הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    חס וחלילה אבל כלפי חוץ אליפות תציג את העונה בפני ההנהלה כהצלחה מה שברור שלא. הדחה ביורוקאפ בשלב הבתים השנים אחרי הצהרות מפוצצות, הדחה משפילה בגביע מול חיפה בבית(אני מחזיק מאוד מחיפה ורמי הדר אבל בארנה צריכים לנצח) וכמובן כדורסל רע מאוד וסגל לא מאוזן וחלש משנה שעברה.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,406
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    טוב אז בוא נגיד את זה בקול רם: אליפות היא האימ-אמא של ההצלחה. בכל מקום, בטח בישראל עבור קבוצה שלא קוראים לה מכבי תל אביב. עפתם על עצמכם לגמרי.
     
    אלעד ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    זה הצלחה אבל לא הצלחה כמו שההנהלה תעשה מזה, בניגוד אליכם יש פה תקציב ולא קטן ולא צריך להסתפק בביצה המקומית. עדיף להיכשל עכשיו ושגיא הראל, פרנקו ומספר שחקנים ישלמו את המחיר ונצא לדרך חדשה יותר טובה עם אנשי מקצוע טובים יותר.
    מצטער פרנקו לא יכול להוביל אותנו רחוק יותר באירופה, גיא הראל פשוט לא מתאים ויש פה שחקנים שפשוט לא ברמה.

    בסופו של דבר אנחנו רוצים גם הצלחה באירופה וזאת אמורה להיות המטרה הראשית במיוחד בשיטה של הליגה שלנו שביום טוב כל קבוצה יכולה לזכות, כולם מדברים על מכבי וירושלים ואם לא אז חיפה או ראשל"צ ואני בכלל חושב שאפילו צביקה יכול לעקוץ את האליפות ביום טוב.
     
  4. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    ובנתיים במקום להבטיח 60% את ההשארות בליגה ולפזול לפליאוף אחרי רצף משחקים טוב יחסית הקבוצה מתפרקת (לא ראיתי את המשחק כמעט בכלל,ף גם בדקות שרציתי לראות והעברתי ממכבי-ביתר הראו משחקים אחרים)
    הפועל מתבזה בקריית גת ובמזל מפסידה בפחות ממה שהפסדנו בסיבוב הראשון מה שאומר שהפער יהיה רק שני משחקים כשיש עוד משחק לשחק עם קריית גת.
    בכדורסל אני אישית מאמין שלא נרד אבל כדורסל הוא מאוד הפכפך ובכל מקרה הולכים למלחמה עד הסוף.

    לפי אנשים שנכחו במשחק הקבוצה שוב נראתה לא מאומנת ותקועה בהתקפה כשבאטל שוב נראה כמו כלום כמו בחודש האחרון, תוהה מתי ימנו מאמן ליגת על ולא מאמן שנכשל גם בלאומית.

    מה שמתחבר לדברים שנאמרו ועולים לאחרונה בקהל בדבר המיצוי של הקהל בהיות הקבוצה קבוצת אוהדים ורצון לראות קבוצה הישגית אבל זה לפוסט אחר

    איזה עונה ארורה..
     
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מצטער @Heroball , אני מסכים עם @Roma לגמרי. לא בגלל שירושלים עפו על עצמם או לא, אלא שבמצב הנוכחי (המצב של מכבי השנה, שיטת הליגה, גדילת התקציב של ירושלים) אליפות היא ממש לא הצלחה, גם לא עבור ירושלים. להיות הקבוצה עם התקציב השני בארץ (וגם זה בפער קטן ממכבי) ובהפרש ענק על האחרות ובסך הכל להגיע לגמר הליגה (לא כזו בעיה גדולה) ולהכריע (כנראה) את מכבי של השנה, זה ממש ממש לא הישג. מכבי הפסידה השנה לקבוצות הרבה יותר גרועות ובצורה משפילה. זה שקוראים לה מכבי ת"א? יופי, לא אומר הרבה על יחסי הכוחות השנה, בטח שירושלים מצמצמים את הפער תקציבית. מה עוד היה לנו? העפלה בקושי רב מבית ביורוקאפ (שלב ראשון) והדחה משפילה בשלב השני. יחסית לסגל ולתקציב - כישלון טוטאלי. הלאה: עוד השפלה בארנה ברבע גמר גביע מול חיפה - כישלון טוטאלי. גביע ווינר: בכלל לא העפילו לגמר - כישלון. על איזה הצלחה לעזאזל אתה מדבר?
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,406
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    כרגע עוד אין הצלחה. אם תהיה אליפות הם ישכחו מההההכל. לפחות האוהדים האמיתיים ולא החזירים מביניהם.

    אגב ממך לא ציפיתי להסכים כי בשבילך אליפות זה כבר מזמן משהו שלזכות בו הוא יותר הקלה מאשר שמחה.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא אומר שהם לא ישמחו או לא אמורים לחגוג, אבל בוא נהיה ריאליים. זו לא הפועל ירושלים של דני קליין. אם יבוא אוהד חיפה ויגיד שהוא לא ישמח במקרה של אליפות בכדורסל, אני אצדיק אותך. אבל זה כמו שבשביל מנצ'סטר סיטי, שכל השנים האלו המועדון הזה היה בדיחה, מקום שני בליגה האנגלית זה לא בדיוק הישג שהם חוגגים לאור התקציב והשחקנים שמוחתמים שם בשנים האחרונות. אי אפשר להמשיך ולחגוג "הישגים" קטנים כאשר הכל פרט לשם הקבוצה משתנה. ושוב, בינינו ליאור, תסכים איתי שהגעה לגמר הליגה הישראלית עבור הקבוצה מספר 2 מבחינה תקציבית זה לא משהו שאפשר לכנות הישג, נכון? תסכים איתי שגם ניצחון על מכבי הנוכחית, כולל ביד אליהו, גם לא משהו לעוף ממנו. גביע כבר אין, אירופה מזמן אין ובבושת פנים. אז איפה כאן ההצלחה? (גם במקרה של אליפות).
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,406
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    לא כתבתי בשום מקום שהם יחגגו מקום שני. כתבתי שהם יחגגו אליפות. זה בדיוק ההבדל בין ירושלים של קליין לירושלים הנוכחית. מכל האנשים בעולם דווקא אתה הופך את ירושלים הנוכחית לאיזו צסק"א מוסקבה שלא אמורה להתרגש מאליפות מקומית ולהתייחס לכישלון בזירה האירופית כאל עונת בלהות?

    וכן, מהמקום שממנו אני מגיע אליפות היא הצלחה. בין אם יש לך 50 אליפויות ובין אם יש לך אליפות אחת. וזה מעניין את התחת כמה טובה או גרועה מכבי ת"א. אז נניח ואנחנו זכינו באליפות. מה, להתנצל על זה שירושלים ומכבי ת"א היו חלשות? הרי כל בר דעת יודע שאם הקבוצות האלה מצליחות לנצל אפילו חצי מהפוטנציאל הכלכלי שלהן, אז אפשר ללכת לישון ולהתעורר במאי לגמר בין שתי הקבוצות.

    עונה חלשה או אפילו כמה עונות חלשות זה משהו שקורה לכל קבוצה בעולם. לפני עשור לא האמנתם שזה יכול לקרות לכם אבל הנה, זה קרה. זה לא אומר שכל קבוצה שהצליחה להתעלות על רגשי הנחיתות שלה בעונה ספציפית ולזכות באליפות צריכה לסמן כוכבית.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,324
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    עידן הציג את הנקודה בצורה מצוינת. אנחנו לא אותו ירושלים ולכן המטרות שונות והשנה נכשלנו פשוט ב2 מפעלים בצורה מבישה ונשאר לנו את האליפות והמטרה היא לזכות בה. אם נזכה, נשמח ונהיה מאושרים עד הגג אבל אסור לשכוח שעדיין נכשלנו ב2 מפעלים ולהעלים הכל לטובת האליפות. זאת הנקודה שלי.

    גם אני חושב שהגענו לתקרה מסוימת עם גיא ודני ולכן אני רוצה בפיטורים של השניים האלו, הצלחה בזירה המקומית מאוד חשובה אבל עם התקציב הזה אי אפשר להתבזות בכל פעם באירופה בשנתיים האחרונות, באירופה רק הלכנו אחורה בשנתיים תחת דני.

    פחות מדאיג אותי אם נאבד את האליפות כמו אי ההתקדמות באירופה בשנתיים האחרונות, בסופו של דבר אם נגיע רחוק יותר באירופה, נכניס יותר כסף, שחקנים טובים יותר יגיעו וכדומה.
     
    הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אומנם ירושלים הייתה צריכה ותצטרך לעשות עבודה טובה יותר ברמה הניהולית-מקצועית (יש לאורי אלון ושות׳ הרבה מזל בטיימינג שהם לקחו את המועדון לניהול הידיים שלהם ותוך כדי מכבי התחילה להתרסק עד לשפל ברמות היסטוריות), אבל לאיזה ימים הגענו שאליפות בשבילה לא תיחשב כהצלחה? הזיכרון של רובנו כל-כך קצר, בעיקר בספורט. זה היה מועדון שעד לא מזמן נראה שגם בעוד מאה שנה כבר לא יזכה באליפות.

    לקחת אליפות שנתיים ברציפות? איך שלא נסתכל על זה מדובר בהישג היסטורי לקבוצה ישראלית שהיא לא מכבי.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שוב, אני לא אומר שהם לא יחגגו אליפות או לא צריכים, אבל זה ממש לא אותה ירושלים ודווקא נראה לי שזה אתם שצריכים לשנות תקליט. אם היה מדובר כאן באיזה משהו קשה לביצוע, איזו סדרת פלייאוף קשה מול מכבי שהם צריכים לעבור כדי לזכות, ניחא. בשביל מכבי לזכות באליפות זו הקלה, לא הצלחה נכון? כנ"ל לגבי ירושלים להגיע לגמר ליגה שבה ההבדל תקציב בינה לבין הקבוצה השלישית הוא בערך פי 5. אז היא חייבת להופיע בגמר נכון? היא כבר מזיינת את מכבי שנתיים ברציפות ורוב הסיכויים שהפיינל פור ייערך בארנה, כלומר ירושלים בכלל פייבוריטית כאן לזכייה בתואר. זה שהם ברוב השנים היו צ'וקרים? נכון אבל זה בדיוק הקטע, שזו לא ירושלים של קליין. והאמת, ככה קבוצה הופכת מקטנה ליותר גדולה, כאשר היא מפסיקה לחגוג עלייה פאתטית לשלב השני ביורוקאפ, מסתכלת בראי ויודעת שהיתה צריכה להיוציא יותר העונה, גם אם היא תגמר באליפות. לגביע, ווינר ואירופה בכלל לא התייחסתם שכזו קבוצה (שוב, הכל ביחס לתקצויב לעומת היריבות שלה) לא רק שעפה, אלא עפה בבושת פנים. אף אחד לא עשה אותם צסק"א, אבל בבקשה מכם אל תהפכו את הליגה הישראלית לאיזה יורובאסקט שלקבוצה עם התקציב השני בגודלה אתם נותנים 5% לזכות. אפשר לחשוב איזו סנסציה תהיה לאור מה שאנחנו רואים.
     
    c_web אוהב/ת את זה.
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אתה מסתכל רק מהצד ההיסטורי, זו הבעיה שלך. כמו שאמרתי ולקחתי את סיטי כדוגמא: עד לפני 5 שנים מקום רביעי אפילו היה בגדר חלום רטוב אצלם. אבל עם הזמן הושקעו מיטב הכספים והוחתמו מיטב הכוכבים, אז רק בגלל שבעבר הם היו רגילים לכישלונות הם אמורים לחגוג ממשהו שאמור להיות obvious? אני כמובן לא משווה את ליגת ווינר לפרמייר ליג כי באנגליה זה עדיין הרבה יותר קשה לזכות בתואר, אבל הבנתם את הכוונה. העובדה שמועדון היסטורית היה כישלון, לא אומר שצריך להתייחס לעצמו כל הזמן ככה אם הזמנים השתנו.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,406
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    מי אמר סנסציה אבל? עידן הכל בסדר אחי?
    אם ברצלונה תיקח טריפל זו תהיה סנסציה? האם זו תהיה הצלחה? או שהם כבר גדולים על אירופה ואין סיבה שיחגגו אם הם לא מנצחים 5:0 בכל משחק?

    אתה יכול להצליח אפילו אם אתה פייבוריט ברור.
    במקרה שלך אני עוד יכול להבין את החשיבה, אחרי הכל אחרי 50 אליפויות שרובן היו משחק ילדים אני לא מצפה מכם להתייחס לזה אחרת. אבל ירושלים? מי זאת הפועל ירושלים בכלל?
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני לא חושב שאתה בכלל מבין על מה אני מדבר. ירושלים זה כלום ושום דבר, בסדר? בשנה שעברה השתנה שם משהו והכספים התחילו לזרום. נבנתה קבותה שאמורה להתחרות על האליפות ובסוף גם זכתה. התקציב לא ירד, התקרב למכבי ובפועל בין הגבוהים ביולב ובהפרש ניכר משאר הקבוצות בישראל. השיטה לזכיה באליפות אצלנו היא בדיחה וכל מקום מתחת לגמר ירושלמי זה כישלון. אנחנו מסכימים עד כאן? גם אם זו הפתעה במידה וירושלים ינצחו אותנו (ולאור השנתיים הארונות זה ממש לא) עצם העובדה שהם נפלו חזק בשלושה מפעלים שבו היו פייבוריטים, ממש לא הופכת אליפות בישראל להצלחה כבירה וזה ממש לא משנה איך תסובב. אתה נתפס לשם ולהיסטוריה של המועדון כאשר בעידן הנוכחי זה לא רלוונטי. המטרה המוצהרת של ירושלים השנה היה דאבל ורבע גמר יורוקאפ (דבר שכבר עשו בקבוצות יותר חלשות שלהם). לא יודע מאיפה ההיגיון ההזוי שכישלון מהדהד בשלושה מתוך ארבעה טורנירים זו הצלחה גם אם קוראים לך הפועל ירושלים.

    אגב, לשיטתך ודווקא ממקום שאתה מכיר טוב מאוד, כל עונה שבה מילאן לא לוקחת אליפות, זה כישלון טוטאלי. מילאן, הקבוצה המפוארת ביותר בתולדות הכדורגל האיטלקי. רק מה, למילאן של העונות האחרונות בקושי יש סגל לארבע הראשונות. אז אנחנו לא באמת יכולים להגדיר אי לקיחת אליפות שלהם ככישלון, נכון? גם אם קוראים להם מילאן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/2/16
    c_web אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,049
    לייקים שהתקבלו:
    14,663
    מין:
    זכר
    אייל חומסקי ביציע העיתונות: "המזל שלנו שיש לנו נכס ענקי כמו גיא הראל"

    כאשר אבדנו אבדנו
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/16
מצב נושא:
הנושא נעול.