מכבי תל אביב 2015/16: עונה מאכזבת מסתיימת ללא תואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏16/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    אבי ריקן, הוא נכס בקישור, ביזבוז כסותם חורים בהגנה. מסכים איתך, הוא הרבה יותר מתאים כקיצוני ואני מאמין שאנחנו נראה אותו כקיצוני הרבה יותר בעונה הזאת, במכבי מבינים שעדיף להם להביא מגן שמאלי ולהרוויח את ריקן בקישור, במקום שהם קצת נפלו בו בשנה הנוכחית.
    טאלב טוואטחה לא מצליח בחיפה כי זה בלתי אפשרי להצליח שם. שים את חן עזרא וטאלב טוואטחה במכבי, ותראה איך ג'ורדי מאפס את שניהם ותוך שנה מגיעים עליהם הצעות מאירופה. תסתכל איך אלירן עטר מתנהל במכבי חיפה לעומת איך הוא התנהל במכבי, כנ"ל יצחקי. אין שכונה. רוצה שכונה? יש מספיק מקומות בארץ. עטר הרי התחנן לחזור למכבי.

    בן הרוש זה פח טהור. אין לו מקום במילואים של מכבי / בית"ר תא רמלה.
    אין לי ספק שמכבי חושבת על היום שאחרי אלברמן, ואין לי ספק שזר ייכנס לנעליים שלו. מדהימה היכולת של אלברמן, לא מובן מאליו במדינה בה קוברים שחקנים בני 30 בנוהל. לא ברור, הבן אדם כבר 3 שנים בשינוי קיצוני, משחקן שאיווניר לא ספר ולא נתן לו לשחק, לחומה בצורה.
    אני לא הכרתי את אליאל פרץ עד לפני שבועיים, באמת לא ידעתי מי זה, אבל עם איך שהילד הזה שיחק נגד בית"ר וחיפה, יש למכבי קשר 50-50 עם פוטנציאל ענק, להבדיל מדור פרץ שכולו בא מנופח ומידרדר ממשחק למשחק ובעיניי זה עניין של זמן עד שהוא נזרק ממכבי, כי יש לו הזדמנות אחת לתפוס את עצמו בידיים וזה בקיץ הזה, אחרת ב-2018 הוא כבר לא במכבי. בוודאות.

    אחת הבעיות שהיו למכבי השנה זה העובדה שהיא הגיעה לפלייאוף כמעט בלי ספסל, נגד רעננה היו 17 שחקנים בספסל, ופאקינג עדן בן בסט זה האופציה להתקפה שלנו, כשיצחקי החליף את סה שהיה פצוע. עם זה, בעייתי לקחת אליפות. למכבי השנה לא היה את הפריצה הזה שייתן 10-12 שערים ויעזור לערן/אלירן כמו בעונה הראשונה והשניה וייתן את השערים המכריעים האלה בדקות האחרונות, שערים ששווים עוד 5-10 נקודות בעונה (בית"ר חוץ, דרבי בית, רעננה בית, סכנין חוץ פלייאוף, ב"ש חוץ פלייאוף, חיפה חוץ פלייאוף, ב"ש בית פלייאוף, רעננה חוץ פלייאוף, ק"ש חוץ, כפ"ס חוץ - ככה על קצה המזלג המשחקים שהיינו טובים משמעותית מהיריבה ולא היה לנו את החלוץ הזה שיבוא וייתן את האקסטרה - הרבה מזה נובע מכך שלמכבי פשוט לא היו אופציות התקפיות וכל מאמן ידע בדיוק מי ייכנס, מה יעשה או יותר נכון לא יעשה.

    שמע, טל בן חיים בגרף התקדמות מאז המעבר למכבי, אין ספק, העניין היה ותמיד ימשיך להיות בראש. וזה בעיה שרק הקב"ה יכול לפתור.

    כתבתי את הבעיות של מכבי: אגפים (אצילי+זר), מרכז שדה (קהת/זר פרט/במקום למדוניאנין), הגנה (בלם זר ומגן שמאלי זר/טאווטחה - לליגה שלנו זה מספיק). התקפה (ציבוטה, רוקאביצה, סה/זר חדש) - למכבי יש מקום ל-3 זרים ובליגה שלנו זה משמעותי, ועם הרמה של הזרים של מכבי בשנה האחרונה - קשה יהיה להביא משהו פחות טוב ממה שהיה בעונה הנוכחית.

    מכבי פתחה פה פער מול כל השאר, שרק הפועל ב"ש הצליחה לצמצם ולהיות פה בסביבה, כך שמכבי תלויה בעצמה ורק בעצמה, ואם סוף סוף תפגע בזרים שלה, מה שאנחנו מחכים כבר 4 שנים שיקרה, האליפות תחזור לת"א בקלילות. היתרון הכלכלי והמקצועי כרגע אצלה, לא רואה סיבה שהיא לא תמקסם את זה סוף סוף לעונה טובה עם זרים טובים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/5/16
  2. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    מכבי דוחה שינוי ורענון בסגל הקבוצה כבר הרבה יותר מדי זמן. לי יש 9 שחקנים שהייתי משחרר מרצוני החופשי, במידה וכל השאר נשארים, אבל עוד מוקדם להרחיב על זה.

    יש עוד גביע לנסות להביא לפני כן, ואז נתחיל לסכם.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,141
    לייקים שהתקבלו:
    26,247
    מין:
    זכר
    טווטחה לא שחקן. חלק מהריקבון של מכבי חיפה זה הקידום שלו.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    אני יודע שאני בדעת מיעוט, אבל אני עדיין חושב שלא היה צורך ברענון כפי שהרבה היו רוצים. בעיני הבעיה היא שהשחקנים שכן הצטרפו לא התאקלמו טוב או לא הצליחו לסחוב את הקבוצה כפי שציפו.
    גילי ורמוט, עדן בן-בסט ושלומי אזולאי שלא מציגים/הציגו אפילו חצי מהיכולת שלהם בקבוצתם הקודמת, או שחקנים כמו איגיבור וראדוניץ׳ שנפצעו לתקופות ובקושי שיחקו העונה.
     
  5. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    הדבר הכי טוב שיכול לקרות למכבי תל אביב בחלון העברות הקרוב
    הוא דמארי במקום בן בסט
    דמארי ובן חיים זה שילוב מנצח, גם אם הראשון לא בכושר שיא

    ככל שזה יקרה יותר מהר ככה זה יטיב עם מכבי באירופה
     
  6. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239

    מסכים איתך. עדיין, בשורה התחתונה - למכבי אין מחליפים שיכולים להרים את רמת המשחק, למעט שלומי אזולאי.
    דור פרץ עוד לא יציב (אבל אני ממש לא מסכים עם עומר, וחושב שלמעט המשחק נגד בית"ר בחוץ בטדי ב-2-2 הוא לא היה נורא. יכול וצריך היה להיות יותר טוב, אבל מבחינת עבודה קשה? הוא נותן, מאוד. כל עוד זה ימשיך אני לא מודאג, כי יכולת וכשרון יש לו).

    ובהגנה בכלל אין כמעט אופציות.

    ברגע שבכל הפלייאוף החילוף שלך הוא עדן בן-בסט, שגם אם הוא שחקן טוב יותר מהיכולת שלו במכבי (ואני באמת מאמין בזה), במכבי זה לא זה, אתה בבעיה.

    לא מצאתי אף סיבה לחשוב שדמארי יסכים להגיע למכבי, במיוחד כשיהיו לו הצעות מקבוצות אחרות.
    בן-חיים היה במכבי גם בנסיון הקודם להביא אותו, והוא עדייןהעדיך לחתום בהפועל על חוזה משודרג (שבוטל בסוף), עם סעיף איסור מעבר לקבוצה בארץ, ולא לעבור למכבי.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אבל חלק מהצורך לרענן נובע מהתאקלמות לקויה של שחקנים..אז אתה לא סותר את הדברים שנאמרים כאן. בן-בסט הגיע כהבטחה גדולה, אף-אחד לא ראה ברכש שלו כטעות. גם גילי ורמוט, בערך, הרי הוא הגיע כדי ליצור מאבק גדול על המקום בהרכב ולשפר את היכולת של מכבי נגד בונקרים, מה גם שלקחו בחשבון קושי התאקלמות שלו אבל לא הביאו אותו לחצי שנה(הבעיה שגם בפתיחת העונה הנוכחית זה לא נדבק, והוא כמובן היה פצוע). מכבי צריכה שני שחקני הרכב חדשים בהגנה ולבנות את הספסל שלה כמעט מאפס, זו דעתי האישית. אם אי-אפשר להחליף כמעט את כולם אז צריך לחשוב טוב. יצחקי כביכול יותר טוב מבן-בסט(בשום שלב במכבי הוא לא נראה כמו שחקן כדורגל) אבל אין לו כושר גופני והוא נפצע כל יומיים. ויש גם עציצים כמו יואב זיו, למשל. תקראו לזה איך שאתם רוצים.

    עומר דמארי אמר בזמנו שהוא בישראל ישחק רק בהפועל, הוא מאוד התחבר לקבוצה. הוא סירב בכל תוקף לעזוב באמצע עונת 2013/14. אבל מעבר לבאר-שבע אפשרי ואני חושב שמכבי לא צריכה לוותר מראש, אולי היא כן תצטרך לשכנע אותו.

    היום היה כתוב שקרויף ישהה בארץ פחות משום שינהל גם את עסקיו של אביו המנוח יוהאן ז"ל ולכן מכבי מחפשת מישהו שיתחלק איתו בסמכויות, ושכרו של ההולנדי יופחת. מדברים על כל מיני מועמדים עם עבר באייקס, פיינורד ושחטאר דונייצק. זה נשמע מעניין.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/16
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,983
    לייקים שהתקבלו:
    4,641
    איזה צורך יש לרענן כשחצי הרכב חדש?
    במצב האופטימלי שלה ההרכב של מכבי היה נראה כזה:

    ראיקוביץ׳
    ריקן,גארסיה,טיבי,דסה
    אלברמן
    אזולאי,איגיבור
    זהבי,ראדוניץ,ורמוט

    אני סופר כאן 6 שחקני הרכב חדשים(אם מחשיבים את ורמוט שהגיע בינואר שלפני ובקושי היה כשיר). ברור שמכבי לא הגיעה למצב האופטימלי המדובר, אך לומר על קבוצה שדאגה לחזקה את עצמה ב-6 שחקני הרכב פוטנציאלים שהיא הייתה זקוקה לרענון זה תמוה.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא מבין למה הם כ"כ חמים על "רענון" ו"7 שחקנים חדשים" ודברים כאלה.
    שואה תחתונה למכבי היו העונה יותר נקודות מהעונה שעברה ואותה כמות נקודות של סוזה.
    אז העונה זה לא הספיק לאליפות כי לשם שינוי הייתה פה יריבה רצינית עד הרגע האחרון, אבל לצערי אלה מספרים שיספיקו לאליפות כנראה ב9 מ10 עונות.

    מה שכן, לדעתי אין דבר כזה במכבי "להפחית את התלות בזהבי". כל עוד הוא שם, הכל יקום וייפול עליו. אין סרט שהוא יבקיע "רק" 20 שערים בעונה ולידו יהיה עוד חלוץ עם מספרים גומים לדעתי. בכלל קשה לי לדמיין שם מצב שבו יש מישהו שמתקרב לדומיננטיות של זהבי מבחינת מספרים.

    חלק מהדיל זה ששחקני התקפה אחרים פחות דומיננטים לידו.
     
  10. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,428
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    אני עדיין לא מבין למה מסיום העונה שעברה מדברים על מהפכה למרות שהקבוצה לקחה טרבל, למה עדיין יש דיבורים על מהפכה בסגל השחקנים למרות שהקבוצה הגיעה לליגת האלופות וצבירה קצב נקודות פסיכי לסגנית האלופה.
    בדיוק כמו שקרלוס גרסיה אמר לפני יומיים, לא מעריכים אותו כאן מספיק, מקווה שיישאר.
    מכבי ת״א צריכה לסגל (!) בלם (בנוסף לטיבי וקרלוס), מגן שמאלי, קשר או שתיים וחלוץ, זה הכל, אין שום שחקן מושאל שמספיק טוב לחזור, עדיף ליונתן כהן לשחק בהשאלה מאשר להיות חלוץ רביעי שלא ייקבל דקות.
    לא מעריכים מספיק את הסגל של מכבי ת״א, בן הרוש עדיין המגן הישראלי הטוב ביותר בצד שלו יחד עם דוידזאדה, שלומי אזולאי לא התקאלם אבל ברגע שישחזר את היכולת מבית״ר, איגיבור היה פצוע חודשיים והאריס פה בקושי חצי עונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/5/16
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  11. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,014
    לייקים שהתקבלו:
    1,378
    מעניין מה פרויד היה אומר על זה...
     
    הרצליה עד המוות ו-orimor2212 אוהבים את זה.
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,377
    לייקים שהתקבלו:
    4,691
    מכבי צריכה להתקדם, כל הזמן. זה שהיא טובה, גם אם טובה מאוד, לא אומר שהיא לא יכולה להיות טובה יותר. ובלי שום קשר, תמיד טוב לרענן, זה דבר בריא לסגל.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  13. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    למכבי אין סגל. הרכב טוב זה חשוב, אבל כשאתה מעלה מהספסל ברגעי הסיום של העונה את עדן בן בסט ואליאל פרץ כנראה שלקחת כמה פניות לא נכונות לאורך הדרך. נגד רעננה, במשחק בו איבדנו באמת את האליפות, על הספסל ישבו יואב זיו, בן בסט, איגיבור ואליאל. זהו. זה בלתי נסלח.
     
    amn ו-שי אוהבים את זה.
  14. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    להזכירך עדן בן בסט בא למכבי על תקן חלוץ נבחרת, זה שאצלכם הוא נגמר מסיבות כאלה ואחרות זה לא אומר שהמצב שלכם כ"כ נואש.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,595
    לייקים שהתקבלו:
    5,965
    מה שהוא היה פעם לא רלוונטי לכלום. במכבי הוא נראה כמו חלוץ שיתקשה בליגה השניה ולנו אין בזה כל תועלת.
     
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.