הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    450 אלף, אבל לא באמת משנה. עם כל הכבוד לעבר של הפועל ת"א, אתה באמת משווה אתכם לכוכב האדום או אפואל? שתיהן שיחקו באירופה, הקפריסאים בשלב הבתים באירופאית. אם יש לו אופציה לחתום באחת מהן בשכר דומה, ולאפואל יש יכולת כלכלית להציע לו סכומים דומים לשלכם ואף גבוהים יותר, אז די ברור לאן הוא היה הולך. יש מצב שהן לא היו באמת אופציה.

    זו רכישה טובה, שחקן עם רזומה טוב במחיר לא הכי גבוה ביחס לרזומה, אבל במצב של הפועל כל דולר חשוב.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  2. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,694
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    הכוכב האדום מבחינה כלכלית די בוודאות לא יכלו להציע לו יותר מאיתנו גם אם הם שיחקו במוקדמות האירופית ואנחנו לא(מה הקשר?), המצב הכלכלי בליגות האלה לא משהו בכלל. אפואל יותר אמידים אבל יכול להיות שלא העריכו אותו ב250 אלף יורו.

    נכון שכל דולר חשוב, אבל בסה"כ מכרנו שחקן בלפחות 750 אלף יורו והבאנו לו תחליף ב250 אלף יורו אז כלכלית הצעד נכון. אין מה לעשות, אי אפשר היה למכור את שגיב בלי להביא תחליף להרכב אלא אם כן מוותרים במחזור 2 על הפלייאוף העליון.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מה זאת אומרת מה הקשר? אתם סיימתם בעונה האחרונה בחלק התחתון של ליגת העל, אפואל קבוצה שזוכה בתארים באופן מאוד שכיח ומגיע למפעלים אירופאיים. אולי ההבדל בין ניקוסיה לת"א מבחינת תנאי מחייה משחק לטובת הפועל, אבל מבחינה מקצועית? אין שום סיבה לשחקן זר להעדיף את הפועל על אפואל, אלא אם כן הפערים בשכר עצומים.

    בקשר לשגיב, השאלה היא האם כדאי למכור פרוספקט שהראה שיש לו את הפוטנציאל להפוך לשחקן בכיר בליגה ובמקום להביא שחקן בן 32.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  4. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,694
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    זה לא קשור לכוכב האדום כי הם אמנם הגיעו למוקדמות אבל גם עוד עשרות קבוצות שהן הרבה פחות אטרקטיביות מהפועל. אפואל הגיעו לבתים שזה כבר בונוס אבל עדיין לא מספיק גדול כדי שיעדיף הצעה כלכלית נחותה שלהם על הצעה עדיפה שלנו.

    כנראה שגוטמן לא החזיק משגיב, אפשר להתווכח אם הוא צודק או לא אבל אין טעם להשאיר שחקן שהמאמן לא רוצה. ומצחיק שאתה מתלונן שמכרו פרוספקט בהרבה כסף והביאו לו מחליף בפחות כסף כשכבר שנה אתה כותב פה על ההנהלה ההזויה של הפועל שלא מודעת למצב הכלכלי שלה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    מבחינה כלכלית זו עסקה ממש לא כדאית כי שגיב יחזקאל יכל להפוך לשחקן ישראלי מצוין ולהימכר בהרבה יותר כסף. איבדתם נכס והבאתם במקום שחקן שספק גדול מה תהיה התרומה המקצועית שלו ואין ספק בכלל שכלכלית לא יצא לכם משהו ממנו. אלה בדיוק אותן הטעויות שאנחנו עשינו בימי קורנפיין, שמכרנו שחקנים צעירים וטובים כמו ורד ועזריאל ובמקום הבאנו שחקנים שלרוב נכשלו או לא הביאו את התרומה שציפו מהם להביא.
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,694
    לייקים שהתקבלו:
    3,347
    אני חושב ששגיב יחזקאל שחקן מאוד מוכשר ובכל זאת מאוד קשה לי להאמין שהוא היה מתישהו נמכר ביותר ממיליון יורו. הרבה יותר סביר עם הבית קברות לשחקנים שנהיינו שהוא היה מוצא את עצמו עוד 3 שנים בבני יהודה.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הפועל קנתה את יחזקאל ב50,000 שקל לפני 3-4 שנים, ומכרה אותו בערך ב-4 מליון שקלים.
    אפשר להסתכל על זה גם ככה.

    יהיה שווה יותר בעתיד? אולי. ואולי לא.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    מה זאתאומרת 'אלי גוטמן לא מחזיק משגיב'. בעונה שעברה הוא היה שחקן הרכב בשלבי הסיום ואפילו כבש. במשך כל הקיץ אף-אחד לא העלה על דעתו אפשרות שהוא יעזוב חוץ מפרסום מוזר ב-'וואלה ספורט' לגבי התעניינות של מכבי חיפה ולא נכתב שום דבר מעבר לכך. זה לא היה כמו מקרה אבו-אביד שהיה בדרך החוצה. הרבה יותר הגיוני שהפועל חייבת כסף כאן ועכשיו כדי לשלם משכורות, תביעות ולא יודע מה וכדי רק לדחות את הבלאגן בכמה חודשים קדימה וכדי לכסות את התחת של כבירי אפשר לומר שגוטמן 'לא החזיק ממנו'. ואפשר גם שגוטמן קיבל את הקריזה כמו בימים חשוכים קודמים על מה - על שני משחקי ליגה, כשבאחד מהם הוא בכלל משחק רבע שעה כשהפועל מנסה להרוג את השעון? וכן, גם עם גוטמן מותר להתווכח, זו החלטה הזויה. דיברו על 1.2 מיליון יורו- לא משנה אם הוא שווה את הכסף או לא, ומכרו שחקן ממש ימים ספורים לסגירת החלון - בסכום הרבה יותר נמוך. כמובן שאין כאן שום הסתכלות לעתיד כי הפועל מחתימה חלוץ בן 32.

    אני לא נגד החתמות שחקנים בהעברה חופשית וברור שזה מקפיץ את המשכורת של השחקן. אבל אם החלוץ המדובר כזה טוב - למה הוא לא היה מועמד בשום שלב בקיץ? נראה לי כמו סגירת פינה של הרגע האחרון. ואני מודאג גם מגורוסוב.
     
    orimor2212 ו-amn אוהבים את זה.
  9. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    מעניין אם כל חברי הכנסת ואנשי התקשורת שבאו להתחכך בסינים, ישימו שקל על קבוצתם האהובה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    פערים בין הפועל ת"א ליאנקוביץ', לקס יושאל.

    http://images.one.co.il/images/d/dmain/ms/gg1256530.Xxx

    האדומים אשר מעוניינים לצרף שני שחקנים, טרם הגיעו להבנות עם החלוץ שעבר בדיקות במועדון, אך דורש 300 אלף יורו. אף על פי שעבר בדיקות, טרם חתם לאחר שמכרו את שגיב יחזקאל ב-800 אלף דולר למכבי תל אביב, בהפועל תל אביב התחילו במרוץ נגד הזמן להחתמת שני שחקני חיזוק התקפיים עד תום חלון ההעברות. מי שכבר היה אמור להיות חתום בקבוצה הוא הקשר/חלוץ הסרבי בושקו יאנקוביץ', שהיה בארץ ביומיים האחרונים ועבר בדיקות רפואיות בקבוצה, אך ל-ONE נודע שעדיין יש פערים בין שני הצדדים, שספק אם הם ניתנים לגישור. יאנקוביץ' דורש מהאדומים שכר של 300 אלף יורו בסיס ועוד בונוסים, כאשר בהפועל לא מתכוונים לשלם לו סכומים שכאלה. החוזה שהוצע ליאנקוביץ' הוא לשנה פלוס אופציה לשנה נוספת, אך כרגע נראה שאחד הצדדים יצטרך להתפשר כדי שהעסקה תצא לפועל. בהפועל הבהירו שהכדור כרגע אצל הסרבי.
    בנושא אחר, בהפועל תל אביב ינסו להעביר את קלאודיו בומבה השבוע לאחת מהקבוצות ברומניה, כאשר במועדון הבהירו כי אם החלוץ לא יעבור, לא יגיע חיזוק נוסף מעבר לשחקן התקפה אחד. בומבה כבש ובישל בניצחון של נבחרת רומניה אמש על לוקסמבורג, אך שכרו הגבוה הוא זה שככל הנראה מונע מהאדומים לתת לו הזדמנות להמשיך. במהלך השבוע אמורים בהפועל לקבל החלטות נוספות כאשר גם הקשר ניר לקס אמור להיות מושאל, כיוון שנוצרה אינפלציה של קשרים במרכז השדה והמטרה של האדומים היא כי לקס יתחשל ויקבל יותר דקות משחק העונה.

    אף אחד לא חשב בהפועל שיש מצב שהחלוץ לא יחתום. בכל-מקרה הייתי משאיר את בומבה בסגל אם בכוח לא מצליחים להעיף אותו. צריכים שיהיה לנו קצת יותר אופציות על הספסל מאשר עומרי אלטמן האפור. את אנטל דחפו לרומניה אני חושב כשהפועל משלמת חלק ניכר משכרו - 70%, ומעניין מה יהיה עם דודו ביטון(לא הייתי ממהר לוותר עליו כי זה מה שיש - ומעניין מהי דעתו של גוטמן על אנס מחמיד שבנוער מפציץ וגם בנבחרות הצעירות נדמה לי) וישראל זגורי.
     
  11. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @Raulito

    לאן לקס יושאל ?
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,308
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
    אז אלא אם כן וואן טועים, עצם העזיבה של השחקן כנראה מעידה על משהו.
     
  13. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    אין פה הרבה מה לדעת, בטח קבוצה שעומדות מולה 15 תביעות שבתי משפט כבר פסקו כמה פעמים שהפועל תצטרך לשלם, ואפילו היועצים המשפטיים של הפועל מודים שיש חשיפה לסכומים שהולכים לדרוש מהם.

    כשהפועל עדיין משלמת לאנטל ולבומבה יש אפשרות בכל זאת לבנות עליו במקום להוציא עוד כסף על יאנקוביץ' ולהעמיס עוד הקופה.
     
  14. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,383
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    המצב אצלכם כל כך רע שאדם כל כך רומנטיקן ואידאליסט כמוך בוחן את המצב בצורה צינית ומחושבת.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אם בושקו רוצה 350 ומעלה לא תודה. לפחות לדעתי.
    בכלל, אולי כדאי להחזיר את בומבה לעניינים
     
מצב נושא:
הנושא נעול.