דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לדעתי אין לאוהדי בית"ר מה לחפש שם מחר.
    שילכו, יביאו 3 נקודות ויתנו להם לאכול האחד את השני...
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    חבל שיש מעט מאוד אנשים שפויים שעומדים בראשי הארגונים האלה, למשל מאור הראל שהוא אחד ממייסדי קבוצת הכדורסל - הוא גם בעל תפקיד קטן בהפועל ת"א הנוכחית, מקשר בין האוהדים למועדון ובמשך שנים היה 'איש גדר', אולטראס, כמו שאתם קוראים לזה. כששמעתי על המקרה הייית די בהלם, לכך לי זמן לחבר את ה-1+1 ולהבין שאוהדים עקבו אחרי ההסעה של הפועל ת"א. גם יורי לא צדיק ולא טלית שכולה תכלת, מן הסתם, אבל מארב כזה בלי שום קשר לכלום - רק הלה-פמילייה יכולים להיות 'יצירתיים' כאלה ובעיקר מפחידים ומסוכנים.

    הענישה לבודדים צריכה להיות קשה, הרסנית, כזו שאין ממנה דרך חזרה. להעיף אנשים מהמגרשים לכמה שנים ולא עונש בדיחה של 60 יום, ואם זה לא מספיק אז לשלוח מאחורי סורג ובריח. משחקנים נפיצים ללא קהל חוץ? בחיים לא! למרות שבטדי ביזיון שהפועל צריכה ליווי משטרתי כאילו החאמס מגיע - הכדורגל יפסיד, אוהדים טובים ותמימיים יפסידו וכאלה שרוצים לריב תמיד ימצאו דרך. לשפר את דרכי הגישה, לקחת אנשים טובים יותר למשטרה ושמבחני הקבלה או איך שקוראים לזה אולי יהיו יותר רציניים. מגרשי הכדורגל אגב לא שונים בהרבה מאוד מאשר החברה הכללית האלימה שלנו.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  3. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    בארגונים ישראל יש מעט מאוד אנשים כמו יורי טליבאן שהם כאלה לא שפויים (בטח בהשוואה למזרח אירופה, דרום אמריקה ואיטליה), ולמרות שאני ממש לא מצדיק את המעשה, לא במקרה הוא חוטף דבר כזה וזו סוג של קארמה. האיש ניסה לעשות דברים, לפעמים בהצלחה חלקית, שחומרתם לא פחותה ממה שעשו לו. צריך להיות נורא תמים כדי לחשוב שתקפו אותו רק כי הוא אוהד הפועל או רק כי הוא מאולטראס הפועל. סביר להניח שיש רקע מטומטם מעבר לזה. זו מלחמת עבריינים מסוג שפחות מוכר בארץ הקודש.

    מאור הראל הוא אדם נורמטיבי ואם אני לא טועה אפילו יש לו חברה קטנה משלו, אין מה להשוות. גם שאר אנשי הגדר וחברי הארגונים בישראל לאורך השנים הם ברובם הגדול אנשים שהם לכל היותר קצת ערסים ולא מעבר. סך הכל מצבנו יחסית טוב בגזרה הזו.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,823
    לייקים שהתקבלו:
    14,637
    מין:
    זכר
    מאור היה האיש שנפצע קשה?? למד איתי בחטיבה בכפר סבא, בחור טוב
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    לא הבנת אותו נכון. הוא התכוון שמי שנפגע לא שפוי כמו מאור הראל.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    התכוונתי שמאור הראל הוא האנטיתזה לתדמית של כל ראשי האולטראס למיניהם, בחור על הכיפאק, חכם, מוכשר, יש לו את החברה הכי פצצה אגב, נטיה צוריאל.

    - מתוך וואלה:
    19:00: בעקבות תקיפתו של אוהד הפועל תל אביב אתמול על ידי חברי ארגון "לה פמיליה" אמרה ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני): "לא ייתכן כי מה שאמורה להיות פעילות פנאי מהנה של סוף השבוע תסתיים בטרגדיה. זו לא הפעם הראשונה שלה פמיליה עולים לכותרות בהקשר לא מחמיא. בפעם שעברה הם התקבלו בחיבוק גדול על ידי שרת התרבות והספורט, מירי רגב שטענה שהם דווקא 'חבר'ה נחמדים'. לצערי אינני מופתעת, ארגון שחורט על דגלו אלימות ושנאה ואז מקבל חיבוק חם מהממסד - למה לו לשנות את דרכיו?
    אני מאחלת החלמה מהירה לפצועים ומתכוונת לפעול להוצאתם של לה פמיליה מחוץ לחוק.
    "ומילה לשרה רגב: כמו שמיהרת להצטלם ולהתחנף ללה פמיליה בעבר כך ראוי שתזדרזי להוקיע ולגנות אותם כעת. להזכירך, את שרת הספורט של כולם".
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  7. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הרבה מאנשי התקשורת מלגלגים ומצקצקים על מירי רגב שלא גינתה (טל שורר מערוץ 10 למשל) ואני שואל - אז מה אם היא תגנה ? מה זה יעזור ? תוציא עוד הודעה עילגת לעיתונות, ו..אז? מה יקרה? תפסק האלימות במדינה?

    נכון שלא? אז מה כזה אכפת לכם אם היא גינתה או לא!
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    מה יעזור התפקיד שלה? אין לה גם ככה שום סמכויות. במקרה הטוב היא תשתוק ובמקרה הרע תעשה בושות.
    אפילו בנושא כל כך חשוב שאתה מצפה ממשלה להזיז משהו לא עושים דבר.
    בזבוז כסף טהור המשרד הזה
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,297
    לייקים שהתקבלו:
    7,252
    התגובות של הפועל מביכות בהתחשב בכך שמי ששוכב בבית חולים עכשיו לא שונה במאומה מהתוקפים שלו.
     
    Turgi אוהב/ת את זה.
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,693
    לייקים שהתקבלו:
    3,346
    למה שתגנה בכלל? לפני כמה חודשים היא אמרה בריאיון שהלה פמיליה דווקא אחלה חבר'ה שלא תומכים באלימות ובגזענות.
     
    oranfu ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  11. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,374
    לייקים שהתקבלו:
    4,690
    חייב להבין מה זה אומר להוציא את לה פמיליה מהחוק.
    בשורה התחתונה הם ארגון של אוהדי בית"ר ירושלים. נגיד שיאסרו על סממנים של לה פמיליה וכו', זה ישנה את האנשים, את אופיים ואת מעשיהם?
    זה לא שאפשר לעצור סתם כך את ראשי הארגון, זה לא שבלי לה פמיליה הם לא יכולים לפעול באותה צורה. זה כזה מפגר ופופוליסטי, ריק מתוכן.
    פשוט לא יודעים להתמודד בישראל עם דברים כאלה, זה מדהים. שימצו את הדין עם עבריינים שכבר תופסים, במיוחד כאלה שפועלים בשם לה פמיליה והם לא ממש עפרונות מחודדים ונתפסים די בקלות, במקום לדבר שטויות.

    ההודעה הרשמית בפייסבוק קרעה אותי מצחוק. האירוניה חוגגת.
    צביעות טיפוסית.
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    ואותם קיצוניים הם ראשי הארגונים ואלה שמתווים את הדרך שלהם ומושכים את הדור הצעיר לגועל נפש שלהם. זה כמובן לא תקף לכל ארגון, אבל זה נכון ללה פמיליה, נכון לאולטראס הפועל והיה נכון חלקית לאולטראס מכבי, שבו לפחות טיפלו מבפנים. הקופים הירוקים זרקו מטריות ומוטות על המאמנים שלהם והם גם לא טלית שכולה תכלת, אבל הם עוד לא התאהבו בעצמם מספיק בשביל להפוך למסוכנים... גם בב"ש יש ניצנים של זה, וזה לא מנותק מהארגונים השונים.


    מה זאת אומרת? ממצים הליכים נגד ה-30 שלקחו חלק במארב הזה ליורי שישבו פרק זמן משמעותי בכלא (נגיד 3 שנים) וקנסות ופיצויים שיטלטלו להם את החיים כמו שהם טלטלו לדודי מזרחי. ואלה לא רק 30 אנשים שהיו במארב, כי דבר כזה צריך לתכנן ונראה לך ש-30 חברי לה פמיליה תכננו את זה וגיא ישראלי לא היה מודע לזה? אחרי שטיפלנו באירוע הנקודתי הזה, מכריזים על הלה פמיליה כארגון לא חוקי, מסכלים להם את דף הפייסבוק, אוסרים על כניסה למגרשים עם הכיתוב שלהם, מוציאים צו מנהלי נגד האוהדים המוכרים למודיעין המשטרתי ומזוהים עם הלה פמיליה, שירחיק אותם מכל מגרשי הכדורגל לחצי שנה - כמו שעשו ל-50 אוהדים בתקופת הצ'צ'נים, אבל לא ל-2 משחקים כשהנושא בכותרות ולא רק 50, אלא כל מי שמוכר למודיעין המשטרתי. ובזמן הזה מעמיקים את המודיעין וההתחקות אחריהם מפשפשים בכל החומרים שלהם כדי לגבש עילות להעמדה לדין פלילי (הסתה, ארגון ואי מניעה של עשרות מקרי אלימות, גזענות ופשיעה) עד שהם כולם יענשו בצורה חמורה מספיק בשביל שהפחות עווארים מביניהם (גיא ישראלי למשל) יבינו שאם הם רוצים חיים נורמליים שיקחו צעד אחורה מזה. זה עבד נהדר עם אסף סבח שאפילו לא נמצא אשם במשפט פלילי על איזו התפרעות והצתה בבלומפילד, וגם עם העווארים שבית"ר זה כל מה שיש להם תביעות אישיות על סכומים גבוהים יטלטלו אותם מספיק, זה עבד עם דודי מזרחי. לא עבד כשאביתר יוסף הצית את בית וגן אבל ראה איך לה פמיליה אוהבים ומוקירים אותו, ואחרי שנה וחצי בכלא חזר לחיק זרועותיהם, ולא עם נחום שבו שהורחק לשנתיים מהמגרשים - וזה מראה את החשיבות לעקור את כל זה מהשורש.
    בעיקר ליצור מצב שבו ברור ונהיר שאסור לקבוצה לשתף פעולה עם לה פמיליה רשמית, אסור להזמין אנשים כמוהם להרמת כוסית בבית וגן, אסור להקצות להם חדר ציוד, אסור לתאם איתם על פתיחת שערים, אסור לבוא לבקר בטורניר שבו משחקות "כהנא צדק" נגד "ב.ט.ל" ופשוט אסור ל-L.F להיות חלק מנוף הכדורגל שלנו.

    זה אנדרסטייטמנט לומר על אחד כמו יורי שהוא לא טלית שכולה תכלת. הוא עבריין חולני ואלים שמקומו לא במגרשים ובכלל לא כאדם חופשי, וחבל שפטיש בראש זה מה שיגאל את הכדורגל שלנו מאנשים כמוהו.
    זה שלמאור הראל יש חברה (גם גיא ישראלי הוא יועץ מס, וגם לגל סוקולובסקי יש פרנסה ועיסוק והוא מקדם נושאים לגיטימיים של אוהדי הפועל בין שיר שואה אחד למשנהו) לא אומר שבנאדם שמשתף פעולה ומאמין בדרך ובגישה של אנשים כמו יורי הוא בנאדם ראוי. אולטראס, במיוחד זה של הפועל, זה שורש כל הרע שצריך לעקור כדי שיעלמו רוב התופעות הנוראיות שהוא הצמיח.

    בברכת החלמה מהירה ליורי, ושלא נראה אותו יותר במגרשים.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,590
    לייקים שהתקבלו:
    5,963
    לא יקרה כלום. ובכל זאת, יש דברים שהשתיקה לא יפה להם. את שרת הספורט ואתמול אוהד כדורגל קיבל פטיש (או גרזן, מה זה משנה) לראש. תגידי משהו.

    אני חושב שכל מי שקצת מכיר את הסצינה המדוברת לא כל כך הופתע ואולי אפילו לא כל כך ריחם. בסופו של דבר אלו אנשים מבוגרים שבחרו להתעסק באלימות לשם האלימות, ומי שמשחק באש... אין פה גורל, אין פה מקרה, אין פה ילד שהלך הביתה וחטף אגרוף בגלל צעיף בצבע הלא נכון. זהו עולם של אמבושים, זמנים ומיקומים שנקבעים מראש, לומים, אגרופנים, קרשים ופצצות תאורה. אז מתישהו מישהו נסחף, או שפשוט כיוון טוב יותר. לא קו אדום ולא נעליים.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  14. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אכן הייתה שם תגרה שלמה, שבמהלכה נעצר גם אוהד הפועל (שהורחק לחודש, בהתערבות של עורך דין ממייסדי עמותת האוהדים שאץ ונחלץ לעזרתו... רק ממחיש את עומק הריקבון בהפועל) שהכה נמצרות אוהד מהלה פמיליה, שמו בישראל אלעד פינטו, והוא כבר ישב בכלא על הצתת בית וגן. אכן אותם אנשים שמחפשים ונקלעים לצרות...
    ולגמרי במקרה גיליתי שהחבר של יורי מאותו מקרה שממנו שביטה לא יצא אותו בנאדם, אוהד שהורחק פעמים רבות על הפרות סדר עוד לפני כן - היה ועודנו שחקן רשום בהתאחדות בליגה ג', וכבר הספיק גם לזייף חתימה... אבסורד שהוא אמור לשמש דוגמה לאוהדים פוטנציאליים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/10/15
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,119
    לייקים שהתקבלו:
    26,241
    מין:
    זכר
    אם אותו יורי עובר על החוק, אז אף אחד לא מפריע מרשויות החוק להכניס אותו לכלא.
    זה שעבריין אחר נותן לו גרזן לראש לא יפתור את הבעיה.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.