מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    תגובה אליו-
    תהיה רגוע אוהד בני-יהודה, לא זקוקים לחיזוקים כי ירידת ליגה זה לא דבר חדש עבורונו (ראבאק, הרי עלינו מהלאומית רק לפני שנתיים...)
    תגובה שלו-
    זה אולי לא דבר חדש, אבל בטח לא תרצה להפוך אותו להרגל. רק ניסיתי לעודד, בתקווה שאצליח. אגב, שלא יובן מדבריי שאנחנו על זרי הדפנה, שני הפסדים ואנחנו מתחת לקו האדום...החרדה הדדית.
     
  2. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    הבקענו 8 שערים ב-19 מחזורים.
    הובלנו 1-0 פעם אחת העונה וגם זה היה מפנדל שלא היה.
    לא הבקענו שער שדה 800 דקות והשער היחיד שכן הבקענו בזמן הזה הוא אותו פנדל.
    עברנו כבר כמעט את כל משחקי הבית ה"נוחים" והפסדנו את רובם.
    איפה נוציא נקודות, בב"ש?

    נגמר הסיפור
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    בהמשך לדבריו של abcd, אנחנו לא בני יהודה ולא עכו של שנה שעברה. אנחנו לא מצליחים לכבוש אז לחשוב עכשיו על מסע היחלצות? אין סיכוי.

    שיתחילו לשלב צעירים על חשבון הבלופים בקבוצה ומעכשיו לוודא שסבע וערן לוי נשארים בנתניה בשנה הבאה.


    לשם שינוי יש גם התייחסות "להישגי" העבר של המנהלים הקודמים.

    אבל באמת שאלה פשוטה לכל אלה שמבקשים את ראשו של אוסידון: איפה הם היו בזמן בלדב? (ואין לי דבר וחצי דבר נגד בלדב. מעריך את תרומתו, וגם שביקרו אותו, כמובן במינון אפסי לעומת מה שקורה היום, הסתכלתי על התמונה הכוללת). פשוט מעניין אותי מה ההבדל...
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ההבדל פשוט. אתה טוען שאוסידון טעה רק בדבר אחד. אני טוען שהוא טעה בהכל לעומת בלדב שבאמת עשה רק טעות אחת(ולא בשנה אחת)- המינוי של טל בנין שגרם למועדון להסתבך בחובות שאת חלקם שגב ומאור סגרו אבל מה זה עוזר כששגב עצמו הותיר חוב גדול מאשר בלדב יצר.
    עוד הבדל- בלדב אלוף הארץ בגיוס ספונסרים וגם ידוע שהוא מקורב לתשובה. אוסידון בעיקר מקשקש ואמרתי לך- יש בעיני מקורות הרבה יותר אמינים מהוא עצמו שטוענים שהוא לא גייס כמעט כלום אם בכלל.
    גם אל תתפלא אם תשובה שטוענים שלא העביר את מה שהבטיח לא עושה את זה בגלל ההתנהלות הבזיונית והקרקס שנקרא מכבי נתניה. אגב, תשובה הוא לא היחיד- אומרים שאיש עסקים נוסף שהבטיח ולא קיים- זה אומר דרשני. וברור שאף אחד לא נקי! לא אוסידון ולא כל מי שיש לו יד בבזיון הזה- בזיון ניהולי, כלכלי, וכמובן שבת אחרי שבת רואים שבעיקר מקצועי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/16
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    אפשר לטעון שאוסידון עשה כמה טעויות, מבחינתי, אחת מהן הייתה קריטית.

    תוכל בבקשה לפרט מהן הטעויות שעשה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/16
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גם אותו וגם את בלדב אני שופט בדיעבד, אוקיי? אני תמיד מנסה להיות אופטימי ולכן כשמינה את דורה אמרתי סבבה, כשמינה את עטר אמרתי סבבה, כשבנו את הקבוצה הזו חשבתי חיובי(פחות או יותר עד לרגע ששיחררו את עידו ודודי והביאו את חיימוביץ׳- זה מבחינתי היה רגע שבו הבנתי שמשהו כאן לא בסדר), שיהיה טוב ובגביע הטוטו האופטימיות התחזקה למרות שגביע הטוטו אף פעם לא מדד.
    גם כשבלדב הביא את בנין קיוויתי לטוב ואפילו שכנעתי את עצמי שהעיקר שהשאירו את דג׳אני וסבע ואולי אפילו התחזקנו כשהבאנו את שבחון ושריקי במקום עזרא ומוגרבי אז תבין שיותר קל לי לשפוט בדיעבד בגלל הרצון תמיד להיות אופטימי- ואני מרשה לעצמי לשפוט בדיעבד כי אנחנו עכשיו לא שופטים את אוסידון אלא שאלת מה ההבדל בינו לבין קודמיו- בעיני אין שאלה בכלל שקובי בלדב וגיל לב עולים עליו בכל פרמטר. ואני היום גם יכול להגיד לך בבטחון מלא שרועי דניאל הוכיח בעונה שעברה שהוא טוב בניהול משברים יותר טוב משלושתם ביחד!
    להביא לכאן מכל הבא ליד על חשבון שחקני בית בתמורה לשחקנים של ליגה לאומית- זה גם מראש אמרתי שטעות קריטית. איך הגיוני שמועדון בלי כסף לא נותן לשחקני בית אפילו להיות מחליפים? איך יכול להיות ששוער נבחרת מבטיח לא זוכה אפילו להיות שוער שני? וזה משהו שאני מצפה מבעל בית!!! שיתווה דרך! שיראה שהמאמן שלו מתפזר ומביא סתם שחקנים וישים סטופ כי אחר כל לא יהיה כסף להביא מחליפים לערן וקאיודה!
    וההבאה של גיא צרפתי רק כי הוא חבר שלו!
    ולפטר את דורה לפני ינואר- זה אמרתי שמיותר גם בימים שהכי זעמתי על דורה כמו למשל בהפסד לכ״ס.
    ולמנות את עטר, לתת לו לבחור חיזוק בינואר ואחרי משחק אחד עם החיזוק הזה לפטר אותו!
    ואז לחכות לגביע כדי לראות מה יקרה כדי להחליט לגבי צרפתי החבר שהוא החליט שנורא בא לו לקדם- עוזר מאמן שירד ליגה עונה שעברה הופך למאמן ראשי בקבוצה בתקופה קריטית? ולהמשיך עם השטות הזו במשחק הקריטי נגד בני יהודה...
    ואל תגיד לי דירקטוריון- יש לו מנדט להחליט אבל כל פעם שיש החלטה משמעותית הוא מכנס את הדירקטוריון ומחליט לא להחליט כאילו יש זמן... כאילו אין משחק קריטי בשבת... אז למה פיטרת את עטר? אמאמא של השליפה!!!
    ככה מתנהלים? ככה מנהלים מועדון כדורגל? גניש הפריע לך? קליינמן הפריע לך? גופדה שעובד בהתנדבות הפריע לך? באמת גיבור גדול! האיש שבא לעשות סדר!
    ובוא נגיד שעל השכונה במחנה אימון נוותר... כי בטח זה נוהל קבוע של שחקני כדורגל בחו״ל גם בנבחרת...
    תדע לך שלא רציתי להמשיך לרדת עליו כי אני שונא עליהום על בן אדם- בטח כשגם התקשורת מצטרפת לחגיגה. גם יש לי חברים ביציע ששולחים לו בפייסבוק בפרטי המון הודעות תמיכה כדי לחזק אותו. אתה פשוט מתעקש לשים אותו בשורה אחת עם מנהלים כושלים אחרים- וכפי שזה נראה הוא בלי ספק מתעלה על כולם.
    עכשיו בוא תגיד לי מה הוא כן עשה טוב...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/16
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    תקן אותי אם אני טועה, אבל:

    1. בתקופת בלדב/לב לא הגענו כמעט לפירוק, אלמלא, שוב, מרים?

    2. בתקופת בלדב/לב היה מתווה של שחקני בית?

    3. אם אתה טוען שאוסידון בנה את הקבוצה ביחד עם דורה, בתקופת בלבד/לב רק המאמן בנה?

    4. בתקופת בלבד/לב היה שוער הנבחרת המבטיח שני בסגל?

    5. אתה טוען שהביאו את צרפתי בגלל קרבתו לאוסידון. בלדב הביא את עטר בגלל המקצועיות שלו?

    אני לא אתייחס לטענות נגד אוסידון, כי כבר התייחסתי, רק תאמר לי שוב, מה ההבדל בינו לבין בלדב/לב? מה היה שם שאין עכשיו? לא ירדנו ליגה? לא הגענו לגירעון ולמצב של פירוק? לא מכרנו שחקני בית? תרענן את זכרוני, כי יכול להיות שפספסתי כמה אליפויות וכמה גביעים בתקופתו.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    1. עד כמה שזה מצחיק זה יותר אלמלא בנין מאשר מרים... הוא הביא את שגב... מה מרים קשורה? ואמרתי- בלדב טעה עם בנין ולקח המון הימורים כלכליים כדי להמנע מירידה ונכשל... הלך על כל הקופה ונכשל... לא מכחיש.
    2. לחלוטין כן! הרבה בזכות עטר.
    3. לזכותו של עטר יאמר שהוא ידע לנטרל את כל רעשי הרקע(ומאז שהוא עזב לחיפה אנחנו מבינים כמה זה קריטי בשכונה הזו שנקראת מכבי נתניה) והצד המקצועי היה לחלוטין עליו. אי אפשר היה להתערב לו בכלום ואפילו להפך. ברגע שמקורב היה בא ואומר שפלוני אלמוני שחקן שחקן עטר כאילו בכוונה- לא ספר אותו ושים לב שזה קרה עם כל כוכבי המחלקה- מגזל, דרך וילנר, המשך בתומר תייר, וגל גניש, וריף מסיקה. הצד המקצועי היה של עטר- חד משמעי אני אומר לך ולדעתי אתה יודע את זה לבד. במקרה של ג׳ורה- לגמרי לא!
    4. מתי גדל כאן שוער נבחרת לאחרונה? ואל תנפנף לי בזה שדין גל יושב על הספסל- שנינו יודעים שהחתימו את דורי מתוך פחדנות ושנינו יודעים שאם ברק לוי היה מחסיר דורי היה משחק ולא דין- ואם לא- עוד ביזבוז כסף מבית היוצר של ״המנהל החסכן שעשה סדר״.
    5. בודאי! לבלדב היה נסיון טוב עם עטר מהרבה בחינות שגם הזכרתי קודם. עטר נתן למערכת שקט ורוגע- בדיוק כמו האופי שלו. בלדב אהב את זה. לא ידוע לי שהם חברים מעבר ליחסי העבודה המצויינים שהיו ביניהם. גיא צרפתי זו הנחתה- שבאה משום מקום עוד בתקופת שלומי דורה... למה? אני חושב שזה ברור... מקצועי זה בטח לא...

    והסיום שלך- בלדב ולב חיו על מכירת שחקני בית שהכניסו מיליונים. היום גם אין את מי למכור- ובזה לא אוסידון אשם כי הוא חדש. אוסידון אשם בזה שגם לא יהיה את מי למכור בעתיד הנראה לעין... למה? כי הביאו לכאן מכל הבא ליד מכל קצוות 2 הליגות העליונות בלי טיפת מחשבה ואין כאן אחד מלבד ירין חסן שקיבל צ׳אנס אמיתי- מה שקורה בכל קבוצה בליגה חוץ ממכבי ת״א!!!! יודע מה? אפילו במכבי ת״א זה קורה ואפילו בליגת האלופות!!!רק בנתניה לא!!! מסוכן... השתגעת?? זה יכול לגרום לנו לרדת ליגה!!!
    הוכחתי לא פעם שיש לנתניה יותר נציגים בנבחרות מרוב הקבוצות בליגה- אז את הסיפורים שאין בנוער כלום תשמרו לעצמכם! ההבדל הוא בהזדמנות! צלישר וחסן היחידים מאז בן הרוש שכבר מזמן לא כאן שקיבלו צ׳אנס אמיתי!!! לעדי נמני בליגה שניה פחדו לתת צ׳אנס!!! לאביב אברהם בליגה שניה אחרי שהבטחנו עליה בקושי נתנו משחק או שניים... איך תגדל שחקנים?? איך??? על מה מיליונים בשנה???
    מה ראית מכל הקוקסינלים שהגיעו לכאן בקיץ יותר מאשר מלירן שריקי ומנצור??? מה??? חבורה של אפסים שלא מסוגלים לתת גול מחצי מטר!
    בחינם שיחרר שחקנים הכלב הזה! דמי השבחה לא לקח! בכסף של מי??? של רוטשילד???
    כל הליגה משאילה לו שחקנים והוא שיחרר לחופשי!!! רק תלכו!!! סמרטוט!

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/1/16
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    1. מרים הייתה קשורה גם להבאת שגב.

    2. איך אפשר להשוות תקופה של כמה שנים בניהולו של בלדב לחצי שנה בתקופתו של אוסידון במתווה שחקני הבית? ואת הטענה הזאת אני יכול לטעון בלא מעט סעיפים. הכל תלוי במאמן ועטר הוא מאמן שדוגל בשיתוף שחקנים צעירים (אולי בגלל שאין לו מושג בבחירת שחקנים). אם אתה חושב שבלדב התווה זאת, אתה טועה או לפחות מבסס השערה. בדיוק אותו הדבר כשאתה טוען שאוסידון התווה דרך של אי שחקני בית. לפחות תן לו זמן לפני שאתה חושב שמדובר במדיניות שלו. זה מגוחך.

    3. עטר חשדן ומדיר מסביבו אנשים. אם דורה פחות חשדן ויותר משתף (אולי, אני לא יודע), זה אומר שאוסידון קובע את הדרך?

    4. שוב, אוסידון קבע שדין גל לא יהיה שוער שני? נראה לך הגיוני?

    5. צרפתי הוא הנחתה של אוסידון. לא שולל את הטענה. אבל לא הגיוני שאנשים במערכת מביאים את אנשי האמון שלהם? אם אתה חושב אחרת, זאת צביעות!!! עטר דחף לנו את העוזר שלו (מלכה) בכל הזדמנות. אורי הביא את דמתי. בני לם רצה את עזריה. אז אוסידון הביא את צרפתי. לא זכור לי שהיה עוזר מאמן לפני והוא העיף אותו ושם את צרפתי במקום. אם הייתי במקומו, גם אני הייתי מביא אנשים שאני סומך עליהם. גם לא שמעתי כל טענה מדורה, גם אחרי פיטוריו.

    ולסיום שלך - כדי שנדע אם "לא יהיה מה למכור בעתיד" נצטרך לחכות כמה שנים. אי אפשר להפיל תיק שלם על אוסידון. אם הוא היה כמה שנים במועדון והיינו רואים שלא צומחים אצלנו שחקני בית שאפשר למכור אותם, הייתי אומר משהו במערכת מקולקל, כי עד כמה שהשחקנים שנמכרו, שכמעט כולם היו בלופים, הם עדיין היו שחקנים שקבוצות לטשו אליהם עיניים.

    בניהולו של בלדב הגענו למצב של פירוק! אתה קולט? פירוק! ולא היה כזה עליהום עליו, כי הוא ידע להחזיק את ארגון האוהדים בבייצים כמו גם את שאר האנשים המשפיעים. הוא החתים שחקנים גמורים על חוזים שערורייתיים ועד היום אנחנו סובלים מזה. אז על איזה ניהול גאוני אתה מדבר איתי?
    לזכותו יאמר שהוא ידע להביא ספונסרים יותר מכל מנכ"ל אחר בליגה, את זה אף אחד לא ייקח ממנו וזכותו לקבל משכורת מזה (אגב, לפני מה שהבנתי, משכורת גבוהה משל אוסידון). אבל בשורה התחתונה גם בתקופתו ירדנו ליגה, גם בתקופתו נמכרו שחקני בית וכעסנו ובתקופתו הגענו למצב של פירוק.

    מה שעושים לאוסידון כיום זאת צביעות אחת גדולה. אני גם חושב שהוא נכשל כי הוא בראש המערכת ואי אפשר לפתור את ראש המערכת מכישלון של ירידת ליגה. אבל אם הוא נכשל, כל קודמיו נכשלו גם כן. ההבדל שהם היו חלק מאיתנו וידעו את מי להחזיק כדי שלא יעשו רעש. וקבל דוג' אחת: בעונה של בנין, אחרי שכבר לאוהדים נמאס, התחילו לקלל את ההנהלה (לא ברמה של היום כמובן) והאוהדים חיכו לשחקנים ולהנהלה אחרי המשחק. מי לא קילל את בלדב? אותם ראשי אירגון האוהדים שישבו בצד ולא פצו מילה. מוזר, הוא טעה בדיוק כמו שאוסידון טעה, מדוע לא רצו את הראש שלו? מדוע ארגון האוהדים לא אירגן מחאה כפי שהוא שמח לעשות עכשיו? יש כאלה שיכולים לטעון שמכבדים את בלדב על תרומתו (אני לפחות כן), אבל לא נראה לי שזה מה שעמד לנגד עיניהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/16
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אל תעלב- זה לא קשור אליך... הייתי ממשיך את הדיון בכיף. אבל עייפתי. לא עושה לי טוב.
    מתנצל.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    henry1 אוהב/ת את זה.
  12. Turgi Guest

    טיאגו שוחרר.
    גם טל איילה. ההוא שבערוץ הספורט אוננו עליו בתחילת העונה.
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    עוד בינגו של עטר!

    טוב, לפחות יש את הסטטיסטיקות על אחוזי ההצלחה שלו אצלנו. מאמן גדול!
     
  14. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ככה זה ששחקן שכבר היה בדרך הביתה מוחתם כי כבש צמד נגד הנוער.
    לגבי איילה- לדעתי אולי היחיד שמסוגל לתת כדור עומר לגול. לא מהראשונים שהייתי משחרר. אבל מה זה חשוב- מביאים את לינגאנה. עכשיו אני בטוח שיהיה בסדר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גוברות הידיעות על בור תקציבי וחוסר של כמה מיליונים בגלל הבטחות של אנשי עסקים שלא קוימו.
    עכשיו בואו נעזוב הכל רגע בצד, מי אשם, למה אשם, הוא מניאק וההוא חרא...
    על סמך הבטחות של אנשי עסקים כאלה ואחרים הבקרה אישרה תקציב???
    יש למישהו הסבר מה קורה בכדורגל שלנו?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.