הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,357
    לייקים שהתקבלו:
    2,169
    אליפות עשתה אותו צעיר ב-20 שנה.

    http://www.sport5.co.il/Sip_Storage/FILES/5/size475x318/614375.Xxx
     
  2. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    שנה שעברה היו סדרות בחצי גמר
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,261
    לייקים שהתקבלו:
    5,448
    האמת, אוהדי הפועל די "החליקו" על זה שארז חתם במכבי. מעניין מה הם חושבים. מעניין איך יקבלו אותו בדרייב אין.
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    תומר גינת חתם בהפועל ת״א.
    החתמה נהדרת ויחד עם איידן הפועל ת״א פותחת את הקיץ נהדר.

    בני הרצליה שומרת על המאמן שלה ועל רוב הסגל, מצוין.
     
  5. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    תומר גינת - ליאור אליהו לעניים. שחקן בינוני וכמו אליהו קצת מפחד מהמאני טיים.
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הוא לא סמל שלהם ולא איש שלהם. אין סיבה שימחו על משהו.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אין מה למחות. הפועל היא זו שויתרה על ארז לפני שנתיים ולא להיפך.
    לי היה ברור שהוא יהיה מתישהו המאמן שלהם.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    לגבי מה שאמרו על אורי אלון קודם: זה יפה שהוא זרק מילה לטובת ראשון בפייסבוק אבל לפי ספורט5, הוא ברח בזעם מהארנה מיד אחרי המשחק, בדיוק כמו אחרי התבוסה למכבי בגמר הגביע לפני שנה. אז בדיוק כמו שהוא לא מפספס הזדמנות למצוא מיקרופונים ומצלמות ולצאת בהצהרות מגוחכות אחרי ניצחונות, צריך לדעת גם איך להפסיד והוא שוב יצא פה אפס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/16
    הרצליה עד המוות ו-idans10 אוהבים את זה.
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    די זה כבר מביך עזבו את הבן אדם. מה אתה רוצה שהוא שהוא יעשה באמת? ירים על שיבק על הכתפיים? ראבק הקבוצה שלו שהוא אוהד מלידה הפסידה אליפות.

    ואיך זה בדיוק קשור ללדעת להפסיד? הוא הלך ובכה לשופטים? התבכיין על המשחק? אמר שהגיע לראשון לציון תודה לקהל שלנו וזהו. די והותר.
     
  10. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    מה שמביך זה שאחרי ניצחונות כמו על הפועל ת"א ואילת הוא מזיין את השכל כאילו זכה ביורוליג ופתאם הוא מפחד ממצלמות. כמו שגפני וטימור התראיינו אחרי המשחק, למרות שגם להם כאב וגם הם רצו לברוח משם לא פחות ממנו אז גם הוא יכול .
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    11,318
    לייקים שהתקבלו:
    4,548
    אני לא בטוח אבל אני חושב שהם חייבים להתראיין בהסכם חסות. בכל מקרה גם אם הוא בורח זה אמור לעניין ובטח שלא להעיד על אדם שלא יודע שלא להפסיד.
     
  12. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    הם לא היו חייבים וגם רולנד והלפרין לא היו חייבים אבל הם עשו את זה כמו גברים. וכשאצל אלון זה כבר מסתמן כמגמה זה כן מעיד על משהו.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/6/16
  13. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמו ששמעון בקושי מתראיין בניצחונות ובהפסדים, או לחלופין פדרמן האפס שמתראיין גם אחרי ניצחונות וגם אחרי הפסדים. עכשיו שיהיה ברור: אין לי שום בעיה עם שחצנים. אם יש לך קבלות ורזומה, תשתחצן כמה שבא לך. אם בנית אימפריה (לאו דווקא בספורט), זו זכותך המלאה. לכן גם לי בניגוד להרבה מאוד, אין בעיה עם השחצנות של רונאלדו. הבחור פנומן. שחצן, אבל מביא קבלות. אצל אורי אלון, הוא כבר התחיל יוזמה מבורכת. אז סתום ת'פה ותתחיל לעבוד. בשביל מה כל הפוסטים הלא קשורים האלו בפייסבוק? אחרי כל החתמה, כן בחר באלופה, לא בחר באלופה. כן הישראלים שלנו הכי טובים...מה אתה ילד בן 4? התחלת משהו גדול, הלוואי ותשאר הרבה שנים ותיתן פייט לא רק בארץ אלא גם באירופה. אבל מה אתה מזיין ת'כל? עכשיו מה קרה? שכל דיבורי האלטרנטיבה/שושלת הפאתטים שלו נקטעו אחרי שנה. כל האוהדים השחצנים של ירושלים שכבר דיברו על נפילת אימפריה, החלפת השילטון, לא ספרו את ראשון וקיבלו בראש. בגלל זה גם השמחה שלי. לא אכפת לי שירושלים יקחו אליפות ויבנו מסורת. נהפוך הוא. אבל רבאק, מה עם קצת צניעות? וכן, אוהדי מכבי הם השחצנים הכי גדולים שיש, SO FUCKING WHAT? יש להם בגלל מה. אבל כשאין על מה ועדיין משתחצנים, פה זה כבר סתם מוציא אותם אפסים.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אחד הדברים שאני תמיד אומר הוא שאני לא מבין בכדורסל, עזבו אותי מפיק אנד-רול. אבל אני חושב שהליגה השנה הייתה מאוד מעניינת, כמובן שבין היתר בגלל המשבר העצום של מכבי. רוצה בכל-זאת לומר את משנתי בנוגע לסיום העונה ולשיטה עצמה:
    מכבי נהנית תמיד משיטת הפיינל-פור ביורוליג אחרת היא לא הייתה מנצחת את ריאל מדריד למשל ב-2014 אני מניח, ועוד ועוד. אבל צריך לעשות הפרדה בצד. יורוליג הוא נניח כמו ליגת האלופות, זה גביע ולא ליגה.

    השנה ראינו סדרה אדירה בין הפועל י-ם להפועל ת"א ואני מניח שבעיקר בזכות המשחקים האלה שכנראה הוכרעו בגלל טעויות שיפוט - שרון אברהמי שהיה אסון להפועל במשך רוב העונה - מקבל את הקרדיט להמשיך עונה נוספת(אם כי חשוב לציין שהפועל כשלה בענק כשסיימה רק במקום השמיני - היא הייתה צריכה להימנע מלפגוש את הפועל ירושלים, ולמרות שהיא ניצחה גם בדרבי למשל - היא הפסידה כמעט בכל משחק צמוד ברשלנות גדולה והמאזן שלה נגד קבוצות פחות טובות ממנה הוא עלוב. לעתים קל יותר להתכונן למכבי וירושלים מאשר למשחק נגד יריבה נחותה ממך). אפשר היה להמשיך עם סדרות גם בשלב הבא, אבל שני דברים מפריעים לי בדיונים האלה:

    - עם איך שמכבי ת"א נראתה השנה היא לא הייתה עוברת אף קבוצה בשום סדרה, אני משוכנע בזה. העונה הכי גרועה בתולדותיה וגם גל מקל שאמור להיות שחקן שובר שיוויון, רמה מעל הליגה כאן(לא שופט אותו חלילה או טוען שהוא האשם) - לא עזר.
    - ודבר נוסף: כל אלה שמדברים על 'ליגה' - המבנה של ליגה הוא שהקבוצה עם הכי הרבה נקודות זוכה באליפות. הפועל ירושלים סיימה עם מאזן 27-6. מכבי ת"א סיימה עם מאזן 24-9. תבינו לבד את הרמז.

    מכבי ת"א הפסידה חמש מתוך עשר האליפויות האחרונות. החלפת המאמן כלל לא עזרה. אדלשטיין איש עבודה והוא אמור להוציא אותה מחושך לאור אך זה יהיה לא פשוט, כשגם הכישלון באירופה מרחף מעל מכבי וכבר בוצעו החתמו שלא היה לו קשר בהן. מכבי כרגיל תשקיע עוד ועוד ועוד. ארז זה אותו אחד שתקף את פניני על האמירות הקשות נגד שולדבראנד אגב כשהיה מאמן נבחרת וזה לא תקין שהוא ממשיך גם בנבחרת.

    עד עכשיו הכל היה דבש בהפועל ירושלים, הפסד האליפות זו מכת אגרוף לפנים. יכלו ליצור שם רצף משמעותי של שתי אליפויות ואז הכישלון באירופה היה נשכח גם המשחקים הגרועים נגד נגד הפועל ת"א. עד עכשיו אורי אלון התנהל בג'נטלמניות יפה, שידר רוגע גם בימים הכי לחוצים והיה נראה איש של חזון. לא פיטר את דני פרנקו למרות הליחשושים. ועכשיו המבחן האמיתי שלו.

    ראשל"צ ראויה למחמאות אדירות, עוד אלופה חדשה. בשנה שעברה אריק שיבק הרצה לי ולחבריי בקורס תקשורת ספורט. מי האמין שהמשך העונה שלו יהיה לעבור את מכבי אחרי פיגור 2:0 בסדרה וכעבור שנה גם לזכות באליפות. מגיע לו
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מסכים איתך. סיימנו ראשונים גם ב-2010 וגם ב-2013. שגליל וחיפה יחזירו לנו בבקשה את האליפות. ברור לך שאם זו היתה השיטה (ואני ממש לא מתנגד), זה עוד היה פחות שיוויוני מהסדרות. מכבי איבדה את הבכורה בליגה הסדירה 4 פעמים ב-30 השנים האחרונות. תבין לבד את הרמז.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.