מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    מה שהכי הציק לי במשחק נגד בני יהודה זה העדר המטרה. מה מכבי נתניה שאפה להשיג במשחק, מישהו יודע?
    לשחק הכי טוב שהיא יכולה? לנסות דברים חדשים? להשיג תוצאה עבור המענק הכספי?

    רובנו מבכים את העובדה שהמועדון החמיץ הזדמנות לקבל מענק כספי שיכול היה לעזור לקבוצה להתחזק בינואר, אבל אם לשפוט לפי הדרך בה ניסינו לשחק - להתנפל על בני יהודה, למרות שהתחלנו את המשחק במצב שבו מספיק לנו לספוג כדי לעבור שלב - זה נראה שהיה חשוב לכולם לנצח, ולא בהכרח כדי לעלות שלב, אלא כדי להוריד את הלחץ ולקבל מעט בטחון.

    המשחק נגד בני יהודה שימש כראי למציאות של מכבי נתניה העונה בכמה רבדים: באובדן הדרך, בחוסר היכולת לכבוש ובעיקר בנאיביות.
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    ואיך כל הדברים האלה קשורים למצב הקבוצה?
    גם ספק עד כמה כחלון היה עוזר במצב הקבוצה. עוד שחקן בינוני מחלקת הנוער, אבל למען האמת, אם כבר בינוני אז לפחות שיהיה שלנו. ורד ממשחק למשחק נראה גרוע יותר.

    אני גם מציע, שלפני שנחרוץ את גורלו בהיבט של השיחרורים ללא דמי השבחה, נשמע את הצד שלו. יכול להיות שיש דברים שאנחנו לא יודעים.

    לגבי השיחרור של תירם, אני מסכים. גם התייחסתי לכך כשיחררו אותו. להביא בלם עגלה על חשבון בלם צעיר עם פוטנציאל, הייתה טעות. יחד עם זאת, עד כמה אוסידון קשור לשיחרור? אולי דורה ביקש לשחרר כי חשבו שתירם מדליף?

    תיקח גם בחשבון, שכל עוד הוא ניקה נתנייתים מהמערכת ואולי פגע בכמה אנשים נוספים (גם כן נתנייתים), יש את אלה שבוחשים ובוחשים וזורקים האשמות שווא (?) לאוויר בתקווה שמישהו יתייחס לזה וירים קול צעקה. כולנו יודעים כמה אינטרסנטים יש סביב הקבוצה.

    בסה"כ הוא קיבל קבוצה על סף פירוק עם חובות גדולים והיכולת שלו לשנות את הקבוצה מקצה לקצה נמוכה. תמיד אנחנו מדברים שהכל עניין של כסף במעבר בין קבוצה קטנה לגדולה, כך גם בנושא הניהול. קל לנהל קבוצה שיש לה כסף והיכולת שלה לבצע שינויים מעת לעת פשוטה יותר, מקבוצה מפורקת שחיה מהיד לפה.
    תקן אותי אם אני טועה, בחירת השחקנים היא לא ע"י הצוות המקצועי? לא דורה אמר לאוסידון תביא לי את ורד, סמילאניץ, שני הזרים הסרבים, חיימוביץ, אבידור, סיסאיי ושות'...?

    הטענה, אולי היחידה שלי אליו, שהוא נכנע ללחץ הקהל והביא לנו מאמן סוג ג'. פה הוא היה צריך להיות נחרץ ולגייס את כל המשאבים להביא מאמן ברמה גבוהה יותר. זה אגב, יכול להיות טעות של ירידת ליגה. אני מאוד מקווה שבסופו של דבר אשבח אותו על המהלך (אם כי אין לנו שום עתיד עם המאמן הזה).
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מסכים עם הכל מלבד דבר אחד- הקבוצה הזו לא מספיק טובה כדי שנקרא לה נאיבית. לדעתי אין בה קמצוץ של נאיביות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Drama Guest

    עם אוסידון יש כמה בעיות. קודם כל, איזה ספונסרים שלא היו לנתניה הוא גייס ? הוא בעצם עשה חוץ מלקחת הלוואה ?
    לטעמי טענותיו של עידן מוצדקות, הוא הרי בא להיות היו"ר והמנהל - כמו איזי וטביב, לא כמו מיץ'. אין כסף לסוללת אנשי צוות והוא צריך לתפקד בכמה כובעים, אחד מהם הוא המקצועי.

    אדם בתפקיד של אוסידון נראה כמו המוצר המוגמר שלו.
    הביאו את אוסדיון לשרוד, לא לרדת ליגה. ברגע שיש ענן של הלוואה כבדה על הקבוצה, ירידת ליגה יכולה להרחיק את המשקיע הפונטציאלי עוד יותר.
    או שבסוף טביב יקנה אתכם ? ;) אתם מתאימים לפרופיל הטביבי
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הכל קשור. למכבי נתניה הנוכחית אין זכות קיום עם 10-11 שחקני רכש(״שחקני חיזוק״ עאלק) בהרכב. עם 3-4 שחקני בית בסגל וזה לא משנה עד כמה הם טובים- אני שוב מדגיש- לא משנה עד כמה הם טובים!!!! מכבי נתניה במצבה היתה צריכה להיות עם לפחות 15 שחקני בית בעונה כזו+ 4-5 זרים + 3-5 שחקנים ישראלים מוכחים. זה הכל.
    שחקני הבית הם המצוי ולא הרצוי- מי שחושב שכדי לשתף שחקן בית הוא צריך להיות ה-כוכב של הקבוצה- יש לו בעיה בסיסית בתפיסה. מכבי נתניה איבדה את דרכה תוך כדי העונה של בנין. מאז אותה עונת ירידה שלמען האמת בנין כן הריץ בה כמה שחקני בית מכבי נתניה מביאה שחקנים... ומביאה... ומביאה... וכבר שנה שלישית שכמעט סגל שלם מתחלף בקיץ בקבוצה עם מגבלות תקציביות- תסלחו לי מאוד- זה מועדון חולה!!! לאורך כל השנים אהבנו את שחקני הרכש. אהבנו חלק מהזרים יותר, חלק מהזרים פחות- יש כאלה שמתאקלמים יותר טוב, פחות טוב... את שחקני הבית דווקא אהבנו פחות...
    למה זה? שוב- כי שחקני הבית בין אם טובים יותר ובין אם טובים פחות הם המצוי- הם הבסיס- הם אלה שבדרך כלל נשארים כאן יותר זמן. ושחקני הרכש הם הרצוי- הם אלה שאמורים לתת את הערך המוסף. בנתניה של השנתיים האחרונית מביאים מכל הבא ליד. צריך? לא צריך? לא משנה... מביאים...
    ומבזבזים כספים. מיליונים על גבי מיליונים שיורדים לטימיון! בלי שום דרך! בלי שום חשיבה! אוסידון לקח את האין דרך הזו צעד אחד קדימה ואני להבדיל ממך בטוח באופן חד משמעי שדורה לא בנה את הקבוצה הזו לבד. לדעתי אוסידון היה מאוד פעיל בהרכבת הסגל הביזיוני הזה נטול שחקני בית שמתבסס על שחקני ספסל מקבוצות אמצע ומטה+ זרים שבקושי מסוגלים לסחוב את עצמם בלי שום בדיקה לעומק- שכונה!!! ביזיון!!! כן, נפצעו שחקנים. ועדיין הכשלון כאן אדיר ונורות האזהרה היו הרבה לפני שהחלה העונה. אוסידון מדבר על אחריות כלכלית- אני די בטוח שגם בנושא הזה הוא רחוק מלהיות המנהל המושלם והאחראי שהוא מתאר את עצמו.
    מי המליץ עליו למרים, על סמך איזה רזומה, אני באמת לא יודע!
    אבל כפי שאמרתי- הוא לא האשם היחיד- כבר 3 שנים שהמועדון הזה מתנהל בלי שום דרך, ובלי שום חזון- ובשביל שיהיו לך חזון ודרך לא צריך הרבה כסף!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/12/15
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אז למעשה ההבדל בינינו שאתה בטוח שאוסידון הוא זה שבנה את הקבוצה ואני טוען שדורה הוא זה שבנה והיה אחראי על הבאת השחקנים. אם זה נכון, כל התיאוריה שלך על שחקני הבית במועדון (כאילו זה לא הוריד אותנו ליגה בעבר...) לא רלוונטית.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מבחינתי שניהם ביחד חסרי מושג שלא היו צריכים להיות כאן מלכתחילה ושניהם אחראים- כשאוסידון מן הסתם זה שעומד בראש ואחראי לביזיון שאנחנו רואים עד כה.
    אגב, יש לרדת ליגה ויש לרדת ליגה. אם תרד ליגה השנה ולא יצוץ לך שוב איזה אלי שגב- אתה גם יורד מפורק בלי שום בסיס- הכל מחדש! אם נראה לך שפירס, וברק לוי, ומרגוליס, ושמעון הרוש, ובארי, ולוגסי, וזגורי ירדו איתך ליגה כדי להעלות אותך חזרה- לדעתי פשוט תשכח מזה. גם לך תדע איך ערן לוי ודיא סבע יחזרו... ככה זה שכבר כמה שנים אפס חשיבה קדימה! אפס!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לפחות חצי חיוך שבית״ר נגררה להארכה... אולי לפחות זה יעזור לנו בשבת. לא רואה מצב שקבוצה ישראלית נסחטת 120 דקות ביום רביעי ומסוגלת לתפקד שלושה ימים אחר כך שוב... אבל אין שיא שלילי שהקבוצה העלובה הזו של אוסידון לא שברה אז לך תדע...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ואגב- הצלחות וירידות ליגה כמעט מעולם לא היו קשורות באיכויות של שחקני הבית-תמיד(ליתר דיוק מאמצע שנות ה-90) הברומטר להצלחת הקבוצה היה בשחקני החיזוק- בעונות שירדת כשלת בשחקני הרכש. בעונות שהצלחת פגעת בול בשחקני הרכש או לפחות בחלקם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    גם וגם. כשעומרי בן הרוש, עידו לוי ועומר צלישר מככבים אצלנו, שחקני הבית מקבלים משמעות חדשה. אוסף של גרוטאות שביחד עם גרוטאה על הקווים וזרים חלשים הורידו אותנו ליגה. אגב, מי היה המנהל באותו הזמן? אוסידון? מי היה המנהל בירידה שלפניה?

    רוצה לומר שבניהול קבוצה כמו שלנו, דלת אמצעים אבל עם ציפיות של קבוצת צמרת, הציפיות עם האמצעים לא מתחברים יחד ותמיד יהיו טענות/תלונות/דרישות לעריפת ראשים.

    פרופורציות!!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/12/15
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כפי שאמרתי- 3 שנים של ניהול שערורייה ואפשר להגיד שגם לפני כן. אוסידון כאן רק חצי שנה וברור שהוא לא המנהל הגרוע הראשון בתולדות המועדון.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אם עטר חכם הוא לא נותן לפירס לעלות למעלה בכלל- ומגדיל ועושה שמשלב עוד שחקן התקפי במקום לשחק עם קשר הגנתי לצד רומאריו כפי שקרה עד היום. פירס כקשר אחורי בודד יכול להתמודד כמעט עם מרכז שדה של כל קבוצה לבדו.
    שים עוד שחקן יצירתי כמו אביב אברהם\ראול גרשומוב\דיא סבע(הלואי ויחזור)\קשר קדמי חדש ליד בארי שלא מסוגל לייצר כמעט שום דבר לבדו או בשיתוף עם שחקנים כמו טל איילה\נבו מזרחי\ממדו סיסאיי(היה לא נעים להכיר, שלום ולא תודה... ושיעיז לקום מישהו להגיד שאין כאן סבלנות לשחקנים זרים!!!).
    נתניה צריכה להביא מגן שמאלי, בלם במקום חיימוביץ', קשר ליד חמזה(אלא אם דיא אמור לחזור- ממה ששמעתי חזר להתאמן עם כדור) וחלוץ או אפילו שניים- ולהיפרד לשלום מכמה שלא תורמים כלום.
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אי אפשר להשוות את אוסידון לטביב ואיזי. להם באמת יש say והם הקובעים וזה ידוע לכולם. מה גם שהם אלה ששמים את הכסף. מה ידוע על הבחירות של אוסידון? מי קבע שהוא על תקן טביב ואיזי? איזה סממנים יש לקביעת עובדה שכזאת?

    הוא יותר על תקן בלדב מאשר השמות שהזכרת.
     
  14. Bilev Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    305
    לייקים שהתקבלו:
    73
    מין:
    זכר
    לא מבין למה לא מוכנים לוותר על רומאריו בשביל 3 שחקני הפועל... גם אם יביאו לנו פחים, אני בטוח שהפחים האלה יהיו טובים יותר מהפח הראשי, הקפטן שלנו.
     
  15. Drama Guest

    לאוסידון יש say, הוא לא שם את הכסף אבל מנהל תקציב של 14 מיליון (FIY יותר גבוהה מ5 קבוצות בליגה כולל אותנו), הוא היחידי שמנהל וקובע בעסק הזה - אלא מי ?! אם דורה קבע, זה באישור אוסידון. הרי לדורה אין פנקס צ'קים וטיוטות חוזה בתיק נכון ?
    זה שהוא רי-אירגונזציה זה טוב, וכל סטודנט שנה א' למנהל עסקים היה אומר שזה מה שצריך לקרות, אבל הוא גם מנהל בפועל. אין למכבי נתניה מנג'ר או מנהל מקצועי, ובדומה לק"ש - זו עבודתו של היו''ר/בעלים.

    במקרה שלכם, אתם, כן כן, אתם, תושבי נתניה, בעלי הקבוצה. לא אף אחד אחר ושלא יעבדו עליכם. אתם הבעלים - אז מי קובע ? עידן ? @Maccabi Diamond ? לא, אוסידון קובע !

    הוא החתים שחקנים, הוא הביא את האנשים שלו בעמדות מפתח במועדון, הוא כ-ש-ל !
    תקציב מכבי נתניה היום מסתמך על הלוואות ולא על ספונסרים (שהיו לפני ויהיו גם אחריו, מכבי נתניה אחת הקבוצות האהובות מכל הלב ע"י הקהילה המקומית). אז מה הוא עשה ? בא, לקח הלוואה מהבנק, החתים תחת עצתו של דורה כמה שחקנים בינוניים, לא הביא זרים טובים (אלא אם כן הדרך הקולקלת שבארי הגיע), כל הקטע של הדוברות והשיווק היה אצלכם - נכון לפתיחת העונה - במצב קיקיוני, היה צריך להחליף מאמן בשביל לקדם סוף סוף שחקן מהנוער, מה שכחתי ?

    בוא נשאל ככה - מה אוסידון כן עשה שהוא זוכה לכזאת הגנה ממך.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.