מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    עידן, עליך אני יכול לסמוך :sm_icon_cool:
    איציק כהן שבגמר האירופאי מול דינו מנגין ובוב מקאדו עוד קלע שש נקודות היסטוריות. מעניין מה הוא עשה מאז שפרש.

    הדבר הכי תמוה העונה זו מילא ההגנה המחוררת, אבל במכבי ממש לא יכולים להאמין שמבחינה התקפית הקבוצה כה חלשה. תשעים אחוז מהזמן רואים אילתורים. אם זה יימשך ככה אז לדעתי הקבוצה הנוכחית יותר חלשה מאותה המכבי עם חבריי הטובים אנקראם וקינג.

    מילה לגבי האוהדים. לא מקובל עליי שההיכל לא היה מלא היום. מילא אם זו מעין הפגנה לכיוונם של ההנהלה, אבל ההרגשה שלי היא שמדובר יותר בחוסר רצון להגיע בגלל שמדובר ביורוקאפ. בכלל גם למעלה החבר'ה שקטים.

    הבוז בעיניי במקום ואין לי בעיה אם אנשים עוזבים לפני הסוף. לאור הכשלונות מגיע לקבוצה הזאת לסיים את המשחק מול כיסאות ריקים. על הפרקט אני כבר חודשים רואה חבורה אדישה ומוגבלת. היום ראיתי בעיקר מלחמה מכיוונו של שגב ודווין, אבל חוץ מזה שום דבר מיוחד. קצת מצחיק אולי אבל שגב בעיניי מעין 'שמעון אמסלם' צהוב. יש לו הרבה נשמה, עובד קשה, אבל הרבה כדורסל אני לא רואה ממנו. מול קבוצת יורוליג כמו קאזאן אין לו מה להציע, אבל ברור למה הקהל שורק לטבק בוז אם מחליפים אותו. אם הקבוצה כבר על הפנים עדיף שחקן מקומי כמו שגב שנלחם מאשר דחליל אנמי כמו אונואקו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    ענית לעצמך לגבי השאלה של האם טבק מאמן שראוי למכבי. התשובה היא לא. בשום מכבי של העשור הקודם, אחד כמו טבק היה מגיע לאמן.

    לגבי האוהדים, לא מדובר במחאה כלפיי ההנהלה, אבל מי שלא הגיעו הם "הרולקסים" שמשלמים 5000 למנוי במקרה הטוב, באים, מוחאים כפיים כמו בקונצרט תוך כדי שהם לועסים פיצה. אוצם אני גם לא מחשיב אוהדים אז בעצם לא קרה כלום. האוהדים האמיתתים שמעודדים בגושים העליונים, הם כן הגיעו ועשו את מה שיכלו, אבל גם עליהם לא הייתי כועס אם לא היו מגיעים. אתה יודע, שי, כמה עולה היום כרטיס כניסה למשחק של מכבי ביורוקאפ? בדיוק כמו שהוא עולה ביורוליג, מחיר שערורייתי בפני עצמו, 400 ש"ח למקומות הפחות טובים. עכשיו אתה מבין עד כמה ההנהלה הזו משתינה לאוהדים בפה? אין להם את הבושה להגיד: "וואלה, טעינו בגדול השנה ואנחנו ירדנו לראשונה בהיסטוריה מפעל, לפחות נצ'פר את האוהדים בכרטיסים במחיר של ליגה מקומית" (זו לדעתי הרמה של המפעל הזה). אבל לא. עדיף להם לנסות ולחלוב פראיירים במקום. אז על הזין שלי הקבוצה הזו כל עוד אני מקבל בחזרה יחס מזלזל. כואב לי לכתוב את זה, אבל יש גבול כמה אפשר להיות צבוע ולהגיד באש ובמים.

    בשיא הרצינות, לא מעניין אותי איך תגמר העונה. לא מעניינים אותי התארים, מצידי שירושלים יתקעו לנו 40 במשחק הגמר אם בכלל נגיע אליו. מעניין אותי לראות קבוצה שנלחמת ומראה שהיא רוצה. גם אם היא תפסיד. מעניין אותי לראות שחקנים משתטחים ע להפארקט (היה לנו בכלל כזה העונה?). מעניינת אותי מלחמה לריבאונד. שריטות ומכות לשחקני היריב. בגלל זה אמרתי שמנכבי ההיא היתה מזיינת את הנוכחית. ההיא היתה גרועה והפסידה אליפות, אבל ידעה לשרוט ולהרביץ. אגב, גם שיחקה במסגרת אירופאית הרבה יותר קשה משל היורוליג הנוכחי. מכבי הזו היא קבוצת מרכז טבלה בישראל, בואו נודה על האמת.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    אין לי מה להוסיף עידן. מה שאתה אומר על מחירי הכרטיסים זה מדהים. ההנהלה באמת צריכה לעשות חשבון נפש ולא רק מהבחינה המקצועית. אני לא רוצה לראות בהיכל אווירת טרור כמו במגרש אחר בעיר, אבל גם לא קהל נ.ב.א. הזוי מאד הקטע הזה, אבל לא מפתיע.

    בהגנה אין יום רע. זה הקטע עם הקבוצה הזאת. נשמה אין. סופו עם גופו הגדול היה משתטח. אתה רואה את אונואקו עושה את זה? גם שחקן כמו לנדסברג מתחיל לעצבן אותי. מה שהוא עושה בהגנה זו שערורייה. כשהוא משחק בהגנה עם רוצ'סטי ואונואקו לקבוצה יש את ההגנה הכי רעה בהיסטוריה.

    לדעתי אין מקריות בחיים שלנו. העונה הזאת היא תוצאה של ניהול כושל שיש בקבוצה במשך שנים. בשביל מכבי זו למעשה תחתית הבאר. אותי באמת מעניין לדעת מה יקרה בקיץ כי אפילו שיקום רציני לא יחזיר אותנו לטופ הכי גבוה.

    פשוט מדהים איך הדרדרנו.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    שגב צריך לצבור עוד כמה וכמה סימנים כחולים כדי להיות שמעון אמסלם. אחד הפורוורדים הישראלים הכי גדולים שהיו פה. הוא לא היה רק שחקן טוב אלא גם מנהיג על המגרש. אני מאחל לשגב,ולכדורסל הישראלי, שהוא יהפוך להיות אמסלם אבל אני בספק גדול.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    למכבי יש מועמד חדש להצטרף לקבוצה. אלייזה מילסאפ. סווינגמן והאח של פול. בערוץ הספורט דיווחו שמכבי עדיין מחפשת שחקן פנים, אבל ברור שאנחנו גם צריכים שחקן בקו האחורי. אחד ששומר. לפי הדיווח הבחור גם יודע לשמור.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    הוא חתם. מכבי הולכת על הימור גדול - לנסברג, אוחיון ורוצ'סטי OUT, מיסלאפ ומקל IN. פחות כישרון , יותר קשיחות בקו האחורי. עדיין אם לא יביאו 4.5 נורמלי אין לנו סיכוי. מיסלאפ שחקן משלים סביר וזהו. שומר לא רע ופה זה נגמר.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    מעניין מה יהיה עם יבזורי, גם ככה הוא לא רואה מגרש ועכשיו הולכים לחתוך לו את מעט בדקות שנשארו לו. אני מניח שמכבי לא השאילה/מכרה אותו עד עכשיו בגלל השכר הגבוה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    @הרצליה עד המוות דיברתי עם כמה עכברי כדורסל והם אומרים בדיוק את מה שאתה אומר. מדובר במה ששימי ריגר מכנה "חצי שחקן". נותן הרבה סייז בהגנה, אבל לא תורם כלום בהתקפה. בעצם כמו יוגב רק אולי שומר יותר טוב.
    לפי מה שהבנתי היתה לו אפיזודה קצרה באשדוד, אבל הם שחררו אותו כי הוא היה בינוני מדי בשבילם(אולי זה היה אצל האוזמן)
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,427
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    ארניזה שוחרר, מזל טוב.
    אני לא חושב שהוא היה כזה גרוע כמו שעשו ממנו, לנדסברג לא שומר בדיוק כמוהו ולא קיבל אש, אמבקווה לא תורם בכלל התקפית ולא מקבל בכלל ביקורת וארניזה עוד עשה יחס נק׳/ריב׳ לעומת דק׳ מעולה, נעשה לו עוול אבל השיחרור נכון, לפעמים לשחרר שחקן מסגל כל כך רחב זה חיזוק כי ככה אתה מוציא יותר מהסגל הקיים.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    מסכים לגמרי. הוא לא יכל להיות המושיע ואם היה מגיע לקבוצה יותר בריאה היה מצליח יותר.

    לנדסברג מתחיל לעלות לי על העצבים, יש שחקנים שבאמת מטרידים את השחקן היריבה בשמירה צמודה ולא נותנים להם חופש לשנייה(יוגב אוחיון לדוגמא) ויש את סילבן. הוא פשוט מציק לשחקן היריב בצורה מסריחה ואז מתחיל עם הטראש המפגר שלו. אם הוא היה שומר הייתי מקבל את זה עוד אבל הוא גם ככה שחקן שצריך להחביא בהגנה ועוד מתעסק בשטויות במקום לשפר את ההגנה שלו.

    אני מקווה שהוא יזכור את השיעור שלנגפורד האכיל אותו ברביעי למרות כל ההצקות הסתמיות האלו.
     
    DRORIKO ו-שי אוהבים את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    שצוות של 10000000 אנשים של מכבי יחכה למטוס של דיוויד ויחתים אותו בכח. עכשיו. הרגע. שיחתום. כל סכום כל תנאי. עכשיו עכשיו עכשיו הרגע. כל מה שהוא רוצה כולל הנשים של השחקנים. כולל אותי אני מוכן להקריב את עצמי כדי שיחזור.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    de Middenweg ו-אלעד אוהבים את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    ארז, דיוויד לא יחזור. למה לא? אני מעריך שימצא ג'וב חדש בנ.ב.א. לחזור למכבי הוא בקלות יכול בעוד מספר שנים. הבלאגן אצלנו כה גדול. שההנהלה תנקה קודם כל את כל הקבוצה. אם דיוויד יחזור אז שכולם ירקדו לחלילים שלו. האיש הוציא לפני מספר שנים מים מתוך הסלע. הוא צריך להיות אז דה מן.

    שוב, הוא יישאר בארה"ב. אם זה לא יסתדר הוא יכול בקלות לקבל ג'וב בכל קבוצת צמרת עשירה באירופה. היה בטוח שברוסיה ירצו אותו. לך תדע אולי ריאל. למה שיחזור עכשיו למכבי? בשביל לנקות את הזבל של הבן פדרמן, אבי אבן וניקולה וויציץ'? אני מת שיחזור, אבל כרגע אני לחלוטין אבין אם יחפש לעצמו קבוצה אחרת. מאחל לו רק טוב!
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,832
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    הוא לא יחזור. בדיוק כמו שכספי לא יחזור. כשאתה נמצא באולימפוס,ובטח אחרי גמר נבא, אתה לא תחזור לשלולית, אלא אם באמת לא סופרים אותך שם, ע"ע מקל.
    כסף זה בטח לא מה שיחזיר את דיויד, הוא עשה בקליבלנד מספיק כסף בשביל שגם הנכדים שלו לא יצתרכו לעבוד. מצד שני אם תציע את עצמך כשפחת מין אולי זה יזיז עניינים ;)
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,443
    בכורה יפה מאוד למקל. גם אם זה רק נס ציונה. 16 נק', 11 אסיסטים, 7 ריב' ו30 נקודות מדד. נכון גם 8 איבודים אבל רובם זה חלודה וקצת חוסר תיאום לא משהו של משחק מפוזר ושטויות. נראה שהוא נכנס טוב. גם במשחק כזה אתה רואה את ההבדלים בינו ליוגב. החדירה שלו טובה יותר, הקליעה שלו טובה יותר. הוא מחפש תמיד את המסירה לסל ולא מכדרר שעות. לא רע, לא רע.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    יש מצב שאוהד מכבי מתחיל להבין שגל פשוט יותר טוב מיוגי?

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Kevin_Marc_Face.Xxx