הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בסדר, זה שיוגי גמור בגלל הפציעות והשחיקה זה משהו אחד - כשחקן הוא ממש לא נופל ממקל. גם בדווין בדיעבד לא הייתי נוגע עכשיו כי גם הוא גמור, אבל דווין הוא ללא ספק אחד הזרים הכי טובים שלבשו צהוב. ומקל, למרות יתרונותיו ויש לו, עדיין צריך להוכיח עצמו גם במסגרת גבוהה יותר. אני בכוונה חופר על זה כי יוגי ידע להתאים עצמו והיה שחקן משלים בקבוצה שגם לקחה בסוף יורוליג. לא הייתי צריך ממנו 16 נק' ו-10 אסי', אלא ניהול משחק חכם בדקות שהרכז המוביל נח, וכמובן הגנה חזקה. את זה קיבלת ממנו. את מקל לא פייר לשפוט עכשיו כי הוא הגיע לקבוצה מפורקת ובמהלך השנה, אבל כן יש לו גם לא מעט חסרונות שהוא חייב לשפר כמו כניסות באין כניסה לסל יותר מדי פעמים (והוא לא אתלט כמו פארגו) או שהוא מכדרר עצמו למוות. מצד שני, יש לו יופי של ראיית משחק ו-IQ גבוה של כדורסל ואני בטוח שהוא יהיה טוב יותר לצד שחקנים שירכיבו קבוצה טובה. בשורה התחתונה, מיותר להחזיק את שניהם ביחד עם עוד רכז בכיר, במשכורות שלהם. ועדיין, לא הייתי מוותר על יוגי בקלות בגלל שאני גם יודע מה אקבל ממנו באירופה. אני אהיה מאוד מרוצה אם מקל ייתן לי את אותו דבר. לא פחות ולא יותר.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,020
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    אם תקרא את ההודעה שלי שוב תראה שבכלל לא דיברתי על היורוליג. על מקל כתבתי שהוא כוכב על בליגה. ומה שכתבתי על הנדריקס זה בתגובה ללא מעט אנשים שאמרו שגם בליגה הוא עגלה
    מקל מבחינת סל היכולות שלו עולה בהרבה על יוגב, מה גם שהוא לא נופל מיוגב הגנתית וזה הרי הטיקט של יוגב. לא סתם ביורובאסקט מקל היה הגו טו גאיי בזמן שאוחיון היה הפועל השחור(לא שאני חלילה מזלזל בפועלים שחורים)
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    https://scontent.xx.fbcdn.net/hprofile-xfa1/v/t1.0-1/p50x50/10414553_291063504428207_3409955496004905817_n.Xxx?oh=9b7b57ed9c23b9f3bb55d10a1af412a6&oe=57BCA712


    רן מלובני
    27 mins · Kfar Saba ·


    כשצביקה שרף סיפר על החביתות שיצחק פרי מטגן בכישרון היה ברור שהפיטורים שלו על המחבת. היום הגיע תורו של שרון דרוקר. פרי מייצג את כל מה שרע בניהול הספורט בישראל והבעיה, הוא ממש לא לבד...

    ‫#‏מלבן_עניינים‬

    כל מילה.....
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לא הבנתי מאיפה הסקת שהגבתי אליך...
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,020
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    אה....חשבתי שהגבת לשנינו, בכל אופן מה שכתבתי עכשיו לגבי גל היה כתגובה אליך
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    65,020
    לייקים שהתקבלו:
    14,661
    מין:
    זכר
    סליחה? פרי היה כאן בסדר גמור, המשיך לתת לשרון דרוקר אשראי למרות שהכשלון מתמשך כבר כמה חודשים,נתן לו חיזוק שהוא מעל ומעבר ביחס לבאדג'ט(קבוצות כמו נהריה והרצליה יכולות לחלום על תקציב כזה, לדעתי גם לחיפה יש פחות תקציב) אז עוד באים אליו בטענות? זה מאד באופנה היום לתקוף את הבוסים,ונראה שדרוקר ויחצניו רוכבים על זה(למד מאחיו דבר או שניים על תקשורת) אבל האמת שהדה לגיטימציה הזאת די מאוסה. לא, לא כולם אלי טביב ומוטי אמסלם.

    אגב אם פרי הוא כזה "מטגן חביתות" איך זה שהוא לא פיטר את דרוקר שנה שעברה ואפילו המשיך איתו לעוד עונה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/4/16
  7. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    טוב אז צדקת
    חולון יורדת הערב למקום האחרון אחרי ניצחון של נס ציונה על קריית גת
    ומסבכת את כל התחתית מחדש וגם את אשדוד
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    Hapoel_Tel_Aviv,

    ווילימאסון חוזר לסגל שלכם לקראת מחר? מפחד לשם בעדכם אבל אשדוד פשוט פח אשפה.
     
  9. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    לא, הוא עדיין פצוע (שהוא נפצע, טוענים בפורום שלנו שזה מהאולסטאר המיותר, אמרו פציעה קלה, בנתיים כבר איזה 3 שבועות..)

    אם הפועל מנצחת את חולון היא נשארת בליגה
    אם ננצח גם מחר אז אפשר להמשיך לחלום על פליאוף, הבעיה שיש לנו אחרי זה ירושלים-מכבי-חיפה ואשדוד אני חושב ששיחקו נגדם כבר
    לעומת זאת אם נפסיד בשניהם..
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    את המחמאות וזר הפרחים אני מצפה לקבל בסיוף העונה אבל גם עכשיו זה בסדר */aaa021
    סתם סתם... אני צוחק, מרגיש שפתחתי עין עכשיו אבל אין ספק שאני מרגיש שרכשתי לעצמי ״אהדה״ לנס ציונה (גם לבילבאו מהכדורגל יש לי האהדה, כל פעם שאני שם עליהם בווינר הם מנצחים ולא משנה מי היריבה :D).

    עכשיו ברצינות, יש לי הרבה מה לכתוב על קבוצות הליגה:
    הפועל חולון:
    כמה קל להפיל הכל על קללת ״האולם החדש״ אבל מה שקרה בצד הניהולי/מקצועי זה משהו שאין לי מילים לתאר, פירקו את החבילה והסגל הנהדר שהיה אשתקד כולל קו קדמי מפלצתי, העיפו את המאמן (מבין לגמרי אבל היה חייב לקבל קרדיט בדיוק כמו קטש למרות שאני לא מחזיק ממנו), דורסמן לאט לאט מתגלה כאיש מקצוע לא טוב כולל הקדנציה בראשון וכנראה שהאליפות הייתה עונת הבלחה בשבילו, העיפו את חסין מהר ואין תוצאות טובות ממנו, העיקר ערפו לו את הראש, דן שמיר מאכזב מאוד כבר כמה שנים, עשו גרוע יותר עם ההחתמות והשיחרורים האלה, ניהל משחק נוראי (לעלות עם קלייבורן כ-4 היא דוגמא מיני רבים, אתה מוריד לו את היכולת ופוגע בקבוצה שלך מבחינת הצבע), 21 שחקנים עברו בהפועל חולון העונה והיד עוד נטויה, השיחרורים שם הזוים, ההחתמות עוד יותר, כל כך הרבה רכזים, מיליון גארדים, סמול פורוורד רק אחד וקו קדמי עלוב, דרך אגב יש לי הרגשה שנראה פה עוד שינויים בסגל, מגוויר האדיר, אוונס האנריידט, בווארס, רוזפלט זה הקו הקדמי בעונה שעברה, שון דניאל, אלון ספיר וטוני קרוקר בעמדה מספר 3, אלוהים ישמור איך אפשר להשוות את זה לקו הקדמי האיום הזה ? מהקו הקדמי הטוב בליגה לגרוע ביותר, פשע מי שהחליט על הסגל הזה והוא צריך לסיים את דרכו.
    מי מביא את אדם אריאל כחיזוק ? הזר הסרבי כל כך חלש, גם בראדלי מאכזב אבל בו אני מאמין.
    לא משנה כמה הסגל שלך איכותי או טוב בעמדה אחת, ברגע שאתה מפקיר משהו אתה מרסק העונה, בדיוק כמו שהסגל שלך איכותי אבל האווירה לא טובה אז זה לא יעבוד, מכבי ת״א סל זה הדוגמא מיני רבות, חולון עם קו אחורי טוב וקו קדמי עלוב, זה כמו שיש לך בקבוצת כדורגל הגנה חלשה והתקפה חזקה או 3 חלוצים ענקים כשאי אפשר לשחק עם כולם.
    עכשיו הדברים החיובים, דן שמיר הגיע במאזן 2-5 שלילי, עשה ניצחון בודד ב-10/11 המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, התייצב מעט ואז הגיע הניצחון על מכבי חיפה בבית שהוביל ל-6 ניצחונות ב-9 משחקים, עכשיו שוב פעם הנפילה, בכל מקרה מים מהסלע מוציא דן שמיר למרות שיש לי טענות רבות אליו.
    קלייבורן וסקוטי אלה שחקני על מהליגה שלנו, אם רק סקוטי היה בהפועל ירושלים :rolleyes:
    כמו שאמרתי עם הסגל הזה חולון לא תשאר בליגה ואין לה מקום לעוד זרים אבל אם הם יישקיעו כסף ויעשה מהלך חכם כמו להחזיר את ג׳רמיס סמית׳ (!) ואלון ספיר (לא מחזיק ממנו אבל הם חייבים אותו) ויוותרו על שחקנים בכירים כמו: גוני, בראדלי, אריאל אז הכל ישתנה כולל המחשבה על 5 זרים בטופס.

    נס ציונה:
    אומנם הסגל לא איכותי וההתנהלות שם לא הייתה טובה אבל הסגל בריא ומאוזן ודווקא מהעזיבה של סימפסון והניצחונות על ק״ג וחולון בסיבובים הקודמים עזרו להם, אל תשכחו שיש להם מאמן שהוא שועל קרבות.
    הוויתור על טפירו, 3 גבוהים זרים, המאמן הקודם, הוויתר על הסגל ועל הגבוה האדיר שהיה להם בעונה שעברה וברח לי שמו, הסגל הישראלי הנורא ועדיין הם יישארו בליגה אם הסגלים יישארו ככה.
    אסקה ו-וואט נוראים אבל אם הם יישחזרו את הכושר מהעונה שעברה הכל יהיה קל יותר, נסטרנקו היה השחקן הכי חלש שראיתי בליגה ופתאום מגלה יכולת שפשוט הוא השחקן הכי מסקרן שם, אדווין עם הרבה חיסרונות אבל מאוד יעיל ומגיע לו קרדיט ויובל נעימי זה יובל נעימי.
    אומנם הסגל נוראי אבל אני מאמין שהם יישארו, בנתיים שימשיכו ככה כי זה עובד אבל אני לא מאמין שסקורר - קרפלס - דן - נסטרקו זה יהיה שלד ישראלי של קבוצה שנשארת בליגה.
     
  11. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    איזה משחק נוראי של אשדוד. ביכולת הזאת הם יורדים ליגה (וכמובן שנותנים מחצית שנייה טובה ומנצחים אותנו)
     
  12. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    מחצית באשדוד, מעולם לא זכורה לי קבוצת הגנה פשוט נוראית כמו באשדוד, לפחות היה להם סנטר נהדר, שהוא ריבאונדר נהדר וחוסם אדיר ברמות הגבוהות ביותר (הבנתי שהוא שיאן חסימות של אחת המכללות), ומה עושים באשדוד, משחררים אותו לטובת שחקן שהיא פצוע כל כך הרבה זמן, מזכיר לי את מכבי ת״א.
    מילה על יהוא אורלנד, מילא אין לך מה להציע למעט יד מהשלוש שמגיעה פעם בכמה משחקים, מילא אתה בלוף, מילא אתה לא שומר אבל למה אתה כל הזמן מתראיין ועוד במחצית ?!

    כנ״ל הפועל ת״א, אומנם הביאו תחליפים טובים (רובינסון וסימונס) אבל איך אפשר לוותר על באטל ואוונס אני לא יודע, שחקנים פשוט נהדרים, אני גולש הרבה בפורום השדים והאוהדים של הפועל ת״א בכדורסל מזכירים לי את אוהדי מכבי נתניה, בלי לפגוע לא הכי חכמים, פשוט קטלו שם את באטל על כלום ושום דבר ולא העריכו אותו, הדבר שהכי חסר שם זה רכז, הרכש לא מספיק טוב, אמיתי לא מקבל דקות בצדק ומתן נאור צריך לפרוש בסיום העונה, למה הוא מקבל כל כך הרבה דקות ?!
    קונגר ריבאונדר וזה הכל ו-וויליאמסון מאוד חסר, מזל להפועל ת״א שיש להם את הישראלי הכי טוב בליגה (!) שלא סופר את מקל, דוסון ואליהו, את רות׳בארט שהוא הסנטר הישראלי הכי טוב, אלן האנדריידט ורובינסון וסימונס שלך תדע באיזה יום הם יקומו.
     
    Hapoel_Tel_Aviv אוהב/ת את זה.
  13. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    מסכים עם כל מילה שלך חוץ ממה שאמרת על באטל, הסיבה העיקרית לכל כך הרבה הפסדים במשחקים צמודים, הוא אמנם רכז אבל רכז שעם קצת לחץ עליו לא מסוגל לעשות שום דבר, בהתחלה עוד אמרתי גם שאנשים טועים לגביו והוא ישתפר אבל ככל שהתקדמה העונה הוא הדרדר ביכולת.
    את אלן צריך להחתים לעוד עונה, אבל החסרון שלו זה כל ההתעסקות עם שופטים וזה שהוא מתחמם בקלות מול שחקנים מה שמביא עבירות ב"ס או עבירה חמישית מוקדמת שתוקעות אותנו.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    בקשר לאלן, זה מזכיר לי את שון וויליאמס האדיר (לא היה בארץ שחקן הגנה כזה, באחריות) ששיחק במכבי חיפה ב-2011/2012, כל משחק היה מסיים עם 5 עבירות (!) אבל גם עם 4 חסימות ועבודת הגנה אדירה, אין מה לעשות, איך אתה לא מצפה מאלן להמשיך לשמור כפי שהוא שומר ולקחת ריבאונד בלי להתסכן בעבירות, תהיה בטוח שיש לך פאור פוורורד בקבוצה שקשה מאוד לעשות עליו סל בלי עבירה, הבעיה של אלן היא שאין לו יכולת התקפית מיוחדת, שחקן התקפה טוב וזהו, אין לו יד מבחוץ.

    בקשר לבאטל, אתה זוכר שהוא שיחק פצוע ? תוסיף את העובדה שהבאתם זר ופגעתם לו בביטחון בלי קשר.
    לא מבין את הטענות על לחץ אבל למה הכל צריך ליפול עליו ?! הבנאדם עשה הכל, מנקודות דרך ריבאונד ועד אסיסטים.
    העיקר מתן נאור ימשיך לשחק ואתם תילכו אחריו אהבה עיוורת, בלאט - אמיתי - נאור - קונגר בקו האחורי המחליף שלכם, חלש מאוד.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,450
    נבחרת ישראל קיבלה מכתב מפיב"א שבו נכתב כי היא מושעת מיורובאסקט 2017. מי עוד קיבל? סרביה, איטליה, קרואטיה, טורקיה, סלובניה, רוסיה ועוד נבחרות....

    פיבא מממשת את האיומים שלה. המלחמה בין יולב לפיבא היא ככל הנראה המכוערת ביותר מאז מלחמת איראן-עיראק.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
מצב נושא:
הנושא נעול.