מכבי נתניה 2015/6- בין כל הערפל דראפיץ' מונה למאמן

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏17/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    האכיל לקרדה

    @Maccabi Diamond מקווה בשביל נתניה שיהיה רוכש באופק. עדיין הפיתרון האידיאלי בהפרש גדול הוא ציון וייצמן.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    'מכבי' לא מפריע לאף אחד לזהות אותי כאוהד של מכבי נתניה. הצבעים צהוב ושחור גורמים לכולם לזהות אותי כאוהד של ביתר ירושלים.
    ובא לי שיתחילו לזהות אותי כאוהד של מכבי נתניה. כל כך בא לי.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    שניהם לא מציאה אז מה זה כבר משנה...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    ספק אם יש אפילו עוד אוהדים שלנו (מלבד אלה שלא יודעים איזה יום היום) שחושבים שהוא האכיל לקרדה. מציע לך לקרוא מה ראשת העיר ומנכ"ל העירייה אמרו בקשר לאנשים שהתחייבו להעביר כספים ולא העבירו. זה, בעיקר, הבעיה הגדולה.
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא ברורה לי המילה ״התחייבו״.
    וברור שהוא האכיל לקרדה. זו גם הסיבה שהוא ברח. אבל הוא לא ממש יכול...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    ציטוט של מריים פיירברג מישיבת מועצת העיר: "קשה למצוא אנשים שמוכנים לקחת על עצמם להיות בעלים של הקבוצה ואפילו דניאל יאמר שהגיע לכאן עם הרבה רצון טוב והרבה כסף עמד לא פעם מול אוהדים מתוסכלים שהטיחו בו קללות עד ששם את המפתחות והלך הביתה. נעשה עוול לדורון אוסדון, כי הרצון שלו להצליח הוא ברור. כל הסיפורים מסביב לא רלוונטיים. מי שלא עושה לא טועה. הטעויות לא רק שלו. היו הבטחות של אנשים להעביר תמיכה ולא עמדו בהבטחות שלהם וחבל".

    ציטוט של מנכל העירייה אבי בן חמו בערוץ הספורט: "אנחנו אמנם לא בעלי הקבוצה אבל המועדון יקר לנו. לצערי הרבה אנשי עסקים או אחרים שהבטיחו לעזור לא שמו את היד בכיס, אבל הנושא נמצא על סדר יומה של ראש העיר שמנסה לטפל בוואקום שנוצר על ידי פעולות רבות".


    אם לא ברורה לך המילה "התחייבו" אתה מוזמן לפנות לאנשים האלה בישיבת מועצת העיר או בכל דרך אחרת כדי לקבל הבהרה. תעדכן אותנו מה המשמעות של התחייבו, כי אני יודע לעבד את מה שאני קורא ולפי מה שאני קורא, מעבר לטעויות של אוסידון, היו מחדלים ברמה גבוהה יותר ומי שמפיל את התיק רק על אוסידון, יגרום לנו לחזור על אותן הטעויות שוב ושוב.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    יש הבטיחו, יש התחייבו, ויש המצאות של אוסידון(ברור לך שגם על ההמצאות שלו מרים מתבססת כי מבחינת אוסידון והדו״ח העלוב שלו גם אייל סגל חייב לו 1.4 מיליון מה שלא היה ולא נברא).
    לגבי ההתחייבו- שיבוא אורליצקי ויציג את ההתחייבות.
    לגבי ההבטיחו- שיבוא אורליצקי ויסביר למה הוא אישר תקציב של קבוצה ש״פשעה״ כמה חודשים קודם על סמך מילה של איזה מיסיונר בארה״ב, או תשובה שכנראה נתן הבטחה מותנית(באמת שאינני יודע- אבל בכל מקרה תשובה כבר מספיק פעמים הוכיח שאי אפשר לסמוך עליו...).
    לגבי הפנטזיות של אוסידון ואדון נוימארק- שיקחו אחריות הם יחד, שוב, עם האדון בבקרה.

    עכשיו בוא נדבר על העובדות- אוסידון אישר תקציב.
    הוא הצליח להביא הכנסה אחת לא מתוכננת שבהחלט מגיע לו שאפו עליה. להביא שחקן בגרושים ואחרי שבועיים לעשות עליו אקזיט של מיליון ש״ח זה משהו ללמד בפקולטה לניהול קבוצה- בלי ציניות!
    בנוסף הוא פירק את הקבוצה בינואר מכל נכסיה והשאיר כאן קבוצה של בקושי ליגה לאומית- טענו שזה חסך לא מעט כסף.
    ועדיין, למרות כל זה ולמרות דו״ח שמספר על רווח תפעולי- כבר בפברואר נישארו בלי כסף לנייר טואלט- מה זה אם לא להאכיל לקרדה?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  8. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    כשהם אומרים התחייבו/הבטיחו אתה יודע טוב מאוד למה הם מתכוונים. כשהם (מי שלא יהיה) ישבו מול ראשת העיר או מי מטעמה ואמרו/התחייבו/הבטיחו שהם יעבירו כספים, מי שהאמין להם (ראשת העיר/מנכ"ל העירייה) העביר את המידע לאוסידון וכך נקבע התקציב. זאת השורה התחתונה. וזה מתקשר למשפט האחרון שלך - כבר בפברואר נשארנו בלי כסף. אז חלק קטן מזה כתוצאה מהשנה האיומה ומהשינויים שניסו לעשות כדי להציל את הקבוצה (עטר המלך!), אבל חלק גדול כתוצאה מבור תקציבי כי לא העבירו כספים...

    מכאן, אתה וכולנו יכולים להאשים את כל העולם איך אפשר לבנות תקציב על סמך אמירות ולא על מסמך. אפשר להאשים את אורליצקי, את ראשת העיר, את אוסידון ואת אלה שהבטיחו. מחדל של כולם!

    לעניין פירוק הקבוצה בינואר, באמת שלא ראיתי הבדלים משמעותיים בין הקבוצה שלפני "הפירוק" לקבוצה שאחרי "הפירוק". אותו זבל רק בפחות כסף. שנינו יודעים שהקבוצה הזאת לא תהווה בסיס לעונה הבאה. מרבית השחקנים לא יהיו פה ממילא ובתקווה שלא יהיה פירוק, נוכל לבנות קבוצה חדשה עם בסיס של ערן לוי ודיא סבע, שחקנים צעירים ועוד כמה עוגנים. אין קשר בין מה שקרה בינואר לבין מה שיהיה בשנה הבאה. כבר ראינו שאפשר לרדת ליגה ולבנות קבוצה לעליה תוך שנה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא ראית הבדלים משמעותיים? אחי, יש לך היום קבוצה שבליגה לאומית לא שורדת. תסתכל על ההרכב שלך. על מה אתה מדבר?
    אבל עזוב, זה גם לא מעניין- הנקודה היא שזה היה מהלך שחסך עוד כסף ועדיין חסרים כמה מיליונים.
    לא מצליח להבין את הנסיון שלך להמעיט באחריות של ראש מערכת שהלך סולו, לא הקשיב לאף אחד ולמרות שידע את המצב לא הפסיק לשקר ולספר כמה המצב טוב וכמה למרות התוצאות מה שחשוב זה שהוא מנהל אחראי שמשלם בזמן- ורגע לפני שהכל התפוצץ הוא פשוט ברח בתירוצים שהבריחו אותו. הרי הוא סיפר כל הזמן שאלפים בהפועל לא הזיזו לו ושהוא לא אחד שמוותר אז אני מקווה שאתה לא קונה את הסיפור שהוא ״נכנע לאלימות״ של 10 אנשים שהגיעו לדוד חיים...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  10. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420

    רגע, אתה רואה הבדלים? בכל הרכב אתה מפסיד, מה ההבדל?? וגם כיום היו משחקים שהיינו צריכים לנצח או לפחות להוציא נקודה, כמו שאז היו. אז היום ההרכב פחות נוצץ (אם אפשר לקרוא לזה כך כשבארי ושויינפלד ששיחק משחק ורבע חסרים), אבל התוצאה היא אותה תוצאה.

    ואני לא מנסה להמעיט מהאחריות של אף אחד. שוב - אף אחד. לכן אני לא מפיל את האשמה על מישהו אחד, כי כל בר דעת רואה שאוסידון, על כל מגרועותיו, הוא עוד בורג במערכת כושלת שכבר שנים מתנהלת באופן שערורייתי.
    אני גם לא יודע על מה אתה מדבר כשהוא סיפר שהצב כל כך טוב. להפך, הוא דאג להזכיר שחסרים כספים שהיו צריכים להגיע כי ראשת העיר הבטיחה לו כי הבטיחו לה...

    ואל תמעיט מאלימות של האוהדים. זה שכמה מספרים לך שלא נעשה "שום אלימות" זה שטויות. מה יש לאוהדים לחפש בבית של אחיו? מה זה הטימטום הזה? בטוח שלא הלכו לשם כי נמאס להם מבובו...
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    זה בהחלט היה דבילי ולא לעניין אבל הסיבה לעזיבה? נו באמת...
    מתי הוא טען שחסר כסף? רק כשהחלו הבעיות עם המשכורות... לפני זה הוא דיווח על רווח תפעולי וכל עיתונאי החצר שלו יצאו מגדרם.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. henry1 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/7/08
    הודעות:
    1,449
    לייקים שהתקבלו:
    420
    הרווח התפעולי היה אמור להיות בהינתן קבלת כל הכספים. אבל זה שטויות ואף אחד, אולי למעט מספר בודד של אוהדים, התייחסו ברצינות לדוח הזה.
    אני חושב שהוא לא דיבר לפני כן כי קיווה שהכספים יגיעו.
    יש גם עוד סכום ממס הכנסה שאמור להגיע ולכסות איזה חודש וגם זה נכנס בתקציב, לא?
     
  13. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אחי, הוא בנה על כספים שכבר מזמן ברור שלא יגיעו. הוא בנה על הקצבה עירונית ופשוט ״שכח״ שיש הלוואה להחזיר... ״שכח״ שיש עלות מתקנים.
    עזוב, במקרה הטוב הוא מנהל סוג ז׳. במקרה הרע הוא פשוט שיקר!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    כל כתבה הוא מופיע, אשכרה מדליף, מילא היה ראוי אבל אתה הכי גרוע שיש, מזכיר בכל כתבה שאתה ״הקפטן״, מצטער, מעולם לא שנאתי שחקן כמוהו, בכל העולם, שתגמר העונה הזאת, שהוא לא יילבש יותר את החולצה שלנו ואני מאוד מקווה שאני לא ייקח את השנאה הזאת בעתיד ושאני לא יפגוש שחקן כזה.

    * הרבה זמן מהתגובה הקודמת אני מתפאק אבל פשוט לא יכול, כל יום הוא מופיע בעמוד הראשי, איך אין לו בושה ?! מילא היה בנאדם חכם אבל לפי התגובות הוא ממש לא חכם, ומה נאמור על האח שלו שמגיב כמו לא יודע מה בקבוצת הפייסבוק.

    :sm_boom::sm_5bomb::sm_5shocking:
     
  15. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    כיוון שכן נגענו קצת בנושא המקצועי הינה הסיכום שלי לעונה הזו כפי שכתבתי אותו בדיון המחזור הקודם אבל הדיונים במחזור כמובן התעסקו בדברים שונים לגמרי. אז הינה הסיכום שלי בחלוקה לפי תקופות:

    נתניה תחת שלומי דורה ספגה מעט כי היא שיחקה באופן שהקשה מאוד על היריב אך נתניה עצמה היתה מגיעה לשער היריב לעיתים רחוקות. לרוע מזלו של דורה הקבוצה ספגה יותר משכבשה ולהוציא הגניבה בבלומפילד נגד בני יהודה(בזכות יכולת יוצאת דופן של חמזה בארי שגרמה לכולם לחשוב שבארי זה הכלאה בין אוגו לוואקמה ואוטוטו מגיעה הצעה מפ.ס.ז לרכוש את הכרטיס שלו) הקבוצה לא הצליחה לנצח- לרוב הפסידה על חודו של שער.

    והינה הקטע בו כולם הולכים לקפוץ, אבל מי שלרגע יוצא מmode אנטי עטר יכיר במה שאני הולך לכתוב ואני ממש לא מחסידי עטר- דווקא בתקופת עטר נתניה נראתה הכי דומה לקבוצה. עטר התחיל לשלב צעירים במקום הפרימדונות שעשו טובה כמו סייף פאדול, יאיר זיו ועאבד ג׳בארין. מכבי נתניה שלטה בשדה מול כמעט כל יריבה ובלי לשים לב זו בדיוק התקופה בה עוד אפשר היה לדבר על חוסר מזל ועל בעיקר היעדר רגל מסיימת(זו בדיוק התקופה בה מכבי נתניה הגיע בכל משחק למצבים מצויינים אך סיסאיי, בארי, מרגוליס, איילה ובעיקר בעיקר יובל אבידור כשלו מול השער פעם אחר פעם ולבסוף הקבוצה היתה סופגת שערים לא מחוייבים ויורדת מנוצחת או במקרה הטוב מסיימת ב 0-0 כמו מול מכבי פ״ת ועכו שבקושי עברו את החצי). נגד בני יהודה בגביע הטוטו בני יהודה עשתה התקפה אחת בלבד וניצחה 0-1 ובסך הכל למרות שזה היה קצת מצחיק לראות את עטר מספר אחרי כל משחק שאוטוטו מתחיל המהפך- היה כן מקום לאופטימיות ואני באופן אישי עוד האמנתי שנישאר בליגה.
    בתקופת עטר למעשה היו שני משחקים ביזיוניים- בראשון לא הייתי כי לא הייתי בארץ- משחקו הראשון של עטר נגד רעננה והמשחק האחרון של עטר כמאמן נתניה בתצוגת אימון מחפירה מול הפועל חיפה בין שני המשחקים האלה נתניה שיחקה את הכדורגל הכי פחות רע שלה העונה.
    הרבה אנשים יורדים על עטר בנושא הרכש ושהוא יכול היה לתקן בינואר את הנזקים של דורה ולא עשה זאת. אז בואו נרד לפרטים- עטר סירב בצדק לעסקת בארי לק״ש כיוון שהשחקן שהוא הכי רצה בעסקה הזו לא היה במצב שהוא יכול לסייע בטווח הקצר(וזמן לחכות למנגה זה משהו שלא היה- וגם מי מבטיח איזה מנגה היינו מקבלים בתמורה לבארי שבכל זאת מהשחקנים הפחות גרועים שלנו העונה). טוענים שהוא גם סירב להביא את אוסטין אמוטו בגלל הסוכן מה שאינני יודע אם נכון... בינתיים למרות פתיחה סוערת אני לא רואה שאמוטו מבריק בק״ש שעוד רגע יורדת גם היא ליגה יחד איתנו עם אותם דלמוני, ואוסטוינד(שמשום מה יש כאלה שחשבו שיכלו לעזור לנו) ושחקנים נוספים סביבו כמו עאבד, אופיר מזרחי, עדן שמיר ועוד- אז קשה לי להאמין שעם מרגוליס, פירס, בארי ואיילה סביבו הוא כן היה סוחף אותנו להישארות...
    את מי עטר כן הביא? איציק כהן, בינבנישתי(שעוד איכשהו נראה שחקן), שויינפלד, וטיאגו- לדעתי שחקנים שיחד עם אלה ששוחררו עוד כן היו יכולים להציל את העונה הזו.

    והגענו לשלב הביזיון- והאיש שחתום עליו מקצועית הוא מנחם ״סימאונה״ קורצקי. ״האיש עם העקרונות״ שהסתכסך עם אלי טביב כי הוא לא הביא לו חיזוק.
    מגיע קורצקי וראו איזה פלא- אוסידון מפרק לו את הקבוצה ולא רק שהוא לא מנסה להתנגד- הוא עוד מספר לנו סיפורים על ״ניסיון אחרון לרענן כדי לשנות״- בחיאת מנחם, אין מצב שבאמת האמנת בזה, נכון? לא באמת חשבת שהמגן הסרבי הגיע לכאן בינואר כי הוא תגלית העונה בסרביה, נכון? וגם לא שהחלוץ הרומני מגיע לכאן כי הוא למעשה ״המפציץ מבוקרשט״ ופשוט חמק מתחת לרדאר, נכון? ועל לינגאנה, בורלא, מוטי מלכה, וסאמכ מרעב באמת יש צורך להרחיב? באמת אחלה רענון... ובנוסף גם יצאת סמרטוט וברחת כמו שפן...
    כנראה שאוהד פ״ת כאן צדק- קורצקי אולי מאמן טוב עם פוטנציאל(הוכיח את זה ברעננה ולדעתי גם בבית״ר והפועל פ״ת) אבל כנראה עם אישיות בעייתית. ב- 3 מילים מנחם- למה בעצם באת?

    ההמשך אפילו לא ראוי להתייחסות...
    יאללה לים...

    נשארה רק תקווה אחת שמעסיקה אותי- שיהיה פיתרון והמועדון לא ילך חס וחלילה לפירוק. פירוק שני כבר יהיה יותר מידי אפילו בשביל חמור כמוני.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.