מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    חבל לדבר באוויר- בוא ננתח מקצועית.
    כשאתה מגיע לקבוצה במצב הזה אתה נמצא במצב עדין. אתה נמצא בקבוצה עם סף שבירה נמוך. אתה נמצא בקבוצה שיש לה מחסום פסיכולוגי וחוסר אמונה מוחלט מול השער. מאמן יכול לעבוד על מצבים נייחים. מאמן יכול לעבוד על תרגילים בהתקפה. על תנועה. על איך לעזור לשחקנים להביא את הכשרון שלהם לידי ביטוי וליצר מצבים. בסופו של דבר כששחקן עומד מול השוער, או מול שער ריק או בבעיטה נוחה מ 10-12 מטר מהשער אחרי פעולה התקפית יפה ומחמיץ- מה המאמן יכול לעשות? אצל דורה שכולם כאן מהללים נתניה שיחקה מול קבוצות בנחיתות מספרית והגיעה בקושי למצב במשחק! נתניה תחת גיא צרפתי בגביע מול קבוצה בליגה א׳ נעלמה מהמגרש לאורך כל המחצית השניה! מול בני יהודה היה קצת יותר טוב עד שהוא התחיל לעשות חילופים והחליש אותנו מאוד.
    גם מול הפועל כ״ס וגם אתמול נתניה היתה במשחק. בכ״ס לגמרי שקולה ואתמול לגמרי עדיפה. אבל כפי שאמרתי סף השבירה מאוד נמוך. סכנין עשתה מתפרצת(אין לי מושג וגם לא ראיתי את התקציר כדי להבין איפה היה כל הצד השמאלי שלנו)- מגיע שחקן מול שוער- ועומר ורד מרוב פאניקה שוב להיקלע לפיגור עושה מהלך כל כך מטומטם שמשמעותו פיגור של 1-0 ונשארים ב 10 שחקנים(כמובן שהשופטים בארץ מאוד אחידים-שבוע שעבר שלחו את כ״ס לבעיטה חוזרת כי נכנסו שחקנים של נתניה לרחבה- אתמול אותו דבר עם שחקני סכנין- ופתאום כמו ב 99% מהמקרים- השופט מתעלם - לפני שבוע צביקה לוי משום מקום מחליט להתעלל בנו) עבור קבוצה במצבנו- נוק אאוט!!!
    מה יכול לעשות האיש על הקווים חוץ מלעודד את השחקנים... לנסות להגיב בחילופים... בדיוק מה שקורצקי עשה??? זהו, ברגע הזה נגמר המשחק ואין אחד באצטדיון שלא הבין את זה. הייתי בנתניה בהשפלות גדולות של שלישיות, רביעיות, חמישיות. בעונת הירידה הקודמת חטפנו חמישיה בבית מבני יהודה ואני לא זוכר אוהדים הולכים הביתה בדקה 60 או 70. אתמול ב 1-0 אנשים הלכו הביתה! הקבוצה הזו גמורה! אין כאן קשר למאמן. כדור שלג שאף אחד לא מסוגל אפילו להבין אותו. קשה מאוד להתמודד עם תופעה שאי אפשר להבין. הרי כל אחד רואה את מכבי נתניה העונה- הולך לטבלה ולא מאמין שזה המצב של הקבוצה הזו. אתה בעצמך אמרת קודם מזל. אז זה באמת נראה חוסר מזל מדהים מהפציעות, דרך ההחמצות, דרך טעויות שיפוט שהיו בתחילת העונה, דרך זה ששחקנים שלא כבשו שנתיים באים נגד נתניה וכובשים את שערי חייהם, דרך זה שכל שוער ששבוע קודם קיבל גול בין הרגליים מגיע נגד נתניה ומצטיין- אפילו אם הוא בן 42 הוא פתאום נהיה אתלט ומתעופף כמו אוהד כהן שבוע שעבר, וטל איילה שאצלנו לא תפקד(כפי שאמרתי- ממש לא מהראשונים שהייתי משחרר) אתמול שמעתי שפתח בהרכב והיה טוב בכ״ס- פשוט אוסף דברים לא מובנים. כישוף.
    מצד שני כאדם רציני שמנסה להסביר דברים בצורה הגיונית- אתה מבין שאי אפשר לתלות הכל במזל. שכנראה שיש כאן קבוצה מאוד חלשה. שחקנים שבנו עליהם שלא מסוגלים לתפקד- זה עומר ורד שבטרום עונה נראה מצויין, זה פירס שנחשב מניה בטוחה, זה בארי שעשו ממנו כאן קוסם, זה מרגוליס שהראה ניצוצות בגביע הטוטו ובמחזורים הראשונים, זה לולה שבטרום עונה החתימו כי זיהו קשר ברמה מצויינת וגם תיארו אותו כפוטנציאל להיות המחטף של העונה- והחבורה הזו מגיע משחק אחרי משחק ומוכיחה שמקומה פשוט לא בליגת העל.
    אז מלבד המאמן שאסף את החבורה הזו שאותי כאוהד מבזה ומתסכלת שבוע אחר שבוע- קשה לי לבוא לעטר או קורצקי ולהגיד שיש להם משקל משמעותי במה שקורה כאן. עטר כמו עטר עוד ניסה לחולל מהפכות וכמו עטר מאז שעזב אותנו לחיפה- לא פוגע בכלום. זה גם היה מצחיק כי מיד אחרי שהוא עשה שינויים שלחו אותו ואת השינויים שלו הביתה. גם הצעירים שהוא הריץ נעלמו כלא היו. אז יאמר לזכות עטר שהוא עוד ניסה לשנות- אבל באופן כללי בסה״כ נעולים על אותם שחקני ציר. עם שחקנים שלמרות ולא פוגעים יש להם טאבו... שום מעוף... שום יצירתיות...
    אתמול ספציפית לראות את טגה באגף ימין היה קשה לצפיה- גם בשבילו עצמו. ואני שומע את קורצקי אחרי המשחק רואה בו שחקן ורסטילי שיכול למלא הרבה תפקידים והוא היה מהשחקנים הטובים שלנו- אז ברור לי שיש כאן בעיה... אבל בכל זאת- לפי דעתי- אין מאמן בעולם(לא רק בארץ) שאני יכול לזרוק כאן את השם שלו ולהגיד- וואלה- עליו אני שם את הכסף שלי שהוא זה שיעצור את כדור השלג.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מצאתי סוף סוף מהלך טוב של אוסידון.
    התלונה במשטרה נגד האוהד שאיים עליו. קראתי שיוגש כתב אישום. כבר מזמן האוהד הזה היה צריך לשבת בכלא! אין לאיש הזה מקום במגרש כדורגל! אם ניפטר ממנו יש סוף סוף מקום להודות לאוסידון על משהו.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. לא חשוב Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/15
    הודעות:
    83
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    אביעד בורלא מגיע לנתניה עד סוף העונה בהשאלה . וואו , גם שחקן צעיר שלא יוסיף יותר מדי ניסיון ובגרות כמו שחסר , גם ייקח דקות מהצעירים של הקבוצה , וגם עד סוף העונה. שאפו על העברה מדהימה .
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לראות ולא להאמין!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. FrozaLazio Guest

    אני משתתתף בצער מכבי נתניה, הבדיחה של הליגה.
     
  6. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    #אוסידון_אסון

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
     
  7. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    עודד מכנס הזה...
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אל תשחק בקקה. להבדיל ממך אני לא שופט לגופו של אדם אלא שופט פעולות ומהלכים.
    אשמח אם תסביר לי מה מכבי נתניה צריכה את בורלא בהשאלה עד תום העונה? באיזה עולם זה מהלך הגיוני?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  9. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אתה האמא של השופט לגופו של אדם במקרה הזה. אתה גם האמא של השופט בדיעבד.
    אבל זה לא הנושא, נעזוב מי שופט את מי.

    אין לי מושג למה נתניה צריכה אותו, מיותר לחלוטין והחלטה גרועה של הצוות המקצועי. מזל שיש מנהל מקצועי...

    הא...ומאמן.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מעולם לא שפטתי את אוסידון סתם כי הוא אוסידון- שופט אותו עפ״י ההתנהלות שלו- ומן הסתם, אתה שופט בדיעבד(למרות שיש הרבה דברים שאפשר היה לראות מראש).
    אם הייתי אנטי מראש- אז היית יותר בכיוון בקטע של שופט לגופו של אדם.
    באמת שמלבד חמלה לאיש הכושל הזה שאולי באמת עובר תקופה קשה- לא רואה סיבה מספיק טובה למה אתה ואחרים מגינים עליו. מכבי נתניה תחתיו היא ביזיון!
    אתה רוצה להאמין לאיש הזה עם המניפולציות שהוא והחברים שלו בתקשורת עושים? שיהיה לבריאות.
    אני מעדיף להאמין לאנשים שקצת, טיפ טיפה יותר ממנו הוכיחו שמכבי נתניה יקרה להם. שמעתי היום את ירון ישראל ואני מאמין לו! יותר מאשר לקקה הזה שקורא לעצמו מנהל.
    ואם הוא אמר משהו לא נכון היום ברדיו- שיתבע אותו! בזה הוא דווקא טוב... הצליח להוציא מאזגי סכום נאה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    שוב אתה עובר לאוסידון כאשר הוא לא הנושא כאן (או שכן?)...

    לא שמעתי את ירון ישראל, אבל זה הוא שרצה ודחף את עטר (לכאורה), לא? אחלה ספונסר!! שיסדר לו גו'ב כאחראי משמרת בסניף אם הדרך.

    לא נורא, בסכום שהוא נותן (וזה לא בא בחינם ומהכיס שלו) אנחנו כבר נמצא משהו אחר.

    תמשיך אתה להאמין למי שאתה רוצה, אני אמשיך להאמין ולשפוט לפי מה שאני רואה בלי גרם של השפעה מאנשים שאין להם מושג וכותבים שקרים (בחלקם) ואמשיך להסתכל על התמונה הכוללת מתחילת העונה (ועוד הרבה לפניה) ועד היום.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא לכאורה- מודה שהמליץ על עטר. אבל המליץ ותו לא. גם אפרים שמתעקש לפרגן לאוסידון(ה׳ יודע על מה) טוען שמדובר בדיקטטור שלא סופר אף אחד.
    אנשים כותבים שקרים? מכבי נתניה מתנהלת דרך התקשורת אם לא שמת לב... כל שעה ספין אחר שאוסידון משחרר דרך החברים שלו בתקשורת... האיש לא גייס שקל! רק מפיץ המצאות מצוצות מהאצבע.
    תקרא את אייל סגל בפורום. ירון ישראל אמר היום את אותם דברים אחד לאחד ולא ידוע לי שהם חברים...
    בסופו של דבר כמו שאייל אומר- אפשר לפעמים לעבוד על מישהו אחד. אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן.
    כפי שירון ישראל אמר- בסוף העונה האיש יבוא, את הכשלון המקצועי אי אפשר להסתיר. כשהוא יציג את המאזנים הוא יצטרך להסביר למה הוא התחייב לצמצם את הגרעון לאיזור ה 2.5-3 מיליון שקלים כשבפועל הוא מסיים נכון לכרגע במינוס של 5-6(בגלל זה למרות שקורצקי לא רוצה להרים ידיים הוא החליט למכור את כל מי שהוא יכול- כי הוא יודע שיום הדין שלו מתקרב).
    באמת מעניין אותי מה המציאות שאתה רואה...



    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    משהו אתה...:) כשאוסידון התראיין ואמר שדורה בחר את הסגל, בחרת שלא להאמין. כשמרים אמרה שלא הגיעו כספים שהתחייבו עליהם והזכירו זאת בכל מקום אפשרי, בחרת שלא להאמין או שפשוט לא להבין.
    אבל כשהספונסר, הוד מעלתו, אומר שהוא רק "המליץ" על עטר (תודה על עדכון "הלכאורה") זה קדוש בעייניך...

    גם קדוש בעייניך מה שכל אוהד/חבר הנהלה/תורם לשעבר אומר ומעניין שכולם צצים כשהספינה טובעת (או שמתארגנת מחאה :) ).שוב, תבחר אתה למי להאמין, זכותך.

    ועוד הפעם, בפעם המיליון - הגירעון נוצר, לפחות בחלקו (לא יודע אם ברובו) מאי קבלת הכספים שהיו אמורים להגיע!! השאר כתוצאה מהחלטות מקצועיות מוצדקות - פיטורי דורה שכולם רצו, מינוי עטר אליל האוהדים, בחירת שחקנים שגויה של הצוות המקצועי ועוד.
    כאוהד, אני אבין זאת לחלוטין. קורה, קרה ויקרה, גם אם אייל סגל, קובי בלדב, דורון אוסידון או סופר מריו ינהלו את המועדון.
    כולם חכמים בדיעבד!!!

    ואם היינו משאירים את שויינפלד, היו אומרים למה משאירים אותו ומגדילים את הגירעון אחרי שכבר ירדנו. הצביעות, שכבר חוגגת, הייתה כבר ב - after party.
     
  14. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ותגיד לי דבר נוסף, כשעשינו מכירת חיסול למכבי חיפה במשך כל השנים, חשדו בבלדב או באשר אלון כמשתפים של יעקב שחר?? למה אז לא הייתה מחאה?? למה אז לא אמרו שאנחנו "עוזרים להם לזכות באליפות"??

    וכשאני רואה עובדים לשעבר מטנפים ומסיתים, כולל אלה שסיימו לא מזמן, זה פשוט דוחה אותי ובא לי להקיא. בתוך המועדון הקטן שלהם הם אולי הרוב (כי המתנגדים לא מגיבים כמעט וחלק הם דאגו להרחיק!) אבל תאמין לי שביחס לכלל הקהל הם ממש לא.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יפה אמרת- בחלקו...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.