מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,607
    לייקים שהתקבלו:
    981
    זו טענה שאני מבין, אבל אני מסתכל על הביצועים של השוערים במכבי לפחות מהתקופה שיצא לי לעקוב באמת אחריה (תקופת שטראובר), בכל אחת מהתקופות האלה היתה תחושה ששוער במכבי הוא יותר עקב אכילס מאשר גורם משמעותי, למעט היוצא מהכלל שהוא אולי השוער הכי טוב בהיסטוריה בישראל והגיע כמוצר מוגמר, אניימה. זה גם כולל את ברק לוי שדיברו עליו כפוטנציאל לשוער ראשון של נבחרת ישראל וכרגע לא בטוח בכלל שהוא יהיה אי פעם אחד השוערים הטובים בישראל. תמיד הטענה היתה- שורה יעשה ממנו גדול, וזה לא קרה. התוצאות בעמדת השוער במכבי מראות שאי אפשר לבטל את האפשרות ששורה פשוט לא מאמן שוערים מספיק טוב כשמדובר בקפיצת מדרגה. אני לא נהנה לאמר את זה, אני מאוד מחבב את האיש ואת הרקע שלו. אני לא צריך להזכיר מקרים בהם ג'ורדי חשב שמשהו או מישהו מספיק טוב למכבי וזה התברר כלא נכון.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,906
    לייקים שהתקבלו:
    14,648
    מין:
    זכר
    אגב ברק לוי,אותו אחד שבמכבי בזמנו סימנו כשוער העתיד שלהם. עכשיו ג'ורדי בראיון לחג אומר ששוער העתיד של מכבי זה בכלל חביב אוחיון(לצד כמובן ראיקוביץ'),ולא מזכיר במילה את ברק לוי. משהו לא חלק הולך שם בגזרת השוערים.
     
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    הוא כן מזכיר את ברק לוי, כשהוא מדבר על שוער צעיר עם קילוגרמים עודפים.
    הרבה תלוי בשחקנים עצמם, והגישה היא סופר חשובה. לברק לוי יש גישה נוראית.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    http://msc.wcdn.co.il/w/w-635/1858136-18.Xxx

    קורבן של השיטה? על ההשתלבות של גילי ורמוט במכבי ת"א
    יוקאנוביץ' לא מדבר איתו, קרויף מרגיע אותו וכבירי משוחח איתו. התסכולים, האכזבות והתקוות. מה באמת קורה בגזרת גילי ורמוט ואיך גורמים למכבי תל אביב להרוויח אותו. החברים בעבר ובהווה חושפים ומתווכחים.

    הפנים של גילי ורמוט הסגירו מועקה גדולה. מרבית השחקנים של מכבי תל אביב לא ישנו הרבה ונמרחו על הכיסאות בנמל התעופה של באזל. לילה קודם הימם ערן זהבי את שוויץ בשער נגיחה מהסרטים ושלח את מכבי תל אביב הביתה לגומלין בבלומפילד עם מקדמה גדולה. ורמוט לא היה שותף. שלושה מחליפים הכניס סלבישה יוקאנוביץ' לכר הדשא במחצית השנייה בסט' ג'ייקוב פארק. ניקולה מיטרוביץ', דור מיכה ודור פרץ. גילי ורמוט לא היה שם ביניהם.
    בדרך הביתה לישראל התחילו המחשבות. כשגם בגומלין בתל אביב שישה ימים אחרי זה, הוא נותר על הספסל, משהו נשבר לגמרי. "צריך להבין, גילי ורמוט לא הלך למכבי תל אביב בגלל הכסף", מסביר חבר של הקשר. "הוא הלך כי בהפועל הוא הפסיק ליהנות מכדורגל. הרבה זמן שהוא לא נהנה מכדורגל בוולפסון. היה לו מעמד בלתי מעורער, היה לו הרבה כסף בחוזה, היה לו מקום בטוח בהרכב. אבל כבר לא היתה הנאה מכדורגל. הוא רצה לחוות שוב הישגים, רצה ליהנות שוב מתארים, הוא הלך למכבי בגלל החוויה. הדבר האחרון שהוא תיאר לעצמו זה שהוא לא יהיה שייך. וכשהוא ראה בשני המשחקים מול באזל, שהמאמן לא סופר אותו, הראש שלו כבר היה מבולבל לגמרי".

    --------------------------------------
    - עוד מוקדם להספיד את גילי ורמוט, זו עונה ארוכה, יהיו פציעות, יהיו רוטציות, אולי הוא לא בהרכב נגד צ'לסי וזה באסה אבל יכול להיות שהיום בסמי עופר הוא כן ישתלב איכשהו. אני גם משוכנע שגילי לא דביל והוא ידע שבמכבי יהיה לא פשוט ומעמד כמו בהפועל - לא יהיה לו.
    - מצד שני, אין ספק שגילי כן שחקן שצריך את הליטופים. בהפועל הוא היה ה-מלך, שחקן שלא נוגעים בו. הקהל תמיד סלח לו על תקופות חלשות מאוד, על עונה שלמה שבה היה פצוע. אני זוכר שגוטמן צעק עליו במחצית בטדי ב-2009, שנה לפני העונה הגדולה שלו בקריירה ואמר לו - "בשביל זה החזרתי אותך מבלגיה? לעזאזל איתך ורמוט, תתחיל לקחת מנהיגות!".
    - אהבתי את גילי מאוד בהפועל אבל להגיד שאני לא שמח מחוסר ההצלחה שלו ברמה האישית, למרות ההודעה ששלחתי לו? קשה לי להגיד את זה, בואו לא נהיה צבועים.
    - בשיטה הנוכחית של מכבי עם שלושה קשרים מרכזיים - ורמוט לא שווה מקום בהרכב, טב"ח החלוץ טוב ממנו, זהבי כמובן. אני לא רואה את יוקאנוביץ' משנה את זה, בטח לאור התוצאות הגרועות בליגה כך שורמוט לא ישחק למשל כקשר ההתקפי מבין השלישייה במרכז.
    - ורמוט צריך לתת מספרים וככה הוא יחזור להרכב. משחק אחד טוב בו יהיה דומיננטי. יוסי מזרחי הגזים כשאמר עליו שהוא שחקן של 6 משחקים בעונה והשאר הברקות, אבל ורמוט צריך להיות יותר דומיננטי, גם אם אין לו גב. משחק אחד שינצח בעצמו, לבד, אפילו נגד יריבה ממוצעת.

    - לא רוצים את גילי בחזרה בהפועל, תודה אבל לא תודה.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    יוקאנוביץ׳ פותח עם אבי ריקן כמגן שמאלי ומראה לבן-הרוש בדיוק מה הוא חושב עליו.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אם הכרטיס האדום של טוואטחה במחזור שעבר והתמודדות מול סאן מנחם הילדון והלא מנוסה - זה מה שגילי ורמוט היה צריך כדי 'להגיע' למכבי ת"א - אז מכבי ת"א הבריקה. ורמוט היה אתמול בלתי-ניתן לעצירה ובאחד הדריבלים הסוחפים שלו(שיגע את כל מי שעמד מולו) הוא אפילו ניסה לכבוש מעמדה לא נוחה והפגין קצת תעוזה, קצת ביצים, קצת אגואיסטיות וזה מצוין. העניין הוא שעוד ארוכה הדרך מבחינתו להפוך לשחקן הרכב ולא בטוח שהוא מסוגל להביא את עצמו לידי ביטוי בתור שחקן שלא 'רצים' איתו לפרק זמן ארוך.
    - דור פרץ ראוי גם הוא למחמאות ולא רק על הגול, הוא בהחלט עשה התקדמות גדולה העונה אבל יוקאנוביץ' הוא זה שקוצר את הפירות. פאקו החל לשלב ולטפטף אותו לאט-לאט. המצב הזה גרוע מאוד עבור שלומי אזולאי חסר המזל שעד שהיה בתמונת ההרכב הוא נפצע ובינתיים ימשיך להיות עציץ בסגל, אין מה לעשות.
    - מילה לגבי המאמן - אני לא אחמיא לו ברמה מטורפת כמו פרימו, יש גבול, אני חושב שמכבי משחקת רע מאוד מפתיחת העונה ואחרי ההפסד לדייגים היה קצת מביך לראות את המאמן מתבכיין על הסגל שיש לו - אבל אני לא חושב שזה כזה גרוע להעביר ביקורת בצורה כזו על שחקנים במסיבת העיתונאים, עובדה שזה עשה משהו. גם למאמן היה חלק בהפסד וגם לשחקנים שמרוויחים הרבה כסף והם לא יכולים להיות פרימדונות ולהיעלב מכל משפט או פסיק שיוצא מהפה של המאמן.

    - ולסיום: מתי יהיה השער החשוב הבא של עדן בן-בסט לדעתכם? הוא בעצמו אמר 'כבר שכחתי מתי כבשתי'. זה יקרה בעונה הזו?
     
  7. Drama Guest

    כל פעם שדור פרץ נראה טוב יותר (ויש לו עוד לאן לעלות למרות השיפור הגדול שעשה בשנה וחצי האחרונות), אני חושש יותר שג'ורדי ירכוש גם את כל הכשרונות שנתונים 94-95-96. ביום בו זה יקרה אפשר לסגור את הליגה
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    דור פרץ במכבי תל אביב מרגע שנגע בכדור לראשונה ומעולם לא קנינו באופן מאסיבי שחקנים כמו שאתה חושב שיקרה ("גם"? באמת?).
    זה נראה שאנשים ממש מדמיינים דברים שמכבי עושה בשנים האחרונות.
     
  9. Drama Guest

    יש 5+- שחקנים שיכולים לחזק קבוצת צמרת, הבאתם 3 מהם אפשר לקפל ת'באסטה. שנתון 92 נניח, ברובו, נמצא אצלכם.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    תוכל לפרט?
    אני מנסה להבין את הנקודה. בגילאים היותר צעירים, עד 25, מכבי בכלל קצת פחות מעורבת ברכש וזה די חדש אצל ג'ורדי.
     
  11. $zinedine zidane$ Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/05
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    44
    השחקן היחיד משנתון 92 שהבאנו הוא אלי דסה. כל השאר אלה שחקנים שגדלו בנוער ולמעשה חוץ ממיכה הם או מושאלים או כבר לא של מכבי.
     
  12. Drama Guest

    התכוונתי שג'ורדי פחדן ואין לו באמת ביצים לקחת "כישרון גולמי" ואפילו בחור מוכשר וצעיר. (וכבר רשמתי את זה הרבה זמן). דור פרץ בתור בלם היה האילוץ הצעיר היחידי שלו ב4 שנים. הכמה דקות שהוא נתן לאלטמן ומרגוליס אני לא מחשיב בכלל.
    אם הוא היה כזה מנג'ר על או למכבי היו באמת מאמנים כאלו מוכשרים וטובים היה לג'ורדי אומץ לשים בהרכב שלו שחקנים משנתון 93-94-95 ולהפוך אותם לסופרסטארים. בנתיים הוא מביא אך ורק שחקנים טובים ומוכחים ב99.9%, שהשנתון הכי צעיר (לזה התכוונתי) הוא 92' (אלי דסה, דור מיכה מהנוער)

    ג'ורדי ומכבי ת"א לא חתומה על אף שחקן, ולא, ערן זהבי לא נחשב.
     
  13. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    זה לא פשוט ולא כל אחד הופך לסופרסטאר. זה לא שלא ניסו וזה כן בתוכניות של המועדון.
    אתה לא נותן לשחקן צעיר לשחק אם הוא לא מספיק טוב כשאתה שואף להצלחה. הפערים היום בין בוגרים לנוער גדולים מבעבר, ואין לך יותר מידי מקרים של שחקנים צעירים שעולים לבוגרים של קבוצה גדולה ומשתלבים ממש, אלא אם מדובר בכישרון של פעם בדור.
    מרגוליס הוא מקרה של אישיות מעט בעייתית לכדורגלן והוא לא יכול לשחק במקום לחוץ כמו מכבי עד שבאמת יממש את הפוטנציאל העצום (אם בכלל). אלטמן זה מקרה של בחור צעיר שקצת עלה לו השתן לראש ודרש שיבטיחו לו מקום משמעותי ברוטציה אצל אלופת המדינה למרות שהוא לא ממש שווה את זה (בפורום השחקן ה-12 אחד המשתמשים קרא לו באופן מבריק "ישראל זגורי האשכנזי").
    דור פרץ ממש לא היה אילוץ. כחלק מהמדיניות במועדון הוא הועלה לבוגרים והוחלט שהוא צריך לקבל כמות דקות מסוימת. פאקו ניסה אותו כבלם (אני נגד, אגב. אולי זה היה כדי לפתח את הצד ההגנתי) ונתן לו אפילו יותר דקות משתוכנן כי היה מרוצה. הוא בחור נהדר עם אופי חזק וזה לא מפתיע שהוא לא חוטף פיק ברכיים.

    בכל אופן, עוד מוקדם לדבר. גם לוגסי היה לא רע אצל אוסקר.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,906
    לייקים שהתקבלו:
    14,648
    מין:
    זכר
    למה ערן זהבי לא נחשב? בהפועל למיטב זכרוני הוא ממש לא היה כוכב(למרות גול האליפות) ולמעשה היה די בצל של ורמוט ושכטר. במכבי הוא הוסט בעונה השניה לעמדת החלוץ והפך לביג סטאר שהוא היום. יובה היא היוצא מן הכלל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/9/15
  15. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,273
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    בנושא אחר,
    כשיצחקי התכונן לכניסה למגרש היו כמה דקות שהוא היה בלי חולצה. לא רוצה להגיד שיש לו בטן של ערן לוי אבל בחייאת. אם במועדון שהוא מספר אחד בארץ במאמני כושר, תזונה וכל היתר הוא נראה ככה, כבר שום מועדון לא יצליח לגרום לו להיות ספורטאי ראוי.
     
    oranfu, $zinedine zidane$ ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.