מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    לא רוצה להוסיף שמן למדורה, אבל לפי רז אמיר (בטוויטר), הכתב של מכבי ב-ONE - האופציה על שוינפלד היא "לא יותר מ-700 אלף", בשקלים.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה לא כסף קטן עבורנו? כמה לדעתך שוות הטעויות של המנהל המהולל והמאמן דמיקולו העונה? כי בשביל להביא את כל הטאלנטים שאספו כאן לא נראה לי שחצי מיליון ש״ח לא היה קטן עלינו... וכשאדון אוסידון ויתר על דמי השבחה עבור עידו לוי דודי תירם וויקי כחלון... גם אז זה לא היה קטן עלינו... וגיא צרפתי לדעתך עבד כאן בהתנדבות? גם אז זה לא היה קטן עלינו? ולהביא זרים בלי לבחון ולשחרר אחרי שבוע... אז פתאום עכשיו על חצי מיליון ש״ח תקום או תיפול מכבי נתניה? אני לא צריך להגיד לך בכמה מכרנו שחקנים מאז שיאמר עזב. אתה יודע לבד. לגבי הטאלנטים או לא, יש לאנשים מן תפיסה שאני שגם אתה ביניהם שאם זה לא עילוי כמו שלום תקווה או דוד פיזנטי זה לא נחשב... אני טוען שעם הגישה הזו היתה בעבר- שי הולצמן, אורי אוזן, וקלמי סבן בחיים לא היו מקבלים הזדמנות כי גם הם לא ׳טאלנטים׳ כאלה גדולים. ניהלתי את הויכוח הזה בלי סוף עם אופיר(לא אופיר שכאן) ואולי גם עקבת- אין לי בעיה לפתוח את זה גם כאן.
    מה הייתי עושה? כנראה שהייתי משתדל לא להגיע למצב הזה מלכתחילה... אפשר לחשוב בנו כאן קבוצה לאליפות ששווה להסתבך בשבילה כלכלית. ואם הסיפורים על אנשים שהבטיחו ולא קיימו- סלח לי- אבל זה שוב מחדל של הבקרה- אבל בעצם הם כבר פשטו רגל בעונה שעברה... מצחיק ששוב יש דיבורים על זה ששחקנים לא יקבלו משכורת כאילו לא קרה כלום בעונה שעברה.
    כל מה שקרה השנה זו עליה של כמה מדרגות בחובבנות והמחדלים. לאוסידון בחצי שנה יש הספק זוועתי בכמה רמות מעל קודמיו בכמה שנים.
    מתי פעם מכבי נתניה מכרה שחקן תוך כדי שהוא בנוער כדי לשלם משכורות? אתה קולט בכלל על מה אנחנו מדברים כאן??? על איזה שפל אנחנו מדברים? יש לך ספק שאחרי שנה-שנתיים בבוגרים אפילו דמי השבחה מסכנים יהיו שווים יותר מ 400 אלף ש״ח? מי אחראי לזה? אני? בלדב? אייל סגל שכבר באוגוסט הבין עם מי יש לו עסק?
    והכי חמור- האיש לא נקי. הוא מעורבב עם כל מיני אנשים מלאים בניגודי אינטרסים, הוא מעורבב עם הפועל ת״א ואפילו יש שמועה שהקשרים שלו עזרו לקבוצה לעבור בבקרה בקומבינה- והאמת? אני לא מתפלא. במזל עטר עצר את העסקה עם איזי ומזל שמנחם קורצקי עצר את העברת לינגאנה ואנטל- כי את לינגאנה אנחנו ממש לא צריכים ואנטל כנראה יגיע. יש רק מחלוקת קטנה שכנראה תפתר והוא יעבור לנתניה בשבוע הבא...
    מוזר לי שאתה לא רואה כמה הניהול של אוסידון זוועתי- אבל יש לו עדיין צ׳אנס לצאת גדול והלואי שזה יקרה! כפי שאתה מבין- לא לקחתי צד במחאה. ברור לאיזה צד הנטיה שלי אבל אני מסתכל על הדברים בצורה מפוכחת ולא קופץ על כל שטות- עובדה שאמרתי שהסיפור על גומברג נשמע מצוץ מהאצבע.
    כרגע אני מסכים שצריך להתאחד סביב הקבוצה והאמן לי שאני רוצה מאוד שכל מה שכותבים על אוסידון לא יהיה נכון כי בגדול- מכולם אני הכי רוצה לסמוך על מרים- והיא כרגע איתו- תהיה לי אכזבה עצומה אם לא מהסיבות הנכונות!
    ואני אמנע מלצטט את מה ש׳זאב רווח׳ כתב:)

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/16
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא אמרתי שניהול נקי מטעויות. בתחילת העונה אוסידון נתן לדורה את הכלים לבנות קבוצה למרות כל מה שהיה כאן בשנה שעברה. בזכות ראשת העיר והבטחות של אנשים בנו את התקציב (מסכים שעל סמך הבטחות לא צריך לבנות תקציב, אבל זה מה שיש לנו כיום).

    דורה קיבל את מה שרצה אבל לא השלים את המלאכה כאשר לא דאג להביא חלוץ אמיתי לסגל. עד כאן במה אוסידון אשם? תפקידו לתת למאמן הקבוצה את כל הכלים האפשריים במצבנו וכך הוא עשה.

    דורה פוטר בגלל לחץ הקהל (ברעננה זה לא היה קורה, כנראה) והספונסר הנחית את עטר. שוב הקהל קיבל את מה שביקש. המאמן "המצליח" חזר הביתה. טעות קריטית של אוסידון ואמרתי זאת כשמונה. אבל מה אפשר לעשות כשיש לחצים לכל כיוון וקשה לקבל החלטה מתאימה וההחלטה הנוחה ביותר היא מאמן שישתיק את הקהל הלא חכם שלנו. יכול להיות שאם לא היה דירקטוריון אוסידון היה מקבל החלטה אחרת ולא פועל תחת לחצים כאלה ואחרים.

    עטר פוטר, והנה עוד מאמן שמקבל משכורת עד סוף העונה. ביחד עם ההבטחות שלא מומשו מצאת את עצמך בגירעון. מה חלקו, אחרי שאתה קורא את שרשמתי, של אוסידון בסיפור? באמת לא היית מגיע לזה מלכתחילה? ותעזוב אותי משמועות ומסיפורים מצוצים מהאצבע. הפועל ת"א, אנשים מקורבים וכל החרטא הזה.

    הגענו להיום, כאשר אנחנו במצב אנוש מקצועית וקשה מאוד כלכלית. אתה חייב לעשות הכל כדי לשרוד ואם זה אומר למכור נכסים, אז שיהיה. יכול להיות שפאדי יהיה שווה יותר מ - 400,000 אחרי עונה אחת. יכול להיות גם שלא. מה שמשנה זה עכשיו, לא מחר. כשתהיה ב"ש, מכבי ת"א ומכבי חיפה תחשוב על מחר. בשבילנו זה לוקסוס.

    אם נשאר עוד סיכוי קטן להישאר ולהביא עוד חיזוק ולסיים את השנה בגירעון מינימלי, אז עושים את הכל! בכדי להציל את המצב. לפחות נרד ונדע שבאמת ניסינו. אם גיא צרפתי היה נשאר כמאמן הייתי אומר שוויתרנו מראש. להביא את קורצקי (ואני לא נכנס ליכולותיו המקצועיות, כי באמת שאין לי מושג ואני מעדיף לשפוט אחרי שאני מכיר ורואה בעצמי), זה להכריז שעדיין לא הרמנו ידיים. להביא בשבוע הבא עוד חיזוק זה להכריז שלא הרמנו ידיים.

    אוסידון מתקן תוך כדי תנועה וכולנו צריכים לתמוך בו כרגע. מחאה מפגרת והסתה של אנשים בפורומים השונים (ואתה יודע טוב על מה אני מדבר) לא תעזור כרגע. להחזיר את "הניהול הישן והטוב", הספיק לי גם. עם אותם אנשים הגענו למצב של כמעט פירוק, עם אותם אנשים גם מכרנו שחקני בית בכל הזדמנות ועם אותם אנשים גם תמיד ריחפה עננה של שחיתות וקומבינות. אז בבקשה, לא קרה השנה כאן כלום שלא היה בעבר.

    שיביאו הוכחה אחת לשחיתות או לקומבינה על חשבון נתניה ולא שמועות או ספוקלציות ואשנה את דעתי ברגע.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,302
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    בכל מקרה הוא היה משחק עם חיימוביץ׳, כמו שהוא עשה בעונה שעברה בבית״ר.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא דאג למה?
    אני באמת לא מבין מה אתה רוצה?
    מנהל גרושניק עם צבא של עיתונאים שלוקח את המועדון לתהום מכל בחינה אפשרית. קיבל הצעה מצחיקה על השחקן הכי מבוקש במחלקת הנוער שממה שאני מבין כבר סירבו על הצעות עליו בעבר- באופן מתוכנן להפליא הציגו את זה כאילו הוא הוציא 600 אלף(אחרי כמה דקות ירד ל 500) שקל רק על ׳אופציה׳ לרכישת שחקן שעוד לא שיחק דקה כאילו כאילו הוא איזה גאון וכדרך אגב כתבו שיש בתוך העסקה שחקן נוער למרות שזה הדבר העיקרי בעסקה ועל זה הולך 80% מהכסף! לראות ולא להאמין!!! גידי ליפקין- אתה חתיכת אפס!!! זה באמת שווה כותרת ראשית... על איך מנהל חסר מושג הורס מועדון כדורגל בישראל בחסות ראש העיר!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    שכמובן יקזזו מהם את ה 100 שהועברו כעת...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אין לי ספק שבסוף תקבל את ההוכחות שאתה צריך ותבין.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    הכל בסדר, גם אני לא מבין אותך.

    נ.ב.
    הוא מסיים חוזה בסיום העונה לא?
     
  9. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    הנרי אתה מצייר את זה כאילו המועדון נמצא על סף פשיטת רגל סטייל עונה שעברה .
    בתחילת העונה אוסידון ופיירברג אמרו שהמועדון כבר לא נמצא בחובות , אז מה קרה
    שעכשיו חייב "לאכול את הקוויאר" ? אם אין בעיות כספיות חמורות למה למכור את הנכס הכי גדול שלך
    במחיר "לא משהו" בלשון המעטה ?
    ואם כן יש בעיות כספיות , זאת לא האשמה של אוסידון שבחצי עונה הביא אותנו למצב פיננסי גרוע
    בלי שזה אפילו נתן תוצאות במגרש ?
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא שחקן נוער!
    יש כאן סקאוט שהסביר מספיק פעמים שזה לא כזה קל לקחת שחקן מקבוצה. איזיקוביץ׳ חי על זה כבר שנים.
    הציעו לו חוזה חדש וזה התפוצץ כי השחקן דרש 5,000 ש״ח בחודש- מהלך שאוסידון ראה כחוצפה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    שמח ששאלת ואני אסביר. העירייה ערבה להלוואה שעזרה לסגירת הגירעון ובתוספת התרומות משני אנשי העסקים האמריקאים, יצחק תשובה ועוד איש עסקים היינו אמורים לכסות את הגירעון ולהתחיל מאפס.

    נפתחה העונה ובנתיים קיבלנו רק חלק מהתרומה של האמריקאים, תשובה לא העביר את שהתחייב וגם למיטב הבנתי איש העסקים משך את הערבות. בתוספת תביעות של ספקים שצצו אח"כ נוצר שוב גירעון (שלמעשה אף פעם לא כוסה!). במה אוסידון אשם עכשיו, אשמח להסבר?
    תוסיף לכך את פיטורי המאמנים שכל כך דרשנו וקיבלת את המצב הנתון.
    אוסידון אשם שדורה התלהב מסיסאי? אוסידון אשם שהמאמן הכי מצליח בנתניה מאז פרלמן השיג 3 נקודות בכל תקופתו?
    בואו לא נגנוב דעת.

    והיום כדי לשרוד הם עושים את הכל גם אם זה אומר למכור שחקן מבטיח. מה עדיף? שנישאר עם פאדי אבל לא ננסה לגייס כספים לסגירת הגירעון, להבאת חיזוק ואולי בנס הישארות בליגה?

    ואגב, אם חוזהו של פאדי מסתיים בסוף השנה ורק השנה ישבו לחדש איתו את החוזה, אז אוסידון בוודאי לא האשם. איך לא סגרו חוזה לכמה שנים טובות עם השחקן הכי מבטיח של המועדון?? מי אחראי למחדל הזה אם לא קודמיו של אוסידון שלא דאגו לשמר את "הנכס הכי גדול של המועדון"?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/16
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לענות לך או שתבין לבד את השאלה ששאלת :)
    בכל מקרה, לא מאחל לאף שחקן בעולם להפצע, שיהיה בריא, מעניין אותי אם ייקרה כשהוא יישב ביציע עם המשפחה שלו, יקללו אותו בוודאות, השאלה אם המשפחה שלו שוב פעם תאיים על אוהדים.

    עם העזיבות של גומברג ונאג׳ר נשארנו עם מגן שמאלי טבעי אחד שגם הוא לא יודע להגן, לא מאמין שלא מביאים חיזוק בעמדה הזאת, מקווה שקורצקי ידרוש, אוסידון כרגיל שוב פעם נכשל מבחינה מקצועית.
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הוא שחקן נוער בן 17!!!!! שנה שעברה שחקן נערים!!!!
    לשלם לילד בן 16 משכורת???
    על איזה חוזה אתה מדבר???
    בכוח לחפש עצם בזין?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    לא מבין...התלוננתם שמוכרים אותו בגלל שנגמר החוזה. שאלה פשוטה: למה, אם מדובר במרק צוקרברג של הכדורגל הנתנייתי, לא האריכו לו את החוזה? מה זה משנה אם הוא בן 16 או 8? היום קונים שחקנים כשהם בני 8! אז מה הפאקינג בעיה פה??

    אלא אם יש כאן עניין לא חוקי ואז אני חוזר בי.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא האריכו לו את החוזה כי יש מנהל גרושניק שמעדיף לסדר ג׳ובים לחברים שלו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.