הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    די מסכים עם רוב התגובה שלך, ירושלים שנמצאת בשיאה עומדת מול קבוצה גרועה של מכבי ועדיין לא רואים את העליונות של ירושלים מעל הליגה בניגוד לקבוצות של מכבי פרט ל2 העונות האחרונות.
    לכן לא הייתי פוסל שחיפה היא זאת שתעלה לגמר, אולי אפילו כזאת שתבוא מהמקום השני, הבעיה של חיפה היא שמול הקבוצות הקטנות יותר כמונו הם די מפשלים אבל כשיש F4 וזה משחק אחד מול קבוצות גדולות יש להם סיכוי גדול.

    אני לא חושב שיש סיבה מהותית שהמצב של מכבי בעונות האחרונות (לדעתי הדבר הזה התחיל בעונה שאיבדתם את האליפות לחולון) ישתנה, הסיבה העיקרית היא השיריון, דעתי על השיריון ידועה וכתבתי אותה פה כמה פעמים, אבל נראה שיש לזה גם צד שפוגע במכבי, אם אחרי העונה הם עוד מעיזים להעלות את המחירי מנויים וההיכל צפוי להיות מלא, ואין יותר TOP16 שצריך לשאוף אליו שלא תהיה פדיחות ויהיה לכם קשה מאוד להגיע להצלבה בשיטת ליגה שכן הייחוד של מכבי בעונות האחרונות היה בסדרות, איזה סיבה יש להם להשקיע יותר מידי? כשהליגה הוכחה כלא חשובה

    לדעתי השיריון הזה יעשה עוד יותר רע ממה שאני חושב, גם לליגה אבל גם למכבי, אלופה ששואפת להתקדם במקסימום תמצא את עצמה שוב ביורוקאפ ובמקרה הגרוע באיזה מפעל שאולי יהיה יורוצאלנג משודרג וקבוצה שמשוריינת שם על סמך הישגי עבר, מנויים ותקציב ויכולה להרשות לעצמה להתנהל ככה.
    תחשוב שמילאן בכדורגל הייתה מקבלת ב2009 שיריון לליגת האלופות על סמך הישגי עבר.

    גם אם ירושלים נכשלת פעם אחר פעם באירופה בסוף הכסף שלה היה מצליח (אם היא תקבל הזדמנויות) לפחות לפי השיטה הישנה של היורוליג להתברג בTOP16.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    27,216
    לייקים שהתקבלו:
    6,063
    כבר אמרתי מספיק פעמים ואגיד זאת שוב. במקום שירושלים ושאר הליגה עולים במדרגה לכיוון מכבי מה שקורה היום זה ההיפך. הנהלת מכבי ירדה בניהול שלה מספר מדרגות למטה ולכן יש פתאום ליגה נחמדה. האיכות? פשוט על הפנים. אני מעדיף את מכבי וירושלים טובים באירופה ובארץ מאשר השטויות של היום. בצורה הזאת הכדורסל לא תתקדם, אבל יש עכשיו מספיק אנשים שמה זה שמחים רק בגלל שמכבי על הפנים. העיקר לראות את 'דון שימון' וקבוצתו בצרות. זה שאנחנו בדיחה באירופה כבר לא מעניין אותם, העיקר השמחה לאיד. בשבילם אני מקווה שבקיץ הנהלת מכבי תחזור לעניינים ומצדי אורי אלון יצטרף אלינו.
     
  3. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אני חושב שהמצב לא שחור ולבן כמו שרובכם מתארים אותו.
    מכבי ירדה ברמתה אך ירושלים גם עלתה ברמתה במקביל ואף רוב קבוצות הליגה.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא מסכים. זה לא שמכבי ירדה ברמתה, מכבי ירדה בצורה דרסטית וזה מאוד משמעותי, הרבה יותר מאשר השיפור של שאר הקבוצות. אגב, גם אני חושב שירושלים ביחס למה שאלון משקיע, יכולה וחייבת להשיג הרבה יותר. אבל זה לא יעזור, הכל תלוי במכבי. שוב, זו לא שחצנות, זו עובדה. אין לי ספק שהקבוצה של מכבי עם לנגפורד, שהיתה בינונית, היתה מטיילת לאליפות אשתקד. מכבי של השנתיים האחרונות היא ברמה של מרכז טבלה בארץ, זה לא סתם ירדה ברמתה. עכשיו שוב, זה לא אמור לעניין אף אחת מהיריבות, אבל זה שתנסו להתעלם מכך שעדיין זה הכל תלוי בניהול של האידיטים ממכבי, לא יעזור בעיקר לכם, לנסות ולהשתפר.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    הכל לא תלוי במכבי יותר, תתעורר הכסף בארנה לא פחות גדול. כל שחקן שפעם היה מגיע אליכם היום חושב אולי להגיע לבירה. כמובן שלא נצליח להשוות למכבי כנראה אף פעם בגלל השריון המחורבן שלכם ושחקן שלא ייבחר בכסף אלא באירופה למשל יהיה צהוב.

    אני כרגע מעדיף להתחמש באליפויות מקומיות כל עוד הסיכוי שלנו להתקבל ליורוליג שואף ל-0. כמובן שכישלונות כמו השניים האחרונות לא מתקבלים בחשבון אבל עדיין אם נגמור עם שתי אליפויות בכיס מי אני שאתלונן..

    קצת קשה להגיד את זה אבל ירושלים עם DNA של לוזרים בזירה המקומית כבר הרבה שנים והנה פתאום אליפות וניצחונות מול מכבי הפכו לעניין שבשגרה אז כן אני מרוצה לפחות בשלב הזה, בעונה הבאה המטרה להתקדם באירופה עוד שלב.

    ---

    כל הזמן אתם טוענים שהקבוצה של קית' והקבוצה של X הייתה מנצחת את ירושלים של היום בדו ספרתי אז תנו לי לחדש לכם משהו אורי אלון לא היה יושב בשקט. בדיוק כמו שנה שעברה שדיון הגיע והשנה הולמן ומדברים על גארד נוסף אז היה מגיע חיזוק ומאזן את הכוחות או לפחות מגדיל את הסיכויים שלנו.

    בסוף המשוואה שלי היא פשוטה, ככל שמכבי תהייה יותר טובה כך גם ירושלים. אפשר לקחת את זה לשני הצדדים, מכבי גם צריכה את ירושלים חזקה בשביל להעלות את הרמה של עצמה ובכך זה יעזור לה באירופה. ירושלים חלשה לא בטוח מועיל למכבי במתכונת הנוכחית של ההנהלה.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    התגובה שלך עם הכסף לא מחזיקה מים ויש לך הוכחה באירופה עם הטורקיות. בתקציב משולש מירושלים ועם סגלים הרבה יותר חזקים מירושלים, בוא תגיד לי במטוטא ממך כמה פעמים העפילה פנר/גלא/אפס לפיינל פור בעשרים השנים האחרונות וכמה מכבי? תודה. כסף לא עוזר אם אתה לא יודע להשתמש בו נכון וכרגע שתי הקבוצות לא משתמשות בו נכון. וכולם מדברים על אורי אלון ואורי אלון, אבל שוכחים שגם מכבי יודעת לפתוח ארנק כשהיא רוצה. הבעיה זה איך בונים את הקבוצה ולא כמה כסף אתה מוציא.

    שנית, אתה מדבר איתי על אורי אלון ומתייחס להנהלה הנוכחית של מכבי. אני אמרתי שהכל תלוי במכבי ברגע שההנהלה תחזור לשפיות שלה וכסף זה דווקא לא האישו (ושתי הקבוצות הן ההוכחה החותכת השנה). השחקנים שמעדיפים כסף על יורוליג הם בדכ שחקנים שלא יהיו מובילים בקבוצות הבכירות באירופה כמו דונטה. האם ספאנוליס יבחר כסף על יורוליג? תיאודוסיץ? יויי? טומיץ? אלו שחקנים בקאליבר שמכבי הישנה היתה מביאה ובדכ גם הצעה כפולה של אלון לא תזיז להם את הביצה, צא מהשטויות שלך. יש לאלון כוח למשוך אליו את דונטה, יותם וליאור, לא שחקנים שמכבדים את עצמם ושואפים לשחק בטופ של אירופה. ברור לך שכספית גם אנחנו יכולים לשלש לך הצעות ומבחינת שם גדול יותר באירופה אין מה לדבר, אז שחרר מזה שהפכתם להיות צסק"א אחרי אליפות על אילת. הכל, אבל הכל תלוי במכבי. הרווחתם מההפקר שיש לנו הנהלה של אימפוטנטים.

    אני באופן אישי מעדיף ליגה חזקה על פני פני ליגה חלשה כי יש עניין וכי כבר הבעתי את דעתי כמה פעמים על השיריונים. מצד שני, מכבי הצליחה בגדול באירופה גם עם ליגה חלשה, ככה ששוב הטענה שלך לא מחזיקה מים. שוב זה הכל תלוי במכבי. אם ההנהלה תחזור לשפיות ולמה שהורגלנו אליו ב-15 שנים האחרונות, אז ירושלים חזקה או חלשה זה בכלל לא משנה. מכבי תחזור להיות הכוח הגדול גם באירופה ובטח בארץ. הקבוצה הכי טובה שלכם בהיסטוריה היתה ההיא של 2004 ולא נראה לי שהרבה יחלקו עליי. קבוצה שהיתה השנה לוקחת אליפות בהליכה. רק מה? מולה עמדה מכבי, אולי הקבוצה הטובה ביותר בהיסטוריה של אירופה, לבטח אחת הטובות. איך זה נגמר, אתה יודע? אם מכבי תמשיך להתנהל כמו זוועה אז גם זה לא משנה אם תהיו חלשים או חזקים. תסכים איתי שבחצי כוח השנה שלכם, דפקתם עלינו סוויפ. אז מה זה אומר? נכון, שהכל תלוי במכבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/3/16
  7. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    מאוד פשוט הסיבה שירושלים לא תגיע לרמה של מכבי וכביכול "הכל תלוי במכבי" כי המפעל מושחת ויש לכם כרטיס מובטח. זה העובדה היחידה והנכונה בכל הסיפור הזה.

    כל השמות שהצגת לא פוזלים ולא יפזלו אף פעם למכבי. לירושלים אין את ה"יורוליג" כדי למשוך שחקנים וזאת הבעיה אבל היא לא תיפטר בזמן הקרוב והזה היתרון היחידי של מכבי וגם הוא לא ספורטיבי אז ככה שלא הייתה משוויץ יותר מדי במכבי המהוללת.
     
  8. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שטויות במיץ. לא היו שחקנים בקאליבר שבאו למכבי? היו גם היו. הכל שאלה של כמה נרצה לשלם להם, בניגוד אליכם שאצלכם הכסף הוא לא המרכיב העיקרי. אם אתה חושב שבמידה ומכבי מציעה סכום כסף זהה לטומיץ' לצורך העניין כמו שהוא מקבל ולדעתך אין סיכוי שהוא יגיע לתל אביב, רק אומר שאתה חי בסרט. העובדה שהם לא מסתכלים לכיוון זה כי מציעים להם רבע ממה שהם יכולים להרוויח בצסק"א, לא בגלל השם. מה היתרון של צסק"א, בארסה, אולימפיאקוס או ריאל על מכבי? תל אביב היא עיר מצויינת לזרים, ועד לפני שנתיים מכבי היתה הקבוצה הטובה ביבשת. תסבר לי בבקשה את האוזן איפה זה נשמע הזוי שהכוכבים הגדולים יגיעו לכאן אם יציעו להם 2 מ' יורו בשנה.... תודה. עובדתית, מכבי זה המועדון המפואר והמעוטר באירופה. אומנם שני תארים פחות מריאל, אבל בניגוד למדרידאים, אנחנו לאורך 50 שנה בטופ של אירופה בעוד שריאל נעלמה מהמפה לשנים ארוכות עד שחזרה. אז אם לדעתך זה הזוי שספאנוליס או תיאודוסיץ יגיעו למועדון המעוטר באירופה בהנחה והשכר יהיה דומה או קרוב למה שהם מקבלים היום, אנחנו בכלל לא באותו דף.

    לגבי שטות השיריונים, זו לא הסיבה שלא תגיעו אלינו. כמות התירוצים שנשפכת במועדון כמו ירושלים עוד מימי דני קליין היא מדהימה. בזה אתם דומים לאחות מתל אביב. כולם אשמים, אתם בסדר. העובדה שלא תגיעו למכבי (ואתם לא) היא לא בגלל השיריונים. בניגוד למכבי שהתחילה מ-0 ובנתה את עצמה, אתם רוצים הכל אינסטנט. לקחתם אליפות על אילת אבל בדרך אתם שנתיים מסריחים את הפרקט של קבוצות יול"ב משונות. ומה מפריע לכם מלהיות קבוצת טופ יורוליג? השיריון של מכבי. ברור, כי היול"ב כבר קטן עליכם, אתם לוקחים שם תארים בהליכה. אני במקומכם ולאור התבוסות בכלל לא הייתי מרים את הראש. אתה מבין את ההבדל? מכבי אחרי שנה-שנתיים גרועות יכולה עוד לדבר. ומה אתה רוצה ממכבי? היא קבעה את השיריונים? היא הקימה את הליגה הזו? לכם אין בכלל זכות דיבור עד שלא תבססו את עצמכם קודם במפעל המשני של אירופה, לפני שאתם פותחים פה על היורוליג. זה לא נראה לך קצת פאתט בתור אוהד שהבעלים של הקבוצה שלך רק מדבר ומדבר על כמה הוא רוצה יורוליג כשבפועל גראן קנאריה הביאה לכם 50 בראש?
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    idans10,

    יש אמת בהרבה מדברייך אך ברגע שמכבי ביזתה את עצמה השנה באירופה וגם במפעל השני ראוי לציין אז היא לא צריכה להיות ביורוליג נקודה תרתי משמע! בדיוק כמו ירושלים.
    נכון יש לנו חלק רב בכישלון אבל הסיכוי להצליח נמוך מההתחלה. אל תשכח שאנחנו קבוצה בבנייה בלי מסורת ככה שאחרי שנתיים לבוא בהצהרות זה מיותר ומגוחך. אם אחרי תקופה ארוכה לא נצליח לעשות כלום באירופה ובליגה הישראלית מכבי תשלוט ללא עוררין אז נכשלנו.

    אם אתה חושב שהדרך שבה המפעלים באירופה מתנהלים היא נורמלית והגיונית אז אין לנו על מה לדבר בנושא. שיטה לא הגיונית ובטח שלא ספורטיבית.

    לגבי הזרים, רק האמריקאים הבכירים יכולים להגיע לפה אבל אתם לא תציעו את הסכומים שהם ירצו אז ככה שזה לא אפשרי, אלא אם כן תציעו פתאום סכומים מטורפים שזה מהלך שאני לא מאמין שיקרה .
     
  10. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    חשבתי שאתה כבר מכיר את דעתי בנושא השיריונים (הבעתי אותה כאן כמה וכמה פעמים) ולכן לא ציינתי זאת - אני בעד חזרה לשיטה הישנה של גביע האלופות (ללא שיריון) בתנאי שבליגה המקומית חוזרים לסדרה של מינימום 5 משחקים כולל הגמר. עד אז, אין בכלל מה לדבר. ברור שהשיריונים זה לא ספורטיבי, אבל לא מכבי היא הכתובת לפנות אליה.

    לגבי הזרים שיגיעו והסכומים: כל זר שתציע לו סכומים זהים, אמריקאי, אירופאי, אפריקאי או אסייאתי, יגיע לכאן. יש לו כאן את כל הנוחות, מזג אוויר מדהים, שכר מעולה וקבוצת כדורסל שב90% מהזמן היא בטופ של היורוליג. מה רע? ברור שאם תציע לו מ' לעונה כשבספרד הוא מקבל 2.5 מ', הוא לא יסתכל. בגלל אנחנו מדברים היפוטתטית. בגלל זה אמרתי שהכל תלוי במכבי. ירצו לפתוח את הכיס, יגיעו לכאן כוכבים מהדרג הראשון. לא ירצו לפתוח - נמשיך לקבל את העונות האחרונות. מכאן התחיל כל הדיון שלנו.

    ולגביכם, אני יותר מבעד שתהיו אלטרנטיבה חזקה וטובה. אבל לא כולם חושבים כמוך. בניה היא הדרך הנכונה, גם אם תשחקו 10 שנים ביול"ב. תהיו טובים שם וגם ג'ורדי יצטרך להתקפל בסוף. אבל כשאלון נפגש עם ג'ורדי ומתלונן על חוסר הצדק ביורוליג אבל במקביל חוטף 50 מקנאריה ומסיים ב-0-6, זה פשוט לא רציני. אתם חושבים שכאוהד מכבי אני צוחק עליכם, אני חושב שאותי כאוהד ירושלים זה היה הרבה יותר מבייש. תבנו את עצמכם בדרך שלכם, בלי לרוץ ולרדוף אחרי אף אחד ובסוף גם התוצאות יגיעו.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    @idans10
    איך שיטת השיריונים קשורה לשיטת הפיינל פור כאן? אי אפשר להתנות אחד בשני, הרי הליגות לא מנוהלות ע"י אותו גוף.
     
  12. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא אמרתי שהיא קשורה. לא אמרתי שזה גם יקרה. מכבי יכולה לרדת לליגה ב' ועדיין ג'ורדי יכול להתעקש עליה. בגלל זה אמרתי שזה לא בידיים של מכבי (שיכולה לפרוש מרצון מהיורוליג אבל זה לא אומר שירושלים תכנס במקומה). פשוט ציינתי שאם זה היה תלוי בי, הייתי מבטל את השיריון וחוזר למתכונת נורמלית של סדרות. האלופה הולכת ליורוליג. הוגן וספורטיבי.
     
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    מאוד מוצא חן בעיני, העניין הוא שהיה בפוסט שלך כשל לוגי:
    "אני בעד חזרה לשיטה הישנה של גביע האלופות (ללא שיריון) בתנאי שבליגה המקומית חוזרים לסדרה של מינימום 5 משחקים כולל הגמר"

    אתה לא יכול להתנות שיטה של מפעל אחד בשיטה של מפעל אחר שלא קשור אליו בשום צורה.
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בסדר, הבנת אבל את הכוונה שלי. הכוונה שאי אפשר לחוקק שיטות נגד מכבי וכולנו מסכימים שלשם כך נועד תחילה הפיינל פור (מדהים שאנחנו יכולים השנה עוד לגנוב אליפות בעזרתו) ומנגד להתלונן על מכבי שיבטלו את השיריון. כלומר אפשר, אבל מכבי בחיים לא היו מסכימים. ברור שזה לא רלוונטי כי היורוליג קובע את המוזמנות, אני פשוט רק חידדתי את הנקודה של מה שאני מעדיף בעולם דמיוני.
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  15. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    14,401
    לייקים שהתקבלו:
    6,852
    על המון דברים אפשר להפנות לשימון אצבע מאשימה. שיטת השיריון ביורוליג היא לא אחת מהם.
     
    Roma ו-idans10 אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.