הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    קודם כל היורוליג היא יותר ליגה מנוק אאוט(מכל המשחקים הרבים יש רק 3 שהם נוק אאוט) ושנה הבאה יהיה אפילו יותר ליגה. אבל זה להיכנס לדקויות. אני אגש לעיקר-ספורט זה בידור לכל דבר, כל המהות בספורט זה שיהיה עניין, כי אם הייתי רוצה לראות ספורט מתוחכם בלי עניין הייתי עובר לשחמט. כשהאליפות הוכרעה בסדרות לא היה בה שום עניין, לקרוא בעיתון שמכבי לקחה אליפות היה כמו לקרוא את התחזית, שגרתי ומשעמם. המעבר לנוק אאוט הכניס חיים בגוויה הזאת שנקראת הליגה לכדורסל. מה שכן, עכשיו כשירושלים לא נופלת ממכבי אולי יש מקום לדון בהחזרת הסדרה.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אין קשר לכמה משחקי נוקאאוט יש לך: גם מונדיאל יש סיבוב ליגה, גם בצ'מפיונס יש סיבובי ליגה, בסופו של דבר זו מתכונת גביע. היורוליג לא שונה מהם. לא משחקים מול כולם=שיטת גביע. משחקים מול כולם בית וחוץ=שיטת ליגה. עכשיו שוב, זה לא יכול להיות מעניין וספורטיבי בשיטה הנוכחית. הסכמתי איתך שזה יוצר יותר עניין, גם בליגה הספרדית בכדורגל יהיה יותר עניין אם בסוף הליגה יקחו את אספניול השמינית וישלבו אותה במשחק פלייאוף אחד מול ריאל מדריד, משחק שבו אם היא תנצח היא תעיף את ריאל שסיימה עם 50 הפרש מעליה בטבלה. האם זה ספורטיבי שריאל סיימה את הליגה עם 80 נקודות, אספניול עם 30 נקודות ובמשחק אחד אספניול תנשל את ריאל כבר ברבע הגמר? אתה אינטילגנטי מספיק כדי להבין את התשובה לבד.

    טכנית, גם סדרות זה לא הכי ספורטיבי. בליגה ספורטיבי זה לשחק שני סיבובים ושהראשונה תיקח אליפות. מכיוון שבכדורסל זה עוד יותר מצמצם את הסיכויים לאלופה אחרת גם מעבר לסדרות (ולא רק בישראל), אז סדרות זו חצי נחמה. פיינל פור לליגה זה לא ספורטיבי בעליל.
     
    Milanista אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    ההבדל הוא שהליגה הספרדית היא מעניינת לשעצמה, אין שום סיבה לתקן את מה שלא שבור,אבל מה בדיוק אני אמור לעשות עם ליגה שבמשך עשרות שנים נמצאת בקומה? איך אני אמור להחיות אותה אם לא לדחוף טויסט, גם אם הוא לא הכי ספורטיבי, וזה לא ספורטיבי במידה, זה לא שאתה אומר בוא ניתן ליריבה של מכבי 10 פור ונזרוק כדור ביניים.

    אגב אם היו עושים פליאוף בלה ליגה כמו הפלייאוף בארץ אז אספניול השמינית היתה צריכה לנצח את ריאל בסדרה לא בנוק אאוט
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/12/15
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אבל מלכתחילה לא התווכחתי איתך על נושא העניין אלא על נושא הספורטיביות שבאחד מהפוסטים טענת שזה ספורטיבי. אז כן, זה יוצר עניין, אבל לא, זה לא ספורטיבי בעליל. צריך להפריד בין הדברים.

    עזוב מקום שמיני, מקום רביעי שבד"כ רחוק 30+ הפרש מהראשונות, במשחק אחד מעיף את בארסה או ריאל, אחרי עונה של 38 משחקים. שוב, לא ספורטיבי בעליל. אתה לא צריך 10 פור ושלושה כדורים לקבוצה אחת כדי ליצור יתרון לא ספורטיבי. קח את מכבי חיפה או גליל עליון לדוגמא. הראשונה הפסידה 5 משחקים מתוך 5 למכבי ופיגרה אחריה בליגה באיזה 7-8 ניצחונות לדעתי ובסוף במשחק הקובע ניצחה וזכתה באליפות. אז היא באמת הטובה ביותר? כנ"ל לגבי גליל, שסיימה שניה עם 10 הפסדים יותר ממכבי וניצחה אותה במשחק אחד. לא ספורטיבי בעליל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/12/15
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    טוב אז הויכוח בינינו לא כזה גדול. ואני חוזר, אם באמת ירושלים ברמה של מכבי ואם זה צפוי להימשך לאורך שנים אני אתמוך בחזרה לסדרה
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    מה זה אם ? ירושלים ברמה של מכבי (גם אם לצורך העניין מכבי תתאושש מהתקופה הזאת) בגלל בעלים מאוד אמיד ותחרותי. אתה תולה את שיטת ההכרעה של הליגה בגחמות או ביכולות של בעלי קבוצות בלי קשר לספורט - אז עכשיו בגרמניה צריכים לשנות את השיטה כי באיירן דורסת בקלות כל שנה את הליגה או לשנות את השיטה בVTB כי צסק"א לוקחת כל שנה ב0-3 קליל את סידרת הגמר עד אשר יבוא איזה בעלים מטורף שיתן לה תחרות כלכלית ומכאן גם מקצועית? אתה צריך להחליט מה השיטה הספורטיבית ביותר בלי קשר לאם מחר בעלים מסויים יקנה קבוצה מסויימת וישקיע בה 500 מיליון אירו וייצור פער.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בדיוק. בכל ליגה יש פערים כספיים עצומים, הרבה יותר מאשר מכבי ושאר הליגה. העובדה שבספרד יש שתי קבוצות וכל השאר לא במשחק (ותסלח לי אתלטיקו מדריד), לא אומר שהיא מעניינת. זה אומר שבתחילת השנה השאלה תהיה האם ריאל או בארסה יזכו באליפות. אז מה בדיוק מעניין את אוהדי 18 הקבוצות הנוספות? אין מה לעשות, יש קבוצות אמידות יותר ופחות, זו לא אשמת הקבוצות המובילות ואי אפשר לקבוע שיטה כמו ב-NBA ששם יש תקרת שכר.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,262
    לייקים שהתקבלו:
    5,453
    פרנקל אומר במפורש שחוק הצעירים הוא חוק שנועד לפגוע במכבי. אבל לפחות עם כבר פגע, בוא נוכיח שלפחות יש פה מקום לצעירים (חוק הרוסי + חוק הצעירים אמור להוליד לנו דקות משחק של צעירים, לא? )
    לא!!!!

    להלן דו"ח יורהופס הבודק שילוב צעירים עד גיל 21 באירופה. הם מחשבים על פי צעירים שמקבלים 12 דקות לפחות. איפה מדינת "חוק הצעירים" ? במקום האחרון שתמיר בלאט מציל אותה מ 0 עגול.

    ספרו לי עוד על כמה חוק הצעירים והחוק הרוסי הוא "טוב" לכדרסלן הצעיר וזה בכלל לא אנטי מכבי אלה לטובת הכדורסל.

    https://pbs.twimg.com/media/CVuSeb0VEAA_QSm.Xxx
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הספורט בכלל והכדורסל בפרט לא שוני מהחולי של החברה הישראלית: חולי של קומבינות, קיצורי דרך ובעיקר תלונות. יודעים כאן לבכות ולהתלונן מכאן ועד מטולה, אבל אף אחד לא מציע פיתרון הולם. בדיוק כמו הבנייה של מכבי, גם החוק הזה וגם החוק הרוסי וגם שיטת הפיינל פור - הכל זה טלאי על גבי טלאי לנסות להשיג את המטרה בקיצורי דרך. אח"כ לא מבינים למה מכבי לא מוצאת יותר משני ישראלים ראויים שישחקו אצלה ברמות הגבוהות. אויל פשוט כי אין כאלו. אבל בסדר, זה שהבלוף התגלה לא אומר שיטפלו בו. הם פשוט ימציאו עוד חוק לדוגמא שיאפשר את קיום הרבע הרביעי בפיינל פור רק אם מכבי תרד בפיגור בסוף הרבע השלישי. מדינה מביכה.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    קריית גת פעם ראשונה בליגת העל ורואים כמה שהקבוצה הזאת שכונה.
    הסגל שלה די טוב לדעתי, נס ציונה הרבה יותר חלשה על הנייר לדעתי, אבל סתם דוגמא, הם החליפו כבר 3 זרים וישראלי נוסף, בחייאת, גם הם הם הבעיה, למה לא ללכת על שיטה של 5 זרים, למה לא להעיף את המאמן הזה שמקבל בראש (מאזן 8-2 ו-3 משחקים שהם קיבלו מעל 24 הפרש), שהביא את הזרים ? זה השינוי הכי גדול וטוב שאפשר לעשות, למזלם הם הביאו את מרקו קילינגסוורת׳, אחד הזרים היותר איכותיים שיש לליגה להציע, מטורף על השחקן הזה :)
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    אגב אני רוצה להתמקד בעוד פאק של הליגה. סדר המשחקים. זה פשוט שכונה. לא יכול להיות שאתה מסתכל על טבלה ולחלק מהקבוצות יש 8 משחקים ולחלק 9 ולחלק 10. לא יכול להיות שבדצמבר מקיימים משחק מהמחזור של אוקטובר. אז אומרים לי שדוחים משחקים בגלל מכבי וירושלים שמשחקות באירופה. זה תירוץ מטופש, גם בליגות כדורגל קבוצות משחקות בצ'מפיונס ובליגה האירופית ועדיין הם יודעים להסתדר עם זה.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,433
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אריה מליניאק כתב השבוע טור נהדר על מה שאתה מדבר, דרך אגב, אני יכול להביא עוד הרבה פאקים להתנהלות הליגה שלנו, ניהול זוועה אבל אין טעם.
    ynet ברוכים הבאים לפסטיסל / טור - ספורט

    אופ טופיק: מליניאק, עמיר פלג (כותב גם על כדורסל), אורי קופר, שמתם לב איזה כותבים נהדרים יש בווינט, כל טור שלהם תענוג, קופר בכלל גאון, אתר ספורט נהדר לעומת one הזוועה עם כותבים כמו איציק זוהר וכל שאר ההזויים.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,078
    לייקים שהתקבלו:
    14,665
    מין:
    זכר
    התקשורת הכתובה היא בכלל כמה רמות מעל המשודרת. גם בידיעות,גם במעריב,גם בישראל היום וגם בהארץ אפשר למצוא הרבה איכות. הבעיה שלמעט ידיעות כל העיתונות די מכוסחים מבחינת מספר עמודים.
     
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    זה באמת בושה אבל זה גם בגלל ה33 משחקים, דוחסים משחקים ויותר גרוע מפזרים ימי משחקים, זה התחיל רק מאז שפרנקל נהיה במנהלת לפני זה הימים פחות או יותר היו מסודרים.

    זה שהחוק מביך אתה צודק, לא מבין רק איך הוא נועד לפגוע במכבי ולמה עשו אותו כדי לפגוע במכבי ולא לקדם צעירים?
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,334
    לייקים שהתקבלו:
    4,551
    Hapoel_Tel_Aviv ,

    החוק פוגע במכבי תל אביב בכך שהם מחזיקים את איתי שגב, עידן פז ויבל זוסמן שהם מוכשרים אבל עדיין למכבי עדיף להחזיק את צ'וברוביץ', שמחון וברקוביץ' לדוגמא שהם יותר מנוסים כרגע ושלוח את הצעירים להשתפשף בקבוצה אחרת בליגה. אותו דבר לדוגמא ירושלים עם צוקרמן ומאיור שלא רואים דקות אם אין 20 הפרש.

    החוק הזה הוא הכי לא יעיל שיש, הקבוצות לא באמת משתמשות בשחקנים הצעירים שרק "רשומים" למראית עין. במכבי איתי שגב מקבל פירורים העונה ומנקו בירושלים נכנס לעשות עבירות ולהשלים מנוחה לדונטה בין הרבעים בעיקר. אני אישית מעדיף ששני שחקנים מוכשרים כאלה יראו כל משחק 20-25 דקות בקבוצה אחרת בליגה ויצברו ניסיון מאשר מחממי כיסא במנורה או בארנה.
     
    idans10 ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.