דיון החדשות וההעברות 2015/16

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏1/6/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    איזה לינץ׳ נעשה פה באיזי שירצקי, מה גם שמה שנכתב פה עליו לא נכון, בכל אופן, אני בצד שלו פה, לא שמעתי את דבריו של שלומי דורה אבל שמעתי את איזי שירצקי וקשה לי להאמין שהוא יישקר.

    לנדאו פוטר כי סינן את איזי, לא מסכים עם ההחלטה אבל לגיטימי בעיני, מה שקרה עם ברק בכר היה מעשה מגעיל שעשה לאיזי והוא התנהל מצוין, גם אני הייתי עושה אותו דבר לב״ש שעשתה דבר חוקי אבל מסריח, מדהים שמאשימים אותו בעניין הזה, זאת דעתו וזכותו ואפשר להבין אותו למרות שאני לא חושב שהייתי מתנהל ככה.

    בקשר לשלומי דורה שתופס טרמפ על זה שהשאיר את ק״ש בליגה עם 9/30 נקודות וברח מהאחרויות על מה שעשה במכבי נתניה שעם סגל שבנה עשה 7/27 נקודות עוד לפני שפגש את מכבי ת״א, ב״ש וחיפה, פשוט אפס שלומי דורה, נכשל בענק בעונה הזאת, לא הייתי נותן לו לאמן באף קבוצה בליגה.

    זה שאיזי פנה לגיא לוזון כשיש לו מאמן, מה הבעיה פה ? אלונה עשתה את זה גם וכל אחד עושה את זה, לפני שמפטרים מאמן לא חושבים על המאמן הבא ?

    איזי גם טוען שהודיע לדורה שהוא לא ימשיך בעונה הבאה לפני שבועים (!).

    לינץ׳ שקרי נעשה פה באיזי, לא רואה משהו לא בסדר שעשה למעט העובדה שהוא כל פעם עולה ליציע העיתונות שזה מביך, עוד פעם הוא לטענתו הודיע לדורה שלא ימשיך בעונה הבאה.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  2. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    שלומי דורה כמובן לא חושב על התמונה הגדולה והוא הגיע ליציע העיתונות כמו צאן לטבח, שזה היה ברור שיעשו עליו חגיגה עם מה שאיזי אמר בסיום המשחק. הכי מצחיק שדורה הכבש חשב שיעשו לו יח"צ בתוכנית או יקחו את הצד שלו.

    אם לא אשר אלון, סילבס היה מאמן ברמה"ש (רק להזכיר לכם שלפני שנה דובר על 'החלפות' בין שאבו לסילבס).
    איזי בא ואמר שהוא פנה לאשר והוא לא רוצה לשחרר את חיים אז הוא עזב אותו. קודם כל אפשר רק להעריך מאוד את איזי, כי אסור שכל הליגה תהפוך לבשר של העשירים.

    בנוגע לבכר/שבתאי -
    בכר - היה מחדש לך ביטוח אם איזי לא היה בא ולוקח אותו אחרי הפציעה. שחקן אפרורי שמעולם לא בלט בצורה יוצאת דופן וגמר את הקריירה מוקדם מידי. אם לא איזי, מי היה לוקח אותו ? אם לא איזי, מי היה יכול להנחית על מאמן כמו רב"ש עוזר כזה ו''תסתדרו'' ? שיקום האחד שיגיד שלא מגיע לאיזי דמי השבחה של בכר (כן, בתור מאמן)
    שבתאי - להזכירכם ג'ורדי קרוייף, דארת' ויידר של ליגת העל, שילם לסכנין שלקח את ראדי שדאז היה עם נתונים דומים לזה של שבתאי. אשר אלון זה לא הלוזונים, אשר אלון משלם יפה, ואם לא פנייה של ב"ש, תסמכו על אשר שהוא היה משאיר את יובל.

    אני לא מבין את הסערה בכוס תה לגבי סיום ההתקשורת עם דורה. איזי יצא באור שלילי, אבל אנחנו פה מדברים רק אנשים שמבינים כדורגל, אז תענו - בתור בעלים של ק''ש, מי היה משאיר את שלומי דורה ?
    הבן אדם סחב את איזי והקבוצה למחזור האחרון וכפי שיעקב ציין הוא שיחק רק נגד קבוצות הפלייאוף התחתון. איזי חושב גבוה, רוצה אירופה, רוצה מענקים. דורה לא בשביל זה.

    היה טוב וטוב שהיה ושלום על ישראל
     
  3. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    בוא נניח שהוא באמת אמר לדורה שהוא לא ממשיך לפני שבועיים והוא לא הבין.
    א'. זה הגיע אחרי שדורה פנה אליו ואמר לו שהוא שמע מעיתונאים שהוא לא ממשיך אז איזי לקח אותו לשיחה ואמר לו שהוא לא ממשיך.
    ב'. כשאתה כבר חושב שהוא אולי עוד בסדר כי עדכן את שלומי דורה לפני שבועיים כבר שהוא לא ממשיך, שואלים אותו על ההכנות לעונה הבאה והוא ואומר: "אני כבר לפני חודש פניתי לגיא לוזון".. אתה באמת לא רואה פה מה לא מסתדר?

    אגב, אין לי בעיה שהוא מתנהל ככה. כלומר יש לי בעיה, אבל זה לא דבר כל כך נדיר בנוף הבעלים אצלנו בארץ. אבל הוא אדם שבכל הזדמנות שיש לו מנסה להציג את עצמו כאיזה קדוש מעונה שסתם מציקים לו והוא בכלל לא עושה שום דבר מאחוריי הקלעים. שאין בעלים ישר ממנו בארץ.
    ומה בסוף?
    עדיף שיגיד שהוא סנילי בגלל הגיל זה כבר יוציא אותו יותר טוב.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    איזי ענה לך כשרסקין שאל את השאלה, הוא אמר במילים אחרות שהוא לא דיבר עם אף עיתונאי והם כתבו את זה על דעת עצמם, את האמת אם נילך על ההיגיון, כעיתונאי שמסקר את הקבוצה כל אחד היה מפרסם ידיעה כזאת בלי ״הוכחה״ כי לא היה קשה לדעת שעם תוצאות כאלה שלומי דורה לא ימשיך.
    ההפך שלומי דורה ניסה לשחק אותה כקדוש מעונה למרות התוצאות הנוראיות.

    בקשר לדבר השני, מה הבעיה פה ?
    אלונה ברקת לא עשתה אותו דבר בעונה שעברה ?
    כל בעלים בעולם כיום לא עושה אותו דבר ? ממתי מפטרים מאמן בלי שיש לו מחליף ? לפטר מאמן ורק אז לפנות למאמן ולחכות לו עד שיגיע לא ביזיוני ?
    כל אחד עושה את זה.
     
  5. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,271
    לייקים שהתקבלו:
    4,847
    מין:
    זכר
    שוב, אין בעיה שכל בעלים עושה את זה . אבל איך איזי יצא על אלונה כשהיא עשתה את זה?
    איך הוא אמר? "אלה דברים שלא עושים". אולי הוא התכוון ללא עושים בשנת 2015 אבל ב 2016 זה כבר סיפור אחר.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  6. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    שי, איזה מאמן איזי לקח בזמן שהוא היה תחת חוזה ? אל תשווה בין זה שאיזי לא הודיע לדורה קודם על סיום ההתקשרות (לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שדורה לא ימשיך אז בתור אדם איזי נכשל) לבין אלונה שעשתה מחטף.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,295
    לייקים שהתקבלו:
    7,251
    לא היה קשה לפספס את הכוונה של שי והיא שאיזי לא יכול בתלונות על משחק מסריח של אחרים כשהוא בעצמו רחוק מלהיות נקי.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,204
    לייקים שהתקבלו:
    7,079
    1. אלונה לא פנתה מעולם לברק בכר.
    דודו דהאן פנה לאלונה, ואמר לה שברק בכר לא ממשיך בקריית שמונה וניסה לברר האם היא מעוניינת.
    אלונה בתגובה ענתה לדודו דהאן כי היא צריכה לדבר קודם עם איזי.
    אלונה עשתה את המעשה ההגון והראוי והתקשרה לאיזי, וסיפרה לו שפנו אליה והציעו לה את בכר, ושהיא רוצה לדעת האם יש לו חוזה לעוד עונה בקריית שמונה, כי אם לא היא מעוניינת בו.
    איזי עם האגו הגדול נפגע ורצה לפוצץ את כל הסיפור כבר באותו היום, כשהוא אומר שאם בכר לא רוצה להמשיך אצלו אז הוא כבר מעכשיו מפוטר. אלונה ביקשה שימתין עד אחרי גמר הגביע כדי שלא יהרוס לבאר שבע את ההכנות לגמר. איזי סירב, אלונה ביקשה שימתין עד לאחר האירוע המשפחתי של אלישע באותו היום שכן היא לא רוצה לבשר לו שהוא אינו ממשיך ביום של האירוע שלו, איזי הסכים. אלונה לאחר מכן שוחחה עם אלישע והסבירה לו שהוא לא ממשיך. ואז איזי פוצץ הכל בתקשורת, כשהוא בעזרת חבריו בתקשורת מנסה לא רק להשחיר את בכר (שלא דיבר לפני כן מעולם עם אלונה למרות שהחוזה שלו נגמר בסוף העונה שעברה ובקיץ הוא היה מאמן חופשי, כשמי שיצר את המגע זה בכלל הסוכן דהאן) אלא גם את אלונה שהודיעה לו, למרות שלא הייתה חייבת כי החוזה של בכר במילא הסתיים בקיץ, שפנו אליה.
    הפגישה הראשונה בין אלונה לבכר התקיימה רק לאחר מכן, כמו גם הסיכום הכספי.
    אלונה התנהלה למופת. וגם אם התכנון היה לספר לאלישע רק לאחר הגמר, זה מובן כי כולנו ראינו מה קרה אחרי שאלישע שמע שהוא לא ממשיך. הקבוצה התפרקה מקצועית עוד לפני הגמר ומזה אלונה פחדה.

    2. איזי שרצקי פנה ללוזון כבר לפני חודש, זכותו.
    איזי החליט לא לספר לדורה, שכן כמו אלונה ואלישע, הוא אולי פחד שדורה ישמע וזה יפגע במסע ההישארות. זכותו.
    אבל בניגוד לאלונה, איזי פנה לעיתונים והדליף להם פרטים על מנת לקבל אצלם נקודות זכות (בדיוק כמו שעשה אתמול ביציע העיתונות). כאן הסיפור כבר מתחיל להיות בעייתי.
    דורה שאל את איזי על הנושא והוא אמר שהעונה הבאה עוד פתוחה כולל ההכנות לעונה הבאה ושלא יאמין לעיתונאים. אני מאמין לדורה כי בראיון אתמול אחרי המשחק הוא נשאל האם הוא עוזב והוא לא אמר שהוא עוזב. אם איזי היה מדבר איתו דורה היה מספר שזה משחקו האחרון, לא מאמין שמאמן שיודע שהוא עוזב ישקר בראיון אחרי שהעונה נגמרה, אין לו אינטרס כזה, וגם בזמן שאיזי דיבר דורה נראה מופתע מהדברים. כאן כבר איזי משקר לדורה בפעם השנייה.
    אני חושב שזה עוד היה יכול לעבור בגרון אם לא העובדה שאתמול אחרי שהמשחק נגמר, במקום שוב להתנהל בצורה אגואיסטית ולהודיע שדורה לא ממשיך בראיון אחרי המשחק כשדורה בעצמו לא יודע על זה, הוא היה מזמין קודם את דורה לשיחה. כאן זה כבר לא רק לשקר למאמן אלא לרמוס ולהשפיל אותו, וזה גם מה שהוא עשה ביציע העיתונות, שם הוא נתפס משקר פעם שלישית כשבאותו משפט אמר שמעולם לא פעל מאחורי הגב של דורה ואז בסיום המשפט הודה שלפני חודש פנה לגיא לוזון ואף אחד עד היום לא יודע על זה. אם הייתה פניה סודית, אז איך זה מסתדר עם זה שלא פעלת מאחורי הגב של דורה?

    3. שלומי דורה נכשל העונה באופן חרוץ גם בנתניה וגם בקריית שמונה. אם אני הייתי איזי גם אני הייתי מחפש מאמן אחר.
    אבל יש דרך לכל דבר. בטח רגע אחרי שדורה השאיר את קריית שמונה בליגה. בעלים אחרים, עם כבוד לבן אדם שמולו, עם ניהול מקצועני, היה מזמין את דורה לשיחה בארבע עיניים ומודיע לו שהוא לא ממשיך ואז מפרסם זאת בתקשורת. זה הדבר ההגון לעשות. גם אם אתה מאוכזב מהעבודה שדורה עשה, זה לא נותן לך את הזכות לרמוס ולהשפיל אותו. הייתי מבין אם זה היה הכותב יעקב שמתנהג כך לדורה, שבתגובות שלו בנושא כאן אפשר להרגיש את הכעס והזעם על דורה ועל העבודה שעשה בנתניה השנה ולכן הוא לקח אוטומטית את הצד של שרצקי בלי בכלל ששמע את דורה, אבל מהבעלים של איתוראן, מבעלים של קבוצת כדורגל שלפני מספר שנים זכתה באליפות וגם לקחה שני גביעים, אני מצפה להתנהגות אחרת, גם אם אתה מאוכזב מקצועית מהעבודה של המאמן שלך.
     
  9. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    זה מה שנקרא עיוות של המציאות, באמת שאי אפשר להשוות בכלל בין המקרים, Drama2 ענה לך מדוייק.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    נו באמת, מה הקשר ? שוב פעם אתה נותן פה נתון שקרי.

    אתה ממשיך לטעון שאיזי הודיע בתקשורת שדורה לא ממשיך מה שלא נכון, איזי אמר אתמול בוודאות שהודיע לדורה לפני שבועיים ודורה לא הכחיש, למה אתה מתעלם מכך ?

    ממש לא לקחתי את הצד של איזי בגלל ״השנאה״ שלי לדורה, רשמתי כאן סיבות למה לקחתי את הצד שלו.
    סתם שתדע, שלומי דורה לא בלבל של ראובן עטר ויוסי מזרחי מבחינת האהבה שלי אליהם.

    רוני לוי הוריש לשלומי דורה סגל עם בסיס מצוין (אני לא מתייחס לסבע, לוי וקאיודה), אותו שלומי דורה פירק את כל הסגל (!), אם אני זוכר נכון רק ירין חסן, האחרון שהיה צריך להשאר נשאר מהעונה שעברה ובנה שחקני רכש עלובים (ברק לוי שמעולם לא היה שוער ראשון ואוברייטד, עומר ורד שירד ליגה עם בני יהודה וכל חייו היה מגן תחתית ונכשל במכבי ת״א בתקופה קצרה, ירין חסן נאמר הכל, הביא שני זרים בקיץ ששוחררו אחרי פחות משבועיים, סמילאניץ׳ שלא שיחק כדורגל זמן רב הגיע למכבי נתניה, בלי גיבוי לעמדת המגן הימיני והשמאלי (!), וויתר על עידו לוי ודודי תירם ויש פה עוד הרבה).
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    35,767
    לייקים שהתקבלו:
    19,413
    א. צירוף מקרים נחמד. מפה לשם, שוב מכבי ת"א נהנתה.

    ב. ברור, אין ויכוח. הטענה שלי היא לכך שהדיון לא נערך שבוע שעבר.

    ג. לא היה נבדל.
     
    Telkiyski אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,204
    לייקים שהתקבלו:
    7,079
    נתון שקרי? אתה בכלל לא שמעת את דורה ועדין החלטת לקחת את הצד של שירצקי בגלל השנאה לדורה (ששוב נכנסה להודעה שלך כשאני לא יודע מה הקשר בין הניתוח שלה לדיון כאן).
    אם היית שומע את דורה היית שומע אותו אומר שמעולם איזי לא אמר לו שהוא עוזב בטח לא לפני שבועיים.
    זכותך לשנוא את דורה, במקומך כניראה גם אני הייתי שונא אותו, אבל לא צריך לאנוס את המציאות בשביל זה ובטח לא להצדיק את שירצקי וההתנהלות שלו.
     
  13. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,425
    לייקים שהתקבלו:
    2,454
    ראיתי את איזי שירצקי מדבר על השיחה בניהם ואת שלומי דורה לא מכחיש, בכלל שלומי דורה יצא קטן שהלך לשם ואין לי ספק בכלל שאם אני יישמע את דבריו אני לא ישתכנע.

    הניתוח של ההודעה הייתה להסביר לך עד כמה המאמן הזה עלוב מבחינת כדורגל.

    אם כבר מדברים על אובייקטיביות, כנראה שהשנאה שלך לאיזי בגלל מה שקרה בגמר הגביע, זאת הסיבה שאתה מחפש אותו ולא מצליח, הרי אין לך עובדה אבל אתה מחליט ללכת עם האמת של שלומי דורה כי זה יושב על הסיבות שלך, אני מעדיף לא לשפוט את איזי על סמך משהו שאין לי הוכחה לכך.
    לסיכום, לא רואה שום דבר לא מוסרי שאיזי שירצקי עשה, היה טיפשי מאוד מצידו לעלות לתוכנית הזאת אבל הוא לא עשה משהו חמור.

    לפנות למאמן אחר, כחודש לפני שמסתיים החוזה של המאמן הנוכחי זה לגיטימי לחלוטין (מנצ׳סטר סיטי ובאיירן מינכן כדוגמא), בטח כשהבעלים טוען שהוא הודיע למאמן שהוא לא ממשיך ולא בתקשורת כמו שנאמר שמנסה לעוות את המציאות וליצור אש.
     
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @Sir Alex Ferguson

    קראתי את הודעתך בעלת ה3 סעיפים ואגיב במקום לצטט אותה שוב -

    נק' המבט שלך היא של אוהד ב"ש שאוהב/מחבב/מעריך/מעריץ/רואה כמושיעה את אלונה ולכן אתה מסתכל מזווית מסויימת. אני אוהד קבוצה שמייצגת קבוצות שיכולים לחטוף להם שחקן כל יום. אז קודם כל בוא נבהיר את זה למען הסדר הטוב.

    כעת אתייחס לדברייך.
    סעיף 1 מעביר את האחראיות לדודו דהאן.
    דודו דהאן, ראו ערך מרוהאן קהבא שזה אותו סיפור כמו של ברק בכר, רואה לנגד עיניו רק את טובת הלקוחות שלו (מוזמנים לרשום ביוטיוב דודו דהאן תוכנית אירוח ולראות את דודו מעיד זאת על עצמו). לכן ברור שהוא ירצה שברק ילך לקבוצה עם יותר חשיפה (שהחלה לייצר מאמני נבחרת) וכמובן עם שכר הרבה יותר טוב. ואם נסתכל על התמונה היותר גדולה אז דודו דהאן מבחינת ייצוגים הולך בכיוון לשלוט ב(הפועל)ב"ש.
    עכשיו יש דבר אחר לגמרי שזאת אינטרגריטי(הגינות?) מקצועית בין קולגות. אלונה לא פנתה לבכר כפי שאתה אמרת, וזה דודו שהציע אותו, אבל כמו שאנו יודעים לאלונה אין שום בעיה לפנות לשחקן שמסיים בחוזה באמצע העונה.
    מכאן ניתן להסיק כי אולי בכר כן היה בבורסת השמות אבל לא נעשתה שום פנייה רישמית וה"קשר" נרקם מאחורי גבו של איזי.
    את זה שרשמת ש"אלונה עשתה את המעשה ההגון והראוי והתקשרה לאיזי, וסיפרה לו שפנו אליה והציעו לה את בכר, ושהיא רוצה לדעת האם יש לו חוזה לעוד עונה בקריית שמונה, כי אם לא היא מעוניינת בו."
    לא צריך להיות מדען טילים בשביל לדעת את היום הספציפי בו כל מאמן מסיים חוזה, ובמידה והוא מסיים אותו בסוף השנה, התקנון אומר שאין בעיה לפנות אז שתפנה (כפי שנאמר אין לה בעיה עם זה)
    (מפה דבריי תקפים גם לשבתאי) -
    אם את יודעת שהוא מסיים חוזה בסוף השנה, תיהי בן אדם ותבואי לבעלים ותודיעי לו. זה לא רק בעלים, זה קולגה שלך. דבר ראשון זה באים ושואלים את הבעלים, למה מי זה דודו דהאן עם כל הכבוד שיחליט אם בכר/שבתאי ימשיך או לא ?
    ותן לי לחתום לך פה שאם לא איזי ואשר, גם עוד מאה שנה בכר ושבתאי (בהתאמה) לא היו מגיעים אליכם ולא היו משחקים כנראה באף קבוצת צמרת.
    שורה תחתונה, לכן תפני ותראי מה הם אומרים לך. תשאלי אם סוף העונה הבעלים משחרר - כן כן לא נכנס למו''מ.

    לגבי כל נושא דורה, תפסיקו להיתמם, זה היה ברור ממטולה עד אילת שהוא לא ימשיך וברגע שהוא חתם זה היה ברור שזה עד סוף העונה. עזבו עולם מושלם ונחזור למציאות -
    דורה שמע דרך התקשורת שהוא לא ממשיך בק"ש (הפתעת המאה). זה אומר שאיזי 'משחק מסריח' ? לא. זה אומר שאפשר לקחת לו שחקנים מתחת לאף ? ממש לא.

    @EO11 "רחוק מלהיות נקי" ? לא דובים ולא יער, כרגיל דיבורים בעלמא וגנבת דעת.
    להתנהג 'לא יפה' לעובד שלך או ''להשפיל'' ו''לרמוס'' אותו כפי שאמר סר פרגוסון זה לא אומר שאתה "משחק מסריח".
    אתה פשוט בוס "מניאק". (שוב, אני לא חושב את זה על איזי. הכל פה סתם יצא מפרופרציות כי אנשים כיוונו לכך)
    אבל מבחינה מקצועית ? בין קולגות ? בחיים איזי לא עשה ולא יעשה מעשה כזה. היו הרבה מאוד שחקנים שהוא היה יכול לחטוף לקבוצות מתחת ולאף, והוא היה הגון ושילם עבורם.

    אל תשוו בין איזי לאלונה. זה 2 דברים שונים לחלוטין.
    רצוי לציין שעד לפני 2 עונות דחפו לאלונה כל מיני פלופים ושחקנים גמורים והיא שילמה עליהם/להם סכומים מאוד גבוהיים ומאז היא מוכנה להסתכסך עם כל העולם ואישתו, העיקר לא לצאת פרייאר.
     
    Roma ו-אבי סנדור אוהבים את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,204
    לייקים שהתקבלו:
    7,079
    1. אני מאוד ביקורתי כלפי אלונה, וכשאני חושב שהיא טועה (כמו בנושא הגדלת מספר הזרים או חוק המושאלים) אני מציין את זה.
    אבל כאחד שמכיר את המועדון וגם עובדים של המועדון אני יודע פעמים רבות את העובדות ואת המציאות ולא את המציאות כפי שהתקשורת בישראל מספרת אותה.
    לא הבנתי את הקשר בין מקרה שבתאי למקרה בכר ולמה הכנסת אותו לדיון כאן (ולמרות זאת גם אליו אתייחס בהמשך), אבל לפי מה שאני מבין גם אתה מסכים שאלונה התנהגה למופת בעניין בכר, ושהביקורת עליה בתקשורת בעקבות הדברים של איזי הייתה לא אוביקטיביות ונבעה מהקשרים של איזי בתקשורת.

    2. יובל שבתאי הרשים את אנשי באר שבע.
    כמו במקרה בכר, אלונה פנתה קודם כל לאשר אלון לפני שפנתה לשבתאי.
    אשר אלון, שהיה באותה תקופה במשא ומתן עם שבתאי, שיקר לאלונה ואמר לה שלשבתאי יש חוזה עד סוף העונה הבאה, כדי למנוע מבאר שבע לדבר עם השחקן מה שאשר אלון ידע שיוביל להפסקת המשא ומתן עם רעננה וגם יוביל לכך ששבתאי יסכם בבאר שבע ברגע שישאר לו חצי שנה לסוף החוזה.
    בגלל שדודו דהן מייצג מספר שחקנים במועדון אנשים במועדון דיברו איתו לאחר התשובה של אלון והוא סיפר את האמת שהחוזה של שבתאי נגמר בסוף השנה.
    ברגע שהמועדון הבין ששיקרו לו הוא החליט לפנות אל שבתאי ברגע שזה יהיה מותר לפי החוק וכך היה.
    גם כאן ההתנהלות של אלונה הייתה למופת כשהיא קודם כל פונה לבעלים של רעננה, ורק אחרי שהוא שיקר לה ושלשבתאי נשאר חצי שנה לסוף החוזה בקבוצה פנו אליו באופן רשמי.

    3. אל תתבלבלו, זה לא רק שאלונה לא רוצה לצאת פריאירית היא גם לא מוכנה יותר להיות נחמדה מידי ופרווה מידי כי כמו שראינו עם שרצקי ואלון מולה עומדים אנשים שלא רואים בעיניים ויעשו גם פעולות לא ראויות אם זה משרת את האגו או האינטרס שלהם.

    4. אני חושב שקריית שמונה הייתה הרבה זמן המרענן הרשמי של הליגה, עד שהשתן עלה לאיזי לראש והמחמאות שקיבל גרמו לו לפתוח אגו עצום, ואפשר לראות את זה בצורה שבה הוא נפרד ממאמנים ושחקנים רבים, ומאז מה שחשוב לאיזי זה האגו שלו בלבד, גם על חשבון פגיעה באנשים אחרים.
    ההתנהגות לדורה הייתה מבישה, גם אם הוא נכשל מקצועית, הוא עדין בן אדם ועדין היה עובד שלך עד לא מזמן, אפשר להגיד לו את האכזבה בשיחה בארבע עיניים ולא לנסות להשפיל אותו בשידור חיי פעמיים, זה שהוא נכשל מקצועית לא נותן לאיזי את הזכות להתנהג אליו בצורה מבזה ולא מקצוענית.

    5. הסיבה היחידה שהמקרים של בכר ושבתאי הגיעו לכותרות כפי שהגיעו, היה בגלל שאלונה, בניגוד לרוב הבעלים בישראל, גם במקרה בכר וגם במקרה שבתאי, התנהגה למופת ופנתה קודם כל לבעלים לפני שפנתה לבכר/שבתאי.
    רוב הבעלים בכדורגל הישראלי, היו פונים לדודו דהאן ישירות, מספרים לו שהם מעוניינים בשירותיו של הלקוח שלו, סוגרים איתו שהנושא יישאר על אש קטנה ובארבע עיניים עד אחרי סוף העונה (בכר) או עד אחרי שנשאר חצי שנה לסוף החוזה (שבתאי), ואז עושים את המהלך בלי בכלל לפנות לקריית שמונה/רעננה.

    ובקשר להיותך אוהד של קבוצה קטנה שחוטפים להם שחקנים, ובכן הסברתי לך מדוע לא מדובר בחטיפה של מאמן/שחקן, ואני אוסיף ואומר שאותה אלונה שילמה לא מעט כסף לרעננה על לואי טאהה ועל טוני נואקמה, ולקריית שמונה על שיר צדק וובה בראון. כלומר כשאלונה מעוניינת בשחקן תחת חוזה הקבוצה הקטנות מקבלות ממנה כסף, ולא מעט (לדעתי המכירה של נואקמה מימנה את תקציב הרכש של רעננה בקיץ בדיוק כמו שהמכירה של בראון מימנה את תקציב הרכש של קריית שמונה בינואר).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/16
מצב נושא:
הנושא נעול.