דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239

    שאלתי חבר, שענה:
    הובטח לו להיות שוער ראשון שנה הבאה אחרי שאוהד כהן יפרוש. אני לא מאמין שיעזוב בינואר...
    וגם אין שוער שני אחר
     
    crazyblue9 אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,120
    לייקים שהתקבלו:
    26,243
    מין:
    זכר
    בנין פוטר, בן מרגי מאמן עד סיום העונה
    ynet : " " -
     
  4. Turgi Guest

    אנדר/אובר פברואר הוא בנתניה?
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    לא יחזור בחיים לנתניה .
     
  6. Turgi Guest

    אם החזרתם את ראובן עטר הכל יכול להיות.
     
  7. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    ראובן עטר לא אישיות שנואה בנתניה , בנין כן .
    בנין אחת הדמויות השנואות בקרב הקהל , אם לא הכי שנוא .
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    בלי קשר לשנוא לא שנוא- עובדתית הוא כשלון בתור מאמן. נתניה חיפשה בשנים האחרונות בעיקר מאמנים שהצליחו. הרי מי היה משתין לכיוון של דורה אם לא ההצלה של עכו?
    אני יודע שעכשיו יקפצו ויגידו לי שגם עטר כשלון כמאמן, אבל לעטר עד להגעה למכבי חיפה, בין אם אוהבים את הדרך ובין אם לא, היו בנתניה שנים יפות כמאמן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. crazyblue9 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/15
    הודעות:
    180
    לייקים שהתקבלו:
    62
    מין:
    זכר
    לפי מה עטר כישלון ? כי נכשל במכבי חיפה כמו שנכשלו עוד כמה לפניו ואחריו ? כי לא הצליח להציל אתכם מירידה שבא כבר שאתם במצב רע ?

    גם בעונה שעברה בהפועל חיפה הוא לא נכשל , היה בדיוק במקומות שהפועל חיפה שווה
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    קרייזי, איזה תגובה הזויה, אז מה אם ואן חאל נכשל ביונייטד, גם מויס נכשל שם.
    מכבי חיפה, מכבי נתניה, הפועל חיפה - כבר יותר מ-3 שנים שהבנאדם נכשל וגם העונה ההזוי חסר דעת הזה נותן לסיסאי ואבידור הרכב ששבוע אחר ששבוע, גנב דעת, אובריידט הכי גדול שקיים בכדורגל הישראלי זה ראובן עטר, שום קשר בינו לבין כדורגל, שנים שאני רואה אותך מקרוב ומבחינת טקטיקת הוא לא יודע שום דבר, לוקח את המאמן שלך מהלאומית עכשיו בשמחה ל-3 שנים ונותן לך את עטר, מה שלא רואים משם רואים מפה.
    2 ירידות ליגה עם נתניה, השלישית בדרך...​
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    עטר לא האחראי הראשי לאף ירידה של נתניה. בא לנסות להציל וזה לא הצליח- אגב, הפעם הראשונה היתה כמאמן צעיר בתחילת דרכו.
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  12. crazyblue9 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/9/15
    הודעות:
    180
    לייקים שהתקבלו:
    62
    מין:
    זכר
    תאמין לי שאתה לא רוצה את קורצקי .
    מאמן פח בליגה פח.

    אתה מאשים את עטר שמרכיב שחקנים כאילו יש לו מישהו אחר.
    תן לו לעשות את העבודה בינואר להתחזק במקומות שצריך ואם יירד בסוף העונה ייכשל
    להגיד על מאמן שנמצא בקבוצה בקושי שבועיים שהוא כבר נכשל זה לא רציני
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    בקשר לקורצקי אני לא יתכווח איתך אבל ראיתי אותו כמו כולם ברעננה ובבית״ר והתלהבתי, בעונה שעברה הוא נכשל איתכם אבל העונה ראיתי את תחילת העונה שלכם (7 משחקים עם 3 שערי ספיגה) ומאוד הלהיב אותי, מאז שאני לא צופה בכם התחלתם לספוג הרבה אז כנראה שאני המזל :) אבל בזכל זאת, מדובר במאמן טקטי שלא רושם סתם 11 שחקנים על הלוח, מאמן הגנתי מצוין (מאוד חשוב לי מאמן כזה) אבל שוב פעם, דברים שרואים מפה לא רואים משם ואני לא יתכווח איתך על זהץ

    בקשר לראובן עטר, אני לא מאשים אותו עדיין ונותן לא צ׳אנס אבל לא סבלתי אותו אף פעם וגם עכשיו לא, כן, יש לו מי להרכיב במקומם, הסגל של מכבי נתניה מונה מעל 22 שחקנים ואולי גם מעל 25 שחקנים, יובל אבידור זה האחד השחקנים הישראלים הכי שנואים שהיה לקהל הנתייתי שאני זוכר ועדיין הוא בהרכב שבוע אחר שבוע, כנ״ל סיסאי שעליו אין מה לפרט, הסיפור עם חיימוביץ׳ זה הזוי ואף אחד לא מדבר עליו.

    אני מכיר את מכבי נתניה מצוין בדיוק כמו כל האוהדים של מכבי נתניה שמלווים אותם שנים, לא כמו דורון אוסידון שהיה פה בדיוק 2 דק׳ ועשה שטויות, לא כמו שלומי דורה ובטח שאני מכיר את המועדון יותר טוב מראובן עטר, בתחילת העונה אמרתי שהסגל שלנו הכי חלש שאני זוכר בעשור האחרון, במחזור הרביעי כבר טענתי שהוא החלש בליגה ואני לא טעיתי, אני מכיר את המועדון הזה מצוין וגם את השחקנים, צריך לטפל בבעיה בשורש, יש לנו יתרונות כמועדון אבל אני ידבר על החסרונות הבולטים והמקצוענים, דורון אוסידון טעה בענק, נתחיל בזה שהוא הגיע מאוחר לבנות את הקבוצה וגם נפצעו שחקנים כל כך משמעותיים אבל השחקנים שהגיעו אלה שחקנים שהציעו את עצמם ואנחנו לקחנו כמו פראיירים, עוד נקודה זה המושאלים שדיברתי עליה, הנקודה הבולטת ביותר שבסיום העונה שעברה טענתי שאנחנו צריכים לשמור על הסגל הקיים כי הוא בסדר גמור והגיע הזמן שלא כל קיץ נחליף סגל כמו שאר הקבוצות הישראליות שלא מגיעות לשום הישג בחיים שלהם אבל כל הסגל הלך, אני מדבר בעיקר על הזרים הרומנים, על צלישר ובעיקר בעיקר בעיקר על ויקי כחלון (ת׳אמת גם אני טענתי שהוא שחקן פח), עידו לוי (!), דודי תירם (!) שעזבו ללא תמורה, אורי שטרית גם היה צריך להשאר, אבו עביד נמכר תמורת סכום כסף נמוך מאוד, הוויתר על אוהד לויטה, סתם דוגמא, שורת בלמים של: סירגיי, עידו לוי, דודי תירם, אבו עביד וזלאיט נשארנו בלי כלום.
    נעבור לראובן עטר, גם לו אני נותן צ׳אנס אבל שוב פעם כל פעם שאני חושב על האופצייה ללכת למשחק לא הקבוצה העלובה שיש לנו גורמת לי לחשוב פעמיים ולא עניין המושאלים ולא מזג האוויר ולא הצמד הלוהט אבידור אנד סיסאי הם ההבלבטות שלי, אלה המאמן הזה, רק האוהדים של מכבי נתניה יכולים להבין אותי ואת הכאב שצריך לראות אותו.
    בקשר לסגל, ארחיב עליו בהמשך אבל אפשר להוציא ממנו יותר ויש לא מעט שחקנים שצריכים לשחק בהרכב לפני חסן, קשר אחורי מיותר שעטר מרכיב, אבידור, סיסאי ואפילו מרגוליס ואיילה, שיחרור מאסיבי של שחקנים בינואר וכמה שיותר שחקנים רכש, נתפלל לטוב.

    עידן444, הירידה הראשונה הייתה כמאמן צעיר בתחילת דרכו אז לא נחשיב לו את זה כאילו ?
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא בא להציל. אשר אלון הסתכסך עם גילי לנדאו אבל התקמצן על הפיצויים ולא שלח אותו הביתה והרס את הקבוצה שנה אחרי אחת העונות הכי יפות שזוכרים ממכבי נתניה מאז עונות האליפות. משך ומשך ובסוף כן פיטר את גילי וכמו קמצן מדופלם אפילו לא הביא מאמן במקומו והשאיר את עטר- לו זו היתה העונה הראשונה על הקווים בתום עוזר מאמן. זה בערך מקביל לאם ג'קי בן זקן בעונה שעברה היה מושך את קלינגר כמעט עד סוף הסיבוב השני, מפטר אותו, נותן לגיא צרפתי שהיה עוזר מאמן פעם ראשונה בחיים שלו(נדמה לי) להחליף אותו, צרפתי לא מצליח לבלום את ההתדרדרות ויורד ליגה- אתה רוצה להגיד לי שהירידה של אשדוד היתה נרשמת על שמו של גיא צרפתי?
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    עידן444
    לצורך הדוגמא שהבאת, הירידה של אשדוד לא הייתה נרשמת על שמו של גיא צרפתי אלא על שמם של ג׳קי בן זקן, ניר קלינגר וגיא צרפתי, זה לא שהוא אימן 2 משחקים, וחוץ מ׳זה הוא היה עוזר מאמן של הקבצה, יש לו חלק גדול כי הוא בא מבוך הקבוצה, בסופו של דבר זה גם נרשם ל״זכותו״ בקורות החיים.

    בירידה השנייה ראובן עטר לא הוריד אותנו לבד, אבל יש לו אחוזים בירידה, בוא נגיד 25% ממחשבה ראשונה ואין לי כוח לחשוב ולהכנס לעניין הזה ובמיוחד לעונה הזאת ששם כן היה לנו הרכב מצוין וירדנו לעומת העונה הזאת עם סגל מזעזע.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.