מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama Guest

    בכל קהל גדול (למעט מכבי חיפה) קיים הסחלה של המין האנושי.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    יש שני דברים שמעצבנים אותי בסרטון:

    א. אנחנו זה לא נתניה והם זה לא באר שבע. אנחנו מכבי נתניה והם הפועל באר שבע. מהפייסבוק הרשמי של המועדון אני מצפה לממלכתיות, בטח כשמדובר בשם של הקבוצה שלי. אני עפולאי, אני לא נתנייתי ואין לי שום זיקה לעיר. אף פעם לא הרגשתי הזדהות עם 'נתניה' ככינוי רומז לקבוצה שאני אוהד, מכבי נתניה.

    ב. רוצים להטריף את הקהל הצהוב? תראו קטעי וידאו של האוהדים, שערים לזכות הקבוצה מהמשחקים הקודמים בין הקבוצות וחגיגות אחרי שערים ונצחונות. להראות סדרה של כיסוחים והתקוטטויות תחת הכיתוב "זה הרבה יותר מכדורגל" זו אולי לא קריאה מפורשת לאלימות, אבל זה באיזשהו מקום כמו להגיד שהכל מותר במשחק הזה - ולא רק שזהו מסר רע, הוא גם לא נכון, כי לא הכל מותר.
     
    hbs7, לירן, Love Is Red ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אני ממש לא רואה בסרטון הזה כמסית לאלימות גם אם מהצד שלכם זה נראה כך. סה"כ סרטון שבא להעיר את הקהל שלנו שמשבוע לשבוע סובל ומתחיל להימאס לו מהקבוצה וחשש שאולי לא יגיעו הרבה אוהדים (אם מול הפועל חיפה באו 4500, כנראה שהיו באים 5000+ במצב נורמאלי וכעת הם אולי חוששים שיגיעו 3500+) וכתוצאה מכך עשו סרטון.

    כמעט כל האוהדים לא חושבים שב"ש הורידו אותנו ליגה. אנחנו הורדנו את עצמנו, כי אם במשחק ביתי מול אצטדיון מפוצץ שכל הכרטיסים אליו אזלו תוך יומיים וחצי השחקנים עלו למגרש כאילו הם במשחק אימון ( אפרופו עטר המאמן המהולל הוא זה שהכין אותם...זיכרון לאלה שרוצים לראות אותו בחזרה ) אז רק אנחנו אשמים. כל הכבוד לב"ש שטרפו את הדשא.

    וכל במלחמות בפייסבוק הם משני הצדדים ודווקא אוהדי ב"ש אלה שבאו והדליקו את האווירה בעמוד הרשמי. מה ציפתם, שכמה חמומי מוח לא יגיבו? אם מישהו מאוהדי ב"ש מכיר את אותם הטמבלים כדי שירגיעו אותם בשביל כולם. אף אחד לא רוצה לראות מלחמות מחוץ לאצטדיון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/10/15
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    דווקא לי נוח מאוד עם רק "באר שבע". אנחנו הרבה יותר באר שבע מהפועל, ואנחנו אולי הקבוצה הגדולה היחידה ש - 95% מהקהל שלה, אולי יותר, מגיע מבאר שבע.

    הנרי, עזוב רגע את הקהלים, למרות שלדעתי האנטי אצלכם גדול יותר בגלל אותה ירידה (הכותבים כאן אולי לא מאשימים אותנו בירידה אבל יש לא מעט כאלה שפיתחו אלינו שינאה בגלל אותו משחק), איך לעזאזל קבוצה בליגת העל יכולה להוציא מטעמה סרטון כזה? סרטון שמלבה את היצרים ובונה על המכנה הכי מכוער שיש והוא אלימות. לא עדיף, כמו שאבירם אמר, ליצור סרטון עם שערים, מהלכים, תמונות של הקהל חוגג, לא רק מהשנים האחרונות אלא גם מהארכיון כמו באותו משחק בלאומית מהקופסא עם אווירה מחשמלת? עצוב שזאת ההתנהלות של ההנהלה שלכם, מלמד הכל למה מכבי נתניה נמצאת איפה שהיא נמצאת.
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    יכול להיות שהיה מקום לעשות סרטון אחר, אולי באמת ההוא מ- 99 שהייתה בו אווירה מהטובות שהייתי בה אי פעם, אבל נראה לך שזה היה מונע מאותם אלה שהדליקו את האווירה מהצד שלכם לבוא ולהגיב גם בסרטון הזה בצורה מזלזלת ומתסיסה? לא משנה מה היו מציגים זה היה קורה, לצערי.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה לא העיקר כאן בתגובה שלך אבל אני חייב להגיד לך שה״יריבות״ או ״השנאה״ המטומטמת הזו החלה קודם. המשחק הזה הצית משהו אצל כמה חוליגנים שפעם דווקא היו יותר כאלה בצד שלכם וזה החל לזלוג לשטח. אלימות שהיתה כבר ב 99׳ וכפי שאמרתי- מ 99׳ ועד אותו משחק ירידה היתה בעיקר ברשת, בין ילדים(אולי גם חמורים גדולים) שהתביישתי מחוסר המושג וההכרות שלהם עם המועדונים האלה. כמה בורות וזלזול הדדי חסר כל אחיזה במציאות, המצאות, האדרה עצמית והקטנת השני... מדהים... לאורך השנים האלה גם לא היו כמעט מפגשים ישירים בין הקבוצות. אגב, היה מפגש ענק בין הקהלים בחצי גמר הגביע לפני שנה וחצי ולא זכור לי אפילו ארוע אלים אחד. וזה היה אחרי אותה ירידת ליגה.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אחרי אותו משחק עם אווירה נפלאה היתה הרבה אלימות מחוץ למגרש.
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אגב, הנרי צודק ב 100%- גם אם היו שמים שם סרטון של יובל המבולבל קורא לילדי נתניה לבוא למשחק היו הנבלות האלה מהצד שלכם שבאים להקניט(אגב, מה הם בכלל עושים שם???)
     
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,083
    בוודאי שהיה אירוע אלים במשחק חצי הגמר. המשחק שלכם היה ראשון ולכן הקהל שלכם היה באיצטדיון לפני הקהל שלנו. כשהקהל שלנו התחיל להיכנס לאיצטדיון הקהל שלכם, שהיה ביציע ליד, התחיל עם קללות וזריקת כוסות/כל מה שהיה לו ביד. אני יודע כי אני הייתי מהראשונים שנכנסו ואני זוכר את קבלת הפנים שאני והאוהדים שהיינו לידי קיבלנו. האוהדים שלנו החזירו בתגובה משלהם מה שגרם לכך שהמשטרה נכנסה ליציע והקריבה כסאות מהיציע שלנו כדי ליצור הפרדה בין היציע שלנו ליציע שלכם (מה שגם גרם לכך שאוהדים שלנו שהיה להם כרטיס לשער המרכזי שלנו והגיעו סמוך לפתיחת המשחק שלנו לא הורשו להיכנס ליציע בגלל אותם כסאות שהמשטרה הקריבה כדי למנוע חיכוך ונאלצו לעבור לשער השני שלנו).
    אני אישית לא הייתי, אבל חבר שהיה במשחק אימון מולכם לפני שנתיים אמר שגם שם הקהל שלכם חיפש נקמה ואלימות עם הקהל שלנו.
    ולמרות שאני לא הייתי עד לאירועים האלימים שנה שעברה (באיצטדיון הייתי אבל בחוץ לא הייתי הרבה זמן כי הגעתי מוקדם לשמור מקום לחברים), הבנתי שגם לפני המשחק בשנה שעברה האוהדים שלכם חיפשו נקמה.
    ככה שזה נחמד וטוב להגיד שמדובר בכמה מגיבים באתר ONE, אבל במציאות יש אצל אוהדי מכבי נתניה בסיס של אוהדים שיש לו אנטי גדול לאוהדים שלנו (זוכר גם שלט שלכם בזמנו בוסרמיל שניסה להקניט את הקהל שלנו). ברור שגם לקהל שלנו יש חלק בעניין, כי בכל פעם הוא לא נשאר חייב והגיב לאירועים, אבל באמת שמבחינתנו מדובר בעוד משחק בליגה, ושאם לא יהיו פרובוקציות מהצד של נתניה, אין לי ספק שהמשחק יעבור בשלום.
    ואז באה ההנהלה של נתניה ומחפשת לעשות בדיוק את זה, ועל זה הביקורת שלי...
     
  10. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    הנה סרטון על המשחק מ-99 שעשו בערוץ הספורט (לפני עידן היציע) וחוץ מזה שהוא אובייקטיבי ונעשה לאחר המשחק ולא לפני הוא לא כזה רחוק מהסרטון שהמועדון הוציא:


    אני חושב שהאמת היא איפשהו באמצע. זה לא בית"ר והפועל אבל גם אי אפשר להגיד שאין פה כלום אני לא יכול להעיד מה מרגישים בבאר שבע אבל בנתניה בשביל הרבה אוהדים, ולאו דווקא ילדים, ב"ש היא מהפחות אהודות בלשון המעטה.
    אצל חלק זה התחיל ב-99, אצל אחרים אולי ב-2003 ואצל הצעירים בעונת הירידה. אני מאמין שהאוהדים היותר ותיקים שלנו אולי מרגישים ככה כלפי מכבי ת"א או כפ"ס. לא חושב שצריך לתת לזה יותר מדי משעמות, יריבויות הן חלק מהכדורגל.
     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    ילדי כאפות משועממים יש בכל הצדדים, זו לא הבעיה. הבעיה היא לא עם כמה ילדי פייסבוק שבאים להקניט. הבעיה היא עם ארגון רשמי שנותן יד ל"התכסחות" ומוציא סרטון שמבוסס על התכסחויות והתקוטטיות ועם סיסמא של "כל אוהד נתניה יודע שמשחק מול באר שבע זה יותר מכדורגל". עכשיו, מה זה יותר מכדורגל? חיים או מוות? קריאה לשמור על הכבוד תוך זריקת אבנים ופינצ'ור גלגלים? הבעיה הזו גדולה פי אלף מ-3 ילדי כאפות שבאים להתסיס בפייסבוק (שיהיו גם 15, זה לא משנה)
     
    hbs7 ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כן, אני זוכר מה היה אחרי המשחק. אגב, זאת הייתה תגובה למשחק הקודם שהיה בב"ש (שבו לא הייתי, אבל שמעתי מה היה). ואם כבר מדברים, הקהל של היום הרבה הרבה פחות אלים מה שהיה ב-99. היום מדובר רק בכמה פרחחים, אז הכמות הייתה גדולה הרבה יותר. אני מקווה שהעקומה הזאת תימשך עד שתעלם לגמרי. אם אפילו אוהדים שלנו לא מגיעים עם הילדים שלהם בגלל אלימות של אוהדים שלנו, כדאי שיתעוררו שם ומהר. צריך לטפל בבעיה הזאת ולא רק בדיבורים וממש לא מדובר בפרויקט. אפשר לחסל את התופעה בקלות.
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כשרואים את הסרטון, אז באמת זה לא רחוק. אבל כמובן שהיה אפשר לחתוך ולהתמקד בקהל ובגול.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ראיתי 1001 סרטונים בסגנון הזה. אנשים קצת יוצאים מפרופורציה.
    בכל אופן יריבות או לא יריבות- אני חבר קבוע בפורום הקבוצה הרשמי. מתוך סקרנות ניכנסתי היום לפורום אוהדים של הפועל ב"ש. הפועל ב"ש קבוצה גדולה במקום הראשון. מכבי נתניה קבוצה קטנה במקום האחרון.
    בפורום שלנו אין כמעט שום התייחסות למשחק נגד הפועל ב"ש. אף אחד לא מתעסק בהפועל ב"ש. את אף אחד כמעט הפועל ב"ש לא מעניינת. אפילו הפניתי שאלה לחברים האם הם חושבים שהסרטון מסית. כתבתי שכך חושבים כמה אוהדים של הפועל ב"ש. קיבלתי תגובה אחת בלבד בזה הלשון- "את מי הם מעניינים בכלל...?".
    בפורום של הפועל ב"ש כבר שלושה ימים דנים רק במכבי נתניה. מה קורה במכבי נתניה. מי הפליץ במכבי נתניה. האם יהיה טיול בנתניה. האם יהיה קשה בנתניה.
    אפילו מצאתי ציטוט שלי שם שנלקח אחד לאחד בזה הלשון:
    אם נתניה תרצה יותר, תהיה נחושה יותר- וזה בדיוק מה שאני מעריך שיקרה- אנחנו משאירים את הנקודות בבית.
    מי שלא מאמין שיזכר באיך באנו למשחק הקודם נגדם- עם שמעון הרוש וירין חסן במרכז ההגנה! בום רביעיה לפרצוף!
    מי שלא מאמין שיזכר במשחק גביע הטוטו העונה.
    מי שלא מאמין שיזכר שאנחנו מכבי נתניה. והם הפועל ב"ש שכבר יותר מ 20 שנה רועדות להם הביצים כשהם מגיעים לכאן(וגם באותו משחק יחיד שהם ניצחו בהסטוריה הנראית לעין רעדו להם הביצים).
    נחישות!
    הקרבה!
    טירוף!
    נצחון!


    ואני יודע שיש לנו קבוצה זבל שיכולה לחטוף בראש ביום ראשון. אבל בטבע שלי אני מאמין תמיד בנצחון! גם כשחטפנו חמישיה מגלאטאסריי שהיתה קבוצה אדירה באתי במטרה ומחשבה שאפשר לתת פייט.
    מישהו בפורום של ב"ש החליט לעשות בזה שימוש כדי לצייר אותנו כקהל מנופח שצריך להוריד לו את האף. ולמה זה מגמתי? כי תגובה אחת מתחת הגיבו לי:
    "כמה חרטות, אין לנו מה לחפש נגדם, אנחנו לא בליגה שלהם."

    ובהמשך-
    "1 ל- 10 תישאר אתה עם האחד, תשאיר לי את התשע הנותרים." (למי שלא הבין המשורר התכוון שהסיכוי שלנו במשחק הזה הוא 1 ל 10)

    "עם דורה או בלעדיו, במשחק הקרוב אנחנו אנדרדוג וכל תוצאה מעבר להפסד 2:0 אנחנו קונים היום....."

    "המשחק הזה תלוי אך ורק בבן אדם אחד וקוראים לו ברק בכר ואיך שיכין את הקבוצה שלו, שלומי דורה יכול רק לנסות להפריע אני אם הייתי אלונה ברקת הייתי ישן טוב ביום שישי יש על מי לסמוך."

    אבל בשביל להשיג את המטרה היה נוח לשלוף את מה שאני כתבתי. ועכשיו העיסוק הזה בסרטון שכבר נעשו עשרות מאות ואלפי סרטונים בסגנון הזה גם בארץ וגם בעולם. יש גם לא מעט פרומואים כאלה בטלויזיה.

    לפני בערך שנה נכנס אוהד של הפועל ב"ש לפורום, פירגן שהאתר מושקע והלואי עליכם אתר כזה(אלה המילים שלו)- אוהד אחד או שניים לא ממש קיבלו אותו בברכה וחלק גדול מחברי הפורום "ירדו" עליהם על זה שהם קיבלו אותו ככה. כמובן שמהר מאוד יצא המרצע מהשק לפני שהוא עזב זרק משהו בסגנון "באתי לכאן בטוב ומהר מאוד הזכרתם לי למה אני לא סובל אתכם".

    מועדונים גדולים באמת לא מתעסקים כל כך הרבה "בקבוצה הקטנה" שהם הולכים לפגוש. הפועל ב"ש עם אלונה בדרך להפוך למועדון גדול. נכון להיום הפועל ב"ש לא שם. זו אחת הדוגמאות לכך.

    עוד סממן של מועדון גדול זה בדיוק מה ש @Sir Alex Ferguson דיבר עליו כאן על זה ש- 95% מהקהל של ב"ש מגיע מב"ש.
    אחד המאפיינים של מועדון גדול הוא אהדה בכל הארץ. וכזו מכבי נתניה. היא כמובן לא הרוויחה את זה ב- 20 שנה האחרונות. היא הרוויחה את זה בעיקר בשנות ה- 80. אבל עד היום לפחות חצי מהגרעין הקשה מגיע מחוץ לנתניה, חלקו הגדול כמו אבירם וטל ברמן - בלי שום קשר היסטורי או משפחתי לעיר. התהליך בב"ש החל ואם ההצלחות ימשכו תוך כמה שנים יתחילו להגיע יותר ויותר אוהדים מחוץ לב"ש. זה יהיה עוד סממן להפיכתה למועדון גדול. משהו שנכון להיום קיים באופן מינורי(כאשר רוב האוהדים של ב"ש מחוץ לב"ש הם באר שבעים במקור- או מאחת הערים הקטנות מסביב).
     
  15. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    מסכים עם רוב מה שרשמת, אבל בקשר לפורום הרשמי זה לא המקום המרכזי של האוהדים. כמה כבר משתתפים בדיון שם? 10 אוהדים במקרה הטוב?
    בפייסבוק יש קבוצה ששם רוב הדיונים ושם תמצא מדד יותר מייצג.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.