מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    הקבוצה בפייסבוק סובלת ממאניה דיפרסיה. אחרי ניצחונות בגביע הטוטו מדברים שם על אירופה, הקהל שלנו הכי טוב במזה"ת כי צילמו אותו שר אחרי גול ואם רק היינו במצב של מכבי/חיפה/ב"ש הכרטיסים לכל המשחקים שלנו היו סולד אאוט 10 שנים קדימה, ואחרי הפסד או תיקו חייבים להחליף את המאמן ואנחנו קהל של כוסיות שצריך לפוצץ אימונים.
    זה לא היה כל כך מפריע לי אם לא הייתי יודע שדברים כאלה מחלחלים ליציע די מהר(וכשזה יקרה כבר יהיה קשה לחזור אחורה) ואנחנו ממש עוד לא צריכים להיות שם.
    בסך הכל עברנו העונה 3 משחקים, כמו שהוצאנו 2 נקודות יכולנו באותה יכולת בדיוק להוציא 5 (תיקו במושבה וניצחון על בית"ר).
    מדברים על אין שיטה, עם עטר היתה פה שיטה? עם יוסי מזרחי? עם מלמיליאן? אני לא חושב שמשחקים פחות טוב ממה ששיחקנו אז.
    תוציא מהקבוצה של ראובן את עזרא, פיראס וסבע ואני רוצה לראות איך הוא מגיע לפלייאוף עליון.
    אי אפשר לשחק 4-4-2 כשאין חלוץ אחד בסגל. טל איילה היה חלש מאוד ב-2 המשחקים הראשונים ולכן לא פתח. זגורי נכנס והיה מצוין נגד בית"ר ופתח בצדק, אבל לא היה טוב אתמול. בכלל כשראיתי את ההרכב אמרתי אלו ה-11 הכי טובים שיש לנו להציע כרגע.
     
  2. Drama Guest

    אין לכם חלוץ ואין לכם הגנה מספיק טובה לגבות את החוסר ההתקפי. בנוסף גם לא מבין מה הקטע של דורה לשים 3-4 קשרים שמשחקים בדיוק על אותו תפקיד.
    אני לא מסכים עם אבי לוזון בהרבה מאוד דברים אבל דבר אחד אני מסכים איתו - לאף מאמן אין ביצים לשתף צעירים. בוארון לא גדל אצלכם ולא הסתכסך עם כל שחקן אפשרי בעמדה שלו אז אין סיכוי שהוא יפתח ? אז למה הוא חתם ? למה הוא שיחק בהכנה ? בשביל שלא יקבל דקה בליגה ?
    אני מבין שלא קוראים לו גאל "עילוי מטורף ערן זהבי של הנוער" מרגוליס אז אם אין טייטל מפציץ לא מגיע לו מקום ?

    אני מהמר שיקרא אחד מהשתיים - או דורה ילך או מתישהו יזכרו שיש להם שחקן כזה בסגל וישארו בליגה בשיניים (ובנתיים עכו עם 2 נצחונות מסבכים אותכם עוד יותר)
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא מסכים כמעט עם שום דבר שכתבת.
    א- אין לי פייסבוק ואין לי כל כך מושג מה הולך שם.
    ב- ההבדל בין 2 ל- 5 או אפילו ל- 7 הוא הרבה הגישה של המאמן.
    ג- אני לא טוען שאין שיטה. יש שיטה והיא עובדת סביר מבחינה הגנתית.
    ד- עם עטר בהחלט היתה שיטה. אולי לא יפה לעין אבל התאימה לחומר השחקנים.

    אני ממש לא ממעריצי עטר. רחוק מאוד מזה אבל בנושא הזה ספציפית של השחקנים שהיזכרת- עטר הוא זה שנתן להם את הבמה עם הרבה אומץ. כמו שהוא נתן לדגני, וימפולסקי, ושניר גואטה, ואלמוג כהן, ואסי וסיהון, וטגה ויש שחקנים שפחות לקחו את הצאנס, וכאלה שאני כועס עליו שהוא לא נתן להם צ'אנס. הוא גם זה שלקח שחקנים מתחת לליגה העליונה כמו סבע ודג'אני וידע לתת להם את הביטחון ולהרוויח אותם. יש לעטר לא מעט זכויות לצד הנזקים שהוא עשה.

    ונחזור לדורה- דורה עד כה בנתניה משחק בשתי שיטות- אחת עובדת לא רע ואחת לא מאפשרת לנו לעבור את החצי. והוא משום מה בוחר בשניה. וכל ההבדל הוא שחקן אחד- האם הוא משחק עם שלושה קשרים אחוריים מוגבלים מאוד כמו מילאן, פירס ולוגסי או שהוא מוותר עליהם ומכניס עוד יצירתיות. אי אפשר לאיים על קבוצות עם שלושה שחקנים, בטח כשאלה לא גאונים עם רג כמו ערן לוי, דריבליסטים מחוננים כמו דיא סבע וסילונים כמו קאיודה.
    דורה לא בנה קבוצה רעה(להבדיל ממזרחי בעונה שעברה). אבל הוא שבוי בקונספציה של הישרדות. ובדרך הזו הוא יביא את הקבוצה בכוח למקומות האלה. כמו נבואה שמגשימה את עצמה. הוא חייב לשנות את הגישה כי מתחיל להתגלגל כאן כדור שלג. משחק הבא זה ק"ש כנראה ברדיוס ולהיות עם 2 או 3 מ- 12 זה כבר מאזן גרוע מהעונה שעברה(נדמה לי שבעונה שעברה נצחנו פעם ראשונה במחזור הרביעי במשחק קריטי נגד הפועל פ"ת) וכפי שאמרת- זה יכול היה בקלות להיות היום 5 או 7 מ-9 בקלות, ובמקום זה להיות עם 2 מ 12 זה סימן לא טוב ואני לא יודע איך הקבוצה הזו תתמודד עם לחץ. אמנם אולי רוני לוי יהיה פנוי עוד מעט- אבל לא הייתי בונה על זה יותר מידי...
    אפשר אחרת! יש קבוצה ששווה לפחות מרכז טבלה ויאמר לזכותו של שלומי שהוא בנה אותה תחת הרבה חוסר מזל של פציעות ואילוצים תקציביים. תנצל את הכלים שלך!

    ואני אפילו לא נכנס לזה שהוא השאיר שחקן בית אחד בעונה שאין גרוש על התחת- סאגה בפני עצמה שמסעירה אותי ואת הפורום הרשמי.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הליגה עוד צעירה ואני לא מתרשם מעכו. הפסדנו לכם במשחק שקול מאוד שמחצית שלמה הייתם עסוקים בעיקר בלשכב על הדשא ובינתיים מתברר שאתם מהקבוצות החזקות, וגם תיקו מול בית"ר ומול הפועל בבלומפילד זה רחוק מלהיות אסון. עכו סך הכל התחילה עם הגרלה נוחה. אני חושש מאפקט מתגלגל ואיבוד בטחון, ומגישה למשחק שאף פעם לא תתקבל ע"י האוהדים שלנו אלא אם היא מביאה תוצאות כמו במקרה של עטר. וגם עטר ספג ביקורת אבל סביב עטר בנתניה היתה הילה. האיש היה בלתי פגיע. טפלון.
    באמת שיש בשלומי דורה הרבה דברים טובים ואני מאוד מחבב אותו אבל הוא רחוק מלהיות במעמד שהיה לעטר בנתניה ובכלל בכדורגל הישראלי כאחת הדמויות הכי אהובות בתחום למרות אישיות לא קלה. כדי להצליח בנתניה שלומי היה חייב להתחיל ברגל ימין! מחזור שלישי ויש לו את הכלים לשחק כדורגל אחר וזה הוכח מצויין במחצית השניה נגד בית"ר ירושלים וגם מול ב"ש היו דקות טובות כשדווקא מול קבוצה חזקה כזו בשל חסרונו של פירס הוא שיחק עם ההרכב הפחות פחדני שלו עם איילה, בארי, מרגוליס באגף וווקוביץ'. 4 שחקנים התקפיים- עם סימיליאניץ' ולוגסי באמצע. לא שזה היה טוטאל פוטבול אבל זה היה רחוק מלהיות משחק נוח להגנה של ב"ש כפי שהיה להגנה שלכם במחזור הראשון או להגנה של הפועל ת"א אתמול.
    אגב עומר בוארון כן שיחק אצלנו במחלקת הנוער. ויש גם את נבו מזרחי שרחוק מלהיות רע כמו שעושים ממנו.
     
  5. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    א. לא הפסדת כלום. גם בפורום יש את ההיסטריה הזאת אבל ברמה נמוכה יותר.
    ב. בגלל הגישה של המאמן זגורי בעט לעמוד נגד בית״ר ומרגוליס החמיץ פעמיים מול שוער? אני לא אומר שנהניתי אתמול אבל בואו ניקח דברים בפרופורציות. היו העונה שלושה משחקים, אחד בינוני, אחד טוב ואחד (אתמול) חלש.
    ד. נסכים לא להסכים

    אסי וסיהון קיבל את הקרדיט מגילי לנדאו. אחמד סגר עוד באמצע העונה לפני עם לותר ופתח את העונה תחת נתי עזריה. בקשר לאחרים, אוקיי נתן להם קרדיט שזה נחמד. קל לקחת סיכונים כשאתה קבוצת אמצע טבלה. כמה שחקנים הוא קידם במכבי הרצליה והפועל חיפה? ראיתי קצת את הנוער בשנים האחרונות ולא ראיתי שם כלום, בשביל לקדם שחקני בית צריך גם שיהיה משהו לקדם.

    מסכים שאין לנו מה לעלות ביום יום עם 3 קשרים אחוריים במיוחד אם בגלל הצפיפות אתה מזיז שחקן כמו רומאריו קדימה או לאגף שהוא אבוד שם. עדיין בבית נגד בית״ר פעמיים(ב״ש בקושי ראיתי) זה נראה הרבה יותר טוב עם אותה שיטה בדיוק.
    עונה שעברה ניצחנו פעם ראשונה מחזור 5 את סכנין עם החופשית של שריקי בשניה האחרונה. ברור שזה לא כיף לפתוח חו״ח 2 מ-12. מה שאני אומר שאם הלחץ יתחיל כבר עכשיו זה בטוח לא יעזור.
    לא יודע אם אתה זוכר אבל בעונת בנין כבר יצאנו מהמשבר, ניצחנו פעמיים רצוף, ברחנו לתחתית והיינו אמורים לנצח גם בעכו עם הפנדל של קינן. אחר כך הפסדנו בבית לבני יהודה וכל הלחץ מהיציעים חזר, למה?

    בקשר לשחקני בית, כמה היו בירידה האחרונה?
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא ראית כלום? אז למה שנה שעברה היו לנו הכי הרבה נציגים בנבחרת הצעירה?(כולל דיא)
    למה כבר שנים כמעט בכל השנתונים אנחנו בצמרת? נראה לך הגיוני שכל אחד שמכיר מחלקות נוער מחשיב את מכבי נתניה כאחת הטובות וכל מה שמצליחים לגרד משם שלומי דורה, ויוסי מזרחי ב- 3 שנים האלה הוא ירין חסן וגם זה בקושי?
    לגבי סבע- עטר יכול היה להגיד שזה לא טוב לו והוא רוצה חלוץ. אבל הוא נתן לו את הקרדיט. מה ששלומי דורה למשל לא עושה עם אף חלוץ טבעי שיש לו בסגל. כנ"ל בצד שמאל שהוא מעדיף לאלתר במקום לתת לשחקן צעיר שזה התפקיד הטבעי שלו(או לסכן את הרוש משחק אחרי משחק כשהוא גם ככה שחקן מועד לפורענות מבחינת פציעות). וההעדפה הפחדנית של עומר פרץ שכל בר דעת מבין שאין לבחור כבר מה לחפש על המגרש בטח לא בקו כשגם גרשומוב ובטח אביב אברהם שאפילו לא התלבש היו מוסיפים לנו המון.
    ומילה לגבי טל איילה- אין לי מושג למה אתה חושב שהוא היה חלש. גם אם הוא לא כל כך טוב ומאבד כדורים הוא תמיד יעשה פעולות מסוכנות. הבישול נגד בית"ר בגביע הטוטו היה גאוני, נגד בית"ר בליגה הוא שם את מרגוליס בפס נהדר מול שוער, גם אתמול אתה רואה שזה שחקן שכל הזמן מחפש לשחק לעומק- והוא גם היחיד שעושה את זה ברמה טובה. אצל לוגסי לדוגמה כל פס קדימה ולפעמים גם הצידה הולך ליריב. זה שחקן שחייב לשחק! בטח בקבוצה שעולה עם הרכב שכמעט כולו מורכב מחוטבי עצים ושואבי מים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/15
  7. Drama Guest

    נבו מזרחי בדומה לגל צרויה ועידן שמש הגיעו לליגה הבכירה והבינו שחלוץ 9 הם לא יכולים להיות בה.
    המשחק מולנו שאתם יוצאים בהצהרות שלא נפלתם מאיתנו ושיחקתם טוב וכולי וכולי זה בגלל: א' - הכנסתו של פירס תחילת מחצית שנייה (שהוא עוד פצוע וזה היה סיכון אדיר) -ב'- משחק טוב של דודי תירם.

    קבוצות בסד"ג שלנו לא מחזיקות שחקן שמצריך שמירה אישית, אבל בוא נגיד אפשר הרבה יותר מה לעשות. ואני אומר את זה בתור אחד שסבל שנה שעברה מההתקפה הגרועה בהיסטוריית מכבי פ''ת לדעתי.
    צריכים שחקנים שירוצו, שיעשו תנועה, שיחפשו כל הזמן איך להקשות על ההגנה ולגרום להם לשבור את המבנה/מערך. אני ראיתי את נתניה ולא רבים השחקנים שנותנים את הנשמה על המגרש. אולי עקב חוסר תחרות על ההרכב ? אולי בגלל מאמן ? אולי בגלל אופי שחקנים ? זאת השאלה.
     
  8. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני לא יודע מה אתה מחשיב כצמרת. פעם אחרונה שהנוער היה באמת בצמרת היה ב-2010. לא רק שהיא לא קבוצת צמרת גם כשאתה רואה משחקים שלהם נגד הקבוצות צמרת האמיתיות בליגה הזאת זה נראה כמו בוגרים נגד נוער.
    בקשר לטל איילה לא נראה לי שהבנת אותי. אתמול ובגביע הטוטו נגד בית״ר באמת היה טוב, בשני המחזורים הראשונים לא ולכן לא היתה לי שום בעיה עם הספסול שלו כמו שלא תהיה לי עם ספסול של מרגוליס(אם היה משהו לשים במקומו).
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא שמעתי אחד שאמר שהיינו טובים נגדכם. אני אישית לא הייתי במשחק אבל ברור לי שאם מרגוליס כובש מול שער ריק, אתם אלה שמסיימים ב 10 שחקנים ויורדים עצבניים אחרי הפסד. זה אופי המשחקים האלה.
    ודווקא בנושא הזה של שחקנים שרצים ומשקיעים- לנבו ועומר בוארון יש מקום לא פחות ממרגוליס- שאגב, בעיני יכול להיות אחלה חלוץ 9. הבעיה היא לא פרסונלית. הבעיה היא שהוא לבד. ואם הוא באגף ולפניו יש חלוץ, ובצד השני יש את איילה או זגורי, ומאחורה מגיעים בארי ופירס- אפשר גם לשחק כדורגל וכדורגל טוב. ואם משחקים כמו נגדכם וכמו אתמול במחצית הראשונה אז לא נראה כדורגל וכל פעם שנעבור את החצי נעצור את המשחק להתחבק, וזה לעשות עוול לקבוצה הזו שאני שוב חוזר- היא לא רעה ועם חלוץ שיתן גולים היא יותר טובה כאן מחצי ליגה בודאות! יש לנו שוער טוב. הגנה סבירה שהופכת לטובה בזכות קישור אחורי טוב, יש לנו כשרון מקדימה. חסר מוציא לפועל אבל גם אם לא יגיע- ממה שקיים היום- אפשר להוציא הרבה יותר. זו הטענה שלי. ואני לא בהסטריה. ואני לא חושב שאין שיטה. ואני רואה גם הרבה דברים טובים. אני מפחד מאפקט מתגלגל ומאיבוד ראש שכבר התחיל בכל ההתנהלות המקצועית מאז הפציעה של סבע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/9/15
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    קבוצת נוער זה חלק קטן ממחלקת נוער... אמנם חלק חשוב... אבל אם בכל השנתונים המועדון מוביל(גם על טוברוק אגב), ובכל שנתון יש שחקי נבחרת, ובנוער יש ירידה(האמת שגם מחוסר מזל- בעונה שעברה למשל כל שחקני המפתח היו פצועים בשלבים רבים של העונה והרבה הוקפצו מהנערים), ובבוגרים בכלל שחקנים כמעט לא מקבלים צ'אנסים... אז יש בעיה מערכתית...
     
  11. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני מודה שאני לא מכיר מה קורה מתחת לנוער ואני גם לא מתיימר להכיר את קבוצת הנוער לאורכה ולרוחבה. אם לקחנו אליפויות בנערים ב׳ זה נחמד אבל לא אני ולא אתה מצפים ששלומי דורה ייקח משם מישהו ואם באמת משהו נתקע בין הנערים לנוער אז שבני לם ייתן לזה תשובות.
    אני כן אומר שבכל פעם שראיתי את הנוער בשנים האחרונות זה היה די קשה לצפייה
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    למה ללכת רחוק? תסתכל כמה שחקנים שלנו מתסובבים בליגת העל... כולל בקבוצות צמרת...
    חוץ ממכבי ת"א ומכבי חיפה יש קבוצה שייצרה יותר?
    אולי מכבי פ"ת- ובטח לא בגלל מדיניות השאלות של שחקנים שלה אלא מתן במה אצלה- בלי לפחד, וגם אם זה עולה בירידת ליגה(ונדיר שזה קורה להם).
     
  13. Drama Guest

    סה"כ העונה הזאת היא מכה. אני באמת נדהמתי שאתם מצליחים לייצר הכנסות של 14 מיליון וזה התקציב שלכם, בזמן שתקציבנו עומד על 11.4 מיליון ש''ח.
    העונה הזאת, בזמן של מלחמה והישרדות - אין מה לעשות אנחנו לא חפים מתקשורת, היא לא הזמן לשלב את שחקני הבית ? למה שניר דורי לא פותח במשחקי הגביע ? איפה אביב אברהם ששמעתי עליו רק דברים טובים אבל אין לי יותר מידי צ'אנסים לראות אותו (אלא אם כן אגיע לאימון שלכם) ? ואני אפילו לא מדבר על מקרה דודי.
    העבודה של אוסידון ודורה בעיני היא לא טובה אף על פי משב הרוח הרענן שזרם בנתניה עם בואו של דורון. אני מסתכל על קבוצה דבר ראשון ככה - מה יהיה עונה הבאה ? וכן, גם בחודש ספטמבר.
    קבוצה במצב שלכם הייתה צריכה לשבת מבוקר עד ערב לבחון זרים - כי קבוצה עם 4 זרים באנקרים יכולה להצליח. חייבים שחקנים שיהיו מחוברים לקבוצה, שיאכלו את הדשא, שלא יהיה כזה דבר כדור קל. ועם כל הצער, לוגסי לא עונה על ההגדרה.

    במצב הנוכחי ובמתכונת הנוכחית לטעמי אתם מועמדים לירידה. אבל מי ידבר על זה עכשיו שפשכה חזר מהשעייה...
     
  14. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אני חושב שהרוב של שחקני מחלקת הנוער שלנו שמצליחים בליגה זה שחקנים שהצליחו גם אצלנו ועזבו, בטח השחקנים שבקבוצות הצמרת. למעשה יש רק שניים שאני חושב עליהם שעשו דרך עוקפת. עדי נמני וריף מסיקה. את הראשון כבר היו כמה הזדמנויות להחזיר והחליטו לוותר והשני רק בעונה-עונה וחצי האחרונות התחיל להראות משהו. כנראה בצעירותו לא היה שחקן שאוהב להתאמץ יותר מדי.
    המסקנה שלי היא שלאורך השנים לא נראה שפספסנו יותר מדי(למרות שסיפרו לנו אז אגדות על חן ראובן, גניש, עזריה ודומיהם) ולא נראה לי שזה המצב גם היום
     
  15. Drama Guest

    אתם בעיר שאתם לא קבוצת הנוער הבכירה ואפילו לא אחת נחשקת - אז מה הפלא ?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.