הליגה הלאומית 2016/2017

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י הרצליה, ‏1/6/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    בהודעה הקודמת רציתי לרשום את אותם הדברים גם על אמיה טגה וכבר התחלתי לכתוב עליו, אבל בסוף מחקתי. אם מכבי נתניה לא צריכה אותם כשחקנים ברמה המקצועית, אזי היא לא צריכה אותם בכלל. אם הם במועדון בשביל למלא תפקיד עתידי, מוטב שיתחילו עכשיו.
    ראינו את אמיה טגה בעונה שעברה והוא לא נעשה צעיר יותר. אף פעם לא הייתה לו טכניקה או ראיית משחק, אך אם בעבר הוא היה שורף הדשא ולא מפחד להיכנס עם הגוף הצנום שלו בשחקנים חזקים ממנו, אז כיום כבר לא נשאר כלום מזה. הוא כבד ומפסיד בכל מאבק.

    רביד גזל זה עוד בלוף שרק במכבי נתניה יכול להחזיק מים. הגיע הזמן להפסיק עם השטויות האלה כבר.
     
    Drama2 ו-yakov_y אוהבים את זה.
  2. סגול בדם Member

    הצטרף ב:
    ‏23/1/13
    הודעות:
    1,577
    לייקים שהתקבלו:
    359
    גם שם בקושי יש לו מקום.

    קרייזי , מה עם סממה ,נוי דעבול שערבי , מוסוקוביץ
    חוזרים למחנה?
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אני באמת לא יודע למה סלובו התעקש להביא אותו. נראה לי שגם הוא וגם סגל נורא רוצים ליצור בסיס מקומי ואולי גזל בתודעה שלהם הוא הנתנייתי הכי כשרוני שיצא במאה הזו. כשסלובו בא לסגל ואמר לו שהוא רוצה את גזל סגל הציע לתת לו גם תפקיד במחלקת הנוער במקביל וסלובו הסכים.
    צריך להגיד שגזל עוד לא חתם על חוזה והוא מתאמן עם הקבוצה כבר כמה שבועות והחליט מי שהחליט שיש לו מה לתרום.
    הדיווחים ממחנה האימונים מספרים שגזל וטגה היו כוכבי המחנה מחוץ למגרש ושחדר ההלבשה נהדר. לפעמים זה לא פחות חשוב מביצועים על הדשא למרות שמסכים עם אבירם לגבי טגה- לראות אותו המגרש זה קשה לצפייה. חייב להגיד שאני באופן אישי לא החזקתי ממנו מעולם. אהבתי לראות אותו בנוער. הוא נראה היה לי שילוב של כפיר צוקול ועזרא אליו- החזקתי ממנו בערך כמו שאני מחזיק כרגע מאביב אברהם- אבל מרגע שעלה לבוגרים נגמרה האהבה... מקווה שעם אביב אברהם זה יהיה שונה למרות שלצערי גם העונה הוא לא הולך לקבל חולצת הרכב. אולי לא שווה את זה אבל לפי הטרום עונה הוא לפחות אחד המחליפים הראשונים(אולי הראשון אפילו).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  4. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,430
    לייקים שהתקבלו:
    2,455
    הוצאת לי את המילים מהפה, הרבה זמן לא הזדהתי עם הודעה כמו זאת.
    ברגע שאמייה טגה חתם והיה השחקן השלישי שממשיך מהעונה שעברה אני מאוד כועס על ההחתמה הזאת, ההחתמה של רביד גזל ובכלל המילים של אייל סגל על סגל שיש בו 50% שחקני בית פשוט מעצבן אותי, בימים האחרונים אני מדבר עם הרבה מאוד אוהדי מכבי נתניה מכל הגילאים ובכל שנייה אני שומע כמה הם כועסים על זה ששחקני הבית לא משחקים, מדברים על דין גל כשוער עילאי ועל זה שהבאת רון שושן תהיה בשביל גל שוער שני, ראול גרשומוב מקבל כל כך הרבה מחמאות על כלום ושום דבר, אמיר טגה ורביד גזל עם 3 ירידות ליגה בקריירה שלהם, הרי ברור לכולם שדין גל/פדול/טגה/גזל/חסן וכל שאר שחקני הבית לא היו שחקני כדורגל אם לא מכבי נתניה, פשוט הם שחקני בית וזה נותן להם מקום בסגל.
    למעט ויקי כחלון וניר עזריה אני לא רואה שום שחקן בית שראוי להיות בסגל, לא דין גל שהיה זוועה בעונה שעברה, סייף פדול ושאר חבריו מקבצת הנוער כולל אברהם וירשולמי שמגיעים אחרי עונה חלשה בנוער, לסיכום, מאכזב מאוד העניין הזה של שחקני הבית, אין לנו דור מוכשר, חבל שמתעקשים עליו.
    אני אופטימי רק בגלל שחקני הרכש שהגיעו.
     
  5. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,096
    לייקים שהתקבלו:
    956
    מין:
    זכר
    דעבול להבנתי בכפר קאסם
    סממה כמו כל קיץ מדבר על פרישה בטח בסוף הוא ימשיך במחנה
    שרעבי ומוסקוביץ אין לי מושג
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    נראה לי שאתה מייחס אובר חשיבות למה שהיה בעונה שעברה.
    דין גל הוא סימן שאלה אבל ממש לא הייתי פוסל אותו בגלל מה שקרה בעונה שעברה.
    קבוצת הנוער סבלה גם היא מהברדק במועדון. שחקנים עלו להתאמן עם הבוגרים להשלים סגל, האימונים היו ברמה זוועתית עד כדי כך שהשחקנים שהתאמנו עם הבוגרים לא היו בכושר ומשחקנים מובילים בנוער הפכו לשחקנים הפחות טובים בנוער.
    זה שאתה מרוצה מהרכש ומניח שגם מהשארת ערן לוי ודיא סבע מתאפשר בין היתר בגלל אותם שחקני בית זולים שמאפשרים לנווט את כספי התקציב לאותם שחקנים מובילים כמו ערן ודיא שלפני חודש אף אחד לא חשב שישארו בקבוצה.
    אז כן, אני מעדיף שחקנים צעירים וזולים מאשר להמשיך לבנות לרוחב כפי שעשו בעונה שעברה.
    דין גל, וויקי כחלון בהרכב. אביב אברהם, סייף פאדול, יאיר זיו, עאמר מסארווה, ניר עזריה, אילון ירושלמי, לי אגמי, טגה וגזל בסגל- לא רואה בזה שום בעיה. גם לא היה מפריע לי אם היו בסגל הזה נור ביסאן, עאבד ג׳בארין, ראול גרשומוב, ובר גל. את המציאות בשנה שעברה ממכבי ת״א, הפועל ת״א, בני יהודה ורעננה ראיתי והספיק לי...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    איך דודי תירם משתלב בנתיים ?
     
  8. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    ערן ביטון חתם בשעריים
     
    Drama2 אוהב/ת את זה.
  9. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני בעד לתת את הבמה לשחקני הבית הצעירים שלנו כדי לראות מי מהם יכול להתפתח ולהיות שחקן מוביל, בטח אם זה מאפשר לקבוצה לשמור על שני תותחים כמו ערן לוי ודיא סבע. אני נגד להביא כל מיני שחקנים כושלים, שאלמלא התחילו את הקריירה במכבי נתניה לפני עידן עידנים, לעולם לא היו מוחתמים.

    אז רביד גזל התחיל את הקריירה במכבי נתניה והוא הבן של אלברט גזל, אז מה? מאז הוא עבר במליון קבוצות.
    רק על הקהל הטיפש ביותר בכדורגל הישראלי הסחטנות הרגשית הזו עובדת. כמו הסיפור על שלום תקווה: האיש אדום מכף רגל ועד ראש, אבל בכל פעם שנוצרת איזשהי הזדמנות מהכיוון של מכבי נתניה, הוא ישר משתין כדי להראות שהשתן שלו צהוב וחלק מהאוהדים כבר מפנטזים של "השבת הבן האובד".

    אני אחזור על הודעה שכתבתי כאן בימים האחרונים - ייתכן שאפילו ממש באשכול הזה: לא מפליא אותי שבמועדון כמו מכבי נתניה, שהנוסטלגיה היא כל מה שנשארה ממנו, הנוסטלגיה היא גם זו שמנהלת אותו.
     
  10. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    פיספסתי משהו?
    איפה ומתי השם של שלום תקווה עלה?
    ונראה לי שאתה קצת נסחף.
    איזו סחטנות רגשית? אתה מדבר כאילו אנשים משפריצים מהחזרה של רביד גזל. הבעלים והמאמן מאוד מעריכים אותו והחליטו להביא אותו וממש לא כשחקן מפתח.
    איזו היסחפות...
    בינתיים לא ראיתי שהתאבדו על שחקנים נתנייתים אחרים שהסתובבו בשוק כמו ריף מסיקה, גיא גומברג, עדי נימני, וגם לא ממש שוכבים על הגדר בשביל ירין חסן שלדעתי אין לו בכלל לאן ללכת והכי מצחיק שבסוף הוא ישחק בליגה השניה ולא בנתניה.
    וגם אביב עזריה לא חזר מהשאלה, וגם נור ביסאן לא, וסתיו זלאיט לא- ומה שיפה זה שכולם(או כמעט כולם) זומנו לאימונים לקבל צאנס וסלובו החליט מי מתאים לו.
    באמת חבל שזו התגובה על חזרה של אישיות כל כך אהובה- לא על הקהל אלא על אנשים בתוך המועדון- כי מי שהביא אותו זה קודם כל סלובו ובתמיכת אייל סגל- וממש לא הקהל! הקהל השמיע את קולו באופן חד וברור רק בנושא ערן לוי ודיא סבע. שניהם לא שחקני בית ולא נתנייתים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  11. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    השם של שלום תקווה עוד לא הספיק לעלות לכותרות בקיץ הזה, כי הקבוצה סגרה די מהר עם סלובודן דרפיץ'. השתמשתי בו כמשל, כי בכל פעם שמכבי נתניה חיפשה מאמן בשנים האחרונות, הוא מיד היה עוטה על גופו את הזהות הנתנייתית שלו.

    אם "הבעלים והמאמן מאוד מעריכים אותו" אז שימלא את התפקיד שבשמו הם מעריכים אותו. ואם הם מעריכים אותו מקצועית כשחקן כדורגל, אז אוי ואבוי לנו. אני רק יכול לקוות שמייעדים לו תפקיד של זה שנכנס בחילוף שלישי בשביל לקבל מחיאות כפיים.
     
  12. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    איציק אפרים מהפועל ירושלים עבר לנורדיה (יאיי עוד אזכור בעמוד הראשון של הליגה הלאומית!), בית"ר ת"א רמלה החתימה את עמאש מנסור מקביליו יפו.
     
  13. האריה ה-11 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/04
    הודעות:
    80
    לייקים שהתקבלו:
    8
    הפועל פתח תקוה ונצרת עילית היו אתמול על סף ירידה לליגה א בשל קשיים לתת ערביות לעונה הקרובה, לגבי נצרת עילית אני לא יודע מה נסגר, אבל לגבי הפועל פתח תקוה, אני יודע שבקבוצה העבירו ערביות ובבקרה בודקים האם הם מספיקים, היום ככל הנראה תשחק הקבוצה עם הנוער ועם שחקנים מהעונה הקודמת הלא אם יגיע האישור המיוחל (סיכוי נמוך) בכל מקרה הקבוצה קיבלה הארכה עד ליום שני להסדיר את הנושא.
    אגב אתמול הפועל מכרו בסביבות ה-50 מנויים (יותר מכפול ממה שמכרו עד אתמול) שעזרו להעביר חלק מהערבויות
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/8/16
  14. האריה ה-11 Member

    הצטרף ב:
    ‏18/7/04
    הודעות:
    80
    לייקים שהתקבלו:
    8
    שרעבי חתם בבני לוד
     
  15. idans Member

    הצטרף ב:
    ‏25/8/04
    הודעות:
    1,481
    לייקים שהתקבלו:
    27
    עוד לפני המשחק הראשון של העונה, קטמון שברה אתמול את שיא המניות שלה שכרגע עומד על 755 (1200 שקל למניה)
     
מצב נושא:
הנושא נעול.