דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,590
    לייקים שהתקבלו:
    5,963
    השחקנים הזרים שמגיעים לקפריסין שווים ברמתם לשחקנים הישראלים שמעטרים את הליגה המקומית. אני חושב שכתבתי וניסחתי זאת במספיק דרכים ופעמים כדי שזה יהיה מובן.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    לא מסכים, בכלל.
    חוץ מזה, מי אמר שרמת הזרים שתגיע לכאן לא תהיה טובה יותר מהישראלים הקיימים?
     
  3. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אין בעיה, אבל אל תתלונן כי את זה שתומך בזה.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הרמה עלתה באפואל ניקוסיה.
    אני חושב שזה מסביר את ההתעקשות של השניים האלה לשכנע אותנו כמה זה טוב להביא יותר זרים... (האחד לא רואה מילימטר מעבר למכבי ת"א והשני דואג לתקן את כולם שהוא לא אוהד של מכבי ת"א אבל כנראה שלא סתם כולם חושבים כך...)
     
  5. Drama Guest

    אם מכבי חיפה תביא היום את הישראלים הטובים ביותר בשנתונים 93-95 בינואר היא תוכל להתמודד על האליפות עונה הבאה.
    מכבי ת"א לאו דווקא יכולה להחתים כל אחד, שחקנים רואים שאם במכבי ת"א לא מאמינים בך אתה תעביר זמן ממושך בספסל אלא אם כן העמדה שלך אינה מאויישת ע"י באנקרים.

    נוואקמה הגיע לכאן בלי מבחנים בהמלצת אבי נימני, הרבה קבוצות עקב מאורעות עבר לא מחתימים כך יותר. מנגה שחקן שלא שיחק דקה בבוגרים, והוא הגיע להפועל ר"ג. עם כל הכבוד, אני לא מאמין שיש להם סקאוטינג וורלד קלאס.

    מאיפה אתה יודע ? אתה יודע כמה כשרונות נשברים מהמעבר לליגה נמוכה ? זה לא קל.

    עומר דנינו שותף מגיל 17 בבוגרים (במשחקים בודדים אך שותף). אתה יודע מה ההבדל בין הלוזונים לשאר הקבוצות שהופכים אותם ליצאונית שחקנים ? הם לא מוותרים על אף כישרון.
    כל קבוצה אחרת, הייתה מושכת את עומר עד גיל חריג נוער בשביל להתברג בחלק העליון של ליגת הנוער. בזמן ההגעה לבוגרים ישלחו אותו לקבוצה בליגה נמוכה יותר על מנת לצבור ניסיון (ולהתאמן, לרוב, בתנאים ירודים) ומי יודע אם הוא יחזור ? אולי יעדיפו כמו בעונה שייטב לוזון אימן אותנו, להסתמך על זרים ושכירי חרב עם ניסיון ? או ברוב הקבוצות בהן המאמן חתום לעונה ומפחד מכתם ברזומה ? מידי פעם זה גם היה "עגלה זרה בשקל".

    ==

    מה שאתם אומרים בעצם, בוא נקטין את מס' הישראלים ונגדיל את מס' הזרים - כי אני רוצה להקל על התרנגול העיוור למצוא גרגר.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/10/15
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    @Drama לפי התחזית האפוקליפטית שלך עוד 10 שנים כל הישראלים ישחקו בליגה השניה. זה כמובן תלוש מהמציאות. אין אף מדינה שקורה בה דבר כזה.
    אתה רואה קבוצה כמו מכבי פ"ת מביאה לפחות 11 זרים? נו באמת
     
  7. Drama Guest

    לא הבנתי על סמך מה שרשמתי הגבת כך. לא אמרתי לרגע שכל הישראלים ישחקו בליגה שנייה, הרי גם אם לא תהיה הגבלה של זרים יהיו פה ישראלים שיוכלו להשתלב (זר לאו דווקא אומר "תותח").
    אתה בעצם סותר את עצמך. רושם שמכבי פ"ת לא תביא 11 זרים, אולי אתה צודק אולי אתה לא אבל כנראה שכן. אבל מכבי ת"א כן תביא 11 זרים, כנ"ל חיפה וב"ש והפועל ת"א. אז אני אמור "להידפק" ? למה ?

    אני מתנגד להגדלה של מספר הזרים מפני שזה יפגע בהתפתחות של הצעירים. זה לא סוד, בטח פה, שלא שמים דגש על בניית דור חדש של כדורגלנים צעירים. פה יותר עובדים על תארים, ליגה וכו'. הרי מאמן צריך קבלות כדי להצדיק אי אילו דברים (שידרוג מקצועי/בשכר, הייפ/באזז, הצדקת מינוי וכו')
    שימו לב כי אנחנו ממחזרים שוב ושוב אותם כדורגלנים. כמה שחקנים כבר יש משנתון 93 ? אלו שחקנים בני 22, הם אמורים לשחק בליגה הבכירה אם הם יכולים ולקבל את ההזדמנות אם הם משתלבים טוב באימונים.
    במצב שיש לך אין סוף הגבלת זרים, אתה צריך 4 ישראלים יציבים בהרכב והשאר יהיו זרים. למה שנראה בכל הקבוצות +- את אותם שחקנים ? איך יצמח פה דור חדש שיש לך על 4 עמדות 40 שחקנים יותר טובים ברגע נתון מ"ילדים מהנוער" ? המאמנים בארץ מפחדים מכתם ברזומה, בעיקר כי הם מוחתמים לשנה, אז למה לעזאזל שבמצב בלי סוף הגבלת זרים הם ישלבו צעירים ?
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אבל אתה בעצמך הסכמת איתי שעוד 10 שנים יהיו לא מעט ישראלים בליגה הראשונה. לא סתם כתבתי "עוד 10 שנים" כי אותם ישראלים שישחקו בליגה עוד 10 שנים הם השחקני נוער של היום. ככה שעומר דנינו הבא כן ימצא את עצמו בסוף בהרכב של קבוצה בליגה.
     
  9. Drama Guest

    אם אתה בינואר הקרוב תעביר חוק שאפשר זרים בלי הגבלה הכדורגלן הישראלי ילך לאחור. רוב מי שיהנה מהמתקנים, מאמנים, חשיפה וכו' יהיו הזרים.
     
  10. Turgi Guest

    איך לא נמאס לכם להתעסק בזה?
    מדהים שהקבוצות העשירות הפכו להיות רק מכבי תל אביב. זה ידוע שבחיפה ובבאר שבע משלמים בערכים.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    הפוך גוטה הפוך. הוא ילך קדימה. כי הישראלים שישחקו בליגה הזאת(וזה יותר משניים-שלושה) ישחקו בליגה טובה יותר עם קצב גבוה יותר ומן הסתם זה יהפוך אותם לטובים יותר. וזה עוד מבלי שאני כולל את הליגיונרים. בקיצור ה-11 שתעמיד בנבחרת יהיו יותר טובים.

    לגבי איכות הזרים,כמו שכבר כתבתי זרים כושלים יש בכל ליגה, ואם הם מהר מאד מתגלים כפלופ הם יורדים לספסל(מישהו אמר דריניצ'יץ'?).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/10/15
  12. Drama Guest

    אמרתי את זה לא פעם ולא פעמיים - הדבר היחידי שישדרג את הכדורגלן הישראלי זה לעבור לחו"ל לאחר שהוכיח את עצמו מינימום עונה+ בליגת העל. על מנת שהכדורגלן הישראלי יצליח להתקדם לליגות יותר בכירות הוא צריך לצאת כמה שיותר צעיר. היום מי שיצא לחו'ל והצליח לרוב עשה זאת עד גיל 22, אז מבחינתי שיעשו זאת בגיל 21 ואולי אפילו חלילה בגיל 20 ומשם השמיים הם הגבול

    ולשחק עם יותר זרים לא יעזור כי יש פה תלות גם במתקנים, גם בצוות אימון, גם בחשיפה תקשורתית. דברים שיקחו לנו שנות אור להגיע אליהם, ולא כי אין פה 10 זרים בסגל.

     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏13/10/15
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    @Drama אתה פורץ לדלת פתוחה,אני הראשון שאגיד שצריך לשפר פה מתקנים ושות'. לא רואה איך זה סותר את ביטול ההגבלה על זרים.
     
  14. Drama Guest

    אז תגיד שתחייב קבוצות/טוטו/ווינר/מפעל הפיס להשקיע במתקנים וכיוצ"ב, למה לחייב זרים בלי הגבלה ?
    אם אבי לוזון בזמן כהונתו כיו"ר ההתאחדות היה מעביר הצעה כזאת, היו כותשים את ראשו. הרי החלטה זו היא ההחלטה הכי אינטרסנטית בעולם - אדם נבחר לתפקיד, רוצה להראות התקדמות בליגה ומיקומה ביחס לעולם, מביא לפה את מזרח אירופה ומרכז אפריקה, אולי תעלה כמה נקודות בדירוג הליגות ותגיע לחלום של "הליגה השישית בטיבה באירופה"
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,828
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    כי אם אתה רוצה להיות אירופה אז תתחיל להתנהג כמו אירופה. לא יכול להיות שבכל מדינה ביבשת אין הגבלה ורק פה יש "כי מפחדים שמכבי וחיפה יברחו לנו".
    יודע מה בעצם יש מדינה אחת ששמו הגבלה,רוסיה. מעניין כמה זמן יקח להם לסגת מזה כמו שהם נסוגו בסוף מהחוק הרוסי המזורגג שלהם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.