מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    למילוי חורים. אף פעם לא כבלם שלישי. זה שורש הדיון כאן. רוני לוי לא שיחק בנתניה עם שלושה בלמים כפי שנטען כאן.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  2. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    עידן444, אחרי ששבועות על גבי שבועות חפרת על בחירת השחקנים של דורון אוסידון בזמן שאני טענתי שהמאמן ורק המאמן הוא זה שבחר את השחקנים, הנה ראיון מהיום של דורון אוסידון בו הוא אומר חד משמעית שדורה הוא האחראי הבלעדי על הבאת השחקנים ורק הוא בחר אותם, כמו גם ראובן עטר.
    אין צורך להודות בטעות, זה בסדר.

    ומה עמיר פלג כבר רשם? שהוא טעה בבחירת עטר? גם לדעתי וזאת הטעות הכי גדולה שלו. נקווה מאוד שהשינויים בינואר יוכיחו את עצמם ונישאר.
    מה עוד הוא רשם? מי בחר את השחקנים שהוא שיחרר כרגע? ובכן, טוב שיש את הראיון, כך אנחנו יודעים שזה דורה.

    בקיצור, אל תהיו מושפעים מעובדים שלא נמצאים במערכת ומכל האינטרסנטים סביב המועדון. בא מנהל חדש, ירש קבוצה מפורקת והרוסה ונאלץ לבנות קבוצה בתנאים לא תנאים ועליו מפילים את כל החולי של השנים האחרונות. מדהים...רק בנתניה! אחר כך נסתכל על קבוצות פחות גדולות מאיתנו ולא נבין איך הן עוקפות אותנו בסיבוב ואנחנו נשארים מאחור. פעם זה מנהלת השיווק, פעם מנהל כזה או אחר, תמיד מחפשים את מי להאשים. אין סבלנות לאף אחד.

    באופן אישי לא אכפת לי מאוסידון (אבל מאחל לו שיצליח) או מכל אדם אחר, פשוט נמאס שרק מחפשים אשמים כל הזמן ורק מחפשים את מי לתלות, ובמקרה הזה נטפלים לאדם שרק בא לעשות את העבודה שלו ועושה אותה, בחלק שלו, טוב. כל בעיה מקצועית נא להפנות לצוות המקצועי. ואם תזכיר לי את דורה, תזכור שוב, שאף אחד לא בא בטענות על מינויו בתחילת העונה.

    קישור:
    " "
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אז אמר...
    הוא גם אומר שהוא גייס כספים...
    ושנתחזק בינואר ונשאר בליגה...
    ושהוא נותן גב לשלומי דורה...
    ושהוא לא מושפע מהקהל...
    ושליחיו בתקשורת לא הפסיקו לזרוק בלי סוף שמות לאוויר ובסוף חוץ מאיציק כהן שגם הוא נחמד ולא יותר את השאר אף אחד לא מכיר...

    ימים יגידו מה שוות המילים שלו- עד עכשיו לא יותר מידי.
    לא אוהב אותו. לא מתרשם מיכולת הניהול שלו. לא מתרשם מקבלת ההחלטות שלו. וכמו שיעקב הזכיר גם מתחילות לצוץ שמועות על צפי לגרעון לא מבוטל בסוף העונה. גם כששגב נקלע לקשיים ואותם ״מקורבים ממורמרים״ אמרו שכבר בנובמבר הקבוצה הולכת להקלע לבעיה תזרימית קשה אנשים כמוך אמרו בדיוק את מה שאתה טוען היום. ימים יגידו ואני ממש לא אחד שיש לו בעיה להודות בטעות.
    ולהגיד שאת כל התיק למצב הקבוצה מפילים על אוסידון זה פשוט לא נכון. לפחות לא אני.

    ועוד משהו קטן- כשהמועדון כבר שנים מתנהל כמו שכונה אנשים מחפשים את הבעיה- ומן הסתם מחפשים אשמים. זה לא מועדון בלי כסף כמו שמנסים לצייר- מאז תקופת יאמר(לא כולל תקופת יאמר) היו כאן תקציבים מהגבוהים בליגה(לא לאליפות אבל סדרי גודל של 20-30 מיליון שזה ממש לא מעט!) וההישגים מסתכמים בעונה אחת טובה(בזכות יאמר שהשאיר מועדון בריא עם כמה נכסים), ובשאר עונות קטסטרופליות הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית- ואני כולל בפנים את העונה הכביכול מוצלחת בלאומית.
    לדעתי אנחנו חוזים בשנים הקשות ביותר בהסטוריה של המועדון- כל מי ששותף לבושה הזו אשם- ואוסידון ממש לא האיש שיכול לעשות כאן סדר. זו דעתי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420


    טיעון יפה אתה רושם - "אז אמר"...מה אתה צריך יותר מזה, חתימה שלו על מסמך שבו הוא מאשר שדורה בחר את השחקנים?

    *למיטב ידעתי הוא כן גייס כספים. זכור לי את מחנה האימונים, צריך לבדוק האם גייס ספונסר כלשהו.
    *כן התחמשנו בינואר. אם אלה קפצונים או כדורים, נדע בהמשך. צריך לזכור שאין הרבה אפשרויות, אבל אני מניח שעשו את המקסימום.
    *הוא כן נתן גב לשלומי דורה. אם לא היה נותן, דורה היה מפוטר כמה מחזורים קודם.
    *בהמשך לסעיף הקודם, הוא לא הושפע מהקהל על דורה, אבל לדעתי, כן הושפע בבחירת עטר. זאת רק דעתי, אין לי הוכחות.
    *מי אלה שליחיו בתקשורת? אני מכיר רק שליח אחד של המאמן וזה פשיכצקי.

    אתה לא חייב לאהוב אותו, אני גם לא מנסה לשכנע אותך לאהוב אותו. אנחנו לא בתוכנית ריאלטי שבסוף אתם תצאו לירח דבש ותחיו באושר ובעושר...אני רק מציג בפניך עובדות בזמן שאתה טוען אחרת על סמך שמועות, מקרובים למועדון וכל מיני אינטרסנטים.
    אלה שטענו שבתקופת שגב אנחנו הולכים לבעיה תזרימית קשה, כל הכבוד להם. מתי טענתי אחרת?

    בעניין הגירעון דעתי השתנתה. כתבתי בעבר שהמטרה לא להיכנס לגירעון גבוה, ואני מקווה עדיין שלא ניכנס, אבל מאז יש הסכם חדש עם הטלוויזיה, והישארות בליגה שווה לנו כמה מיליונים, לכן חשוב לעשות הכל כדי להישאר, גם אם זה אומר להיכנס לגרעון קטן/בינוני. כלכלית, אלא אם אני מפספס משהו, אנחנו נרוויח בסופו של דבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/1/16
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הייתי בטוח שעניתי לך. אולי כתבתי במקום לא נכון או שזה לא נשלח.
    אין לי כוח לכתוב שוב- בוא נסכם שאני מאוד מקווה שאתה צודק ואני טועה.
    כשאמרתי אנשים כמוך לא התכוונתי שאתה.
    לגבי עובדות- מציע לך לא להתייחס לכל דבר שאוסידון אומר בראיון כעובדה. אני מעדיף להסתמך על מקורות אחרים- והלואי והם טועים לגבי המצב הכלכלי והאופן בו המועדון מתנהל.
    בסוף נראה לי שכתבתי הכל שוב:)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מכבי נתניה ינואר 2015-
    פוסט שכתבתי בגלל שלצערי נראה לי שבעקבות ההצלחה של רוני לוי אנשים קצת שכחו עד כמה המצב היה קשה בתקופה הזו לפני כמעט שנה.

    בעל בית שנעלם, שבועות ארוכים בלי משכורת, מאמן בלי חשק שרוצה לעזוב, מצב כלכלי בלתי נסבל, מצב מקצועי בלתי נסבל, מצב חברתי בלתי נסבל.
    המזל היחיד הוא 2 נצחונות חוץ מקריים בעכו ופ״ת אחרת נתניה היתה במצב קטסטרופלי גם בטבלה.
    שלישיה מק״ש(צירוף מקרים יפה), הפסד ביתי להפועל חיפה(מעניין... רק שהפעם זה בחוץ ונקווה גם לתוצאה הפוכה), הדחה משפילה מהגביע ויוסי מזרחי מרים ידיים סופית שהמצב בטבלה לא רע כמו היום אבל ללא ספק באותה תקופה מכבי נתניה נראית בדרך הבטוחה לליגה השניה. דיבורים על מכירת לארי קאיודה להצלת המועדון שמוציאים אותו לגמרי מפוקוס וגורמים לבעיות חברתיות בלתי אפשריות בתוך הקבוצה. ערן לוי, עצבני, מנסה לעשות הכל,הולך לאיבוד, קצר בינו לבין קאיודה, ומאבד לגיטימציה בעיני רומאריו פירס, מחנאות בין הזרים לבין השאר, שמועות שקאיודה כן מקבל שכר כשחבריו לא, שחלק קיבלו יותר, חלק קיבלו פחות- והדעה הרווחת גם כאן בפורום שנבנה סגל רע שתחת מחול השדים והקריסה הכלכלית בדרך הבטוחה לליגה השניה ושלמעשה הפועל פ״ת רק במקרה במקום האחרון כי הרי היא קבוצה טובה מאיתנו...
    למי ששכח זה המצב במכבי נתניה באמצע ינואר 2015 עם כניסתו של רוני לוי לתפקיד. בטבלה המצב היה טוב בהרבה. אבל להגיד לכם שאם מכניסים את כל האלמנטים יחד למיקסר ובודקים מה יוצא- אם נשים רגע בצד את התוצאה ואת איך שהעונה הסתיימה- אני לא יודע אם הייתם אומרים לי בפה מלא שעדיף ינואר 2015 על ינואר 2016.
    עכשיו בטח כולם יגידו לי שרוני לוי זה לא ראובן עטר- ח׳ברה- בואו נודה- גם לגבי יכולת ההשפעה של רוני לוי באותם ימים היינו סקפטים. חששנו מקצרים בינו לבין ערן לוי. חששנו מרזומה לא מרשים מאז האליפויות עם מכבי חיפה. שמחנו שמגיעה פיגורה- אבל האמונה לא היתה בשמיים בדיוק מאותן סיבות שמדברים עליהם היום- סגל גרוע. שחקנים חסרי יכולת. אפילו קאיודה וערן לוי באותם ימים נראו אבודים ומי שהאמין שתחת רוני לוי דווקא שני הסוררים יפרחו- שיצביע!

    הכל הפיך. הליגה חלשה. בואו נקווה שהבזיק שחסר כדי להדליק כאן מדורה(במובן הטוב) יגיע בעזרת השינויים בסגל.
    3 משחקים קריטיים לפנינו!
    יאללה נתניה!!!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אין פה עניין של צודק או לא. בסה"כ הבאתי לך ציטוט של אוסידון שמאשר שדורה בנה את הקבוצה, וזה בהמשך לדיון הארוך שלנו בו טענת נמרצות שאוסידון בנה או לפחות היה שותף. זה הכל. עכשיו, אחרי שברור שדורה הוא זה שבנה, אפשר להיטפל לדברים אחרים שאוסידון באמת עשה :tonguewink:

    לגבי המצב הכלכלי, גם אם הוא לא טוב, אין הרבה ברירות. בניית הסגל לא הייתה טובה (וזה בדיעבד וגם תוצאה של אי הבאת חלוץ) וכעת צריך לתקן על מנת להישאר בליגה. אני מקווה שההישארות תאזן אותנו כלכלית בזכות הסכם השידור החדש.

    אני מעדיף תמיד להתייחס לאמירה של בן אדם ולא לשמועה,או לאלה שמנסים לרמוז רמזים תוך כדי ניצול תמימותם של אחרים. יש גם את אלה שזורקים פעם בתקופה פצצה ונעלמים או עובדים שלא נמצאים במערכת וכמובן דואגים לרמוז רמזים ללא ביסוס עובדות.

    אבל הכל לא רלוונטי כבר ורק המשחק בשבת חשוב. למשחק הזה אנחנו באים באנרגיות שונות ואסור לנו לאבד נקודות, כי זה יכול לרסק אותנו מנטלית. חייבים לצאת מחיפה עם נקודות. שלוש נקודות תתקבלנה בברכה, אבל גם תיקו יהיה סביר. הפער לא כזה גדול ובליגה כל-כך עלובה וחלשה הכל יכול להשתנות אם רק נשיג ניצחון או שניים.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    יש לא מעט ביקורת על דורון אוסידון בקרב אוהדי הקבוצה ואת האמת אפשר להבין את הביקורת אבל עדיין אני מרוצה שהמועדון שלי תחתיו, הרים את המועדון בקיץ ממצב קשה גם בלי קשר לזה שהוא לא שם את הכסף, ינואר הגיע והוא מביא כל שחקן שראובן רוצה וכנראה שהוא עושה בצדק את ניקוי האוורות בקבוצה, נקווה רק שזה באמת יקרה, הוא טעה ובגדול עם מדיניות המושאלים, המקרה עם גאל מרגוליס, שיחרור שחקני בית נהדרים ובכלל השלד מהעונה שעברה נעלם שלא בצד, רכש איום ונורא, מינוי ראובן עטר הנוראי אבל הוא משתדל, אני מקווה שברכש בינואר נפגע ואם נצטרך לפטר את ראובן הוא ייעשה את זה כי השבוע שמעתי אותו אומר בתקשורת שראובן ייסים פה את העונה, הפחד שלי אבל אומרים הרבה דברים בתקשורת.

    כמה עצוב שאין לנו אתר להתעדכן או פייסבוק יותר מעודכן כדי לדעת מי עזב ומי חתם רשמית, מקנא בגדולות שלהם יש ולנו לא, עד אז נמשיך להסתמך על אתר ההתאחדות.

    1. מישהו יודע מה קורה עם הגירעון ?
    2. רק אני חושב שרועי דניאל חסר ?
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מה הבעיה לדעת מי עזב?
    מי חתם רשמית ישר מעדכנים גם בפייסבוק וגם בכל אמצעי תקשורת.
    אתה מצפה שיעדכנו על כל שמועה? בזה דווקא נתניה היתה מתמודדת על אליפות עולם.

    לגבי הגרעון? אוסידון אומר שהכל בסדר. יש כאלה שבשבילם זו עובדה. אז אולי הכל בסדר.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    עומר בוארון ושלום אדרי עזבו, מי יודע שהם עזבו ? עזוב, מי בכלל יודע ששלום אדרי חתם אצלנו ?
    אתר רשמי מעודכן ומסודר, זה כל מה שביקשתי ואני ממש לא רוצה להתעדכן דרך אמצעי התקשורת, ״ספורט 5״ פירסם שהחלוץ מארה״ב חתם כשכל האתרים אחרים פירסמו שהוא רק סיכם, למי להאמין ?
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    ראיתי את הראיון עם אבידור. ראיון בעיקר עצוב. חלוץ פותח בליגת העל שמתראיין ואומר שהוא לא מסוגל לשים גול ושכדי להחזיר לעצמו את הביטחון הוא בועט באימון מול שער ריק מחמש מטר רק כדי להרגיש את הרשת זזה. חלוץ שאומר שאם היו נותנים לו עשרה שקלים על כל החמצה שלו הוא היה מיליונר זה חלוץ גמור מבחינה מנטלית. עזבו רגע את האיכות שלו ככדורגלן, הוא פשוט נחנק בכל פעם שהוא מקבל את הכדור ברחבה. אם נתניה לא יחליפו אותו בנתניה הם גם ירדו ליגה.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מי שלא יודע ששלום אדרי חתם כנראה לא ממש בעניינים. הוא חתם, פורסם על כך והוא גם שיחק ואפילו פתח בהרכב במשחק הראשון נגד בני יהודה בגביע הטוטו. לגבי עומר בוארון- ברגע שהוא יחתום בקבוצה אחרת זה יהיה רשמי. דווקא העונה כל שחקן שחתם הצטלם עם החולצה והוצג רשמית כאילו הוא מסי.
    ושוב- גם אתרים רשמיים רציניים של מועדונים גדולים בעולם לא מפרסמים ספיקולציות. ברגע ששחקן חותם מציגים אותו. אהרון שיינפלד עד לרגעים אלה לא חתם בקבוצה אז מה בדיוק המועדון אמור לפרסם?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני חושב שבהדרגה יובל אבידור מוצא את הנישה שלו במכבי נתניה: שחקן כנף באגף שמאל. אמנם חסרה לו יכולת הכדרור כדי להיות טוב בעמדה הזו, אבל פעם-פעמיים במשחק מצליחים למסור לו כדור עומק מעבר להגנה ומשם הוא מיישר כדורים טובים למרכז הרחבה והוא גם מצליח בזכות הסיבולת שלו לעזור תמיד בהגנה, באגף שבו שמעון הרוש הוא המגן הפותח ואמיה טגה הוא המגן המחליף, ככה שהתוספת הזו משמעותית בשביל הקבוצה. אמנם עדיין מדובר בעמדה קדמית, כזו שמצפים משחקן שמשחק בה לספק מספרים, אבל בעמדה הזו הוא לפחות נראה כמו שחקן לגיטימי בליגת העל.
     
    henry1, עידן444 ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אין בארץ מספיק שחקנים קיצוניים שכובשים כמות מספקת של שערים. גם פיראס מוגרבי- שאני אישית מאוד מעריך אותו ולדעתי אני לא היחיד- גם בעונת השיא שלו בנתניה לאחריה הוא בחר לצאת לצרפת מאשר לעבור למכבי חיפה- כבש משהו כמו 3 שערים- הרבה פחות מהמצופה מקיצוני. כמו דור מיכה הוא בנה את עצמו יותר על בישולים. אבידור כקיצוני- במידה ובאמצע יחכה מישהו שמסוגל לכבוש- לדעתי יוכל להפוך לטבח. אולי לא רושפלד, אבל כרגע נוכל להסתפק גם בחביתה בפיתה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    עטר פוטר.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.