מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עזוב נו, ימשיך להיות אוברייטד עד שלא יוכיח את עצמו ברמות הגבוהות מבחינתי. הוא תואם אליהו. שניהם נהדרים בליגה, ומאף אחד מהם לא ראינו ניצוצות באירופה (ועוד מקל בקושי שיחק ביורוליג, שזה עוד יותר מדאיג). הבעיה, שלא מכבי ולא ירושלים אמורות לשלם 500K בשביל ששחקנים יעשו דאבל-דאבל על ראשל"צ. המזל שלו כפי שכבר אמרתי לפני כמה ימים, שמכבי של השנה כל כך חרא, שאפילו הופעות מוצלחות בבית מול ראשון נחשב אצלנו כבר להישג. בושה וחרפה.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    מה אתה אומר על מילסאפ?
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא יודע, לא ראיתי את המשחק
     
  4. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אלוהים יודע מה היה קורה לעונה הזאת אם פארמר עוד היה פה במקום מקל. מה שמדהים במקל זה לא עוד דאבל דאבל מרשים ומשחק טוב מאוד בשני צידי המגרש, זה ההתאקלמות הזריזה שלו. הוא משחק כאילו הוא בעל בית פה 3 שנים עם 0 קשיי התאקלמות. פשוט כיף לראות אותו. האסיסטים שלו נהדרים ושחקנים כמו אופייבו או פניני הכי נהנים מהם. סנטר טוב היה גם מעלה לו היום ל20 אס' כי כל מקום ששמרו אותו דאבל הוא מצא סנטר מאסיבי טוב לדאנק אבל אופייבו ושאר מי ששיחק שם לא בדיוק סנטר שיסיים. הוא גם שומר בסדר גמור, יש לו גוף יחסית רחב והוא מאוד הקשה על הגארדים של ראשון. הבעיה שלנו הגנתית הוא במשחק הפנים. עזבו מונרו, מילא, אבל כל חילוף בחסימה משאיר את ליונס על אופייבו או פניני או סמית' הגמור ברכיים כל מיני מצבים שאין לנו סיכוי לעצור.

    מיסלאפ בהחלט יכול לתת מענה לעניין. במשחק ראשון שלו אפשר לראות שמדובר בשחקן הגנה טוב. הוא עוזר יפה ובחכמה, ובאחד על אחד מאוד קשה עליו. הוא ממש גמר את דאוסן בדקות מסויימת וגם הסלים עליו היו סופר קשים. בהתקפה רואים שהוא לא כישרון גדול אבל הוא יכול לתת מספרים סבירים. וכל זה אחרי משחק אחד שהוא ממש לא מתואם וגם התאמן פה לבד בזמן שהקבוצה הייתה ברוסיה. והיי, הוא קלע 100 אחוז מהקו. שמישהו יספר את זה לאבי אבן אסור שיקרה מצב כזה שוב. נראה כרגע לצרכים של היום (ליגה ויורוקאפ) בסדר גמור. אני רוצה לראות אותו עוד קצת כדי לראות אם הוא מסוגל לעשות את מה שבשביל הזה הביאו אותו - אחכה קצת עם זה.

    אני חושב שעם סנטר כמו שצריך (דורסי) ננצח את ירושלים ונזכה בתואר. משחק כזה עם פארמר במקום מקל ובלי מיסלאפ היה נגמר ב20 לראשון לציון.

    אופייבו צריך להמשיך לקבל קרדיט להיות ה-4 שלנו. אחת מהסיבות שיש לו הרבה עליות וירידות היא כי הוא לא שחקן שיכול לתת 7-8 דקות במרווחי זמן. הוא צריך להכנס לעניינים תוך כדי ויש גם כאלה. הוא כבר פה, רנדל פציע, בנדר לא קיים, חייבים לשחק איתו פרקי זמן ארוכים גם שרנדל חוזר. כל פעם שהוא נכנס מהספסל הוא עושה איזה איבוד, תוקף ועבירה סתמית על ההתחלה - אבל ברגע שהמתקדם והוא חם הוא פשוט נהדר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    אגב, שון ג'יימס היה אתמול בהיכל ודיבר עם כל מי שרצה לשמוע. ניסה לגשש ולראות אם אפשר לחזור. כואב לי על הבן אדם והוא אחד מהשחקנים שיותר הערכתי אבל קשה לי לקבל החתמה של עוד שחקן פציע שהרבה מעבר לשיא. מגוחך כמובן שהחתימו את הסימונס שהוא בדיוק באותה נישה של שחקן פצוע וגמור, אבל לא הייתי רוצה להחזיר את ג'יימס בשביל החצי עונה הזאת. עם כל ההערכה אליו.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    מסכים בגדול. זה יהיה רומנטי ויפה מצד מכבי אבל באמת שזה לא הזמן המקצועי לשטות הזאת. בדיוק כמו פבראני, אנוואקו והזר החדש שהגיע. פשוט בדיחה.

    מישהו יודע יותר על הסירוב של ארצג ודורסי? או שלא הוגשו הצעות בכלל או שהשחקנים סירבו ומדוע?
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מישהו יודע אם צ'ורה פנוי? במצבו הנוכחי הוא טוב יותר מכל מי שהוצע או שמכבי הציעו לו עד עכשיו.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    סימונס לא מרשים ביינתים באימונים. גם באחד מול אפס.

    תודו שאתם בהלם. עכשיו כל מה שנשאר זה להחתים אותו ל4 שנים עם סעיף יציאה לנ.ב.א בלבד.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,837
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    אני מוכן להביא אותו רק בשביל שיחטיף עוד פעם לאלי סהר
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    תקנו אותי אם אני טועה, המשחקים היום של מכבי וניז'ני מול לוביליאנה וקאזאן בהתאמה לא קובעים כלום ומותר לשניהם להפסיד וגם אם האחת תנצח והשנייה תפסיד זה לא ישנה כלום.

    אופציה א' - קאזאן מנצחת בנוסף למכבי - מכבי עם שלושה ניצחונות בלי אופציה לעבור את קאזאן וניז'ני נותרת עם שני ניצחונות ומשחק נגד מכבי שהיא צריכה לנצח בהפרש 5 ומעלה.

    אופציה ב' - ניז'ני מנצחת בנוסף למכבי - שלושה ניצחונות לכל קבוצה ומשחק אחרון בתל אביב ועדיין ניז'ני צריכה לנצח בהפרש 5 ומעלה.

    אופציה ג' - ניז'ני מנצחת ולובליאנה - 3 ניצחונות לניז'ני מול 2 בלבד של מכבי אבל משחק אחרון בתל אביב שייקבע מי יעלה ההבדל רק שניז'ני צריכה רק לנצח בלי לשחק עם ההפרשים.

    ללובליאנה אין אופציה לעלות בכל מצב וקאזאן תפסיד את המקום הראשון במידה וניז'ני תנצח פעמים והיא תפסיד פעמים(לא יקרה).

    חוץ מאופציה ג' שזה עניין של הפרשים אין הרבה חשיבות למשחקים היום לא?
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  11. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    מאוד אחוז צודק.
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,266
    לייקים שהתקבלו:
    4,522
    כתוצאה מסיטואציה הזאת עלתה לי שאלה, למה לא לאפשר בעצם תיקו בכדורסל? הרי יכול להיות מצב לכאורה שמכבי תפסיד וניז'ני תנצח ולמעשה יספיק לה תיקו במשחק בהיכל מנורה\יד אליהו\נוקיה\שם חדש והיא תעפיל למעשה.

    אחרי שנייה הבנתי שיש את הנקודות שמשפיעות ואי אפשר כי צריך לחלק את הנקודות בשיטה שונה כמו לדוגמא 3 ניצחון, 2 תיקו ו1 להפסד.

    למעשה אפשר למנוע את הדרושפאקה-מכבי הבא באמצעות שינוי חלוקת הנקודות ואפשרות תיקו. דרך אגב אני מאוד נהניתי ממה שקרה בטורקיה, לא האמנתי לרגע שמכבי תצליח במזימה שלה כי הטורקים לא טיפשים והיה כיף לראות את מכבי חסרי אונים. למרות זאת אני מצדיק את הניסיון הזה כי המטרה היא לנצח בסופו של יום.

    אולי להפעיל את האופציה לתיקו רק בשלבי בתים מסוימים כי האמת שבסדרה זה די מעפן אבל עדיין לא להגיע למחזור חמישי וכמעט שום תוצאה לא תשפיע...
     
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    זה נורא פשוט. במקרים שהמשחקים מוכרעים על הפרשים (לדוגמא כמו במקרה של מכבי) לאפשר הארכה רק במקרה של ניצחון בדיוק באותו הפרש ולא לתת את האופציה של הארכה בשיוויון "רגיל". מה לעשות, להתייחס לזה כמו משחק נוק אאוט מיוחד.

    כמו שהיה סיפור אז על משחק בבתים של היורו שבמקרה של תיקו יש הארכה ופנדלים כי הקבוצות זהות במאזנים. אז יכל להיות פנדלים במשחק של הבתים. מה לעשות, מקרה מיוחד. אז גם פה אפשר לחסום את אפשרות ההארכה הרגילה במקרה של שיוויון, כששם שבאותו משחק תיקו לא היה מסיים למרות שהוא היה בשלב בתים אלה שולח להארכה ופנדלים (במקרה הכדורגל). צריך להתאים את עצמך לפעמים לסיטואציה.
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    קאזאן (אפילו בלי לנדגפורד) ניצחה את נינז'י 78-80. צריך לנצח בסלובניה כדי לייצור את המצב שנינז'י צריכה לנצח כאן ב-4 ומעלה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    64,837
    לייקים שהתקבלו:
    14,639
    מין:
    זכר
    מה שעצוב שיותר מסקרן אותי המעבר הדרמטי של ארון שוינפלד מנתניה להפועל(אחרי משחק אחד) מאשר המשחק של מכבי הערב