מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    ברגע הזה הבנתי סופית שבחיים אני לא אראה תואר ממכבי נתניה , ואני חי עם זה טוב ;)
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    תמיד תאמין! ימים טובים עוד יבואו!
    זו גם לא היתה החמצה כזו גדולה... בוא נגיד שאברם היה הרבה יותר קרוב מזה ללהיות אלוף אירופה ואלוף אפריקה:)
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    1. אל תורידו את הראש ואל תפסיקו לחלום לעולם.
    עונת 2006 -2007, אנחנו בעונה מייאשת בלאומית אחרי ירידת ליגה, נלחמים בכל הכוח באלי זינו על מנת שיעזוב את הקבוצה, כשבמקביל אצלכם דניאל יאמר בונה קבוצה חזקה מאוד שמסיימת במקום השני עם שחקן בשם אלמוג כהן שהיה אמור להיות (ביחד עם אחד בשם חן עזרא שעשה את הבכורה אצלכם כמה עונות לאחר מכן) משחקני הבית שיובילו את הקבוצה הבוגרת שלנו.
    אם מישהו היה אומר לנו אז שכמה שנים לאחר מכן הבעלים של הקבוצה שלי תחליף את מאמן הקבוצה כי הוא הגיע "רק" למקום שני וגמר גביע, ועוד שזה יהיה בהסכמה גורפת של הקהל, היינו אומרים לו שהוא חולם.
    אבל חלומות לפעמים מתגשמים, והסיבה שהפועל באר שבע נמצאת איפה שהיא היום זה בעיקר בגלל שהקהל שלנו לא התייאש לרגע והמשיך להאמין ולחלום.

    2. ואם כבר חזרנו אחורה כמה שנים, גם אצלנו בזמנו הייתה התלבטות בנוגע לכל סוגיית המושאלים.
    עד לעונה שבה המועדון נקלע למאבקי התחתית, המועדון סירב, כמדיניות מוצהרת, להשאיל שחקנים מקבוצות אחרות. האידיאולוגיה של המועדון הייתה שעדיף שהצעירים שלנו יקבלו את הדקות וההזדמנות, על צעירים מת"א או חיפה ש"יתגלחו על הזקן שלנו" ואז יחזרו לקבוצת האם שלהם.
    המאבק בתחתית שינה את החשיבה של המועדון ולכן רועי קהת ודיע סבע (לפני שפרצו לתודעה כמובן) הושאלו ממכבי תל אביב ללא אופציית רכישה, ואף הועדפו בזמנו על שחקנים כמו יוסף אבו לאבן ולוטם זינו, שעלו באותו הזמן מקבוצות הנוער שלנו.
    כתבתי את דעתי בזמנו, ואני עומד מאחוריה גם היום. אם המושאלים הם ההבדל בין ירידת ליגה לבין הישארות בליגה, או בין אליפות לסגנות, אז אני מוכן לקבל אותם גם בלי אופציית רכישה. אבל אם הקבוצה אמורה לסיים באמצע טבלה (ההשאלה הראשונה הייתה של דיע סבע והגיעה בינואר כשהיינו מתחת לקו האדום והיינו חייבים חיזוק בהתקפה. אם היינו באמצע הטבלה ומעלה דיע סבע לא היה מגיע) אז אני לא חושב שיש בזה צורך ואם יש איזה פרוספקט גדול שרוצים להשאיל אז זה צריך להיות עם אופצית רכישה, בדיוק כמו שאני לא מבין השאלות של שחקנים שלא אמורים להיות שחקני הרכב כמו ראול גרשומוב בזמן שיש בסגל של נתניה שחקן בית כמו אביב אברהם.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הסיבה שהפועל ב"ש נמצאת איפה שהיא נמצאת היא אלונה ברקת.
    אם אתה חושב שזה שחלמת בלילה שיום אחד יגיע לב"ש בעלים שישקיע המון כסף ולא יתייאש גם בימים קשים הביא אותה להבנה שהיא רוצה לרכוש קבוצת כדורגל ודווקא את הפועל ב"ש- אתה יכול להאמין. לדעתי די ברור שזה שטויות במיץ עגבניות.
    הקהל שלכם היה דומיננטי בשחרור של הקבוצה מזינו בדיוק באותה צורה שהקהל שלנו גירש את אשר אלון.
    היום אין את מי לגרש. רק לקוות שמישהו יבוא. והוא יבוא.
    לחלום תמיד צריך. בכל תחום. יש חלומות שיתגשמו ויש כאלה שלא...

    לגבי השאלה של ראול גרשומוב- המאמן חשב שהוא טוב לו ויכול לתרום. זה עולה למועדון גרושים. אם ירכש ע"י קבוצה- יש גם לנו חלק ברווחים כחלק מההסכם מה שמול מכבי ת"א כמובן אין. זו לא השאלה רגילה.
    בכל אופן צריכה להיות עדיפות לאביב וכתבתי את זה יותר מפעם אחת.
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    1. הסיבה היחידה שאלונה ברקת בהפועל באר שבע היא הקהל שלה.
    זה לא רק שהצלחנו לסלק את אלי זינו מהמועדון (שהוא פי כמה וכמה יותר גרוע ועיקש מאשר אלון), אלא שבמקביל הגענו לכל חור במטרה למצוא בעלים למועדון.
    אנחנו המשכנו לחלום ולהאמין גם כשכולם אמרו שזינו לא יעזוב ושגם אם יעזוב לא יהיה קונה.
    במהלך אותם חיפושים נפגשנו גם עם אלי אלאלוף, אוהד הקבוצה שהיה מנכ"ל קרן רש"י בזמנו, וביקשנו ממנו שינסה לעזור למצוא רוכש למועדון.
    אלי אלאלוף הכיר באותה תקופה את אלונה, סיפר לה על הקהל הגדול של המועדון והרצון שלו למצוא בעלים שיקח את המועדון מידי אלי זינו, ומשם היתר היסטוריה.
    לא סתם הציטוט הראשון של אלונה כשהיא הגיעה למועדון היה שאין למועדון שלנו זכות קיום ללא הקהל.

    2. כתבתי את דעתי על ההשאלות. יש הבדל לטעמי בין ברק לוי לבין ראול גרשומוב. הראשון אמור להיות שחקן הרכב ויכול להיות ההבדל בין ירידת ליגה להישארות, ולכן אני יכול להבין/לקבל את ההשאלה שלו, השני הוא שחקן סגל רחב שמשחק על עמדה שבה יש לנתניה שחקן בית צעיר ולכן ההשאלה שלו היא פחות מובנת/מקובלת מזווית הראייה שלי.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    פניות לאנשים נעשות כל הזמן. גם מעבר לים. יש אוהדים יותר פעילים ויש פחות.
    בעניין הזה גם צריך הרבה מזל. כשאלונה הגיע לב"ש כל האופציות האחרות היו תפוסות.
     
  7. Drama Guest

     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    1. יש לך אפשרות לעשות "צטט הודעה" ולהגיב מתחת להודעה שאתה מצטט.
    אתה לא צריך לכתוב את הדברים בהודעה המקורית ואז לסמן אותם (בטח כשמדובר בהודעות שלי שהם לרוב ממוספרות לנקודות כדי שיהיה קל להתייחס לדברים שאני כותב).

    2. לא מבין את שתי התגובות האחרונות.
    ברור שהפועל באר שבע נמצאת איפה שהיא נמצאת היום בזכות אלונה והכסף שהיא משקיעה וברור שאלונה לקחה את הפועל באר שבע כפרויקט קהילתי ולא בגלל שהיא הייתה אוהדת שרופה של הקבוצה מגיל 0. אבל אתם יודעים כמה קבוצות עומדות על המדף בכדורגל הישראלי? אתם יודעים כמה מולטי מיליונרים יש בישראל שמשקיעים מידי שנה סכומי עתק בפרויקטים קהילתיים כאלה ואחרים? אז למה דווקא אלונה ולמה דווקא אותנו? בגלל הקהל שלנו.
    הלחץ שהפעלנו כאוהדים עשה אפקט כפול, גם מצד אחד דחק את זינו החוצה, וגם הוביל להגעה של אלונה.
    אלונה לא הייתה קונה לעולם את מכבי פתח תקווה לדוגמא או את הפועל רמת השרון או את הפועל רעננה כי אין לקבוצות האלה קהל גדול כלומר אין קהילה שעומדת מאחוריהם, פלוס אין קהל שידחוף החוצה את הבעלים המזיק וישווק את הקבוצה לבעלים שתורם.
    אם הקהל של הפועל באר שבע לא היה גדול או לחילופין אם הקהל של הפועל באר שבע לא היה יוצא למחאה (היו בקהל כאלה שלא הצטרפו למחאה נגד זינו מתוך מחשבה שהמחאה לא תצליח וזינו לא יעזוב/לא נמצא רוכש) אז אלונה לעולם לא הייתה מגיעה לקבוצה.
    כדי שאלונה תבוא, כדי להכין לה תקרקע, היה צריך שהקהל הגדול של הפועל באר שבע יפעל, וזה בדיוק מה שקרה.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לאוהד באר שבע, אתה אומר שברק לוי הוא ההבדל בין להשאר בליגה לירידת ליגה, יש סיכוי שאתה צודק אבל הטענה שלי היא למה לא להביא בקיץ שוער שיהיה שלנו, עזוב, היה לנו שוער ראשון ראוי עם חוזה (לויטה), למה להחתים שוער צעיר שזה חתיכת סיכון שלא נרוויח ממנו הרבה וגם אם אני לא טועה אנחנו משלמים משכורת שהיא לא זולה לשוער.
    גורשמוב מאוד מיותר, גם ככה יש פקק בקישור, דיא סבע אנחנו נקבל את אותו תרגיל שקיבלנו במקרה אבו עביד, כנ״ל קאיודה, כל כך מרגיז.
     
  10. Drama Guest

    קבוצה עם מסורת + קהל + במצב שפל = קנייה הכי כדאית בכדורגל הישראלי. סתיו שחם לא שם כסף ולא משחק עם תקציב גדול ולא מנחית ''שמות'' ועובדה שאין תלונות להפועל כפ"ס. ההפך, מכבדים אותו ומעריכים אותו (גם אני כי מגיע לו, הוא עובד נכון ואני אוהב את זה) כי הם כבר ידעו מה הוא טעם השפל, אז הם מפחדים לחזור לשם. בגלל זה במשחקים בווסרמיל אתה זורק מילה לאלונה וחצי איצטדיון נכנס למצב פאניקה.

    והכי חשוב תתפלא כמה יהודים שמים פה כסף מידי שנה בפרוייקטים חברתיים ומעורבים. לא אגיד הרבה ככמות המושחתים אבל לא חסר אנשים טובים. ולא חייב לתרום מיליונים בשביל לעשות שינוי, אני מכיר כאלו שהתנדבות עושים הרבה מאוד.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    באופן אישי, מאוד מחזיק מלוויטה, ואם היה לכם אופציה להחזיר אותו אני חושב שזה היה עדיף על להשאיל ממכבי את ברק לוי (זכור לי שקראתי שלוויטה האריך חוזה בשנתיים במכבי חיפה ככה שאני לא יודע מה היה המצב בינו לבינכם בקיץ).
    אבל מבחינת מהות, השאלה של שוער ראשון בקבוצה שאמורה להילחם על החיים שלה (ברק לוי) עוברת בגרון הרבה יותר חלק מאשר השאלה של ילד צעיר שאמור להיות חלק מהסגל הרחב (גרשומוב).
    אני בכוונה דיברתי בצורה כללית, על הגישה הרחבה שלי למושאלים ולא ספציפית לשחקן כזה או אחר גם כי אצלכם יש עסקאות מסובכות (כמו של דיע סבע) וכי אני גם לא מכיר את המצב הכלכלי שלכם.

    למעט ראול גרשומוב, שגם אם הגיע בחינם קשה לי להבין את ההשאלה שלו, ניסיתי כמה שפחות להתייחס לשמות ולנסות לתת את הזווית הכללית שאני מסתכל על הדברים.
    גם בנוגע לברק לוי, אם היה ללוויטה חוזה בקבוצה, בטח אם היה לו חוזה ליותר מעונה, אז גם כאן מדובר בהשאלה שאני פחות מבין, אבל שוב בגלל שאני לא מכיר את הנושא קשה לי להביע באמת דעה בנוגע לחתימה של לוי אצלכם.

    בגדול, כמו שכתבתי, אני נגד מושאלים, בטח כאלה בלי אופציית רכישה.
    אבל יש חריגים, ואלה מגיעים במקרים של מצב כלכלי קשה (למשל הפועל פתח תקווה של העונה הקודמת) או במצב שהמושאלים אמורים להיות ההבדל בין ירידה להישארות בליגה (שימו את קאלה או קובאר או שניר דורי במקום ברק לוי ואתם מועמדים חזקים לרדת ליגה).
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בוא נעשה את זה פשוט.
    ברק לוי גם שוער טוב יותר מלויטה וגם חסך הרבה כסף בתקציב.
    בפעם ה- 10 בערך אני אחזור על זה-
    לעומר ורד אין חוזה במכבי ת"א- הוא לעולם כבר לא יחזור למכבי ת"א אלא אם גולדהאר יברח וישאיר חובות...
    למשה לוגסי זו שנה אחרונה בחוזה במכבי ת"א- הוא כבר לא יחזור למכבי ת"א אלא אם הוא אידיוט ופתאום בגיל 25 או 26 הוא יסכים לסטטוס שהוא סירב להיות בו בגיל 24- שחקן שבקושי רואה מגרש.
    לדיא סבע חוזה ל- 3 שנים במכבי נתניה. אוסידון צריך לחדד את הנקודה מה קורה במקרה של הצעה כספית עליו. אולי זה כבר סוכם. דבר אחד כבר הבנתי לגבי דורון אוסידון- האיש לא פראייר.
    גרשומוב- גם אני בעד לטפח שחקני בית. יעצבן אותי אם הוא יועדף פעם אחר פעם על אביב אברהם. בכל מקרה צריך לזכור שהוא מתחיל עונה שניה בקבוצה וכנראה שמדובר בילד טוב שיכול להתפתח וגם אנחנו נהנה כלכלית אם ימכר. גם הנושא שלו צריך להתחדד מול טוברוק שלא יחזור מקרה אבו עביד שפתאום אייקוביץ' צץ עם איזה הסכם שלו מול הנמלט.

    ישראל זגורי הובא כפתרון הכי טוב למשבר לוי-סבע. להביא שחקן במעמד והיכולות של ישראל זגורי לא בהשאלה זה חצי תקציב שחקנים של מכבי נתניה העונה. ישראל זגורי יכול בסופו של דבר לעשות את ההבדל בין פליאוף עליון לפליאוף תחתון ובין ירידת ליגה והישארות בליגה.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    המחסור בחלוץ חוד, האפרוריות בקישור האחורי או החולשה בעמדת המגן השמאלי; הן כולן בעיות מקצועיות.

    אני רוצה לדבר על בעיה מסוג אחר שיש למכבי נתניה:
    מכבי נתניה עוד מחפשת את המנהיג שלה. את הערן לוי של העונה החולפת או את הדיא סבע של משחקי טרום העונה.

    זוכרים את ערן לוי מחכה על קו ימין כדי שיוכל לעשות את הסיבוב על המגן ואז לראות את כל המגרש כשרגל שמאל מובילה?
    זוכרים את ערן לוי יורד לקחת כדור מהבלמים ומתחיל לבנות את המשחק משם?
    זוכרים את ערן לוי משחק בחוד וקולט כדורים ארוכים ושומר עליהם?
    זוכרים את דיא סבע משחק את השחקן החופשי בהתקפה ובתחבולות עושה לו מלחמה?

    ערן לוי ודיא סבע הם שחקנים שונים זה מזה, אבל שניהם מנהיגים.
    שניהם מסוגלים באמצעות התכונות הבולטות שלהם להשפיע על חבריהם לקבוצה ולא רק באמצעות המספרים שהם מספקים.
    אפשר לתת להם ציון כזה או אחר לגבי הרמה המקצועית שלהם, אבל אי אפשר לערער על אופי המשחק שלהם.
    הם מרגישים שיש להם את זה, מרגישים שהם יכולים להשפיע והם מנסים לבצע מהלכים במגרש שהם חושבים שישפיעו.

    החדשות הרעות, מכבי נתניה של עונת 2015/6 עוד לא מצאה את השחקן הזה.
    החדשות הרעות עוד יותר, כרגע מסתמן שאין מועמדים.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  14. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    "ערן לוי תוקע את המשחק".

    *שיט_שאוהדי_נתניה_אומרים
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כל מי שהיה ביציע במשחק ההישארות של הפועל עכו בנתניה בעונה שעברה ראה לקראת סוף המשחק שחקן עכו נפצע סמוך לקו החוץ מהצד החיצוני ואת שלומי דורה רץ אליו ומגלגל אותו לתוך הדשא כדי שהמשחק יעצר ותעבור עוד דקה. יודעים מה? עד כמה שזה מעצבן ולא ספורטיבי- במשחק שנצחון משאיר אותך ליגה- מילא...
    אוהדים שהיו אתמול במשחק מספרים שדורה במעשה שמבחינתי הוא די דומה ואפילו חמור פי כמה הורא, לכאורה(לא הייתי שם ולא ראיתי במו עיני אז אני מסייג את הדברים), לשחקן מדמם להישאר על המגרש, מה שכמובן יגרום לעצירת המשחק ומשיכת עוד זמן במשחק שגם כך היה עינוי לצופים ועמד יותר זמן מאשר שוחק. להבדיל ממשחק ההישארות של עכו אנחנו במשחק במחזור השלישי, זו מכבי נתניה ועדיין לא הפועל עכו במסע הישרדות, ועם כל הכבוד הפועל ת"א של היום רחוקה מלהיות קבוצה מפחידה(וזה בלשון המעטה...) ובכל זאת דורה בוחר בטקטיקות מלוכלכות.
    למרות שיש גם דברים חיוביים האיש מתחיל לאבד אצלי יותר ויותר נקודות... ואני עוד מתון ביחס למה שקורה אצלנו בפורום שם כבר עלה אתמול פוסט "דורה הביתה".
     
מצב נושא:
הנושא נעול.