיא צריכה זה מישהו נורמלי שינווט את הספינה, זה הכל.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בהכל אתה צודק כאן ה 100%. הסיבה שהקבוצה צריכה לעבור שנת הבראה(אולי יותר) היא התנהלות ביזיונית! כדי להעמיד העונה קבוצה שיכולה לתת הנאה לקהל(ככל האפשר) ולשרוד בליגה לא היתה ברירה אלא להשאיל שחקנים- וגם את זה עשו בשכל. מה שלא עשו בשכל זו ההתנהלות בעניין הזרים המונטנגרים.
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    כמה נקודות אור מהמשחק:

    דודי תירם - יחסית למשחק ראשון עשה עבודה טובה מאוד. שקט עם הכדור, קר רוח ולמעט טעות אחת נתן משחק טוב מאוד. במשחק אחד הרשים אותי יותר ממה שעידו לוי הרשים אותי בכל השנים שלו בקבוצה.

    חמאזה בארי - רואים שמדובר בשחקן. מזכיר את עבדול ראזק בשליטה ובשמירה על הכדור. חייב לשחק יותר לעומק ולאיים על השער. בעיטה כמו שנתן בדקה ה -82 צריכה לקרות לעתים קרובות יותר.

    ירין חסן - לעומת תירם השקט והקר רוח, חסן עדיין נראה מעט מפוחד עם הכדור ועדיין יש לו את המסירות ללא כתובת, אבל בהחלט אפשר לראות שיפור במשחק ההגנה שלו. שני גליצים גדולים שלו מנעו מצבים מסוכנים ליד השער. שימשיך כך.

    יחד עם הבלם החדש וחיימוביץ על הספסל יש לנו עומק בחלק הזה, הבעיה היא בעמדת המגן השמאלי כשהרוש לא כשיר.
     
  14. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק מול מכבי פ"ת:

    א. כל מי שקשור למכבי נתניה חייב למחוק מהזכרון שלו את המחצית השנייה בעקבות כל מה שקרה שם. את כל המסקנות יש להסיק אך ורק בהתבסס על המחצית הראשונה.

    ב. עמדת המגן השמאלי היא החלשה ביותר בסגל ואני מקווה שאנחנו נתחזק בה. שמעון הרוש כמגן פותח ואמיה טגה כגיבוי זה לא משהו שאפשר לבנות עליו לאורך עונה שלמה.

    ג. אין לנו שחקני התקפה מספיק טובים כדי להחזיק כדור והכח שלנו הוא בעיקר בקישור האחורי. במצב כזה, אני חושב שטוב יעשה שלומי דורה אם ישחק עם כולם, ככה לפחות נוכל להרוויח את עומר ורד בהתקפה.
     
  15. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    מסכים . האמת חשבתי על משהו .. גם ככה כנראה עידו לוי לא ישחק אצלנו ..
    למה לא להציע לאיזי את עידו לוי תמורת טופי (שגם ככה מוקפא אצלם ולא בתוכניות) וכסף ?
    לא שאני כזה תופס מטופי אבל הוא שחקן שכבר מכיר את המועדון , יכול לשחק מגן שמאלי
    והאמת הוא לדעתי טוב מרוב המגנים הישראלים שאפשר למצוא עכשיו .
     
מצב נושא:
הנושא נעול.