ישראל נחשבת למעצמה בחקלאות ובפרט בגידול דשא לנוכח התנאים פה (אני מדבר על המגזר החקלאי) כשמדינות קונות מאיתנו כל מיני טכנולוגיות חלקאיות כאלה ואחרות לגבי כרטיסים, זה פשוט: את הסדרן שתולש כרטיסים צריך להחליף בסדרן שיש לו מכונת ברקוד ביד, כמו שיש בנוקיה והדר יוסף למרות שאין שם שערים אלקטרוניים. (וזה גם היה המצב בדרייב אין ב2 המשחקים הראשונים) ככה יהיה אפשר להדפיס את הכרטיסים בבית. המנהלת צריכה לחייב את כל הקבוצות שאין להם שערים אלקטרוניים לעשות את זה, זה משהו בסיסי.
גם בנתניה וגם במושבה יש ברקודים\קוראים מגנטים וכבר שנתיים מספרים לנו שאפשר יהיה לרכוש כרטיסים והכניסה תהיה עם כרטיס חכם בעדכון מרחוק. למשל לגבי המנויים העונה בנתניה היתה אי הבנה האם אפשר יהיה להמשיך להשתמש בכרטיס המנוי מהעונה שעברה או שצריך לקבל כרטיס חדש פיזית ובסוף זו היתה האפשרות השניה. בכל מקרה לדעתי הטכנולוגיה קיימת- בטח באצטדיונים החדשים. לגבי קרוסלות- ממה שהבנתי זו היתה הסיבה העיקרית שלא היה אישור לשחק בקופסא עד שהאצטדיון החדש יהיה מוכן (בעונת 2012/13) ולמרות זאת עדיין לא חסרים אצטדיונים בלי קרוסלות... מוזר אבל לא מתפלא על ההמצאות של משטרת נתניה. הרי לפני כל עונה וכל משחק נגד בית״ר ירושלים היו ממציאים כל מיני המצאות כדי לאשר את המגרש.
בטרנר זה ככה. עומד סדרן ומכוון מכונת ברקוד למנוי שלך. אבל זה גם מועד לפורענות כמובן. הנה למשל כשנכנסתי שלשום לטרנר, במקרה התקלקל לאחד מהם המכונה. הגעתי מוקדם אז לא היה לחץ אבל אם בשעה 19:30 זה עדיין היה אז בטח היה תור ארוך בשער. אלה היו רק 2 סדרנים עם המכונה הזו. מקווה שלפחות לאחד מהם יש מנקב ידני למקרה חירום.. לגבי כרטיסים ביתיים - לא..עוד לא..
לא נבנו באצטדיון שערים אלקטרוניים? אם יש ברקוד לא אמורה להיות מניעה לעשות כרטיסים בייתים מבחינת טכנולוגיה, זה הכל רצון של ההנהלה/משרד הכרטיסים.
אגב, גם בנתניה הקרוסלות האלה היו מתקלקלות כל הזמן. בינתיים העונה אני חושב שהמצב יותר טוב. העניין הוא ראיתי אנשים(בעיקר ילדים) מנצלים מצבים שהסדרנים פחות שמים לב ונכנסים 2 עם כרטיס אחד... ישראלים טיפוסיים... וכבר מגיל קטן...
הבעיה לפעמים שלדוגמא בנתניה בכל שער יש קרוסלה אחת. אחת הבעיות גם שלא פותחים את כל השערים ביציע. הדפסת כרטיסים ביתית מקצרת את התור בצורה משמעותית. בארץ לא יודעים לבנות יציאות וכניסות. בכל איצטדיון נורמלי ביקום יש על כל שער 4 5 כניסות ואותה כמות של תורים. אצלנו? כניסה אחת ותור אחד וקרוסלה אחת
הם בנו את הקרוסלות שרק אחת יכולה לעבוד כל פעם. אם זה לא מטומטם וחלם אני לא רוצה לדעת מה כן. אגב גם בפתח תקווה יש בצד המזרחי רק אחת. הכל מגרש בכל כניסה צרכים להיות 3 קרוסלות עם 3 דקכי גישה במינימום לא מבין מה הבעיה לעשות את סה. כשזה ככה אז המגרש יכול להתפנות בתוך 10 דק וגם להתמלא ככה. מה שכן אין על המגרש בפתח תקווה בכל הקשור להגעה עם רכבת. מושלם!