מכבי תל אביב 2023/24

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    הנהלת מכבי עברה כל גבול ב"סכסוך" עם האוהדים ואני מדגיש אוהדים ולא קהל. יש הבדל לא קטן בין אוהדים לבין קהל. מקווה שזה יתפוצץ להם בפרצוף והאוהדים יחמירו את הצעדים שלהם. אני שונא את מכבי תל אביב אבל אי אפשר שלא להעריך את האוהדים שלהם וזאת פשוט יריקה בפרצוף.
     
    שי אוהב/ת את זה.
  2. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    האמת שראיתי ת'רד בפורום צ'ה שאפילו אוהדי ירושלים מורידים את הכובע על המחאה של מכבי. להוציא שונאי מכבי שאין להם חיים מלבד היותם אנטי מכבי, קשה לבוא בטענות למחאה כל כך מוצדקת (אפשר להתווכח על הדרך כמובן אם לא לעודד מחצית שלמה בגמר גביע זה בסדר אבל לא המהות..)

    לעניין אחר, אסף מפורום צהבת:

    אהלן חברים. היום אני חוגג עשר שנים מאז שנרשמתי לפורום. כן כן, הרבה זמן עבר. לכן, החלטתי לפנק אתכם קצת במה שהולך כרגע מאחוריי הקלעים במכבי. כמובן שהכל על פי שמועות סוכנים\מקורבים ושום דבר אינו בטוח.
    עדיין לא התקבלה החלטה סופית לגביי מבנה הסגל אך כפי שנראה כרגע הזרים היחדים שישארו הם דווין סמית' וטרבור אמבקווה. יהיו שישה-שבעה זרים ויגיע ישראלי נוסף בוודאות לעמדה 4. מדברים חזק על בלייזר כי הוא יכול להתמודד פיזית עם גבוהים ברמה גבוהה יותר.
    הנטייה היא לשחרר את רוצ'סטי מכוון שהוא נחות פיזית ואיננו יכול לשחק בעמדה 2 באופן קבוע. יהיה גם פורוורד זר שיכול לשחק 3-4(סגנון קווינסי מילר).
    *ישנה סיטואציה בה יחתום סנטר מהליגה הסינית עם סיומה וישאר כבר בעונה הבאה. לוקחים את העונה הנוכחית כבונוס השתלבות לקראת שנה הבאה.

    סנטרים: טראוויס פטרסון*, מרק ציברס*, ג'סטין המילטון, יאן וויוקאס, אנתוני רנדולף, אלן אומיץ', אלי הולמן, דיאן מוסלי, ריצ'רד הנדריקס
    פורוורדים: ג'סטין דולמן*, קווינסי מילר*, טריי תומפיקנס, טיילר האניקט, דיאון תומפסון, אדריאן מוארמן, אוסטין דיי,
    גארדים: בראדלי וונמייקר*, דריוס אדאמס, יאניס סטרלניקס, ג'סטין קארטר, אנדרו גודלוק,

    ישראלים: שון דוסון, עוז בלייזר
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,272
    לייקים שהתקבלו:
    4,849
    מין:
    זכר
    אין בעיה גם להעיף את כל הסגל, השאלה מה התחליפים שיגיעו.
    בשנים האחרונות כל פעם שהעיפו זר בינוני הגיע במקומו אחד גרוע.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,202
    לייקים שהתקבלו:
    6,055
    מסכים עם שי. אני רואה רשימה נחמדה של שמות, אבל העובדות בשטח היא שמכבי מזייפת כבר שנים עם זרים בינוניים. שחקנים כמו האניקאט וגדאודלוק יהיו תוספת מבורכת, אבל האם הנהלת מכבי גם מוכנה קודם כל לבנות סגל מאוזן? אם הם עוד לא החליטו לשחרר את רוצ'סטי אז אנחנו ממשיכים בדרך הישנה והנהדרת של השנים האחרונות. גם דווין יותר פצוע מבריא.

    בנתיים ההנהלה החליטה לפתוח במלחמה נגד האוהדים ולהשאיר את כל הנשים שנכשלו העונה בגדול בבניית הסגל. מה שיהיה בקיץ רק ההנהלה יודעת.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    זה משהו ששמעתי גם אישית מבן אדם שקרוב למכבי. מעניין מה דעתו של @Heroball על הקביעה הזאת.
     
  6. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,352
    לייקים שהתקבלו:
    6,819
    הוא פיזי יחסית לגובה, אבל די מצחיק שהוא מועמד אליכם רגע אחרי שפדרמן הצהיר שישחקו אצלו 12 שחקני יורוליג, הרי ביורוליג הוא גמד אפילו יחסית לסמול פורוורד (אצלנו הוא משחק לרוב בעמדה 4 וכשיש אילוצים כמו נגד חולון אז אפילו 5). הוא אולי חזק יותר מהישראלי הממוצע אבל מה הוא אמור לעשות מול שחקנים שהם גם חזקים לפחות כמוהו וגם גבוהים ממנו בחצי ראש?

    בסופו של עניין אין כמעט הבדל בין הישראלי השלישי בטיבו לבין הישראלי ה14 בטיבו כך שבלייזר, ניסים, אליהו, קולמן, יבזורי - לכל אחד היתרונות שלו והחסרונות שלו. אם המטרה היא להחליש את מכבי חיפה אז זה מתחיל להישמע הגיוני למה דווקא הוא.
     
  7. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    בוא לא ניקח כל מה שפדרמן אומר ברצינות. פניני ויוגב הרימו גביע אירופה לא? אז הם שחקני יורוליג. גם רוצ'סטי וסיל כאלה. אז הנה כבר יש לך שחקני יורוליג (אמבקווה וסמית', מקל כמובן). זה אימרה מפגרת.

    יש וההבדל העצום (והסיבה הבערך יחידה שאליהו הוא שובר שיוויון אצלנו והישראלי המוביל, ביחד עם מקל) זה שאין כמעט שחקני 4-5 ישראליים איכותיים. למעט אליהו כל השחקנים שאמרת נעים באיזור 1-3. זה גם הסיבה ל"התלהבות" (שאני ממש לא שותף לה) משגב.

    אבל יש לא מעט אנשי מקצוע במכבי ומחוץ לה שחושבים שבלייזר מסוגל להתמודד. המונח "מסוגל להתמודד" מטעה אבל הכוונה היא שהוא יהיה טוב לליגה ובאירופה יתן דקות מנוחה ל-4 נורמלי שאמור להיות כאן (אולי אפילו 2 כאלה). לא לקלוע בדאבל פיגרס נגד ריאל בחוץ. לפי הבנתי ממה שאמרת זה ניפוח אחד גדול ולא קשור למציאות. נו טוב, אם זה אתה מול "הסקאוט הראשי" אבי אבן - אני לגמרי איתך.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,352
    לייקים שהתקבלו:
    6,819
    דיבורים על בלייזר למכבי ת"א התחילו עוד לפני שהוא שיחק משחק רשמי אחד במכבי חיפה. כך שהסקאוטינג עליו מתבסס על פוטנציאל ולא על מה שהוא הראה בפועל. מה שהוא הראה בפועל העונה זה קורלציה שלילית עם מה שהקבוצה הראתה - כשהקבוצה נראתה לא טוב בתחילת העונה בלייזר היה השחקן הכי טוב בה, וכשהיא התחילה להתחבר הוא ירד לספסל ונראה די חיוור. סך הכל הוא אוברייטד, אבל את זה אפשר לומר על כל ישראלי שמשחק כדורסל וראשי התיבות של השם שלו הם לא ע"כ, אז חוץ מהחלשת היריבה אין באמת סיבה לשבור את הראש בין ישראלי א' לישראלי ב', כך או כך אתם חייבים 6-7 ישראלים בסגל.
     
  9. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני לא יכול לרדת לרזולוציות של ליאור כי לא ראיתי את חיפה העונה מלבד המשחקים מול ״הגדולות״, אבל נראה לי שבלייזר הוא סוג של אלישי כדיר, קרי, יש לו בעיה ברורה של size - הוא לא מספיק טוב כ-3 דפקטו והוא לא מספיק טוב כ-4 דפקטו - אבל לליגה הנמוכה שלנו במילא זה בסדר.

    לא רואה סיבה ללכת עליו (או על דוסון שחייב להשתפר עוד המון) ולדעתי גם מיצינו את נושא הציביון הישראלי עם החתמת מקל. כן, יש לי סימני שאלה מקצועיים אצל פניני ואוחיון (בעיקר בפן הפיזי), אבל אני כן חושב שלכל השלושה יש ערך מוסף בקטע החברתי בחדר ההלבשה ועוד ציינתי את זה לדעתי בקיץ שעבר. מלנדסברג אני גם לא מחזיק בשיט, אבל הוא עדיין טוב ומוכח יותר מרוב הישראלים שיש שוק. שגב בשביל הליגה מספיק גם למרות שאני לא מחזיק ממנו ואני לא חושב שיש לו מה לתרום מלבד אתלטיות ואגרסיביות של שחקן צעיר. אומנם שוכחים מזה, אבל יבזורי עדיין כאן ואין לי מושג מה עתידו בעונה הבאה, אם כי אני לא אופתע אם הוא יבקש לעזוב כדי לקבל דקות משחק. אבל עדיין, איתו יש כאן 6 ישראלים, שזה מספיק.

    אני הייתי משחרר את רוצ׳סטי רק כי אפשר לראות באופן ברור שהחסרונות שלו עולים על היתרונות שלו באופן ברור והוא (לצערי) הרבה יותר מתאים לקבוצה עם שאיפות כמו של ניז׳ני ולא כמו של מכבי. וכמו שעידן אומר פה מדי עונה בערך: רכז וסנטר בעדיפות ראשונה. את כל השאר לבנות מסביבם.

    אגב, אין לי מושג איך אנחנו נופלים לדיונים האלה כל פעם מחדש. צריך להתחיל להתאים את עצמנו לתרחישים הגרועים ביותר.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    יש גם אוננות מוגזמת (לא רק במכבי) על כל עניין ה-4 שקולע מבחוץ. כל 4 שקולע כמה שלשות בערך הופך אוטומטית לפוטנציאל חוזה של מיליון דולר ביורוליג.
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    אני רואה את הרשימה ורוב השחקנים פה הולכים להיות סחורה חמה שתיגמר העונה ואני לא רואה שום סיבה שהם יגיעו למכבי ולא לאריות אירופה. יש פה שחקנים שלמכבי אין את הכסף שהם הולכים לקבל בקיץ.

    בקיצור אם מכבי תחתים 2-3 מהשחקנים האלו, פדרמן וההנהלה שיחקו אותה.

    סימנתי את המובחרים שלי :)

    בגזרת הישראלים, מוגזם להשוות את אליהו לשאר הישראלים 5-15 והלאה. יש טופ ברור של מקל ואליהו שהם באמת שחקנים טובים + וכל השאר באמת פחות או יותר באותה הרמה.

    במכבי פוסלים את טיוס בכל מצב? השתפר במעט שאני רואה אותו באנדולו אפס.
     
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,258
    לייקים שהתקבלו:
    5,444
    סורי רומא יש לא מעט שחקנים בינוניים פה. נראה לי שכולם רואים את העונה הגרועה הזאת וכל שם שקצת מצלצל מוכר נשמע כמו החתמת השנה - בפועל יש פה לא מעט שחקנים סופר בינוניים.

    יאן וויוקאס זה סנטר נגר לגמרי, הנדריקס כבר בן 204. האיניקט - כל מה שטוב לנס ציונה טוב לנו? ג'סטין קארטר - שיחקנו נגדו בגאלא, נו, מה אני אגיד, לא עילוי גדול. תומפסון אתה מכיר טוב מאיתנו, שוב, שחקן נחמד, אבל "טופ יורוליג" ?

    היחידים שבאמת יכולים להיות גיים צ'נג'רים זה רנדלוף שסיימנת - מנוסה ומוכר, ולדעתי אם יש מישהו שאני מוכן להמר שיהיה סנטר מהטובים ביבשת זה דווקא מישהו שאתה מכיר טוב מאוד - אומיץ' של גראן קנריה. רק בן 23 הסרבי הזה (2.17) והוא מתפתח להיות מכונה אמיתית. נגדכם אגב, 15 נק' בארינה ו18 נק' עם 17 ריב' בספרד. לא ירד באף משחק ביורוקאפ מדאבל פיגרס.

    את דולמן רציתי כבר שהיה בולנסיה לפני שנתיים, אין מה לדבר הרבה, מה-4 הטובים באירופה.
    בניגוד לכולם שזוכרים את גודלוק כמכונה מפנר אני לא הייתי בטוח עף עליו.

    ואגב, וזה לדיון "האירופאי" פה, מדברים הרבה על "אריות אירופה" אבל תכלס, בשנתיים האחרונות, האיום הגדול ביותר על מכבי ובכלל על אירופה זאת דווקא הליגה הסינית.
     
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @Roma לגבי טיוס - הבעיה זה לא אם השתפר או לא. הוא היה מהבולטים במכבי. הבעיה אצלו זה החוזה שממנו מאוד לא היה מרוצה וגם פציעות כרוניות בבלוטות החשק לשחק. מכבי מעולם לא אמרה שהיא לא רוצה את טיוס.
     
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    הרשימה מתחלקת ל3 חלקים לדעתי:

    שחקנים שלפני החוזה הגדול כמו זיברס שאין מצב שיגיעו למכבי. החוזה הגדול מחכה להם במקום שמוכנים לשלם והרבה.
    שחקנים מבוגרים ועדיין מספיקים לרמה המבוקשת כמו הנדריקס, אין לשכוח שגם להם יש ביקוש באירופה ויהיה לא פשוט למכבי להביא שחקנים כאלה.
    שחקנים שהם עדיין לא מנייה בטוחה ויש סיכוי לפריצה גדולה כמו אומיץ' של גראן גאנריה.

    בסופו של דבר הכסף זה אחד האיומים הגדולים על מכבי אבל גם חוסר ההצלחה השנה יפגע משמעותית לדעתי בסיכוי להביא שחקנים טובים.
     
  15. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,285
    לייקים שהתקבלו:
    4,529
    אני זוכר את הסיפור איתו, השאלה אם לא היה השווה לשלם את האקסטרה ו"ליפול" במאבק מולו אבל להרוויח שחקן טוב בנוסף להיותו ישראלי שזה בונוס?

    שונא את השטות הזאת שריר החשק, לחצי מספורטאים בכדורסל\גל שאני מכיר הוא קיים והכול תוצאה של כסף. עובדה שהיה מי שישלם את מה שטיוס דרש בסופו של יום. מקצוען או לא, זאת לא השאלה לדעתי מכבי הייתה צריכה להישאר את הבחור הזה בצהוב.

    אפרופו טייריס רייס, דווין סמית ושאר החבורה שהביאה את הגביע במילאנו, טיוס והתרגיל הידוע עם רייס היה אחד המשמעותיים בגביע.