מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מצטער אלעד, אני לא מכיר דרכים מסריחות. חוקי או לא חוקי? לא מדובר פה באיזו קומבינה שאיגוד הכדורסל אישר, מדובר על חוק של מדינה! האם החוק גמיש מדי, קל מדי? אולי. לא מכבי הם האשמים ולא מכבי קבעו את החוק. אף אחד לא מחתים חוזה מתאזרח רק אם יבטיח שאחרי הפרישה ישתקע בארץ. מכבי החתימו שחקן באופן חוקי כישראלי. מכבי גם החתימו את שארפ שהפך לאחד המשמעותיים בארץ אי פעם. מישהו מנע מאחת הקבוצות לשים עליו את היד כשקיבץ נדבות במגדל העמק? יודעים לבוא למכבי תמיד בטענות מבלי לבדוק את עצמם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    לא נראה לי שהבנת. מה זה "שחקן מתאזרח כאזרח ישראלי רק אם ...". כאילו, הבן אדם קיבל מהמדינה ת.ז ישראלית . מה זה עכשיו לקבוע, שרגע, הוא לא ישראלי עדיין, צריך לראות אותו עוד קצת בארץ.

    די, נו, גם אתה מספיק חכם (ואתה מספיק) כדי לדעת שזה מגוחך. תאר לך מגיע עובד הייטק ומקבל אזרחות ישראלית אבל היי, רגע, בוא תתכנת במדינה 3 שנים ואז נכיר בך כישראלי. זה הרי אבסורד. הוא קיבל אזרחות ישראלית !! מאותו רגע הוא אמור להחשב כישראלי על פי חוקי המדינה. אז הוא ישראלי עד תחום העיסוק שלו שבו הוא נחשב עדיין זר?!
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  3. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,350
    לייקים שהתקבלו:
    6,817
    לא הבנתי אבל למה אתם חושבים שחוק המתאזרחים נועד רק כדי לפגוע בכם. האם מכבי ת"א היא הקבוצה היחידה שמביאה מתאזרחים?
    (כמעט) כל חוק נוצר מתקדים כלשהו שיצר מישהו שזיהה פרצה בחוק. שימו לב איך ביורוליג עכשיו חושבים על פתרון למה שעשתה מכבי ת"א בדקות האחרונות נגד דרושפאקה. אז מה, הם עושים את זה רק כדי לפגוע בכם?
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    הוא לא רק יפגע בנו אלא בכל קבוצה ששואפת להגיע לאירופה ולשחק שם בצורה מכובדת. ירושלים למשל. אמרתי את זה כבר אתמול ליאור, ברגע שיגבילו לשחק במספר זרים/מתאזרחים מי אתה חושב גם יפגע? אתה לא חושב זה קבוצות הקטנות? ממי מכבי למשל הולכת להחתים שחקנים ישראלים? אז מה אנשי אנטי מכבי הרוויחו? נכון, שום דבר!!!
    בסופו של דבר השחקן הישראלי הממוצע הוא לא שחקן מוביל באירופה, אבל מה זה חשוב לאוהדים ש'לא' מייצגים את ישראל אלא את הפועל' אם לא נצליח באירופה? מכבי וגם ירושלים צריכות זרים ומתאזרחים בשביל להצליח מחוץ לגבולות ישראל ולאנשי מכבי נמאס שמספר קנאים שונאים אותנו יותר מאשר אוהבים את קבוצתם. הנה היום כבר פורסם שעזיבת מכבי מהליגה עלולה לגרום לבעיות כלכליות לקבוצות הקטנות. וואלה, על זה רמי כהן למשל חשב?

    די כבר עם השנאה והקנאה. שאנשים יחשבו בהגיון איך מצליחים להביא יותר כסף לכדורגל הישראלי ופחות להגביל קבוצות שרוצות להצליח. יש לי הרבה יותר הערכה לאורי אלון מאשר רמי כהן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/12/15
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    נתחיל בזה שראשי המנהלת בעצמם לא ממש מכחישים שהמטרה היא יותר לפגוע במכבי. נמשיך בזה שאף אחד לא פצה פה כשקבוצות אחרות ביקשו לאזרח עד מקרה רוצ'סטי. אתה גם יודע טוב מאוד שאם הפועל ת"א היתה מוצאת שורשים ישראליים, הם היו מחתימים בלי למצמץ. מכבי וירושלים צריכות להרכיב קבוצה טובה שבנויה בד"כ מסגל רחב. ברור שקבוצות אחרות לא הולכות להחזיק 3-4 מתאזרחים (אין להן גם בשביל מה) ולכן יוצא שמכבי וכנראה ירושלים הולכות להפגע.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    יכול להיות ש-2 מהקבוצות האלה הן באמת אנחנו וחיפה ועוד 3 קבוצות שגם ככה היו על הגדר. תהיה בטוח שהפועל והרצליה לא ב-5
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא מצפה מהן גם. האגו שלהן יותר חזק מאשר לראות את הקבוצה מקבלת 50% מהרווחים ממה שהיה עד עכשיו.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    אתה צודק בעניין של חוקי המדינה, גם חוק הצעירים לא יודע אם מאושר במסגרת חוקי המדינה.
    במסגרת חוקי המדינה צריכים איכשהו להסכים על פתרון בעניין שיהיה מקובל על כל הקבוצות.
    העניין הוא שאני מאמין שיש אנשים שבאמת רוצים שישחקו כאן ישראלים ולא שיתפסו להם שחקנים שאין להם קשר אפילו לארץ את המקום בתור ישראלים בכל מיני קומבינות.
    כשזה קורה עם שחקן אחד או פעם ב יוצא מצב שקבוצה מחתימה 2 מילא, שזה הופך לשיטה קבועה זה פוגע בכדורסל הישראלי.
    זה דומה קצת לדיון על הזרים בכדורגל, אם הכדורסל לא ברמה גבוהה לפחות שיהיה כדורסל מקומי עם שחקנים שלנו.
    זה לא אמור להפלות מתאזרחים, אם יש מישהו שבאמת קשור לכאן או גר מספיק שנים בעיני הוא ישראלי לכל דבר.
    מבחינתי החוק הרוסי, חוק הצעירים וחוק מתאזרחים זה חוקים שמטרתם צריכה להיות שיפור השחקן הישראלי.
    אני לא רואה איך חמישייה של 3 זרים ו2 מאזרחים שהגיעו לכאן בקומבינה עוזרת לכדורסל שלנו.

    רק הפיינל פור נועד לפגוע ישירות במכבי, לגבי העניין עם האבטחה זה נושא אחר לגמרי שקשור לטמטום של המנהלת שמעדיפה לחלק את זה באופן כמותי ולא יחסי (וגם הפועל נפגעת מזה, אמנם קצת פחות אבל נפגעת, הפועל מוציאה הכי הרבה על אבטחה אחרי מכבי וירושלים, אמנם בפער ניכר) כמו שקורה עם המענק של ה4 זרים.

    לגבי העניין של החלפת זרים אני לא מבין באמת את מכבי וירושלים. מה הבעיה להודיע 28 שעות לפני משחק על אילו שחקנים נרשמים בטופס כדי שהקבוצה השנייה תתכונן כמו שצריך? המקרה היחידי בו אני מסכים שצריך הקלה זה אם נפצע שחקן בטווח של 28 שעות עד 4 שעות לפני המשחק ומותר לעשות חילוף רק אם השחקן נפצע ללא הודעה ליריבה.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    שמעתי אתמול את הריאיון של דיוויד פדרמן ברדיו, יודע לדבר בניגוד לבן שלו, מדבר לעניין, מחזיק ממנו, לא מבין למה האוהדים של מכבי ת״א יוצאים עליו, הלוואי עליי בעלים כאלה.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,831
    לייקים שהתקבלו:
    14,638
    מין:
    זכר
    אפשר לחשוב שהיום יש מחסור חמור בישראלים. החוק הרוסי סיפק ל״חובבי הישראלים״ בדיוק את מה שרצו, השחקנים הישראלים לא יכולים לבכות על מחסור בבמה ובטח לא במחסור בכסף אחרי שהחוק הזה הוסיף להם עוד 0 למשכורת. ההיטפלות לרוצסטי באמת נראית כמו ניסיון להכניס למכבי.
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    פדרמן טוען כי גונבים לו כסף. מסתבר שבפירוט הוצאות הבטחה שמכבי הגישה נכלל גם יורוליג (ליגה פרטית ע"פ טענת מכבי) והם הציגו את זה כאילו זה ההוצאות שלהם בליגה וטענו למה הם לא מקבלים החזר מלא.
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,426
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    במשחק נגד חולון יצא לי לחשוב על זה, רק אני חושב שמכבי ת״א חייבת גארד בדחיפות, אפילו יותר מסנטר, ארניזה עוד מביא מספרים יפים ביחס לדקות שלו אבל רבאק אין להם 2 ראוי בסגל, לנדסברג 3 טבעי ופארמר/רוצ׳סטי הם נטו רכזים.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים בכלל. הם צריכים גארד שומר, כי שוטרים יש להם בכל מקרה, בין אם זה פארמאר, רוצ'סטי או סיל. השניים הראשונים, אפילו אם מוגדרים כרכזים, הם קלעים מצויינים והאמת גם חושבים יותר קליעה מאשר מסירה. המינוס כמובן ששניהם שומרים חרא. מצד שני, בקו הקדמי אין לנו כלום. נאדה. לא אריזה, לא מבאקווה ולא אופייבו. הם אולי מספיקים בשביל ליגת הגמדים שלנו, אבל להזכירך שהקבוצה הזו לא נבנית בשביל הליגה הישראלית. סנטר וקדום כל סנטר ורק אח"כ עוד גארד. (לפני כן הייתי מכניס גם 4, לפני גארד). בגלל כל הכישלונות יצא שהקו הקדמי הפך להיות חסר ביטחון ורעוע, אבל עם קו קדמי מצויין שהיה מתפקד ונותן לנו ביטחון, קו אחורי שכולל את סיל, פארמאר, טיילור, יוגב, פניני, דגן ודווין הוא מצויין עבור היורוליג.
     
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    רנדל זה נפילה לא פחות גדולה. הבחור לא כשיר ואי אפשר לבנות עליו לכלום. במקסימום שיהיה 4 שלישי אצלנו.
    איזה בנייה כושלת. ה-4 הכי טוב שלך פצוע כרוני, גארדים לא שומרים, אפס סנטרים.

    התקופה הכי מזוויעה בהיסטוריה של מכבי.

    אני חושב על שנה הבאה ושוב מה צריך - 2 גארדים הגנתיים, 4 אחד לפחות, סנטר אחד - בקיצור שוב 4-5-6 שחקני רכש וזה עוד בקטנה. שוב לבנות מאפס.

    איזה בושות אלוהים.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הכי מצחיק, שגם שדיברנו כולנו כאן בתחילת העונה וידענו שהבנייה עקומה, אני בטו שאף אחד מאיתנו לא תאר לעצמו בחלומות הכי גרועים עד כמה הקבוצה הזו מזעזעת. התקווה היתה שלפחות הקו האחורי יתעלה על עצמו, אבל הוא רק עושה עוד ועוד נזקים. אני גם בכלל לא בטוח שצריך להשאיר את טבק, גם לגביו יש ספקות. אין ברירה, הבעלים צריכים להחליט טוב טוב מה הם מעוניינים: קבוצה שתתחרה על הפיינל פור באירופה ואז זה כבר אומר להוציא כסף והרבה, גם על מאמן וגם על קבוצה מאוזנת עם 2-3 סופרסטארים, או שהם מעוניינים בעוד עונה כזו ואז באמת שהם יכולים לחסוך המון, להשאיר את טבק, להשאיר את מ'באקווה ולהמשיך לגזור קופון על האוהדים.