מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    גם אם בפלייאוף הוא ירד בכושרו, זו עדיין עונה טובה שלו, שהוא הציג בה יכולת טובה יותר מזו שהבלמים שלנו הציגו העונה או בכלל בקריירה שלהם, לא כולל אנדריי מישצ'נקו.
     
  2. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ״לא שמעתי את ירון ישראל, אבל זה הוא שרצה ודחף את עטר (לכאורה), לא? אחלה ספונסר!! שיסדר לו גו'ב כאחראי משמרת בסניף אם הדרך.

    לא נורא, בסכום שהוא נותן (וזה לא בא בחינם ומהכיס שלו) אנחנו כבר נמצא משהו אחר.״

    הנרי,
    את הביקורת של אוסידון(ששמעתי כמובן דרך התקשורת) על הסכום הנמוך שירון ישראל מעביר כספונסר ראשי(״הנמוך ביותר בכדורגל הישראלי עפ״י אותו עיתונאי)- מה שמניח שעליו אתה מדבר כאן- הינה- בוא נראה את אוסידון הגאון מראה מה הוא יודע עכשיו כש BBB עזבו.(אם הוא עוד יהיה כאן בעונה הבאה- ממה ששמעתי האוהדים אתמול נתנו למרים הרבה חומר למחשבה).
    עוד מילה לסיום- כשאני חושב הפוך מרועי כהן אני יודע שהכיוון שלי בסדר...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  3. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    לא נורא, נחיה בלי ה- BBB (אני בכלל מעדיף את הבורגוס). ואני עדיין ממליץ לו לקחת את עטר לאחראי משמרת. רק שלא ייתן לו לבחור את התפריט...

    ואם כבר אנחנו מדברים ואתה אוהב לצטט את אייל סגל, הוא אפילו אישר שדורון אוסידון קיבל קבוצה עם גירעון של כ- 10 מיליון ש"ח שמתוכם 7.5 מיליון כוסו ע"י הלוואה של העיריה (וזה אחרי שהאמריקאים העבירו 1.3 מיליון ש"ח!), משמע, לפי מה שהוא אומר, גירעון בסוף השנה של כ- 3 מיליון ש"ח. עכשיו אתה מאשר סופית שאוסידון לא קיבל קבוצה נקייה בקיץ או שתמשיך להכחיש? (ואשמח לתשובה קולעת בלי מחשבותיך על אוסידון).
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כל מה שאייל סגל כתב שם זה שהמצב בתחילת העונה היה יותר טוב ממה שחשבתי והבור שאוסידון יצר הרבה יותר גדול ממה שאנשים חושבים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  5. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    שאלה פשוטה והתשובה צריכה להיות פשוטה. למה לסבך? דנו רבות ואחת הטענות המרכזיות שלך, היא שאוסידון קיבל קבוצה נקייה מחובות. כעת, כשברור שזה לא נכון בעליל, אתה מבין שהתחלנו את העונה עם גירעון של כ - 2.5 מיליון ש"ח?

    ובסוף העונה מבטיח שנדבר על מה שאוסידון יצר או לא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/2/16
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני חושב שהסברתי את עצמי שיש את החובות של הלונד ויש את תקציב העונה הזו. תקציב העונה הזו היה חייב להיות מאוזן. כפי שסגל אמר- הוא סייע לבנות תקציב שיכול היה אפילו להיות עם עודף של מיליון ש״ח(הכניס שם את הנושא של תשובה ואם קראת שם בין השורות- הסיפור עם תשובה לא כזה פשוט כפי שמציירים אותו בתקשורת- לך תדע מה היו ההתניות).
    הוא טוען שבלי קשר ל 2.5 מיליון האלה- יש כאן גרעון של כמה מיליונים שינועה בסוף העונה בין 2.5 ל 7.5(כפי שבטח ראית הוא גם מאוד סקפטי לגבי העסקאות עם הפועל-הסכומים שרצו שם והאחוזים בשחקנים)- כשניצלו גם כספים של העונה הבאה- כלומר- יתכן ואוסידון יבוא ויציג מאזן אופטימי מזה- אל זה יהיה שקר כי מגולמו בפנים הקדמות של כספים ששייכים לכספים שמיועדים לעונת 2016/2017.
    בקיצור- תוהו ובוהו ניהולי!
    לגבי המחאה שהיתה אתמול- אני באופן אישי לא הגעתי מכל מיני סיבות(כפי שאמרתי- הסביבה הקרובה שלי מתנגדת למחאה) אבל אני חושב שעצם זה שמרים פיירברג התפנתה ושוחחה עם נציגי האוהדים במשך שעה וחצי- המטרה הושגה- גם אם כרגע הגיבוי לאוסידון ימשך.


    נ.ב
    2.5 מיליון ש״ח גרעון זה חרטא. עם ניהול תקין במקרה הכי גרוע מוכרים נכס ומכסים את זה.
    הבעיה שהניהול כאן כל כך גרוע ועקום שכדי לכסות את הבלאגן של אוסידון גם שחרור של חצי קבוצה לא לגמרי עוזר.

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    ועדיין לא הצלחתי להבין מה ההרכב המשוער...:mellow:
     
  8. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא יודע אם מישהו יכול לתת תשובה מדוייקת. הפרסומים מדברים על שלושה בלמים.
    יש האומרים שזה המערך הכי התקפי. זה די תלוי. בהרבה מקרים זה דווקא מערך הגנתי למדי- בטח כאשר לא מדובר במערך שמתורגל היטב בו המגינים הם בעצם ווינגרים שגם יוצאים המון קדימה. ללא ספק זה מאוד תלוי באיכות המגינים. כשהפועל ת״א ״זכתה״ באליפות השרוכים עם השריף פליקס חלפון ואייל בן עמי חרשו את האגפים ושלושה בלמים מצויינים הסתדרו מצויין בהגנה גם כשלישיה. כנ״ל נבחרת גרמניה בזמנו עם ברמה ושטרונץ יחד עם מתיאוס כליברו שיוצא קדימה. טגה לא מגן. לדעתי הוא לא שחקן כדורגל וגם מעולם לא היה כזה. את המגן הסרבי אני לא מכיר. אני לא בטוח שקורצקי מכיר. מקווה שהסוכן הפעם חבר באמת טוב. כנ״ל לגבי החלוץ הרומני שאני לא יודע אם יפתח ומה האיכויות שלו.
    אני באופן אישי מעדיף צפיפות בקישור מאשר מאחור- לדעתי שלושה קשרים עם יכולות הגנתיות יחד עם שני קשרי אגף שעובדים(סטייל רן רול ועמית בן שושן שהיו כאן בעונה שעברה) זו השיטה ההגנתית שהכי מקשה על היריבה- טובה ככל שתהיה- אך היא גם די מסרסת את משחק ההתקפה שלך. עם זאת חייב להודות שאם משחקים את שיטת שלושת הבלמים נכון- כשהקבוצה שאני אוהד משחקת נגד קבוצות כאלה זה לא תענוג גדול.
    מקווה שקורצקי גם יחשוב איך הוא יוצא קדימה למתפרצות. גם לשלוח כדורים ארוכים לאיציק כהן ולחלוץ נוסף סטייל מרגוליס\החלוץ הרומני(במידה והוא שווה משהו)\בינבנישתי(אם החלים מהפציעה) יכולים להביך במתפרצות.
    גם מאוד מעניין מי יהיו שחקני האמצע ועד כמה לינגאנה מסוגל לעשות 50/50(לא מכיר אותו- הוא יותר התקפי או יותר הגנתי?).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/16
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    לפי ״ספורט 5״:
    לוי;
    פטרוביץ׳, חיימוביץ׳, מישצ׳נקו, חסן, טגה;
    סמליאניץ׳, לינגאנה;
    מרגוליס;
    כהן, החלוץ החדש;
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אה... ואיך לשכוח את הדוגמה הכי קרובה אלינו- נתניה תחת לותר מתיאוס ששיחקה בשיטת שלושת הבלמים עם שני מגינים שאני אישית מאוד אהבתי- דדי בן דיין וקלמי סבן עם הגיחות קדימה של ביבאן פרנסמן כשעל כל התזמורת מנצח הגדול מכולם- לואיס מרין.
    בקיצור- שיטה שצריך לתרגל. כשהיא סתם שליפה זה יכול להראות כמו סתם בונקר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. HBS2208 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/9/15
    הודעות:
    264
    לייקים שהתקבלו:
    179
    מין:
    זכר
    לא כל כך רע בהתחשב בנסיבות.
    אם אחרי כל המהומה מכבי נתניה יצאה עם 3 מיליון שקל בכיס ואורוות נקיות והיא עדיין מעמידה הרכב שלא נופל מעכו, כפר סבא ועוד כמה יריבות לתחתית, אז המהלך מתברר כנכון
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אוהב את ההרכב. זה שמרגוליס בהרכב אומר שיש חשיבה גם על היציאה קדימה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  13. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    אתה סתם מנסה להתחמק מהתשובה ומהעובדה שהמועדון לא היה נקי מחובות בקיץ בעוד שאתה ואלה מהמחאה טוענים שהוא כן. שקר מוחלט, אבל למה להתעלם מעובדות כשאפשר להסית? בעיקר בגלל השקרים האלה וההסתה על טענות שקריות אני נגד המחאה הזאת.


    איפה בנבנישתי? עדיף על מרגוליס האנמי.
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    פצוע וממש לא עדיף ממנו, לא שאני חושב שמרגוליס שחקן אבל בתחילת העונה עוד הראה כדורגל לעומת בנבנישתי שלא ראיתי ממנו שום מהלך טוב אחד.
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אמרתי לך- אני מאמין לאייל. עד היום הוא ידע על מה הוא מדבר.
    הוא מדבר על פער משמעותי(אם לא השחרור האגרסיבי כעת- אפילו משמעותי מאוד!) בין הגרעון שהוא קיבל לבין הגרעון שהוא מסיים בתום העונה וזאת על אף שהוא הבטיח שיצמצם אותו. הגדלת הגרעון היא בין היתר בגלל ניהול מחפיר, התנהלות בזויה, ויחסי אנוש ברמה של ביוב שגרמו לכך שלנד הוא הספונסר היחיד שנותר ושההקצבה שלו גם לעונה הבאה בוזבזה(מבחינתי מדובר בגרעון שבקומבינה הועבר לשנה הבאה- גרעון לכל דבר!). כך גם כנראה(עפי השמועות) נוצלו כבר הכנסות עתידיות מכרטיסים מ׳לאן׳.
    כשאומרים שאנשי עסקים הבטיחו כספים ולא העבירו זה בגלל אוסידון. מבין השורות אני מתרשם(שוב, זו דעתי בלבד וכפי שאתה שם לב כשזו דעתי אני מציין זאת) שהתגובת שרשרת שאנחנו רואים בהתפטרות כל בעלי התפקידים שלרוב עשו זאת מאהבה בהתנדבות מלאה או חלקית- כזו בדיוק היתה בנושא התורמים. אייל סגל סיפר בתחילת העונה בפליאה שיצחק תשובה אמר לו שהוא מוכן להשקיע את אותו הסכום שסגל ישקיע(אני חושב שדי ברור למה סגל הביע פליאה עם כל הכבוד ליכולות הכלכליות שלו- ויש כבוד). סגל הבין שבמכבי נתניה הזו הוא לא רוצה להיות, לדעתי משך את הכסף שלווה בעונה שעברה(לפי הפרסומים מדובר ב 400 אלף שקלים), מיותר לציין שלא השקיע אפילו שקל אחד, ולדעתי באותו אופן נהגו שאר ״המבטיחים״ לרבות תשובה(מניח שלזה סגל התכוון כשהוא אמר שהסיפור עם תשובה לא בדיוק כפי שהוא מוצג אצל עיתונאי החצר של אוסידון)- יכול להיות שאני מדבר שטויות או מדבר שטויות באופן חלקי- אבל זו דעתי- את העובדות לא אני ולא אתה מכירים- כך שלדעתי העובדה שאנשים שכל שנה נותנים כסף והעונה לא נתנו- זה אך ורק בגלל האיש בראש- ובאחריותו!!!(להוציא גאלבוט וקאהן)

    כשדיברתי על דף חלק דיברתי על העונה הזו- הרי עם חובות העבר אוסידון בכלל לא התעסק אלא רק מרים פיירברג שאישרה את הערבות להלוואה וגייסה כספים. באחריותו שם אוסידון היה תקציב העונה והוא כשל בו בגדול.
    אם ראית את ההודעות שלי אתמול אתה יכול לראות שחשבתי שהגרעון הכללי אפילו גדול מזה שאייל הציג- ממקור ראשון!!!
    סתם לידע כללי, 2.5 מיליון ש״ח זה חרטא. זה משהו שמגלגלים אותו בקלות. הפועל ת״א מגלגלת ככה עשרות מיליונים בזכות הגב הכלכלי שלה. הגב הכלכלי של נתניה כל עוד תשובה לא מעורב קטן בהרבה משל הפועל ת״א(לה גם יש עמותת אוהדים מוכחת שהוכיחה את יכולתה להכניס את היד לכיס) אבל לא כזה שיתקשה לגלגל 2.5 מיליון ש״ח. לעומת זאת אם אוסידון ישאיר כאן גרעון של 4-6 מיליון ש״ח גם לא תוכל להעמיד קבוצה שתעלה ליגה וזו הדאגה הכי גדולה שלי כרגע!!! אם הדברים של סגל נכונים- או אפילו אם הם נכונים בערך- יכול מאוד להיות שלא תוכל להשאיר כאן שחקנים כמו דיא סבע וערן לוי או שתשאיר אותם אבל שאר הסגל יורכב בעיקר משחקני נוער(כמובן אופציה עדיפה בעיני- ממש לא בטוח שלוי וסבע יזרמו עם זה...).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/2/16
מצב נושא:
הנושא נעול.