אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אני לא מבין - למה בביתיות שקבוצה תוותר על המגרש שלמה כי זה כמו שאני יגיד לך, שמע אם יש משחק אליפות של קבוצה גדולה, בוא נזיז אותו מהמושבה, כי יש פוטנציאל של 25 א' איש. התשובה היא לא. דין משחק מול ק"ש זה דין משחק מול מכבי, ואם לקבוצה יש מגרש ביתי ברעננה, אין שום סיבה לקחת אותה לנתניה ולזמבר את הקהל הביתי ואת הקהל חוץ ששניהם יצטרכו לנסוע יותר רחוק.
    אחי כשאני אומר בנות בפאתי העיר, אני לא אומר לך תבנה 5 ק"מ מהעיר. אפשר לבנות גם בקצה של העיר. מה לעשות שאף אחד לא יהרוס שכונות ויבנה במקומם איצטדיון בתוך העיר, ואת קרני שהוא בתוך שכונה אתה לא יכול לשפץ כי אין לך גם חניה שם ואתה לא יכול להמציא חניה. אתה צריך שטח בשבילה.
    תגדיר גישה? בעיית גישה היא לא בעיה של איצטדיון גרידא בערים בישראל, היא בעיה בהרבה מאוד תחומים כשזה נוגע לתחבורה. כל קווי האוטובוסים כמעט בכל עיר הם מסורבלים, דבילים וכמעט שלא מקצרים, ואין סיבה לחשוב שאיצטדיון זה בעיה לכך. אם כבר תחבורה זה בעיה לא איצטדיון במדינת ישראל.
     
  2. ~Omri~ Member

    הצטרף ב:
    ‏16/2/10
    הודעות:
    3,236
    לייקים שהתקבלו:
    489
    דווקא כן. כתבה משבוע שעבר:
    Selhurst Park is set to undergo a facelift, and Chairman Steve Parish says the improved stadium has got to offer quality at every level for those visiting the venue.

    כן, ברור לי למה התכוונת :)
    אני מסכים שאין שום דבר לא בסדר במשחקי שהם סולד-אאוט. הרי יש קבוצות באירופה שמסוגלות למשוך יותר מ-100,000 אוהדים למשחקים מסויימים, ואין אצלן מחשבה להגדיל את האצטדיון. ברגע שקבוצה מצליחה למלא את האצטדיון בכל משחק ונוצר ביקוש לכרטיסים נוצר למעשה גם מותג.

    מה שכן, ברור שבמידה ורעננה תבנה אצטדיון במידות שלה, ותגיע לשם קבוצה גדולה, היא תבחר להעתיק את המשחק לנתניה כדי ליצור הכנסה גדולה יותר. ככה זה בישראל - יחשבו על ההכנסה מהמשחק ולא על הביתיות.
     
  3. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    המושבה הוא איצטדיון גדול, והנהלת מכבי ע"מ למקסם רווחים נותנת כמה שיותר ליריבה גדולה.
    לא רואה למה לא להעביר משחק מול קבוצה גדולה מהאיצטדיון הביתי, אולי תקדים כזה יכול ליצור הקלות על איצטדיונים שלא מאושרים לליגת העל (ולהגיד לך את האמת בתור אוהד ''קבוצה קטנה'' אין לי בעיה עם איצטדיון 'מיושן')

    הגישה היא יותר מאוטובוסים כי יש הרבה משחקים בשבת, צריך מקום שנוח להגיע אליו רגלי או שההורים יכולים להסיע את הילדים בקלות.

    סתם בשביל המחשה, מה אתה מגדיר פאתי העיר ? גבעת ח"ן?
     
  4. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין שום בעיה עם איצטדיונים מיושנים. לדעתי אין שום סיבה שלא ישחקו בשכונה או באיצטדיון ברעננה.
    האורווה בפ"ת היה מגעיל בגלל שלא ראו שום דבר מהיציע, אבל הוא היה מאושר בלי שום בעיה לליגת העל.
     
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    כל שטח שהוא מוניציפלי בשטח רעננה. גם גבעת חן נחשב כי זה מטר וחצי מאחוזה לצורך העניין.
    לא רואה למה סיבה לא להעביר? משחק אליפות של הקבוצה שלי ב2003. אם זה באורווה ז"ל מכבי לא אלופה בחיים.
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    רק אציין שתקנונית קבוצה לא יכולה להעביר משחקים למגרש אחר למעט אי-כשירות של האצטדיון, כפי שהוחלט על ידי הנהלת האצטדיון (שזרוע) או המשטרה (כמו בסגירת גרונדמן).

    ואני לחלוטין מסכים עם זה שהשיקול במגרש של הקבוצה הביתית לא צריך להיות שיקול כלכלי.
     
  7. Roy t Member

    הצטרף ב:
    ‏19/9/15
    הודעות:
    289
    לייקים שהתקבלו:
    71
    מין:
    זכר
    האצטדיון ביבנה נפתח.....חוויות מישהו ?
     
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    צפוניים - רכבת העמק תשרת את ציבור אוהדי הכדורגל? הבנתי שיש תחנות בעפולה ובנשר. הן קרובות לאצטדיונים שם?
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    בנשר אין תחנה, רוצים לבנות חלק שני לתחנת לב המפרץ (מאחר והקו מתפצל שם), וגם תחנה לא רחוק משם שאמורה לשרת את נשר - בפועל גם זה וגם זה לא בבניה.
    בכל מקרה - רכבת לא תשרת את ציבור אוהדי הכדורגל ולמעשה את כלל הציבור במדינה כל עוד היא לא תפעל בשבתות, ואין שום סיבה שאם יש אוטובוסים בחיפה כל השבוע כולל בשבת, שלא תהיה תחבורה ציבורית בכל המדינה, אם מישהו חרדי מפריע לו, הוא מוזמן להישאר בבית, גם ככה זה מה שאנשים חרדים עושים בשבת - בבית ובבית כנסת.

    תחנות רכבת העמק:
    לב המפרץ מזרח (תחנה קיימת אך לא בכיוון הסתת המסילה, צריך לבנות את החלק החדש שלה) · יקנעם-כפר יהושע (תחנה בבנייה) · מגדל העמק-כפר ברוך (תחנה בבנייה) · עפולה (תחנה בבנייה)· בית שאן (תחנה בבנייה)

    אגב, בנוגע לשירות אוהדי ציבור הכדורגל - הבעיה היא לא בתחנות רכבת, אלא בתחבורה המשלימה, להלן אוטובוסים, שבלי קשר לכדורגל, פשוט לא יודעים לבצע פיזור במרכז העיר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/5/16
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לא ישתנה בעתיד הקרוב לצערנו.

    דווקא היה כתוב בעיתון שיש תחנה בנשר, כנ"ל גם לעפולה. נכון שרוב הסיכויים שזה לא ישרת רוב הזמן, אבל כן ייתכן ויהיו משחקים כאלה ואחרים שזה עלול לעזור - ימי שני בלאומית, גביע המדינה.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אין בנשר תחנה. בעפולה יש, היא בבנייה.
    מה זה לא ישרת בטווח הקרוב? במהלך מרץ-אפריל 2017, פחות משנה, המסילה כבר רצה, עם כל התחנות, כאשר מה שצריך להמשיך להיבנות ייבנה תוך כדי. אוטוטו נוסעים שם.

    אם כבר, משהו שיכול לעודד זה מסילת עכו - כרמיאל שצפי הסיום והתחלת הנסיעה בה הוא אפריל 2017. אגב הדבר המצחיק הוא שמסילת עכו כרמיאל, לא תעבור בתחנת עכו (מדינה מפגרת כבר אמרנו?). למה לעודד? כי זו רכבת שתעבור בתחנת הרכבת אחיהוד (תחנה חדשה שתיפתח), עם פתיחת תחנות בג'דיידה ומג'דל כרום - אבל בהסתכלות עתידית - זה המסילה שממנה תמשיך הרכבת אל ראש פינה וקריית שמונה, זה החלק השני בביצוע למעשה. הנסיעה בקו הזה למעשה תתחיל מחיפה, ז"א שנניח ויהיה משחק באמצע שבוע, ואוהדים רחמנא לצלן!!! יבקשו רכבות לקריית שמונה, יצטרכו לנסוע לחיפה ומשם לק"ש ובחזרה.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/36/IsrTrainFutureMap-He.Xxx

    זה הקווים הקיימים+ מתוכננים של רכבת ישראל, עד לשנת 2020. האמת אם כבר רכבת, מאוד מעניין אותי איפה תקום תחנת הרכבת ספיר-נתניה. כי התמרור מוצב ממש על האיצטדיון בנתניה, ואם זה יוצב שם, זה יפתור אחת ולתמיד את בעיות החניה וההגעה למגרש (כמובן שאף אחד לא יחשוב שם להקים את החצי עיגול השני של החניה עם יציאה לכביש מהיר.., כל עוד המשחקים לא יהיו בשבת כמובן.
     
  12. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,356
    לייקים שהתקבלו:
    2,169
  13. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    ידעתי שיש סיבה הגיונית לכך שהדשא הכי טוב בארץ נראה פתאום כמו חרא....
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אפרופו דשא, נראה שבסמי עופר הדשא השתפר פלאים. או שסתם נדמה לי.
     
  15. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אפרופו איצטדיונים, הרשו לי לי לדבר קצת על דוחא.
    המחשבה שהאיצטדיון הזה הוקם/שופץ ב-2005 והוא נראה ככה, מרתיחה אותי. לפני דוחא, היה איצטדיון כירוני באותו מקום בדיוק שהכיל רק את היציע שמימין לעמדת השידור. היציע שמשמאל נבנה כשנתיים טרם עלינו לייגת העל, אבל הוא נכנס לשימוש רק שנחנך איצטדיון דוחא. ב-2005 ועם סיוע בסך 6 מליון דולר מהנסיך של קטאר, נבנה היציע של האולטראס מאחורי השער, ומספר שנים לאחר מכן נבנה עוד יציע מאחורי השער השני שמשמש את האוהדים של הקבוצה האורחת, וגם את אוהדינו במשחקים עם הרבה קהל. כלומר, כל אחד מארבע היציעים בדוחא נבנה בשלב אחר, וזה אולי מסביר למה האיצטדיון נראה פח. הכיסאות המלוכלכות עם הצבע הדהוי, אותן כיסאות שבאיצטדיון מכובד כבר לא משתמשים בהם. יותר מזה, חווית הצפייה בדוחא היא נוראית, בעיקר לאלה שיושבים בשורות הראשונות ביציעים שלא מאחורי השער, חלק מכר הדשא מוסתר על ידי האנשים שעומדים על הגדר ואין את מי שיחזיר אותם לכיסאות. יותר מזה, יש אי הקפדה על הכנסת האוהדים ליציעים שרשומים בכרטיס וזה יוצר מצב (כמו נגד חיפה לפני שבועיים) שנכנסת כמות אוהדים די גדולה ליציע שלא יכיל אותם ומה שפשוט קורה זה שהאוהדים מתחילים להתרוצץ מיציע ליציע עד שיואילו בטובם החברה האחראים ויפתחו את היציע הריק מאחורי השער. ולסיום, המיקום של האיצטדיון, אולי היה שווה לסכנין לנסות לגייס עוד יותר כסף באותה תקופה ולבנות איצטדיון בצד (מחוץ או על גבול העיר) המערבי או המזרחי של העיר, כדי שיהיה מקום לחנות ולאוהדי היריבה יהיה קל להגיע. אין לי מושג למה שיפוצים ב-2005 עלו 6 מליון דולר, כי זה לא נראה מוצדק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/8/16

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 31)

  1. shons242