מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    לא יודע בקשר ל"סוג המאמן" אבל אין ספק שהוא נפל חזק בחילופים. מחשבה מסוג של "מה שלא הולך במוח, יילך בכח". זה לא.
    מצד שני כבר משחק שני שאנחנו מחמיצים דברים לא הגיוניים ואז מקבלים גול מכלום. כנראה דורה התייאש והחליט שהוא שובר את הכלים.

    כמו שחנוך דאום אומר, תאכלססס.
    בכלל יש עכשיו קטע שאנשים (גם כאלה שאני יותר מחזיק מהדעה שלהם) באים בטעות על איך זה ששלומי דורה כביכול קיבל עוד צ'אנס לסכנין ושאם הוא לא מתאים אז מה ישתנה אם ננצח. על פניו נראה טיעון הגיוני רק כשחושבים על זה קצת אז 99.9 אחוז מהמאמנים שפוטרו מאז ומעולם בכל ענפי הספורט עשו את זה אחרי תוצאה רעה. נדיר שמישהו מפוטר אחרי ניצחון. יש תמיד משחק אחד שהוא הקש האחרון ואם החליטו שזה דוחא אז שיהיה דוחא. אם ננצח אז דורה צריך להמשיך עד הפעם הבאה שיחליטו שצריך זעזוע. המאמנים שמחכים בחוץ (גוטמן לא נחשב) לא יותר טובים ממנו.

    עם כמה שההחמצות שלו מתסכלות אני חושב שהקבוצה הרבה יותר טובה איתו מבלעדיו. הוא עושה תנועה, הוא מהיר. גולר הוא לא אבל הוא לא יבקיע פחות משחקנים שלא מגיעים למצבים.

    לדעתי ורד היה פצוע/חולה ובגלל זה לא שיחק במשחקים האחרונים.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אולי באמת נעשה עוול לבוארון על העמדה שדורה שם אותו, אבל מה זה היה? זה שחקן? היה באמת מאכזב לראות אותו. שום פעולה שעשה לא הראתה שאפילו מדובר בשחקן גיבוי. כנראה שבאמת הוא שחקן של ליגה א.
    אפשר לא לשחק טוב אבל רואים מיד שלא מדובר בשחקן.

    זה בדיוק מה שאני חושב. בארי הולך יותר מידי לבד?? הוא מיד מרים את הראש ומחפש לאן למסור. לפעמים אני משתגע שהוא יותר מידי מוסר ולא הולך לבד. במילא הוא מוקף בחבורה די מוגבלת. שייקח יותר אחריות וילך יותר לבד, לפעמים זה עדיף.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גם הוא וגם מרגוליס הולכים הרבה עם הראש בקיר. אבל ככה זה בקבוצה לא מאומנת. כך גם היה נראה קאיודה בתקופה השחורה בעונה שעברה. אבוד. סך הכל די ברור שהסיכוי הכי טוב שלנו לכבוש הוא מהראש בקיר הזה שמידי פעם הולך. אין מה לעשות, קבוצה לא מאומנת. גם במצבים נייחים למרות שיש שחקנים גבוהים ושחקנים שאם הם לא יודעים לנגוח אני לא יודע מה הם יודעים אנחנו אפילו לא בכיוון. גם באשמת המרים כמובן(יש לנו כזה?). פשוט קבוצה לא מאומנת. אגב, כבר אמרתי שהקבוצה לא מאומנת?
     
  4. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אין מרים קודם כל. פה דווקא אני פחות בא בטענות לאימון, כשטל איילה ושמעון הרוש מתחלפים ביניהם כל פעם כי השני שובר שיאים בהרמה לא טובה אז אף תרגיל לא יעזור.
    האמת שלפני כמה שנים אני זוכר את דורה כמאמן סכנין מתראיין לשער השבת אחרי משחק נגד בית״ר ואומר שהוא ידע שהם יתנו גול ממצב נייח.
    בואו נאשים אותו במה שמגיע לו ולא במה שלא מגיע לו. בפייסבוק מישהו אשכרה בא אליו בטענות על זה שלא הבקענו העונה גול כמו של ברדה אתמול
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    תשים לב שבדרך כלל הוא הולך עם ראש בקיר ב-20 דקות האחרונות, כשכולם כבר עייפים ואנחנו נראים חסרי אונים. עד אז הוא תמיד מחפש למי למסור.

    ואתה צודק, אנחנו לא נראים מאומנים בכלל, להבדיל מתקופת רוני לוי שממש ראינו קבוצה על המגרש.

    השאלה אם זה רוני דורה או שהשחקנים עושים דווקא? כי, לדעתי, יש לנו סגל ששווה כמה מקומות מעל המקום שאנו נמצאים בו, למרות החוסר המשווע בחלוץ. אז כנראה שדורה הבעיה.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בעיני הוא האשם הבלעדי באיך שהקבוצה הזו נראית. אגב, מאמנים בארץ נוטים לבוא אחרי משחק ולהגיד "ספגנו ממצב נייח" כאילו זה לא חלק מהמשחק... כאילו אין להם מה לעשות נגד זה כאשר זה בדיוק להפך. שמעתי פעם פרשן כדורגל שמומחה לכדורגל הגרמני בתקופה שנבחרת גרמניה היתה בתקופת שפל. שלא היו כמעט כשרונות והנבחרת שלהם היתה חזקה בעיקר במצבים נייחים. שאלו אותו מה הקטע שהגרמנים טובים במצבים נייחים. הוא ענה "לגרמנים נכון לכרגע אין כשרון בדור הזה. כשרון זה או שיש או שאין. הדברים שהגרמנים תמיד יהיו טובים בהם אלה הדברים שאפשר להתאמן עליהם. מצבים נייחים הם מהדברים שמתכננים אותם. מהדברים שמתאמנים עליהם. בדברים האלה הגרמנים תמיד ימקסמו את ההישגים שלהם". גם ג'ורג' גרהאם, אחד מגדולי המאמנים של ארסנל בכל הזמנים, תמיד טען שמצב נייח הוא מצב שצריך למקסם אותו. אמנם זה לא פנדל ואי אפשר להגיע לאחוזי הצלחה בקרנות כמו בפנדלים אבל בהחלט אפשר להגיע למצב שקרן היא מצב מאוד מאיים עבור הקבוצה היריבה. לא סתם ארסנל תחת ג'ורג' גרהאם כבשה המון שערים בנגיחות ממצבים נייחים.
    המאמן הישראלי הממוצע, באופן מוזר מתייחס למצב נייח כאילו זה לא חלק מהמשחק. כאילו אם הקבוצה שלו ספגה מקרן ובגלל זה הוא הפסיד זה פחות גרוע מאשר מדאבל פס.
    מכבי נתניה נראית בקרנות כאילו היא בכלל לא בכיוון... רואים שהשחקנים לא יודעים מה לעשות. לאן לרוץ. מתקבצים במרכז הרחבה במן צורה שאתה לא רואה אפילו סיכוי שזה יגמר בנגיחה לשער. היחיד שנראה בכיוון להרים קרן או כדור נייח הוא חמזה בארי. לא איילה, לא רומאריו(כשאני רואה את רומאריו הולך להרים קרן אני פשוט מתחרפן!), ובטח לא שמעון הרוש. הייתי אומר ששווה שלוגסי יהיה במגרש רק בשביל זה אבל ממה שזכור לי גם הוא לא ממש בלט בכדורים הנייחים המשובחים שלו עד כה. אולי סימילאניץ'. לא יודע... אבל חייב להיות פיתרון לעניין הזה. אצל ג'ורג' גרהאם אפילו קרנות של נייג'ל וינטרברן היו הופכות לפעמים לשערים.

    וקרנות זה רק פן אחד של המשחק. כל העמידה במגרש נראית לי לא טובה. הכל מקרי. מאוד דומה לתקופת יוסי מזרחי רק בלי שוברים שיוויון כמו ערן לוי וקאיודה. אפילו ההגנה והשוער שנראו לא רע ולא ספגו בגביע הטוטו נראים מגוחכים כמו בעונה שעברה...

    ול @Turgi - אין כאן שום קשר לטבלה. עוד 4 נקודות ששופטים שדדו מאיתנו אולי היו נותנים לדורה יותר שקט- אבל היכולת והליקויים לא היו נעלמים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/10/15
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא איבד כמה כדורים בדריבלים מיותרים עוד במחצית הראשונה. לא חושב שזה מתגבר ב- 20 דקות האחרונות.
     
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    בי"ח נתניה
    https://fbcdn-photos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/v/t1.0-0/p480x480/12112417_630203283787553_411148383862951384_n.Xxx?oh=f065e3cb3c85e5d10a17068e2f7a9c35&oe=56C73874&__gda__=1456483504_90fb7b7dd7d634f385be86719b477806
     
    Bilev אוהב/ת את זה.
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אף אחד לא שמע קריאות גזעניות כולל הקבוצה שקיללו את השחקן שלה וכנראה הוא עצמו... אבל מה? השופט שמע... והתוצאה- קנס ושוב רדיוס על תנאי שלושה ימים לפני משחק נגד קבוצה ערבית... בקיצור, ההתאחדות צריכה כסף ואנחנו שוב הסתבכנו...
     
  10. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    הבעיה מתחילה שמפרשים נהמות כמשהו גזעני.
    כל משחק שני אני "נוהם" אל שחקן לבן שעושה משהו מלוכלך - מה גזעני פה ?
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אצל בנות: ההבדל בין 'התחיל איתי' ל'הטריד אותי' הוא באיך שהבחור נראה.
    אצל השופטים: ההבדל בין שורק בוז לנוהם הוא בצבע העור של השחקן.
     
    oFiRzZz, abcd ו-yakov_y אוהבים את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,209
    לייקים שהתקבלו:
    7,080
    1. אמרתי לאבירם ביום ששמעון הרוש חתם במכבי נתניה שמדובר במגן איום ונורא, אולי המגן השמאלי הכי חלש בליגה.
    העובדה שהוא תורם התקפית, בבעיטות חופשיות, בהרמת קרנות, בעלייה למעלה מידי פעם, גרמה לכך שהקדנציה שלו בקבוצה כמו עכו למשל נחשבה להצלחה. בכל זאת, אף אחד לא באמת מתמקד ביכולות ההגנתיות של שחקני ההגנה בעכו, אבל כשרואים בתקצירים שחקן הגנה מבשל שערים מקרנות ובעיטות חופשיות ותומך בהתקפה זה נראה מרשים וזאת הסיבה שהוא גם הגיע להפועל ת"א בזמנו.
    אבל עבורי, אוהד הפועל באר שבע שראה אותו מקרוב בלפחות שתי קדנציות, היה ברור שמדובר בשחקן ברמה מאוד נמוכה. מגן שלא יודע לסגור אלכסונית, שלא יודע לצאת לנבדל, שלא יודע איפה למקם עצמו ברחבה, שפעם אחר פעם עולה למעלה ולא חוזר ובכך מפקיר את ההגנה, הוא לא מגן לרמות האלה.
    במיוחד כשמעל לכל אלה ניצבת העובדה שהוא פשוט לא מבין כדורגל. זה כמו לקחת מישהו מהרחוב, לקחת אותו לדשא בלי שחקנים, בלי שערים, בלי שופטים, בלי ללמד אותו את חוקי המשחק, לתת לו כדור כדי שיכיר אותו, ילמד איך בועטים בו, איך מוסרים אותו, איך נוגעים בו, ואז בשבת להעלות אותו בהרכב בלי להסביר לו את חוקי המשחק או מי אלה כל השחקנים מסביבו. זה שמעון הרוש, וזה חור באגף שמאל של כל קבוצה.

    2. יובל אבידור זה דובב גבאי לעניים. אבל בגלל שדובב גבאי הוא בעצמו לא איזה עילוי גדול, שחקן של 6-7-8-9 שערים בעונה כולל פנדלים, אז אפשר להבין עד כמה המצב של נתניה גרוע אם מי שפותח לה בחוד זה יובל אבידור.
    מדובר במחמיצן מספר אחד בליגה, במישהו שמצליח לפחד אפילו יותר מגבאי כשהוא מגיע לאיזור הרחבה וצריך לכבוש. בכל פעם מדהים אותי שיש קבוצה בליגת העל שאשכרה מחתימה חלוץ שרועדות לו הרגליים כשהוא מקבל כדור ברחבה. זה כמו להחתים קשר שרועדות לו הרגליים כשהוא צריך למסור או להחתים שחקן הגנה שרועדות לו הרגליים כשהוא צריך לחטוף כדור או להחתים שוער שרועדות לו הרגליים בכל פעם שהוא צריך לעצור כדור שנבעט לשער.
    לא משנה כמה עבודה יובל אבידור עושה (וגם כאן לא נפלתי מהרגליים, זה לא שמדובר בשחקן שמגיע למספר גדול של בישולים כל העונה) זה מדהים ששחקן כמו מרגוליס, ילד בן 21 שזאת העונה הראשונה שהוא מקבל דקות משמעותיות בקבוצת בוגרים, מצליח להיות יותר קר רוח ממנו מול השער ומצליח גם בימים פחות טובים לסחוט פנדלים, לכבוש שערים, לבשל, להעמיד מספרים שיובל אבידור שזאת העונה ה- 9 שלו בליגת העל לא מצליח להעמיד.

    קבוצות עם שחקנים כמו שמעון הרוש בעמדת המגן השמאלי ויובל אבידור בחוד הם קבוצות שבסופו של דבר יורדות ליגה, לא פחות. עם כמה שליגת העל חלשה, עדין קבוצה בליגת העל לא יכולה לשחק עם מגן שלא יודע להגן ועם חלוץ שלא יודע לכבוש בהרכב הראשון...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/10/15
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הליגה מאוד צפופה ונכון לכרגע אף קבוצה כמעט לא מצליחה לפתח מומנטום. הרגשתי גם נגד ק"ש, גם נגד הפועל חיפה וגם נגד בני יהודה שהקבוצה מאוד לחוצה ולא מצליחה לתפקד. חשבתי שהנצחון בבני יהודה ישחרר משהו ונגד כ"ס כבר נראה משהו אחר. כיוון שלא כך קרה אני מאוד מוטרד- כי כשגם ניצחון, ועוד נצחון שאתה קם בו מהקבר- וגם זה לא מביא לשינוי אתה מבין שיש בעיה עמוקה יותר ולא רק סתם מומנטום שלילי.
    רמת הכדורגל בליגה היא נמוכה באופן כללי אבל בתקופה מסוימת קבוצה יכולה להראות טוב יותר ואתה מרגיש שיש קבוצה טובה ובתקופה מסוימת אתה מרגיש שהכל שחור.
    שמעון הרוש ויובל אבידור שהוזכרו כאן הם לא הבעיה של מכבי נתניה. שמעון הרוש מגן ממוצע בליגה הזו ויובל אבידור בשום תכנון סביר לא היה אמור להיות בקבוצה ובטח לא ב- 11 שלה(בעיני הוא גם לא ישאר לאורך זמן ככזה, מניח שכבר השבת הוא לא יפתח). הוא הובא במצב לחץ כשישראל זגורי נפצע לאחר שמועד העברות תם והוא פשוט היה אולי האופציה היחידה מבין הישראלים שאפשר היה להביא כדי לתת עוד אופציה התקפית ואולי לבנות איזשהו חלק קדמי מאיים יותר במשחק המעבר בגלל שהוא שחקן מהיר ומהירות היא תמיד דבר טוב. אני בטוח במיליון אחוז שדורה לא חשב לרגע שאבידור הוא הפתרון לחוסר בסקורר בקבוצה- אגב, דבר שידוע כבר חודשים ודורה כשל כישלון חרוץ בחיזוק העמדה הזו. בכל הזדמנות טענתי שיש לנתניה קבוצה טובה- בטח עם בארי, דיא וזגורי אבל היא לא תהיה שווה הרבה בלי חלוץ חוד רציני שיתן תפוקת שערים דו ספרתית. הרבה לפני ההחתמות של טגה, ורד, לוגסי, מרגוליס, איילה, מישצ'נקו, לולה, חיימוביץ', בוארון, בארי- דורה היה חייב להחתים חלוץ. זו למעשה העמדה הראשונה שהיו חייבים לחזק- יעלה אשר יעלה, אבל אין פשרות. אם כבר להתפשר על עמדות אחרות. לא על זו. כל ילד ראה ששני המוציאים לפועל העקריים מהעונה שעברה כבר לא נמצאים והקבוצה הזו חייבת תחליף. היו מו"מים עם סליחי ולמיטב הבנתי זה נפל תקציבית(בהחלט שהייתי מוותר על רוב הרשימה שמניתי קודם כדי שיהיה לנו חלוץ באנקר כמו סליחי), לדעתי גם עם שלומי אזולאי זה לא הסתדר תקציבית(לא חלום חיי אבל לדעתי הוא טוב יותר מכל מה שיש לנו היום ובעונה טובה יכול לתת מספר דו ספרתי), חיכו וחיכו לראות מי יפלט ממכבי חיפה(ואני שוב חוזר- זו העמדה הראשונה שהיו צריכים לחזק- אין דבר כזה לחכות!!!), החתימו חלוץ ששוחרר אחרי משחק וחצי(דווקא נגד ב"ש הוא שיחק והיה חלוד אבל ראו חלוץ עם נוכחות שלא עשה חיים קלים לצדק וסוארס לפחות במשחק הגובה וביכולת הפיזית שלו), ובסופו של דבר החתימו את סיסאיי אחרי תום מועד העברות.
    שורה תחתונה במקום שזו תהיה העמדה העיקרית והראשונה למלא- היא נשארה האחרונה! וככה זה גם נראה כעת ולדעתי אין אחד שיכול להיות מופתע מכך שהקבוצה הזו כובשת מעט. לתלות את הבעיה או את המחלות של הקבוצה בשמעון הרוש ויובל אבידור- תלוש לחלוטין מהמציאות!
    לי היה ברור לחלוטין- הקבוצה הזו תקום ותיפול על החלוץ שהיא תביא ולצערי כל הדרכים מובילות לסיסאיי שנראה נוראי עד כה. אם הבחור יתברר כשחקן שחקן כמו שאורי קופר הבטיח בטור שלו למרות שהוא טען שמדובר במחמיצן לא נורמלי(יאללה שיחמיץ!!!! קונה אפילו שיחמיץ!!! שנראה לפחות שהוא מגיע למצב!!!)- אין לי ספק שהקבוצה הזו תברח ממאבקי התחתית בשלב מוקדם כמו בעונה שעברה. אם לא- בלי חיזוק משמעותי בינואר, או בלי מאמן שיעשה קסמים(סטייל אורי מלמיליאן ודמתי ב- 2000 אם אני לא טועה) או אולי אפילו שניהם יחד- הקבוצה הזו מועמדת בכירה מאוד לירידה למרות שאני יכול להצביע על לפחות 5-6 קבוצות שאנחנו לא נופלים מהן. זה נטו קשור אלינו בלבד.
    גם הקבוצות החלשות ביותר בליגה- ברגע שהן תכבושנה נגדנו ראשונות, ידעו למנוע מהחלק הקדמי האנמי שלנו לכבוש. זו לא חוכמה גדולה. את זה כולם יודעות לעשות. עד כה זה היה המצב כמעט בכל המשחקים אפילו כששיחקנו סביר.
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    מסכים איתך במרבית ההודעה, מסכים איתך חלקית בקשר לשלומי דורה, בקשר לקהל שלנו אתה כל כך צודק, אין לקהל של מכבי נתניה שמץ של מושג, על יובל אבידור ועומר ורד אני גם מסכים רק שאני חושב שאבידור וטגה מזיקים לנו במקום לתרום לנו, מסכים איתך גם בקשר להרוש ו היה אפשר לראות את זה היום במשחק בדיוק כמו התרומה של עומר ורד לקבוצה.

    -----

    לא סתם אמרתי שזאת המכבי נתניה הכי חלשה שאני זוכר לפחת משנת 2006, עונה שעברה הסגל היה טוב מאוד פשוט יוסי מזרחי היה מאמן מאוד חלש שלא הוציא רבע מהסגל ואז רוני לוי הוכיח את זה, לפני שנתיים היה לנו בליגה הלאומית סגל יותר טוב (!) מהיום לפי דעתי, בלי שום ספק בכלל, בעונה הירידה גם היה לנו סגל טוב, היה לנו הרכב חזק מאוד שלא שיחק כמעט ביחד, שחקנים שהתעוררו מאוחר מידי, היה לנו שחקנים שמזקיעים בחדר ההלבשה, מאמן חלש מאוד ולא היה לנו ספסל ובגלל זה ירדנו אבל ההרכב הראשון היה מצוין, היום זה הסגל הכי חלש בליגה ובעשור האחרון למכבי נתניה, אין לנו 11 שחקנים ראויים לסגל אז להרכיב הרכב זה בכלל משימה בלתי אפשרית.
    מה לא נאמר על המאמן שלנו, אין צורך להוסיף, בקשר למושאלים, בדיוק כמו הפועל פ״ת בעונה שעברה, אנחנו באותה דרך, לא למדנו לקח מהעונה שעברה אני רואה.

    דבר אחרון והכי חשוב, מכבי נתניה צריכה לעבור מהפכה בינואר (דורי, מסראווה, הרוש, טגה, סמילאניץ׳, גורשמוב, אבידור, סיסאי, מזרחי וביסאן צריכים לא ללבוש יותר את המדים של מכבי נתניה), מקווה שהרכש שיגיע לא יהיה בהשאלות וצריך גם למצוא פתרון למושאלים (לוי, לוגסי, בארי ומרגוליס).
    צריך לשנות את הסגל בינואר ולהביא לא מעט שחקני רכש אבל בנתיים לשלב כמה שיותר שחקני נוער, אביב אברהם, איילון ירושלמי וניר עזריה מאוד מוכשרים ומגיע להם צ׳אנס, גם לעומר בוארון מגיע צ׳אנס, לרוץ עם השלד, ההתקפה נוראית במילה שאין לתאר, הכי חלשה שהייתה אי פעם במכבי נתניה אבל ההגנה בנתיים נהדרת אבל אני לא יתפלא אם נקבל תבוסה עם ההגנה הזאת שבסימן שאלה אבל בנתיים מאוד מפתיעה (12 משחקים רשמיים - 7 ספיגות, 6 משחקים עם רשת נקייה, ההגנה הכי טובה בארץ בנתיים, פלוס ענק).
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    כמה דגשים לאחר המשחק מול בני סכנין:

    א. שמעון הרוש מצד אחד ועומר ורד מהצד השני - אלה צמד המגינים הכי לא שוויוני שהיה במכבי נתניה מאז שאני עוקב אחרי הקבוצה הזו. שמעון הרוש חסר כל יכולת, חשיבה או מחוייבות. עומר ורד בדיוק הפוך והלוואי שימשיך במכבי נתניה כמה שיותר שנים.

    ב. על ברק לוי יש ביקורות חיוביות ושליליות. אני חושב שהוא שוער ליגה נהדר ואני מאוד מרוצה ממנו. כמו עומר ורד, גם את ברק לוי הייתי שמח לראות ממשיך במכבי נתניה כמה שיותר.

    ג. יובל אבידור קיבל השנה הזדמנות לשחק במועדון כמו מכבי נתניה. הוא לא היה ראוי להזדמנות הזו, אך הוא קיבל אותה בעקבות מצוקה אליה נקלע המועדון ובינתיים הוא מחמיץ, תרתי משמע, כל הזדמנות שיש לו להוכיח שהוא ראוי לשחק במועדון כמו מכבי נתניה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.