גביע המדינה 15/16 - הגמר ב24.5: מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏24/11/15.

  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    שחקנים גרועים. מה לעזאזל הקשר?
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    אבל למה לרדת לקללות כלפי דור? קשה לך להתמודד עם המציאות?
    ככה בשלוף הודעה שלך מהתקופה האחרונה, אם זה לא שחצנות ויהירות אז כדי שתבדוק את עצמך במראה חבר -
    דור, אני מבין את הדברים, וכבר העלת בפני את הנושא של הכותבים השונים בפורום שמתמקדים בעיקר בעקיצות ולא בדברים מקצועים פרופר, ולא רק אתה אלא עוד כותבים קבועים שכבר שנים כותבים כאן העלו בפני את אותם דברים ואת הסלידה מהן.
    אבל האופי שלי הוא פשוט שונה. קשה לי לשתוק על צביעות. קשה לי לראות הודעה כמו זאת שציטטתי למעלה ואז לשמוע את אותו אוהד מדבר כמו אמא תרזה. אתה שחצן? אתה יהיר? לך עם זה. תשיר אני מכבי מי אתם בכלל, אם זה אתה תזרום עם זה. גם אני שרתי באולד טראפורד לאוהדי ליברפול ב3-0 שהם הגיעו לכאן רק כדי לראות את יונייטד. אבל אל תעשה איפה ואיפה. וזה גם לאוהדים אחרים כאן בפורום, כאלה שאומרים שזה מביש שאוהדי חיפה שרו לשלוש שניות באר שבע באר שבע אבל זה שהם הכינו חולצה בזמנו לחגוג 0-0 זה כבר משהו אחר זה לא מביש הם אוהדי מכבי אז אצלם זה לא מביש זה מכביזם זה משהו אחר. שטוענים שזה מביש לראות את אוהדי באר שבע מתלוננים על השיפוט אבל כששופט העיז להוציא לטל בן חיים כרטיס צהוב בסך הכל (שמנע ממנו לשחק במשחק העונה) צלבו את השופט כאילו הוא הכריע את גורל האליפות.

    אז כן, למכבי ת"א מותר לעשות דברים שלבאר שבע אסור. כשבכר זורק עקיצה באנגלית למאמן מכבי כולם נכנסים בו, אבל כשאותו מאמן מכבי התחיל את כל הנושא עם התבטאויות משלו אז מדובר במלחמה פסיכולוגית לגיטימית ובטקטיקה נפלאה של מאמן אירופאי כדי להלחיץ את באר שבע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/16
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    אז מה נעשה בנבחרת ישראל ?
    נפתח בלי מגן שמאלי ? או נאלתר ? (ריקן,רמי גרשון)

    כולם גרועים כולם רעים .... בחייך. מסכים שהרמה נמוכה, ובכל זאת טוואטחה בולט מעל כולם (וגם דווידאזדה וגם בן הרוש - ומשלושתם טוואטחה עדיף).

    תתעלם ממי שצריך (ובצדק) לאייש את עמדת המגן השמאלי של הנבחרת ? ממש לא.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    כן, טביב בשבילי הוא המשיח, מחר בליל הסדר תפילותיי יכוונו אליו.
     
  5. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    @Sir Alex Ferguson,

    א. התגובה המצוטטת לא כוונה לדור, אלא כלפייך.

    ב. אין בכך שום דבר שחצני, למרות שתיארתי לעצמי שכך יתייחסו לזה בפורום צמא דם ומלא שנאה כמו הגרסא הנוכחית של אייסוקר. אין לי טעם ועניין בהתרברבות, זה לא מעניין אותי. מכבי תל אביב - על מחלקותיה השונות - היא הדבר הכי גדול בספורט הישראלי, לטוב ולרע, בהצלחות ובכישלונות. אם זה מאה אלף הטרמפיסטים שמגיעים לכיכר כשקבוצת הכדורסל זוכה באליפות אירופה ואם זו ההתעסקות הבלתי פוסקת בכישלון להעפיל לשלב הטופ 16 העונה; אם זה בנפילות חוזרות, נשנות ומהדהדות לאחר קיצים מבטיחים בקריית שלום ואם זה בשנים של הצלחות רצופות; אם זה בתקשורת תל אביבית, מפרגנת ומלטפת ואם זה בעיתונאים החגים מחוץ למתחם האימונים ומשחרים לטרף הכישלון. אין סיפור גדול יותר בספורט הישראלי ממכבי ת"א. יש שנים טובות ויש שנים פחות אבל ההגמוניה בספורט הישראלי נמצאת שם. שם נמצא לטעמי מקור השנאה החולנית של אוהדי מכבי חיפה, שם נמצאים השורשים לטינה העמוקה שאוהדי ב"ש מרגישים כלפי מכבי ושם נבטה הסלידה של אוהדי בית"ר ממכבי עד שאוהדי הפועל הפכו ל'סמולנים' מתישהו בשנות ה-90'. אתה יכול להגיד שזה בגלל מספר התארים (וזה נכון), אתה יכול להגיד שיש בזה הרבה מגלומניה (וגם זה נכון), אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה. בשורה התחתונה, זו המציאות. ממורמר? תאכל תמר.
     
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    המשפט הראשון בהודעה ובעצם בכל הודעה שכתבתי על המשחק היא שלמכבי חיפה הגיע לעלות אתמול ושהיא הייתה הקבוצה הטובה יותר.
    אפילו איחלתי למכבי חיפה והאוהדים שלה לזכות בגביע וזה גם מה שעשיתי אתמול אחרי המשחק.
    אני חושב שעם שיפוט אחר אולי היינו יכולים לכפות משחק צמוד או קרוב יותר, אבל בכל הודעה הדגשתי שמכבי חיפה עלתה בצדק גמור.

    אני אוסיף עוד משהו, בניגוד לשחצנות וליהירות של אוהדי מכבי "אני מכבי מי אתם בכלל", אני אציין שההפסד אתמול לא מפתיע אותי. מכבי חיפה הוא מועדון גדול, לדעתי מבחינת הישגים הכי גדול בכדורגל הישראלי ב20 השנה האחרונות, כבר כתבתי אחרי התיקו 0-0 שלהם מול מכבי ת"א שמדובר בענק, אומנם ענק ישן אבל לחלוטין ענק. אתמול ראינו אותו מתעורר לרגע, גם בגזרת הקהל שהרעיד לפרקים את האיצטדיון וגם בגדר הקבוצה. לא מעט מהניצחון אתמול של מכבי חיפה הושג בגלל העוצמות של מכבי חיפה כמועדון, גם אם בשנים האחרונות הניהול של שחר הביא אותם להיות לא רלוונטיים למאבקי האליפות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/16
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    אתה שחצן ויהיר.
    איפה הייתם מעונת 96 עד לעונת 2011? במשך 15 שנה לקחתם אליפות אחת בזמן שמכבי חיפה זכתה ב8! אני זוכר את הניצחון שלנו בבלומפילד בזמנו עם הפנדל של דוד רביבו בדקה ה - 90 מול בלומפילד ריק.
    אם מכבי תל אביב היא הדבר הכי גדול בכדורגל הישראלי, איך יכול להיות שבלומפילד היה ריק? איפה הקהל הגדול היה אז?
    הספורט בארץ בכלל ומכבי תל אביב בפרט זה לא הספורט ולא הקבוצות הגדולות באנגליה איטליה וספרד. זה לא מגרשים מלאים בכל מצב, אלא רוב גדול של אוהדי הצלחות.
    עד לשנים האחרונות מכבי חיפה לא רק הדביקה את הפער ממכם אלא בהרבה מאוד רבדים גם עקפה אותכם.
    ושוב, אם אתה שחצן ויהיר תהיה שחצן ויהיר. אל תגיד אני מכבי מי אתם בכלל ואז תתגונן ותגיד שזה אנחנו והפורום שהופכים אותך לכזה.
    זה בדיוק הצביעות שדיברתי אליה עם אוהדי מכבי, חוסר המודעות שלכם. כשאתם מדברים על שיפוט אין עם זה בעיה זה מכביזם, כשמדובר באוהדי באר שבע זה בכיינות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  8. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    הסלידה ממכבי ת"א נובעת מדבר אחד, וזו ההודעה שנכתבה כאן לפניי כמה דקות בהתגלמותה. ההכחשה שמכבי ת"א היא עוד מועדון גדול בכדורגל הישראלי ולא משהו באמת מיוחד ושהדומיננטיות של אמצע המאה הקודמת נעלמה במשך שנים ארוכות עד שהגיע גולדהאר מביכה. משנות ה-70 ועד העשור הנוכחי, מכבי לא הייתה משהו מיוחד בכדורגל הישראלי. אמנם הישגית, עם 7 אליפויות ו-8 גביעי מדינה, אבל לא משהו יוצא דופן כשמסתכלים על חיפה (11 אליפויות ו-4 גביעים), הפועל (4 אליפויות ו-12 גביעים) ובית"ר (6 אליפויות ו-7 גביעים).
    תגידו שזו צביעות להתעלם מהשנים שקדמו לעשור השמיני ואילך, יכול להיות גם שזה נכון. אבל כמו שלדעתי מילאן מועדון יותר גדול מריאל מדריד בקנה מידה אירופאי, כי בין היתר רוב התארים האירופאיים של ריאל הגיעו באמצע המאה הקודמת, כך אני נוהג גם כאן. ההיסטוריה חשובה, אבל אנחנו חיים בעת מסוימת, ומה שקרה לפניי כל כך הרבה שנים, כשכל כך הרבה השתנה, זה פחות רלוונטי. בדיוק כמו שבעוד 20 שנה הפועל ב"ש יכולה להיות מועדון יותר גדול מבית"ר והפועל ת"א אם תמשיך במה שהיא החלה בשנים האחרונות.
     
  9. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    @EO11,

    אני חושב שהדוגמא שלך מעולה וממחישה את טענתי. יכול להיות שמילאן מצליחה יותר מריאל מדריד בזירה האירופאית בעת הרלוונטית. אך אם תשאל 100 אוהדי כדורגל מרחבי העולם מי לדעתם המועדון הגדול יותר, מה לדעתך יהיו התוצאות?
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/4/16
    amn אוהב/ת את זה.
  10. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    מי אלה בכלל בית"ר י"ם, מכבי חיפה, הפועל ת"א, לא לדבר על הפועל באר שבע, מכבי נתניה, הפועל פתח תקווה וכדומה? לא ידעת, מדובר בסתם קבוצות שנשענות על המותג הגדול שנקרא מכבי ת"א (למרות שכפי שאתה בעצמך ציינת כבר הרבה מאוד שנים הם לא מועדון יוצא דופן, מועדון גדול ללא ספק, אבל בניגוד לאוהדי מכבי לא מדובר באני מכבי מי אתם בכלל כפי שהם שרים כל שבוע במגרשים) -

     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,210
    לייקים שהתקבלו:
    7,084
    המשחק של סכנין היום יכול להיות קריטי להמשך הליגה.
    אם סכנין מנצחת היום המקום הרביעי כבר לא מוביל לאירופה, ולכן למכבי חיפה, סכנין ורעננה כבר לא יהיה על מה לשחק בליגה. בטח ובטח במחזור האחרון אז מכבי חיפה פוגשת את מכבי ת"א ואנחנו את סכנין, יהיה גמר גביע שלוש ימים אחרי ככה ששתי הקבוצות ישמרו על הרגליים והשחקנים ולכן לקבוצה שתגיע למחזור האחרון ביתרון נקודות יהיה יתרון אדיר.
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    תלוי מאוד את מי תשאל.
     
  13. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,805
    לייקים שהתקבלו:
    2,536
    מצחיק אותי הדיבור על טוואטחה. פה ושם הוא ניחן באיזה קרוס די טוב, במיוחד שיש לך את פלט ברחבה. מהירות יש לו, אבל גם לדאוידזאדה יש מהירות.
    הבנאדם הזה נכה שכלית והגנתית, זה שהוא נפל על מאור " עצלן" בוזגלו, זה לא הופך אותו למגן טוב. קבוצות נורמאליות יסגרו אותו תוך שנייה. כל מה שצריך, זה פשוט מגן הרבה יותר אגרסיבי וקשר יותר ממושמע מנגד. מה שהוא עשה לבוזגלו אתמול, עושים לילדים בגן, ובן ביטון הוא לא חוכמה, מדובר בפה בלוף הגדול של הליגה הישראלית. מתן אוחיון מגן הרבה יותר אחראי, הרבה יותר אגריסיבי, והרבה יותר גבוהה.
    רק הגיע הזמן שנתחיל להסיק מסקנות למען השם, מקווה שימשיכו עם הניקוי אורות שהתחילו העונה, ולהעיף כמה שיותר חובבנים הביתה ( בוזגלו, ביטון, דרור שמשון, בן תורג'מן וכו')..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/4/16
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    אתה מבין שכתבתי על מכבי תל אביב על 11 מחלוקתיה ולא רק על מועדון הכדורגל, כן? מה לא נכון במה שכתבתי?

    מבחינת כדורגל - מכבי חיפה זה מועדון ענק בישראל, הפועל תל אביב זה מועדון ענק (שגם מייצג המון), בית"ר ירושלים זה מועדון ענק (שגם מייצג המון). מכבי תל אביב זה גם מועדון ענק שנמצא קצת מעל, לא כזלזול, אלא כהסתכלות על הישגים ונקודות ציון לאורך ההיסטוריה, גם אם בין 1996 ל-2011 זכה רק באליפות אחת (ושלושה גביעים, שניים פחות ממה שיש למכבי חיפה ב-102 שנים), ליברפול לא זכתה באליפות כבר מעל 20 שנה, יקום האידיוט שיאמר שלא מדובר במועדון על. הפועל פתח תקווה ומכבי נתניה הן מקרים שונים ואפשר לקרוא להן דרג ב'.
    הפועל באר שבע, אגב, ולא כי אני בויכוח איתך ומנסה לעקוץ, נטו מתוך הסתכלות על העובדות, זה מועדון בקנה מידה קטן משמעותית. שתי אליפויות וגביע, מאבק וחצי על אליפות מעבר לזה ב-40 השנים האחרונות ומיקום ממוצע באמצע-תחתית, זה לא שונה בהרבה מקריית שמונה. הדבר המעצבן כרגע בהפועל באר שבע הוא חוסר המודעות למעמדה מצד המועדון וחלק מאוהדיו.

    ובלי שום קשר מצחיקה אותי האובר-חשיבות שאתה נותן לשורה משיר אוהדים. אוהדי באר שבע שרים שהם הקהל מספר אחד, למשל. אוי, כמה שאתם שחצנים!
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,299
    לייקים שהתקבלו:
    7,253
    שאלת תם - איך בהתאחדות מתכוונים לחלק את טדי בגמר? מאמין שסכנין תביא כמות גבוהה של אוהדים כך שזה לא משנה מי תעפיל הערב, וזה בעייתי כי לא מדובר ביציעים שווים כמו בסמי עופר. הדרומי מכיל 12 אלף איש, הצפוני 8 אלף כולל הפינות.