אצטדיונים ומגרשי כדורגל בישראל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י עומר, ‏29/5/15.

  1. katamoni Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    838
    לייקים שהתקבלו:
    179
    הסכומים מיועדים לשדרוג המתקנים לטובת הצרכים שמצויינים במסמך הקריטריונים, הבעיה שאם עיריית ירושלים רוצה את ה-9 מיליון ש"ח האלה היא חייבת לשים בעצמה גם כן את אותו סכום שזה פשוט דבילי לחלוטין.

    לגבי מתקנים חדשים זה הקצבות אחרות, אין קשר לזה.
     
    danielone אוהב/ת את זה.
  2. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    יש את מלון לאונרדו שהוא בהחלט מספיק כדי לארח קבוצות, ולדעתי גם נבחרות (אבל בשביל אופ"א לא...כי הוא לא 5 כוכבים למרות שהוא נותן את כל האופציות)

    בכל מקרה דיברתי עםם אחד האנשים שיותר מכיריםם את הקבוצה והוא אמר שהוא יודע שמדובר בשטויות. מה שצריך לעשות זה רק להוסיף כמה עשרות כסאות ביציע העיתונאים ולשים כתוביות באנגלית בכל מיני מקומות ושזה עניין של ימים. האצטדיון מאושר.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    הקטע עם המלון בכ״ס היה רציני?
    מי כבר יכול להגיע למלון בכ״ס?
    או שמדובר במלון עסקים?

    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    כבר הוזכר פה שאשקלון רשמו את טדי כמגרש המישני שלהם במידה ואשקלון לא מאושר ?!
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    גם אני שמעתי את זה היום...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. חורחה סמבל Member

    הצטרף ב:
    ‏3/7/10
    הודעות:
    340
    לייקים שהתקבלו:
    2
    בשכונה הירוקה אמור היה לקום מלון עסקים, אך עד כמה שידוע לי הפרוייקט נגנז.
    כיום אין מלון בכפ״ס.
     
  7. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    אני לא מכיר מלונות בכפר סבא או רעננה או הוד השרון/רמת השרון אבל מלונות הרצליה ונתניה נחשבים לדי קרובים ואפילו מלונות תל אביב (במיוחד המלונות הצפוניים יותר) או מלונות אזור הבורסה ברמת גן. זה לא כמו המרחק היחסי בין ערד או אשקלון לבאר שבע והאמת גם לא בטוח שיש שם מלונות ברמת 5 כוכבים אלא אולי רק באזור ים המלח שרחוק יותר אבל לא חושב שבאמת צריך דווקא מלון 5 כוכבים ולא מסתפקים ב4.

    ואגב כבר לפני חודשיים וחצי בחנו את התאמת טרנר למשחקים אירופאיים מבחינת המתקן עצמו: ???? ?????? ????-???? ????? ????? ???????

    בכל מקרה גם אם הסטנדרטים עולים, אם בלומפילד הותאם לאופ"א כבר לפני 6 שנים, בטח את טרנר אפשר להתאים (ואגב מה עם טדי ונתניה? הם מותאמים לאירופה למשחקי בית"ר ירושלים ומכבי ת"א? והאם טדי וסמי עופר צריכים לעבור התאמות מסויימות לאירוח משחקי הנבחרת או שכל הדרוש בוצע כבר בקמפיינים הקודמים?). סתם מעניין אגב איזה התאמות נעשו למשל ברמלה, לוד וראשל"צ כדי לארח משחקים "אירופאיים" של אליפות אירופה לנערות (גם מבחינת מתקן וגם ריחוק מסוים ממלונות) או אם המושבה ונתניה שאירחו את אליפות אירופה לנבחרות צעירות תואמים כבר היום לאירופה. (ואגב בפתח תקווה עצמה אין מלונות למרות שאולי יוקם אחד מעל הקניון הגדול. אבל בתור עיר במרכז מלונות כמו ת"א-בת-ים-ר"ג-הרצליה משלימים לה את החסר).

    בכל אופן נוצר לי כבר בלבול מה הסטנדרטים של אופ"א בליגת האלופות והליגה האירופית ומה הסטנדרטים של משחקי הנבחרת. כשאמרו שטרנר נפסל זה דובר למשחקי הנבחרת ולא בגלל רמת המתקן אלא מחסור במלונות קרובים. אבל לפעמים רמת המתקנים של הנבחרות בכלל מתחת לכל ביקורת למי שראה למשל איזה מגרשים יש למשל בגיברלטר (שלפחות בונה אצטדיון לאומי קומפקטי חדש) או אנדורה (שנבחרת ישראל התארחה בו) ועוד כמה אצטדיונים קטנים ומיושנים של המדינות הקטנות יותר (כמו איי פארו, סן מרינו, ליכטנשטיין, ליטא (שכבר מתכננת אצטדיון לאומי חדש וראוי יותר) או סתם אצטדיונים לאומיים ישנים סטייל רמת גן שמשמשים עדיין כמה מדינות שטרם בונות מגרש חדש מודרני.

    האצטדיון הלאומי העתידי של גיברלטר ל8000 צופים שיחסוך לה את הצורך "לארח" מחוץ למדינה. האצטדיון היה אמור להיפתח השנה אבל טרם נבנה. מה שבטוח לפחות חצי מקבוצות ליגת העל והלאומית היו חולמים שככה יראה האצטדיון שלהם.
    http://europapointstadium.com/wp-content/uploads/2014/02/PDImage4.Xxx

    ולגבי הכספים של הטוטו לקרן המתקנים. אני בספק האם ניתן לקבוע את התקציב לפי מה שהעיר רוצה. למשל אם ירושלים רוצה להתקין על גג טדי לוחות סולאריים, האם הטוטו ישתתף במימון כזה או שידרוש להשתתף רק בתקציב של החלפת כיסאות, שדרוג הדשא ושדרוג תאי שירותים וכולי אבל לא במימון מערכת חשמל שכזאת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/16
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  8. Hapoel_Tel_Aviv Member

    הצטרף ב:
    ‏14/4/10
    הודעות:
    2,477
    לייקים שהתקבלו:
    550
    עצם זה שצריך להתאים אצטדיון שנבנה לפני חצי שנה לאירופה זה בעיה גדולה בתכנון.
    כל בן אדם שבונה פה אצטדיון ברמת ליגה לאומית ומעלה צריך לעבוד לפי המפרט של אופ"א (עד היום אני לא מבין איך האצטדיון בעכו לא יכל לארח משחקים של קריית שמונה לפחות בשלבים המוקדמים, מס' המקומות הוא לא בעיה בשלבים המוקדמים)
    האצטדיון של ג'יברלטר מזכיר מאוד את טרנר והוא יפה מאוד ושבארץ ילמדו לבנות ככה ולא כמו בנתניה.
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ילמדו?
    את בלומפילד, הקופסא והרצליה בנו כאן לפני המון שנים(בטח השניים הראשונים) בדיוק באופן שאתם כל כך מפרגנים לו אז באופן מפתיע הידע קיים ולא מדובר באיזו תגלית מרעישה- וואו- אפשר לבנות אצטדיון עם 4 צדדים בפאזה הראשונה.
    לאור המחדל בטרנר שלא תוכנן מראש עם אופציה להרחבה לדעתי די ברור שהמודלים הנכונים יותר בערים גדולות(למרות שבארץ המדד העיקרי לכמות הקהל הוא הישגיות יותר מאשר גודל האוכלוסיה) שממשיכות לגדול הם ללא ספק כמו ראשל״צ, טדי, פ״ת ונתניה.
    גם לאור העובדה שבלומפילד כבר שנים דורש הרחבה וזה לא נעשה בגלל הסיבוכיות וכשזה כבר נעשה זה דורש סגירה לשנתיים ועלויות של בניית אצטדיון חדש- המסקנה היא אותה מסקנה.
    אגב, בלומפילד הוא מודל נהדר ואהוב מאוד שנשאר רלוונטי עשרות בשנים כי הוא בהחלט קלאסי ואם לא נושא ההרחבה היה מתבקש לבנות גם את האצטדיונים החדשים על בסיס המודל הזה+גג וזה היה נהדר לא פחות ואף יותר מטרנר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/6/16
  10. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    הבוקר קראתי בידיעות אחרונות ספורט כי דודו אוואט, אחד מהשוערים הנחשבים של ישראל עומד מאחורי מיזם שנגדיר אותו מעניין להקמת אקדמיה ייעודית לאימון וטיפוח שוערים צעירים שעלות הקמתה 15 מיליון שקל והמיקום המיועד לה הוא נצרת עילית (מסתבר שהיא עיר הולדתו). עכשיו באמת שיש רצון לפרגן לפריפריה והכל ולא שהיה צריך להקים את האקדמיה במתחם האימונים של אחת הגדולות וגם לא בשפיים (בית הנבחרות) או נתניה (וינגייט) אבל האם נצרת עילית זה כבר לא יותר מידי "חור"? והאם לא היה כדאי לגייס את 15 מיליון השקלים שאני מבין שלפחות חלקם מגיע מקופת העיר כדי להעניק למשל לאצטדיון גרין שדרוג ואף הרחבה? מה שכן אפשר לראות בזה את המיזם הציבורי הראשון של ראש העיר החדש פלוט

    ???? ????? ???? ?????? ??????? ????? ?????
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/6/16
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,057
    לייקים שהתקבלו:
    1,969
    חור? מבחינתי שיקימו אקדמיית שוערים בחורה, העיקר שיתחילו להוציא פה שחקנים איכותיים ובכמה רמות ממה שיוצאים כעת - אוואט עם הניסיון שלו, אין לי ספק שיכול להוציא מפה שוערים ברמה גבוהה מאוד. השאלה איך בדיוק זה יעבוד? איך פותחים אקדמיית שוערים? למי השחקנים שייכים? מי מלמד אותם את הכל ואיך זה לא מתנגד אם הם משחקים בקבוצות אחרות, לא ברור.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,921
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    מניח שכמו שיש בית״ר טוברוק שזו קבוצה עם קבוצה בוגרת בכאילו, וכמו שיש גדנע יהודה, ועוד כל מיני בתי ספר לכדורגל שלא משוייכים לקבוצות בוגרות אלא כסוג של חוג- רק בתקווה שמדובר במשהו מקצועי(כי המילה חוג קצת נותנת כיוון חובבני- וזה לא חייב להיות כך).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Gianluigi Buffon אוהב/ת את זה.
  13. צ. שיף Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/09
    הודעות:
    10,989
    לייקים שהתקבלו:
    661
    מין:
    זכר
    קראתי בידיעות ספורט הבוקר שראש עיריית קריית שמונה הודיע כי גייס (עד כה) תקציב של 3.5 מיליון ש"ח שיספיק לביצוע "שיפוץ ראשוני" לאצטדיון העירוני שיאפשר להמשיך לשחק בו. למי שזוכר לפני שבועות ספורים נטען כי כדי להתאים את האצטדיון לליגת העל דרוש תקציב פי 3 של לפחות 10 מיליון ש"ח והקבוצה אף החלה לבחון את אופציית האירוח בסמי עופר בלית ברירה.

    ובעניין אחר במקומון ירושלים פורסמה שערוריה מקומית קטנה של תקצוב של 200 אלף שקל להקמת אוהל VIP במסגרת אירוח מוקדמות המונדיאל מול ליכטנשטיין בטדי. (השערוריה היא שתוקצבה חברת הפקות חיצונית ללא מכרז מסודר "מפאת קוצר הזמן" וללא הסתמכות על יכולת ההפקה של החברה העירונית "אריאל"). ה"אישיו" הוא שזהו רק סעיף תקציבי אחד בפרוטוקול האירוח מה שמעורר בי את השאלה מה יהיו תקציבי האירוח הכולל למשחקים בטדי ובסמי עופר ואילו תקציבים היו נדרשים לטרנר לארח.
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
  15. Garcia Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/12
    הודעות:
    166
    לייקים שהתקבלו:
    26
    בוואן מפרסמים עכשיו שחולדאי שינה את התוכנית בבלומפילד ל29 אלף מקומות