מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    קבל לייק גדול למרות שמסכים רק עם חלק מהדברים.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    חיימוביץ' לדעתי בור ענק, אבל את לוגסי בבית"ר אהבתי, פייטר רציני. בליגה הזאת גם סגל כזה יכול להצליח.

    אל תשכחו שכמו שבבית"ר פתאום דוד קלטינס חלק לגיטימי מהסגל, כך יכול לקרות גם בנתניה שלה יש מחלקת נוער הרבה יותר איכותית מרוב קבוצות הליגה.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני יודע שיש כאלה שעכשיו מזדעזעים ממה שאני הולך לכתוב כי חושבים שהמחלקה כושלת ומזמן לא מייצרת שחקנים לעומתי שטוען שפשוט ממעטים לתת צ'אנסים ומעדיפים סחורה מבחוץ גם אם היא בינונית מינוס- ואם יתנו צ'אנסים ימצאו שחקנים. מוזר שרעננה מצליחה לא רע עם "הסחורה בלאי שלנו".
    הלואי וראובן עטר ידע כמו בעבר לסמן כמה שחקנים צעירים ש"ירצחו" בשבילו על המגרש. ברור לי שאלה יכולים להיות גם שחקנים אפורים ולא בהכרח הכוכבים בנוער(את הכוכבים בנוער הוא תמיד העדיף לזרוק וזו היתה עיקר הביקורת שלי עליו).
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    כמה קיללתי את הרגע שבו הודיעו על ראובן עטר כמאמן.
    לא תפסתי ממנו לעולם, קרדיט לא שמגיע הוא קיבל, נכשל מ-2012 בכל מקום בצורה בלתי סלחנית, הכישלון עם מכבי חיפה, זה נמשך עם ירידת ליגה אצלנו והסתיים עם כישלון אצל יואב כץ שפיטר אותו בשלב מוקדם מאוד של העונה שזה הישג. רק אצלנו בארץ מאמן כושל כזה מקבל הצעות.
    מאמן שמשחק כדורגל משעמם, אין משמעות טקטיקה לא הייתה לו במגרש, מעלה 11 שחקנים למגרש וזהו, בלי דרך, בלי שיטה, מאמן חלש מאוד, מאמן שמעולם לא ייקח אותנו להישגים, אם ישאיר אותנו בליגה החלשה הזאת ייזכרו לו את זה כשהישג ונתקע איתו שנים בגלל זה, נקווה שלא ייתן לשחקנים הבינוניים שלנו להשאר כמו שהוא אוהב.
    אני ייתן לו את הצ'אנס שמגיע לו והלוואי ואני יאכל את הכובע אבל אני לא רואה את זה קורה, אני מציאותי ובנוסף יש לנו את הסגל החלש ביותר בליגה, אבל סיפור ראובן עטר ומכבי נתניה היה צריך להגמר ממזמן, האוהדים החכמים שלנו ביקשו אותו וקיבלו, קהל טיפש ברמות על, אם יש מישהו שרוצה הסברים על זה רק שיבקש, דורון אוסידון נכשל שוב.

    בקשר לסגל, מצפה מראובן עטר לתת לילדים המוכשרים מהנוער צ'אנס, דין גל שוער נבחרת שיכול לקבל דקות בגביע הטוטו ולתת גיבוי לברק לוי, סתיו זלאיט המוכשר שנמצא בהשאלה, אביב אברהם, איילון ירושלמי שחקן נבחרת וניר עזריה, אולי עוד שחקן מהנוער יהיה ממש מצוין.
    ברק לוי, ורד, מישצ׳נקו, חיימוביץ׳, חסן צריכים להמשיך בהגנה, יש לנו בעיה קשה בעמדת המגנים, רק מגן אחד ראוי, מסראווה לא שיחק כל כך בעונה שעברה בנוער בגלל פציעה והעונה לא קיבל צ׳אנס ואפילו טגה הועדף על פניו, הרוש לא יודע הגנה וקשה לי להאמין שילמד ובמיוחד מראובן עטר, אבל אם עטר יצליח איתם אז הרווחנו קוסם.
    פירס צריך לשחק רק כקשר אחורי, הבנאדם נגר והניסיון של דורה לשחק איתו כקשר אמצע נכשל וזה היה ברור, לוגסי אמור להיות המחליף שלו, אסור להם לשחק ביחד, סמילאניץ׳ שחקן נחמד מאוד אבל תופס מקום של זר ויש לנו את פירס ולוגסי ככה שהוא מיותר, טגה גם בשיאו שחקן בינוני, אם עטר מצליח איתו אז שייתפסו את מקומם של פירס או לוגסי אבל אין טעם ששלושתם יישארו, אביב אברהם אני מקווה שיהיה בהרכב במרכז השדה, גורשמוב לא הראה שום דבר ולא קיבל צ'אנס משלושה מאמנים אצלנו, כנראה שהוא לא שווה את זה והוא עוד לא שחקן שלנו, חמזה קוסם, שחקן ענק אבל אשכרה משחק לבד, איילה כיף לראות אותו אבל עם 0 שערים ו-0 בישולים, מרגוליס צריך לשחק בחוד, עומר בוארון צריך לקבל צ'אנס, ביסאן החלוץ הצעיר לא שיחק בעונה שעברה בנוער אז למה שיישחק עכשיו, נבו מזרחי קיבל צ'אנס ונראה חלש מאוד, אבידור וסיסאי זה בדיחה עצובה, אין מילים לתאר את חולשתם.
    אין מה לבנות על ערן לוי ודיא סבע, אם יתחילו להתאמן במקרה הטוב (!) רק בסוף ינואר, עד שייכנסו לכושר וכו עדיף שלא נבנה עליהם ונסתכל עליהם כבונוס, מפחיד אותי מאוד שנגיע לינואר ולא נתחזק בגללם, זגורי כבר לא רלוונטי.
    מקווה שנפתור את עניין המושאלים אבל נראה לי שההפך אבל זה לא מעניין עם המצב של המועדון כרגע, אנחנו צריכים לחשוב על ההווה מאשר העתיד, עומרי קנדה ואברהם צקול ללא קבוצה והייתי מחתים אותם לגיבוי לעמדת המגן את אחש מהם, גיא אסולין הייתי מנסה גם כן, 2 זרים על חשבון סמילאניץ׳ וסיאסי, נחכה לינואר ונקווה למהפך בסגל.
    אגב, המצב שלנו בטבלה ממש לא גרוע, הפער לא רחוק בכלל וההגנה שלנו נותנת לי אופטימיות.

    לוי;
    ?, חיימוביץ׳, מישצ׳נקו, ורד;
    איילה, אברהם, פירס, בארי;
    בוארון, מרגוליס;

    זה ההרכב שהייתי רוצה לראות, לגביע עמדת המגן השמאלי שיישחק שחקן מהנוער, מקווה שנראה רק קשר אחורי אחד על המגרש ושניתן הזדמנות לשחקנים שלא קיבלו צ'אנס בחלק הקדמי.
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לפחות אם ייכשל לעולם לא יעלו את השם שלו בהקשר שלנו ככה שיצא משהו אחד מהמינוי הזה ..
    יש לי תחושה ששחקן כמו טל איילה יפרח תחת עטר (כמו מקרה ניר נחום לדוגמא) , הוא שחקן
    מהסוג שעטר אוהב . גם סייאסי יקבל הזדמנויות בהרכב , הוא חולה על העמודי חשמל האלה
    (קיויו, ג'ורג' בה , אלכסייב) .
    שיהיה בצלחה ..
     
  6. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    תגידו לי שאני הזוי, תקראו לי משוגע, אבל למה יש תחושה שזה אחד לאחד מה שקרה?

    - דורון אוסידון מציע לראובן עטר לאמן את הקבוצה.
    - ראובן עטר משיב לדורון אוסידון שהוא מעוניין בתפקיד, אבל מעדיף להימנע מהמשחק מול מכבי ת"א.
    - מחכים עם הידיעה על הסיכום עד ליום שישי בצהריים, כשהמשחק אמור להתקיים במוצ"ש, ומודיעים שרק ביום ראשון יהיה ניתן להעביר את החוזה של המתולתל בבקרה.

    כל זה כדי שראובן עטר לא "יבזבז" את משחק הבכורה שלו על הקוים במשחק שעל הנייר אין לו שום סיכוי להוציא ממנו משהו.
    לי זה מתחבר יופי לעובדה שנגד הפעול ב"ש, במשחק ביתי, נגד קבוצה שמשחקת באדום, עלינו לשחק בלבן, רק כי הנצחון היחיד שלנו העונה הושג נגד בני יהודה כשעלינו לשחק בלבן.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    ממש לא הזוי , אני שם כסף שזה בדיוק מה שקרה .
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נו באמת... ואם עטר היה חותם אתמול ומעביר אימון אחד זה נראה לכם הגיוני שהוא זה שהיה עומד על הקווים מחר? אם אני לא טועה בשבוע הבא יש פגרה. יהיה לו שבועיים להכיר את הקבוצה ולדעת מי נגד מי. אגב, אתר הבית של אוסידון עוד דיווח היום על פניה מחודשת לאלישע לוי. אוסידון לא סגור על עטר אחרת היה מחתים אותו לפני כמה ימים.

    בכל אופן שיהיה לראובן עטר בהצלחה! אוהבים או לא אוהבים- סטטיסטית זה המאמן המצליח ביותר שהיה במכבי נתניה ב 25 שנה האחרונות!
     
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    סטטיסטית זהו לותר מתיאוס (ואני אומר את זה במלוא הבטחון, מבלי לנבור בסטטיסטיקה), אבל הבנתי את רוח הדברים שלך. :)

    אתה מדבר על היום או אתמול. אני חושב שכבר בתחילת השבוע הכל היה סגור וכל השאר היו ברווזים עיתונאים.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לגבי ה״קהל טיפש״ שיש לנתניה- אתם עושים עוול לאחד הקהלים האינטליגנטים שיש בארץ- באחריות! הקהל של נתניה גדול ומפולג וגם עטר רחוק מלהיות קונצנזוס. אז מי הקהל הטיפש בדיוק? זה שטוען שעטר שיחק כדורגל מגעיל והוריד אותנו ליגה פעמיים?(עניין הירידות- גניבת דעת מהזן הנחות ביותר) או החלק שטוען שעטר המאמן המתאים ביותר למכבי נתניה במתכונת הנוכחית שלה- (ויש על כך הוכחות סטטיסטיות חותכות!)? מי הוא הטיפש בדיוק? או אולי האוהדים שאמרו אחרי דקה וחצי שסיסאיי לא שייך לענף? או אולי אלה שראו מקילומטר שאין לקבוצה הזו מי שיתן גדול? אלה שאמרו שערן לוי שמן וצריך להעיף אותו? או אלה שהוא המלך שלהם? אפשר להבין מי זה הקהל הטיפש הזה של מכבי נתניה שאתם מדברים עליו?
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יכול להיות שזה נכון אבל עטר היה גם בתקופות קשות. כשהוא אימן תחת התנאים שמתיאוס אימן- הוא סיים שני ומתיאוס רביעי.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לותר מתיאוס המאמן הכי מצליח בשנים האלה גם עפ״י אחוזי הצלחה (לא מחשיב את הליגה הלאומית עם יוסי מזרחי), אבל עצם זה שכטר בצמרת הזאת זה מעיד על כל שלא הגענו לשום הישג.
    ראובן עטר השיג מקום שני כשלא הייתה אף קבוצה ראויה בליגה למעט בית״ר, מתיאוס עשה זאת עם ליגה קשה מאוד, מתיאוס היה טקטיקן נהדר (במהלך העונה שיחקנו 3-5-2 וטענו שזה הגנתי אבל ממש לא נכון), עם מתיאוס באמת היינו במירוץ לאליפות עד הסיבוב השלישי בהפסד לבני יהודה ועם עטר ידענו שלא נתקרב לבית״ר, בנוסף היא הייתה מאוד מהנה.

    אני מדבר על קהל טיפש זאת אומרת לראות את האוהדים הערסים שלנו מקללים שחקן על טעות קטנה למרות שהוא במשחק טוב או ששחקן נכנס לתקופה רעה אז שוכחים לו הכל (זוכרים לי שתי מקרים כאלה עם ויקי כחלון ופיראס מוגרבי אבל זה קורה לעיתים קרובות), כמו שאבירם ציין קח את הדוגמא עם ערן לוי וקאיודה, קח את הדוגמא הנוכחית עם ראובן עטר שרוב הקהל רצה לראות אותו חוזר, כנס לקבוצה בפייסבוק ותראה רמה נמוכה ושטויות שנאמרים שם והשיא מבחינתי זה שהאנשים מאירגון האוהדים, בלי לציין שמות וזה לא בנאדם אחד או שתיים, רושמים משהו בקבוצה בפייסבוק וכולם מסכימים איתם רק בגלל שהם מעריצים את האנשים האלה, סתם דוגמא, היה משחק בלאומית שצלישר היה מאוד חלש ואחרי כמה שעות אני רואה בנאדם מהאירגון רושם שהוא השתפר והצטיין היום עם כמות גדולה של לייקים, צחקתי בגדול ואז חשבתי לעצמי אם ראינו אותו משחק והבנתי שהבנאדם היה בכלל עם הגב למגרש ועודד במקום לראות את המשחק ולהבין משהו וגם יש לבנאדם קשר מסוים לצלישר, סתם דוגמא אחרת, היה שחקן בנוער שלנו שחבר טוב שלו באירגון, אז האוהד הזה רושם כמה שהוא שחקן מוכשר וכולם מסכימים איתו למרות שאני בטוח שלא ראו אותו בנוער.
    זה קהל טיפש !
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    תמשיכו להתייחס לשטויות בפייסבוק... רחוק לא תגיעו... אם על סמך זה אתה מכליל וקובע שיש לנו ״קהל טיפש״ אז אני רגוע...
    אצל מתיאוס היה כדורגל יפה? מתיאוס סיים רביעי בליגה קשה? בחור צעיר וכבר הזכרון בוגד בך? מתיאוס סיים רביעי בליגה חלשה להחריד! מכבי חיפה זכתה באליפות עם קבוצה עלובה כמעט כמו מכבי ת״א של קלינגר! עטר הוא זה שהיה צריך להתמודד עם בית״ר בשיאה וסיים שני לה.
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ומתיאוס שיחק 5:3:2 קלאסי ולא 3:5:2- דדי בן דיין וקלמי סבן שיחקו מגינים- לא קשרים.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נתניה של עטר ניצחה 16 פעמים, סיימה 10 משחקים בתיקו הפסידה 7 כבשה 40 ספגה 24
    נתניה של מתיאוס ניצחה 14, תיקו 12, הפסידה 7- כבשה 40 ספגה 32.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.