גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    מגן לא רע בכלל, האמת שאם היה מדובר פה על מגנים ימניים היה עולה שמו.

    אגב, סתם שאלה - למה אתה לא כותב כאן יותר (אולי אני טועה)? זווית של אוהד סכנין זה מעניין (כמו דרמה למשל שמייצג זווית של אוהד של קבוצה פחות מדוברת) ומנושאים אחרים ממש כיף לקרוא הודעות שלך.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,854
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    לא השוותי למשומר ולא לטוואטחה. הם לא מעניינים אותי.

    אני רק יודע שאם אנחנו שואפים להמשיך בהתקדמות אנחנו חייבים להמשיך להשתדרג, ומגן שמאלי דורשת שידרוג דחוף.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    זה לא קשור להסכים או לא, זה קשור לריטואל הקבוע של להתעלם מהחולשה של הקבוצה שלך ולהעצים פי כמה את השפעת השופט וגורמים לא רלוונטיים על המשחק. הסיבה היחידה שב"ש הפסידה אתמול היא הפועל ב"ש.

    ולמען האמת היה פנדל ברור לחיפה, בכל שאר המקרים לא ראיתי משהו כל כך ברור. גם אני לא הייתי שורק לפנדל על מה שסטויקו עשה לוואקמה.
     
    amn ו-Turgi אוהבים את זה.
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    אני לא ארד לרמה שלך, כי אני מבין שזה מתסכל לראות קבוצה עם שליש מהתקציב שלך מעליך בטבלה, בטח ובטח להתמודד עם טענות של אוהדים של אותה קבוצה שאין לך דרך להתמודד איתם, רק אסיים בזה שאוהד מכבי הוא אוהד מכבי לא משנה אם הוא מבאר שבע חיפה או תל אביב, כשאוהדי מכבי מתלוננים על השיפוט אז מדובר בווינריות ובצדק כי השופט העיז להוציא לטל בן חיים צהוב שמנע ממנו לשחק מול באר שבע (לחשוב מה היה קורה אם מכבי הייתה מפסידה מאיזה פנדל שלא היה בדקה ה - 90 או פוסלים לה שער חוקי בדקה ה - 90, בטח הייתם מגיעים לרמות שלא נראו כאן מעולם), כשאוהדי באר שבע מתלוננים על שיפוט זה בכייני.
    בדיוק כמו שעושים על האש באיזורים מסוימים בארץ זה נחשב ברביקיו ובאזור אחר מנגל, בדיוק כפי שטענת שכשאתם הוצאתם חולצה, אשכרה הזמנת זמן וכסף בעיצוב של חולצה מיוחדת לרגל זה שסיימתם בתיקו עם הפועל תל אביב, זה לא היה עלוב כמו שאוהדי חיפה צעקו למשך 3 שניות באר שבע באר שבע, שכמובן זה חמורו ומביש הרבה יותר מתיעוד תיקו באמצעות חולצה.

    וכמו שכבר כתבתי כאן, אנחנו נקח אליפות למרות כל מה שעובר עלינו השנה ומי שעוקב אחרי הקבוצה כל השנה רואה מצוין את ההבדל בהתייחסות בין המכביזם והווינרים מתל אביב ללוזרים הבכיינים והמקופחים מבאר שבע.

    שיהיה בהצלחה למכבי חיפה בגמר הגביע, הגיע להם לעלות ומגיע לאוהדים שלהם שממשיכים להגיע במספרים ולתמוך למרות יכולת מקצועית פחות טובה תואר.
    זה לא יפתור את הבעיות של המועדון, ואני מקווה שהמשבר הניהולי יפתר, אבל לפעמים זה נחמד לשאוף לריאות קצת אוויר הרים ולזכות בתואר, זה אולי ימתיק קצת את התקופה שעוברת עליהם.
     
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    @Sir Alex Ferguson,

    במיקרו: דובר לא מעט - פה, ברחבי האינטרנט, בטלוויזיה - על ה'בכיינות' של מכבי לאחר המשחק בראשון.

    במאקרו: לחלק אנשים לקטגוריות ולאפיין את אופיים, מרכיבי אישיותם והתנהגותם לפי הקבוצה אותה הוגרלו לאהוד זה פשוט שטויות. כואב לי בעיניים - כאדם, לא כאוהד מכבי - לקרוא דברים כ"כ אינפנטיליים ורדודים. כדורגל זה חשוב, מאוד, אבל נשמע שיש בך שנאה אמיתית וטינה עמוקה כלפי אנשים שבסה"כ לובשים חולצה בצבע אחר כשהם יוצאים לאיצטדיון. תתבגר.
     
    amn, Turgi, orimor2212 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    ראיתי את השמות של ביטון ומשומר, ופשוט נזכרתי בעותמן. שאני לא מבין איך הוא לא המשיך בחיפה אבל משומר כן.
    ולשאלתך, אני לא עוקב הרבה אחרי הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות, אבל אני משתדל להשתתף בדיונים כשיש אירוע מעניין.
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אם היה פה אוהד אחד מכל קבוצה בליגת העל, היינו שוברים את הווינר.

    לגבי מגן שמאלי ישראלי, אני לא מבין את כל משחקי הסמנטיקה (הכי פחות גרוע). כרגע הוא(טוואטחה) המגן שמאלי הישראלי הכי טוב.

    לגבי מאטוביץ' - בלי קשר לזה שהוא זר כרגע, יש לו ירידה קלה ביכולת. בהתחשב בגיל, מקווה שזאת לא תחילת התדרדרות.

    לגבי בן ביטון - בלי קשר לזה שהוא מגן ימין, מדובר בשחקן עם אופי אירופאי. מגן שתפור על קבוצה גדולה. חרוץ, נותן עבודה, מאמין בעצמו והכי חשוב ומעל הכל - צנוע. מקווה שימשיך לצמוח.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    אין לי טינה לאיש, אפילו לא לכותבים שחצנים ויהירים שכמותך, יש לי גבול לכמות הצביעות שיש כאן בפורום, ברחבי התקשורת ובעולם הספורט, שכאשר קבוצה X (בעלים, שחקנים, קהל, מאמן וכיוצא בזה) אומרת את דעתה אז מתייחסים לזה כווינריות, כאסרטיביות, כמכביזם, כדברים שאין בהם יוצא דופן (תלונות על שופטים, תלונות על שיטת המשחק של מכבי חיפה, תלונות על החגיגות של מכבי חיפה וכן הלאה וכן הלאה), וכאשר קבוצה Y אומרת את דעתה (אוהדים, בעלים, שחקנים, מאמן וכיוצא בזה) אז מדובר בתחושת קיפוח, בבכיינות, וביחס שונה לגמרי.

    אני, בניגוד לכותבים אחרים, לא פוחד להגיד את דעתי, לא משנה אם זה על השיפוט, או על האווירה הכללית או על אוהדי מכבי, בדיוק כפי שאני לא פוחד להחמיא לכל הקבוצות בליגה (גם למכבי תל אביב) כשצריך, מצטער שאני לא משתתף במצעד הצביעות או מוריד את הראש בפני מישהו.

    אנחנו צבועים, בכיינים, מקופחים, נחשלים ונכשלים, בעלי תחושת קיפוח, אינפנטיליים, רדודים וחסרי השכלה, אנחנו באר שבע, ואנחנו כאן כדי להישאר, ואנחנו נזכה באליפות על אפך ועל חמתך.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מאיפה אתה(צ'לסי-מכבי) בידיוק מסיק על הבחור ועל תכונותיו השונות, על סמך כמה פוסטים בפורום? כן, יש לו אנטי למכבי, שנאה ספורטיבית, הוא מאוד רוצה לזכות באליפות וזה בסדר. אפשר ללכת אחורה לדיונים של לפני 5-6 שנים ולראות איך טינפו על הפועל של הדאבל או על מכבי חיפה שתמיד השיגה את ה-1:0 שלה. יפה מאוד, יש כאן הרבה פסיכולוגים בפורום, לדבר רק על כדורגל זה כבד עליהם. הכדורגל התחיל לפני שערן זהבי לבש את החולצה של מכבי ת"א וגם לה היו שנים שחונות מאוד ופאתטיות. בטוח שגם אתה שמחת בתיקו ב-0:0 ההוא.
    - ועכשיו אני פונה אלייך משה, אין מה להתרגש, בדרך-כלל מי שלא כותב ענייני ומשתמש בעקיצות\ירידה לפסים אישיים זה נובע מכך שאין לו ת'אכלס ורק ככה הוא יכול להעביר את המסר. כבר הרבה זמן ככה הפורום הזה עובד. כנס לדיון של הפועל ת"א. אוהד בית"ר קם, זורק איזה משהו לאוויר ואוהד מכבי עושה לו לייק, איזה חגיגה. גם כל הדיון כאן. אלה אותם שמות, אותם אנשים ואותם 'קשרים'.

    מאטוביץ' מאוד יציב לדעתי וכנראה זה הדבר החשוב ביותר בכדורגל. אבל אי-אפשר להתעלם מטוואטחה. המהירות וכוח הפריצה, כמו שאמרו, וגם התזמון שלו בעליות קדימה. המשחק הכי טוב שלו מ-2011, בידיוק כפי שאמרו. השוו אותו כאן למגנים של באר-שבע, לדעתי המצב מבחינתו הרבה יותר מסובך. יש משחקים שחיפה כלל לא משחקת עם עוד קשר קו אחד אלא עם איזה אלתור של עטר בצד שמאל ועטר אוהב להיכנס לאמצע ולא עוזר בהגנה, בעוד בן ביטון ודוידזאדה נהנים מבוזגלו או נאווקמה על הקו. למה לא מדברים על עלי עותמאן? כי הוא בסכנין, זה פשוט מאוד. כתבתי לא מזמן שלדעתי הוא המגן הכי טוב בארץ חוץ מאלי דסה, אבל הפרק שלו במכבי חיפה היה מאכזב ולא בטוח שהוא יכול להתמודד עם הלחץ.

    עלה כאן אגב גם נושא התקשורת. זריהן מרגיש חלק מהאולטראס של באר-שבע ומצד אחד זה ויפה ומצד שני לא. השאלה האם תומר לוי לא הצטלם סחבק עם יניב קטן בשדה התעופה והזיל דמעה כשפרש? אני לא בטוח. לא זוכר את שירלי בר-דיין, השופר של קרויף, מותחת ביקורת אמיתית על מכבי כשהיה צריך. לא רואה הבדל גדול בארץ מבחינת היחס התקשורתי. אם מכבי מקבלת תמיכה זה בגלל שלוש וחצי עונות מטורפות שלה ולא חשוב אם זה בעיקר בגלל שחקן אחד שהיה שווה לשים עליו את הז'וטונים, ואם באר-שבע נהנית מפרגון זה בגלל עונה אחת גדולה ותהליך חיובי מסוים שעובר עליה. ברמה הזו אני יכול לציין רק את פשכצקי שיודע להיכנס ב-אמ-אמא של בית"ר כשצריך ולדעתי הוא אובייקטיבי.
     
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    המניפסט שלך פאתטי. שחצן ויהיר תקרא לאחותך.
     
  11. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    @Raulito פשכצקי אובייקטיבי לגביי בית"ר כמו שאני אובייקטיבי לגביה. הבן אדם בסכסוך מתמשך עם טביב, איזה אובייקטיבי ואיזה נעליים. יש אובייקטיבי ויש את מה שאתה, כאוהד הפועל ת"א, אוהב לקרוא. האתר היחידי שאמין לגבינו ולא מוטה לטובת טביב או כנגדו הוא וואלה ספורט. חוץ מזה שפשכה היה ונשאר חרטטן.

    ואפשר להתעלם מטאווטחה. שחקן סתמי שפעם בכמה זמן נותן משחק ובד"כ הוא חלש. באותה מידה אפשר להגיד שאי אפשר להתעלם מאלעד גבאי.
     
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    יש בפורום הזה אוהד של קבוצה "של ברביקיו" שכותב בסגנון וברוח מאוד דומים.

    הקבוצה שלך היא סוג של מאמי לאומית כרגע, אני באמת לא מבין מאיפה זה בא.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אי-אפשר להתעלם מהפוטנציאל של טוואטחה, מתקן את עצמי. לטעמי האוהדים נתפסו עליו כשעיר לעזאזל והוא לא מספיק חזק מנטאלית, קשה לתפקד כשכל הקהל נגדך, ומעבר לכך - כמה שחקנים במכבי חיפה באמת מספקים את הסחורה לאורך זמן?
    מסכים שוואלה ספורט הוא האתר הכי חזק בארץ לפי דעתי, הכי אובייקטיבי והכי מעמיק וגם יש להם את המקורות הנכונים שלהם. פשכצקי כן אובייקטיבי לגבי בית"ר. ברצף הנצחונות הוא מחמיא, וכשלא צריך אז הוא קוטל. אין מה לעשות, על כל פארסת אצילי והבדיחה הזו בחודש האחרון - צריך לשאול שאלות קשות. יכול להיות שאצלכם טביב יהיה המשיח גם אם הוא ימכור בקיץ את כל הנכסים שיש למועדון הזה - אצילי, רוקאביצה, אייבינדר(סתם שם שזרקתי). מה שקרה עם הילד לא תקין. 'חרטטן' - במידה, כמו השאר.
    אני לא אוהב לקרוא שום דבר על כדורגל כבר שנתיים, עוד עונה עלובה לאוסף ואני רק מחכה לשריקת הסיום שלה.
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אם הוא שחקן סתמי, אני לא רוצה לדעת איך תקרא למגנים השמאליים הישראלים של קבוצות התחתית.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    אין לי מושג למה אתה מתייחס, למה הצטרפת לדיון ומה הקשר בין העובדה ששמחתי (מאוד!) ב-0:0 ההוא לבין הערותיי למשה על צורת ההתבטאות הדוחה שלו כלפי אוהדי מכבי ת"א.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/16