גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    קשור גם להתבגרות אני מניח וגם להתמקצעות הכדורגל ובעיקר לאובדן הזהות שיש לשחקנים המשחקים, פעם זה נתפס הרבה יותר כמשהו מקומי ומרגש ושלשחקנים אכפת מהמצב של הקבוצה ויש הרגשה שהם ילחמו ולא יתנו למועדון
    ככה אני מרגיש לפחות מאוהדי נתניה הקרובים אליי.
    אני אמנם איכשהו יצאתי אוהד הפועל אבל רוב מי שמתעניין במשפחה המרוחבת שלי אוהד מכבי נתניה בכדורגל, אני זוכר שבעבר (עד לפני 4-5 שנים) האווירה לפני משחקים בין הקבוצות הייתה אווירה של חצי דרבי, גם בימים שהקבוצות לא התחרו על שום דבר או שהמשחק לא היה חשוב, אני זוכר את הטירוף בחצאי הגמר ב2008, אבל עם השנים העניין דעך, אבא שלי מספר שעד תחילת שנות ה90 היה נוסע לרוב המשחקים של נתניה, למרות שהוא ממזמן מה שנקרא "אוהד כורסא", אבל עד לפני כמה שנים היו נוסעים למשחקים מידי פעם ואם לא אז היו מדברים על המשחקים במהלך השבוע, היום כלום, אני זוכר את ה3:3 ב2010, כולם התקשרו אליי במהלך המשחק כדי לרדת ולצעוק על זה שאנחנו יכולים לחלום על אליפות, וכמובן אחר כך עם השוויון, אבל מאז פחות או יותר אני לא זוכר כמעט ריגוש ברמה הזאת של משחקים, אפילו שבין הקבוצות היו משחקים מאוד מעניינים מאז.
    רק רבע הגמר ההוא בקופסא ובמשחק הפתיחה נגדנו באצטדיון בנתניה שגם גררתי אותו די להגיע.

    מי שאוהד נתניה כבר לא מחובר לקבוצה, בקושי מדברים וגם בקושי צופים במשחקים ולא מתעניינים, וזה לא בהכרח בגלל המצב המקצועי, בעשור הקודם ירדתם ליגה ביחד עם אחי נצרת והיה עניין סביב הקבוצה, גם שהקבוצה הגיעה לחצי גמר לפני כמה עונות מול חיפה לא היה עניין.
    היום אבא שלי אפילו לא היה עצוב או מאוכזב מזה שנתניה הודחה, פשוט לא עניין אותו, אפילו לא צפה במשחק.

    לנתניה יש בסיס אוהדים רחב כמו אמרת, אמנם רובם ותיקים שחיים על העונות הגדולות שלכם וכבר לא מגיעים למשחקים, אבל לדעתי החמישי בגודלו בארץ, למרות שאין איך למדוד את זה לנתניה יש כיום עדיין יותר אוהדים מבאר שבע ואולי באותה כמות כמונו.
    במקום לנצל את האצטדיון החדש כמו ב"ש כדי לרוץ לצמרת, חבל שהקבוצה הזאת לא מוצאת רוכש או מישהו שיזרים קצת כסף כדי להחזיק אותה באמצע הטבלה לפחות. נתניה מצליחה יכולה למלא את האצטדיון בקלות.
     
    henry1 ו-עידן444 אוהבים את זה.
  2. Turgi Guest

    דיר באלאק אתם לא מסיימים בפלייאוף העליון
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מה שעצוב זה שגם כשיש תקווה- כמו במקרה של יאמר וכמו במקרה של שגב(שבלאומית באמת הכניס רוח חדשה למועדון והעתיד נראה היה ורוד) זה התפוצץ לנו בפרצוף.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    באר-שבע שיחקה רע מאוד אתמול אבל גם במשחק כזה היה לה את בן-שהר שכבש שער יפה, לצד יכולת טובה מאוד של דודו גורש. ליבי-ליבי עם הקבוצה הצנועה מקריית-גת שעשתה כמעט הכל נכון. מאוד אוהב את הכנות של ברק בכר שדיבר על מזל שהיה לקבוצה שלו, ברור שבגביע הכי חשוב לעבור. גם סכנין ניצלה ממש בנס והפועל חיפה גם בשלב הבא. בני-יהודה? בלי פדרו המצב היה בכי רע.

    אף-אחד לא חשב שמכבי נתניה תיקח גביע אבל ההדחה הזו בטח לא מוסיפה, עצוב לראות את מה שקורה שם. הגביע היה יכול לתת לנתניה קצת מפלט מהליגה ואולי משחק שבו צוברים ביטחון.

    הצירוף של פריצה למכבי פ"ת הוא בהחלט אמירה. העונה של מכבי פ"ת יפה מאוד ואתמול היא הסתדרה יפה עם 'כוח החלוץ' שכבר יש לה. מבאס שבקבוצות גדולות הוא פשוט מנכשל.

    בשנה שעברה הפועל הודחה במשחק הבכורה של אלי כהן על הקווים נדמה לי, מול הפועל כפר-סבא מהליגה הלאומית ועוד בבלומפילד. ספגנו שער מהיר יחסית אבל לא עשינו פשוט כלום. אני די מפחד מסנסצייה היום, לא קל לשחק בחוץ. אסור שהשחקנים יגיעו שאננים. סף השבירה של הקבוצה הזו מאוד נמוך ואוי-ואבוי אם נספוג שער. ההרכב ההתקפי מהמשחק נגד בני-יהודה אמור להמשיך וזה טוב.
    ולגבי המשחק המרכזי היום - התלות של בית"ר באצילי מוחלטת, בלעדיו היא לא פלייאוף עליון ולא נעליים למרות האיזון שיש בקבוצה הזו, ולמכבי חיפה כביכול יש את יתרון הביתיות - אבל אני לא רואה מי יתן גול שם. פלט מושעה, עטר לא בטוח שישחק, אוברניאק לא משחק ושכטר - על הספסל וטוב שכך. לא אתפלא אם בית"ר תעפיל.
     
  5. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,689
    לייקים שהתקבלו:
    814
    מין:
    זכר
  6. רון עמיקם Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/04
    הודעות:
    2,394
    לייקים שהתקבלו:
    621
    יצאתי מעודד מאוד מההופעה של מכבי יפו אתמול.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,858
    לייקים שהתקבלו:
    6,443
    למה? חלקו ארטיקים?
     
    איתי שכן-טוב אוהב/ת את זה.
  8. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    לנו היה מזל (גורש) שקג לא השוו בשני מצבים שהיו להם,
    אבל להם היה הרבה יותר מזל שלא שמנו את הארבעה חמישה מצבים שלנו.
    הופעה מביכה שלנו ומוצלחת שלהם רק בשל הציפיות ופערי הרמה.
    על המגרש, עם כמה שהיינו גרועים מול קבוצה נחותה, עדיין היינו טובים מהם.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    ההופעה מביכה כי אי אפשר לצפות משחקנים להיות בשיאם מול כמות צופים נמוכה, יריבה לא ברמה ואצטדיון של ליגה א'. אין מה לעשות, דברים כאלו משפיעים אחריי שכל שבוע אתה משחק בטרנר לעיניי עשר אלף צופים לפחות.

    אז רואדה בסגל, וגם יפתח. מה שקרה ביממה האחרונה היה חוסר מקצוענות, אבל חוסר מקצוענות מובן כי מה שקורה בשבועיים האחרונים בבית"ר הוא הזייה. משחררים את איציק כהן, רק כדי לגלות שנס זמיר הוא המחליף ההתקפי במקרה שאחד מהרביעייה הקבועה (ניקיטה, אצילי, גבאי ולידור כהן) נעדר. משחררים את דה לוקאס...עזבו, משחררים את דה לוקאס. מעלים את אסקלינג בהרכב במקום קפילוטו או כחילה, משחקים עם שחקנים בעמדות לא קשורות כמו קלאודמיר בקישור הקדמי או דובב גבאי כשחקן אגף... יש לי קרדיט לדראפיץ', הרבה יותר משלרוב אוהדי בית"ר יש, אבל יש לי הרבה יותר ביקורת עליו כי ההרכב של בית"ר יכול לתת הרבה הרבה יותר. האשם המרכזי הוא כמובן טביב, אבל גם יש על מה לבוא בביקורת לדראפיץ'.

    ניקיטה, שנשחק לגמרי וגם ככה מתוסכל גם הוא, ירד לספסל ובמקומו יעלה גבאי. אני מבסוט מכך, גם כי דובב רעב לכדורגל אחריי שהפך לשחקן רוטציה בתקופה האחרונה, וגם כי ניקיטה חייב לנוח, אבל בעיקר כי אולי דראפיץ' ילמד שגבאי חייב לשחק בחוד ושניקיטה צריך לשחק באגף על חשבון לידור כהן. הוא שחקן חכם, הוא מהיר, הוא תכליתי מאוד והוא בקיצור שחקן אגף קלאסי. אין שום סיבה שנבזבז שחקן מהיר, שחייב לבוא עם הפנים לשער, בעמדה שהוא צריך לשחק עם הגב. בשביל יש את דובב, שיודע לעשות את זה הרבה יותר טוב מכל אחד אחר בבית"ר.

    בקשר לחיפה, אין ספק שהפציעות בחלק ההתקפי תורמות רבות לבית"ר, במשחק הקודם פלט ועטר עשו לנו המון צרות ורווח לי שהם יחסרו. מה שפחות עושה לי טוב זה שרוני לוי סוף סוף קלט את שכטר והוריד אותו לספסל, כשמי שיפתח יהיה חן עזרא שכל כך רוצה להוכיח את עצמו ועשה זאת לא פעם ולא פעמיים נגד בית"ר, אנחנו אחת היריבות האהובות עליו. אלעד גבאי הוא גם לא בדיוק מגן, או יותר נכון שחקן כדורגל, כך שצפוי מאצ' אפ מאוד מלחיץ בשבילנו באגף השמאלי של התקפת חיפה.
     
  10. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    דיי כבר עם צליל חתוכה הזה, הוא עוד יוריד אותנו ליגה.
    לא אמרו שהרוש כשיר כבר?
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,867
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    ברק בדש הבקיע נגד הקבוצה שבה יש לו הכי הרבה שערים
     
  12. Drama Guest

    http://up415.siz.co.il/up3/5onwyzg0wutt.Xxx
     
  13. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    תגידו יש מצב שהליגה הלאומית לא כל כך חלשה?
    :|
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,867
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    יעקבי "מוטי מלכה צריך לשחק בליגת העל" מה הוא מפגר? מה הוא לא יודע שהוא שיחק כבר בבאר שבע?("שיחק") ועוד יעקבי באר שבעי!
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,867
    לייקים שהתקבלו:
    14,644
    מין:
    זכר
    הנה עכשיו רז זהבי מזכיר לו שהוא שיחק שם, אז יעקבי עושה "אה באמת?" טוב אף פעם הוא לא היה גאון הדור