אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,837
    לייקים שהתקבלו:
    6,434
    "שיפוץ גדול מאוד". זו הגדרה יפה מאוד. מחליפים את הדשא במתחמי האימונים ומנקים גם את המסדרונות של האצטדיון.

    * מפי מנהל אגף הספורט של עיריית הרצליה.
     
  2. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,538
    לייקים שהתקבלו:
    3,893
    הסיבה שאנשים עוד מתעניינים בכדורגל ישראלי היא כי זה שלנו.
    חצי ליגה שמשחקת מחוץ לעיר שלה זה מכת מוות.

    רוצים לעלות את הסטנדרט? תנו פיתרון סביר. אל תצפו שעיריות כמו קרית שמונה יוציאו כספים על אצטדיון חדש עכשיו, זה לא באר שבע או חיפה לא בתקציב העירייה ולא בגודל הקהל.

    אין שום דבר רע באצטדיונים ישנים זה חלק מהחוויה. הרי הדברים הבאמת חשובים זה היחס לאוהדים, כמות סדרנים וקופאים, לדעת לדחות משחק שצפוי מזג אוויר סוער ושאוהדים לא יסעו סתם (כי בינינו זה קורה פעם בשנתיים אולי).

    אני לא אשכח שלפני 3 שנים היינו במשחק חוץ נגד מכבי פ"ת באצטדיון החדש והמפואר. קופאי אחד על 4000 איש ודוחק עצום. ודווקא דברים כאלה שהרבה יותר פשוטים וזולים אף אחד לא חושב לאכוף
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,837
    לייקים שהתקבלו:
    6,434
    לקחת על עצמך קבוצה זה חלק מהמגרש הביתי. אין מה לעשות. אתה לא יכול לצפות מאוהדים שישבו בטריבונה שבכל רוח הסכך יכול לעוף לך.
    באצטדיון הקופסה והי'א הפרשנים פוחדים לשבת בבוט'קה.

    בגדול זה לא נגמר מפה, יש 10001 סיבות.
     
  4. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,538
    לייקים שהתקבלו:
    3,893
    אין ספק שצריך להשקיע בלשדרג אצטדיונים ובאצטדיונים חדשים.
    אבל בשום פנים ואופן לא להוציא קבוצה מהעיר שלה.
    הפרשנים מוזמנים לא להגיע אם לא נוח להם, האוהדים אני בטוח שיעדיפו ככה מאשר ליסוע מחוץ לעיר לאצטדיון חדיש.
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אם לא יעשו מעשה (כמו להחליט שהאצטדיון לא עומד בתקנים ובכך להוציא קבוצה מהעיר שלה) אז שום דבר לא ישתנה באצטדיונים ב15 שנים הקרובות.

    המהלך הזה ישנה דברים, כמו למשל מה שכנראה יקרה בלויטה. הבעיה היא שכמו שאמרו כאן רוב העיריות לא רצות לזרוק כסף על האצטדיונים. לדעתי, היו צריכים לעשות תכנית של שנה מראש שאומרת שהדברים האל והאלה חייבים להשתנות באצטדיון כדי שיאושר ל17/18. לא פתאום לבוא לקבוצות ולהגיד להם "יש לכם חודשיים להשיג מאיפשהו מיליונים ואם לא אין לכם בית".

    אני הבנתי שק"ש לא מארחים בעכו בגלל אי-הסכמה פיננסית בין שירצקי לעיריית עכו על שימוש במתקן.
     
    yakar אוהב/ת את זה.
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    לפני שבועיים שיחקנו שם והוא טען שמיד אחרי המשחק שלנו האיצטדיון נכנס לשיפוץ גדול מאוד לא יודע מה בדיוק זה כולל אבל אם זה כמו שאתה אומר אז זאת בדיחה
     
  7. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בדיחה כל הקטע שהולך עם האצטדיונים, עוד סיבה למה צריך ליגה של מקסימום 12 קבוצות
     
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    למה הי"א למעשה עשוי להיות שלא מאושר?
    אצטדיון ישן אמנם ויש מקומות שהזווית צפייה נוראית אבל לא נראה לי שיש שמה משהו חריג במיוחד
     
  9. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    הגיע הזמן לעשות תוכנית חומש, בשיתוף של משרד הספורט, הטוטו, והרשות המקומיות, לבנות או לשדרג אצטדיונים ישנים אם זה ק"ש, כפ"ס, רעננה, אשדוד, אשקלון, וכן הלאה...
     
    Nave ו-Hapoel_Tel_Aviv אוהבים את זה.
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    כבר דיווחתי שקריית שמונה נדרשת להשקיע לפחות 10 מיליון שקלים כדי לבצע שדרוג מינימלי לפי התנאים הדרושים לאירוח בליגת העל (אבל בארץ הקומבינות אל תתפלאו אם בסוף השקעה קטנה בהרבה של כמה מאות אלפים תאפשר "להכשיר" את האצטדיון).

    השיפוץ באצטדיון הרצליה שגם עליו דיווחתי איך התקציב נופח בהדרגה לכיוון 18 מיליון שקל (מ5 מיליון בהתחלה) הוא באמת יותר שיפוץ קוסמטי מאשר איזה מהפך ממשי. זה לא שפתאום כל היציעים יקבלו גג או משהו מהפכני וגם מספר המקומות לא ישתנה כמעט. מה שכן אני תוהה זה איפה הרצליה תשחק בזמן השיפוץ שבטוח לא יהיה קצר ולא יושלם בפגרה ורק יוסיף עומס למגרשים האחרים באזור השרון. כנראה אצטדיון גרונדמן ברמת השרון הוא הכי קרוב אליה אבל אולי גם תשקול לשחק באצטדיון "הנטוש" בכפר סבא אם הפועל כפר סבא בכלל תשחק בנתניה כמו רעננה.

    על אשדוד ואשקלון עדכנתי לא פעם כי יש להם תוכניות לאצטדיונים חדשים שלא יודע מתי אבל ייבנו (ואני אפילו לא בטוח שיאשרו להם את המגרשים הנוכחיים לליגת העל בעונה הקרובה בלי לשפץ אותם). כפר סבא עדכנתי על תוכנית השיפוץ וההרחבה בטריבונה נוספת בעלות של 40 מיליון ש"ח אבל לא יודע אם בכלל תתקיים במתכונת הנוכחית לאחר שהאוהדים לא מתלהבים מבניית יציע חדש באצטדיון הנוכחי במקום לבנות אצטדיון חדש מאפס. גם רעננה רחוקה מתכנון מגרש חדש ותוכניות ותיקות כמו הרחבת המגרש בלב הפארק לאצטדיון קומפקטי לא יתאפשרו בגלל התנגדות התושבים הסמוכים.

    ויש למשל את תוכנית מימון שיפוץ המגרשים של משרד הספורט, אבל לא בטוח איך תקציב של 100 מיליון שקל אמור להספיק ל100 מגרשים כשמספיק לראות כמה מיליונים הולכים על אצטדיונים בודדים ובלי אפילו לדבר על הרחבת טריבונות אלא רק שיפוץ חדרי הלבשה, שדרוג תאורה, קופות, דשא וכולי. ???? ?????? ????: 100 ?' ??? ?????? ??????

    לא רק בליגת העל קיימת בעיה. העיר שהכי סובלת מחוסר באצטדיון ראוי לליגה הלאומית היא רחובות. אבל גם לוד ורמלה זקוקות ליציעים נוספים באצטדיונים שלהם והנצרתיות זקוקות לשדרוג האצטדיונים ברמת הסטנדרטים ומצב הדשא וגם עפולה ויבנה צריכות לשקול עוד יציעים קטנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/16
    hbs7 אוהב/ת את זה.
  11. danielone Member

    הצטרף ב:
    ‏28/10/10
    הודעות:
    2,353
    לייקים שהתקבלו:
    353
    שמעתי שיש לטוטו קרוב למיליארד שקל שמיועד לבניית אצטדיונים, אני לא זוכר איפה שמעתי את זה, אבל אם זה נכון, זה מעניין מאוד.
     
  12. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אם זה נכון חייבים לבקש מהם כספים עבור כמה אצטדיונים והשלמת אצטדיונים.
    בטדי, כיסאות, והייתי גם מנסה להפוך את הגג ליותר רחב, לבנות אצטדיון ברעננה שאמור להגיע לעלות של 100 מיליון, לבנות בכפ"ס חד או לשפץ את הקיים ולהוסיף ביציע שקיים גג ושיפור הקרב לדשא, בניית אצטדיון ברחובות ב100 מיליון, ברמת השרון באותו מחיר, שיפוץ של אצטדיון הרצליה והקמת גג.
    ואצטדיון ברמת גן.

    ועוד אצטדיון נוסף באזור הצפון.

    יש כל כך הרבה אפשרויות, מה שכן אסור לבנות אצטדיון לאומי בכסף הזה...
    המיליארד שקלים הללו זה מה שיכול להפוך את המדינה למדינת כדורגל ולא למדינת בחוואה.
     
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    סליחה. למה 100 מיליון לאצטדיון ברחובות או רעננה? 40 מיליון זה התקציב המיועד לאצטדיון טבריה החדש שעם גג ו5000 מקומות עדיין הכל נכנס לתקציב (ואיכשהו בניית טריבונה אחת בכפר סבא ועוד שיפורים קוסמטיים באצטדיון מתומחרים באותו מחיר וחראם על המחיר ביחס לתמורה). 50 מיליון עלה אצטדיון עכו. זה מראה ש60-50 מיליון בהחלט אמורים להספיק לאצטדיונים של איזה 8-6 אלף צופים אם לא מתפרעים עם עלויות הגימורים (עלות בניית סמי עופר או נתניה או אפילו המושבה זה התפרעות ביחס לקיבולת וביחס לעלויות בנייה של אצטדיונים בקיבולת דומה באירופה) השקעת יתר בלובי מחופה שיש או קומת הVIP או גג מחומרים מתכתיים במקום חומריים פלסטיים זולים לא נחוצים בכל מיני אצטדיונים פריפריאלים. יודע מה תעגל אפילו ל70 מיליון לאצטדיון של איזה 7-6 אלף צופים וזה עדיין לא 100 מיליון (את ה30 מיליון ש"חסכנו" תעביר להקמת היכלי ספורט חדשים באותם ערים). רחובות למשל יכולה לתכנן את המגרש שתכננה ל5000 צופים ב2 טריבונות ב60-50 מיליון ומקסימום להוסיף עוד 2 יציעים אחר כך בעוד 20-15 מיליון ליציע. ואם כבר מרגיז שרמת השרון חולמת על אצטדיון לאומי ואולי להפוך לבית למכבי תל אביב במקום לדאוג קודם לאצטדיון עירוני חדש נאה וקומפקטי.

    ומה זה מבחינתך עוד אצטדיון בצפון? זאת הגדרה מאוד כוללת של חדרה וצפונה. האם מתכוון לאצטדיון טבריה החדש? האצטדיון שמתוכנן בנהריה לכ8,000 צופים? או בכלל לשיפוץ אצטדיונים כמו הרחבה נוספת של עפולה? שדרוג אצטדיוני גרין ועילוט של הנצרתיות? שדרוג דוחא בסכנין? שדרוג קריית שמונה? שדרוג אצטדיון בית שאן? או אצטדיון חדש לגמרי בעיר שבכלל לא נכללה ברשימה ושהקבוצה שלה משחקת אולי בליגה א' ומטה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/6/16
  14. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    המודל של כל האצטדיונים החדשים בארץ צריך להיות האצטדיון בבאר שבע אך עם פונצטיאל הרחבה ממשי בניגוד לבאר שבע, אצטדיון מודולרי או משהו כזה שאפשר לבנות אותו בהתחלה ב8000 מקומות ובהמשך ל16,000 מקומות.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לדעתי כמו תשלום משכורות, קבוצה שלא מארחת משחקים ברדיוס של נגיד 10 ק"מ מבית העירייה לא יכולה לשחק כדורגל בליגת העל.
     

משתמשים שצופים בדיון זה (רשומים: 1, אורחים: 106)

  1. בן ברום