מכבי תל אביב 2016/17 - אחרי עונה כושלת, ג'ורדי יורד לקווים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י orimor2212, ‏15/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    אין שום עניין של התבכיינות. מאז 2012/2013 כבר הספקנו לעלות ולרדת שוב.
    הדיון הופך להיות יותר מעניין עם דוגמאות. זה עדיף מלדבר באוויר- וברור שגם על הדוגמאות יהיה ויכוח כי ברוב המקרים- ולמדתי את זה באותה עריכת הטבלה האלטרנטיבית- יהיו דעות לכאן או לכאן גם של אנשים אובייקטיבים(כי אוהדי קבוצה בלא מעט מקרים- פסולי עדות- אגב, במקרים שאני הבאתי גם צוות השידור שהוא אובייקטיבי- טען לטעות שיפוט).

    אגב, מה שסר אלכס פרגוסון טען כאן זו טענה של שופט העבר(סמרטוט בפני עצמו) שי שטרית- הפחד לפגיעה בקריירה בגלל פסילה ע״י קבוצה גדולה בכלל ומכבי ת״א בפרט.
    כאשר שופטים מגיעים למשחק עם תחושה כזו אין להם שום סיכוי לא להיות מוטים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    עכשיו בלי קשר למכבי תל אביב, למרות שאנחנו בדיון שלהם.

    אני הייתי מחלק מאיגוד השופטים בין השנים 2002 ל- 2009 בערך, אולי לפני, לא זוכר בדיוק. הספקתי במהלך השנים להיות בצוות שיפוט עם שופטים ששפטו בליגה הבכירה, כמו מאיר לוי, משה בוחבוט, אסף קינן, דניאל בר נתן ועוד. אני אומר לכם מידיעה, משמיעה, ממקורות ראשונים (לא בהכרח בקשר ישיר לשמות שציינתי), ששופטים מאוד רוצים לצאת "טוב" בעיניי הקבוצות הגדולות, שופטים יודעים שלהיות פסול על ידי מועדון גדול זו מכה אנושה לקריירה אם לא מכת מוות. עכשיו, מה זה לצאת טוב? זה לא למכור משחקים, זה לא להטות משחקים, זה לא להיות לטובתה, אבל זה בהחלט ללכת לטובתה בשריקות הקטנות, בהחלט ללכת לטובתה כאשר יש ספקות, זה בהחלט לא לשרוק נגדה לעיניי הקהל הביתי אם יש סיכוי של אחוז שאין צורך לשרוק.

    שוב, אומנם מכבי תל אביב היא כרגע המועדון הגדול, המצליח והחזק בישראל, אבל אנחנו גם נחשבים כרגע מועדון גדול ואותה הנחה נכונה גם לגבינו כאשר אנחנו משחקים מול רוב קבוצות הליגה.
     
    oFiRzZz ו-שי אוהבים את זה.
  3. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    5,010
    לייקים שהתקבלו:
    2,586
    מין:
    זכר
    בגלל דעות כאלו אח"כ קבוצות מגיעות לאירופה ולא מבינות למה השופט "מציק" להם במצבים נייחים ולמה נשרקים פנדלים מפגרים.
    תסתכל על הקרן במקום לצאת על עיוור כמו תמיד. גרסיה (?) תופס את אוגו כשהכדור באוויר ולבסוף גם מושך אותו כלפי מטה. פנדל.

    לא הבנתי מה אתה מנסה להוכיח, אז מצאת 4 ציטוטים של אוהדים, שאפו. רוצה שאני אביא לך 4,000 ציטוטים של אנשים שחושבים שמנשה משיח הוא שופט עם העדפה ברורה למכבי והפנדל מול סכנין היה הזוי?

    אני לא אומר שהם היו מקרים של 120% פנדל. אבל בוא נגיד שאם זה היה בבלומפילד, והיו שני מקרים כאלו בטווח של 4-5 דקות, הייתם מקבלים פנדל + אדום למכשיל. ללא ספק.
     
    Sir Alex Ferguson ו-zivmay אוהבים את זה.
  4. ManUnd Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/15
    הודעות:
    551
    לייקים שהתקבלו:
    124
    מין:
    זכר
    תראה לי מתי נשרק פנדל כזה באירופה/בליגה כלשהי.


    Sent from my ONE E1003 using Tapatalk
     
  5. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    השיא מבחינתי שייך בכלל לזיו אדלר, שרץ לטלויזיה כדי לבטל פנדל שהעז לשרוק נגד הקבוצה של המדינה (נכד עכו בבלומפילד, התחצף ונתן פנדל במצב של 1-0).
    הכי קל להיטפל למשיח השקוף.
    ומה עם אלון יפת שטען ש"קפא" בדקה ה90 בבלומפילד כשטיבי תפס בחולצתו של אבוחצירא ברחבה (עונת 14/15. בכר אימן את קש. נגמר 1-1)?
    זה רק על גולים שהם מקבלים במתנה או שמונעים מהם לספוג במתנה.
    יש גם מלא אדומים שלא היו ליריבות (כל מיני אדומים לחיפה נכדם בדקה 15) או אדומים ברורים שהם צריכים לקבל ולא קורה דבר (טל בן חיים הבלם נגד רעננה למשל) ועד ועוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/16
    oranfu אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    נגד שריף בבית קיבלנו שני פנדלים על מקרים כאלה בדיוק.

    לירן, אנחנו עדין לא שם. יתכן שבמקרים מסוימים הקהל והלחץ שלנו בטח מול קבוצות קטנות ישפיע. אבל אנחנו לא מכבי תל אביב שמקבלת יראת פחד מהשופטים בכל מקום שהיא משחקת, גם מחוץ לבלומפילד. אנחנו לא מכבי תל אביב שהשריקות הקטנות בכל משחק הולכות איתה, אנחנו לא מכבי תל אביב שמספיק שיהיה אירוע ברחבה כדי שתקבל פנדל, השופטים לא עולים למשחקים שלנו ביראת פחד כמו שקורה מול מכבי והמשחק בסמי עופר הוא דוגמא מצוינת.
    זה לא מספיק לזכות באליפות אחת או להיאבק בצמרת כמה שנים בשביל להיות קבוצה גדולה שפוחדים ממנה. צריך הצלחה לאור שנים ביחד עם מעמד ומיתוג גדול מאוד.
    אנחנו עדין לא שם, מכבי תל אביב כן שם, ולכן מכבי קיבלה שני פנדלים שלא היו בשני המחזורים האחרונים בעוד שאנחנו בסמי לא קיבלנו אפילו פנדל אחד על שני מקרים שהם הרבה יותר פנדל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/16
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    הבנתי, אז בגלל שאתה חושב שמדובר בבכיינות, אין לדיון הזה מקום. אם היינו עוסקים נניח בפנדל של משיח מול בית״ר במקרה קליימן, שגם בו עסקנו באריכות בזמנו, זה היה בסדר, כי בכל זאת אז לא היה מדובר בבכיינות.
    אין מקום לסגור נושאים ואין מקום למחוק הודעות. בסופו של דבר יבוא נושא חדש שעליו נדבר והנושא הזה יישאר בעבר.

    למשל הנושא של ארגון האוהדים מול המועדון, מישהו יכול לתת פירוט בנושא? לא הגיעו לסכנין? יגיעו לדרבי? האם הסיבה היחידה למחאה היא הכוונה לתבוע את שני האוהדים שחושדים שהדליקו פירוטכניקה בדרבי או שיש גם דברים מעבר?
     
  8. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,962
    לייקים שהתקבלו:
    10,137
    מתישהו אתה תהיה מסוגל להגיב לגופו של עניין ולא לגופו של כותב ? לא פעם ראשונה שאתה מנסה לתקוף דרך הקבוצה שאותו כותב מסוים אוהד, זה לא מכבד ומוציא אותך קטן.

    וכן אתה מוזמן ללכת ולבדוק כמה ואם בכלל כתבתי על הטעות שיפוט בפנדל של קליימן וגם עם הטעות שיפוט שבוע קודם לכן בגול של ק״ש נגד בית״ר. איכשהו בחרתי לא להתבכיין בניגוד לאחרים, אני שמח שהתבגרתי והבנתי שטעויות שיפוט זה חלק מהמשחק.

    יש מקום לסגור נושאים ולמחוק/להעביר הודעות כל עוד הם סוטים לגמרי מהדיון, עובדה ברגע שזה היה עוד בגבול הטעם הטוב ניחא, אבל שאתם הולכים 3 שנים אחורה ומעלים כל מיני תאוריות קונספירציה אז אין לזה מקום מבחינתי.
     
    amn, לירן ו-שי אוהבים את זה.
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    מנהל שכותב שזה מוציא אותי קטן. כמו שאמרתי, אין מה לצפות ממנהל שסוגר דיונים על שיפוט אבל מצד שני לא יודע לכבד כותבים אחרים ולכתוב תגובה בלי לרדת לפסים אישים.
    בסופן של דבר אתה החלטת לסגור נושא או למחוק תגובות בגלל הדעה הסובייקטיבית שלך שהיא שמדובר בבכיינות, ולכן אני יותר מזכאי להגיד שאני חושב שהדעה שלך הייתה אחרת אם הדיונים היו מתפתחים על מקרים שאתה לא היית רואה בהם כבכיינות וגם אם לא היית לוקח חלק בדיון קשה לי להאמין שהיית סוגר אותו.
    לדעתי מכבי קיבלו פנדל בכמעט כל מחזור העונה, ועדין הפעמים היחידית שהתייחסתי לנושא היו בשני המקרים האחרונים שבהם לא רק שלא היה פנדל אלא שמי שנתן אותו הוא משיח שאותו סימנתי עוד לפני המשחק והתקרית כאחד שיחפש את התירוץ בשביל לתת למכבי פנדל.
    אני חושב שהשופטים גם השנה וגם בשנה שעברה תרמו למכבי בהרבה מקרים, אבל כמו שנה שעברה, אנחנו נצטרך לדעת להתעלות מעל זה ולקחת אליפות למרות כל הקשיים.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    מה הבעיה שמנהל יגיד שזה מוציא אותך קטן?
    מנהלים פה השתלחו אישית בעבר בצורה אישית, פוגעת ובוטה מאוד (מילים כמו כלומניק וכד'), זה לא בסדר, אבל כאן הוא בסך הכל כותב שהסיטואציה מוציאה אותך לא טוב. זו סוג של הערה בונה.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    משה, אתה מספיק זמן בפורום כדי לדעת מתי לגיטימי לנהל דיון שיפוט על טעות כזאת או אחרת, שגם לרוב מדוברת בדיון המחזור, לבין להגיע לדיון של באר שבע ולראות שם בכי על טעות שיפוט ,ללכת לדיון של מכבי ולהגיע לדיון שיפוט ולהגיע לדיון התקשורת ולראות שם דיון על שיפוט. ומילא זה היה על המחזור הנוכחי, אבל זה הגיע לרמות של בדיקות לאורך השנים האחרונות. זה כבר לא פורום כדורגל אלא פורום שופטים בע"מ.

    אנחנו, המנהלים, יוצאים מנקודת הנחה, שהמשתמשים, בטח הוותיקים, יודעים להבין שבסופו של דבר טעויות השיפוט נפוצות יותר לטובת הקבוצות הגדולות, מסיבות כאלה ואחרות ומשתנות בהתאם לגדולה שנמצאת במצב ההכי טוב (מכבי ובאר שבע כעת, בעבר חיפה שהיתה אלופה קבועה, וגם בית"ר בשנים הגדולות שלה).

    אז אנחנו מנסים לכוון, לרמוז, ובכל זאת לתת את ההזדמנות לדבר על הסוגיה, אבל ברגע שזה הופך להיות העיקר הגדול ולא עוד פרט מתוך המכלול של הכדורגל, אז אנחנו מעירים, ולרוב זה גם נעשה בצורה יותר מלגיטימית.
    תגובה של "אתה אוהד בית"ר בגלל זה אתה נגד דיון שיפוט" מאוד לא במקום בעיני. תנו לנו קצת יותר מזה. תודה.
     
    amn, הרצליה עד המוות ו-Nigel de Jong אוהבים את זה.
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    דיון כזה חייב להיות במאקרו ולא במיקרו וזו הסיבה לדוגמאות גפ מהעבר.

    מצחיק שכולם אומרים שיש העדפה לגדולות ו״לא שזה בסדר אבל ככה זה״ ואז מיד אחר כך מכנים את מי שמתלונן על זה בכיין.

    אז יש לדיון הזה מסקנה די ברורה- דופקים אותך, אנחנו יודעים שדופקים אותך כי אנחנו יותר גדולים, ואתה פשוט צריך לשתוק ואם תגיד משהו אתה סתם בכיין.
    מגניב!


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    במדינת מכבי מאז ומעולם מי שהביע תרעומת נגד הכוחנות והדורסנות נודע כ"בכיין".

    זה ככה בהרבה תחומים אגב.
     
    oranfu ו-Love Is Red אוהבים את זה.
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,274
    לייקים שהתקבלו:
    4,852
    מין:
    זכר
    אז כאן אנחנו חלוקים עליכם שזה דיון שצריך להיות כל כך דומיננטי שהוא יקפוץ בכל דיון ודיון.
    מבחינתי ומבחינת כל הצוות, לא הגיוני שדיון מחזור יורכב מ 20 עמודים על שופטים ו 7 על כדורגל. זה שווה ערך ללעשות ביציע העיתונות 15 דקות דיון שופטים ו 3-4 דקות כדורגל. לי זה לא נשמע הגיוני ולכן גם כל עוד זה היה בגדר הסביר ניתנה לכם היד החופשית.

    לגבי הטענה שלך, בסדר, התלוננתם על כך שיש חוסר שיוויון, עמוד אחרי עמוד אחרי עמוד, אני בספק אם יש משהו שמאמין שאם תכתוב את זה עוד במשך מספר עמודים ותציין 10 שנים אחורה על טעויות שיפוט, זה מה שיעשה את ההבדל.
     
  15. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    @amn ראיתי שציטטת אותי בהתראה שקפצה לי למרות שלא לקחתי חלק בשום שלב של הויכוח הזה.
    אתה רוצה להגיד לי ספציפית מה את רוצה ממני כדי שלא אצטרך לנחש/לקרוא את כל הדיון?
    אשמח לענות, אבל רק אצטרך לדעת על מה קודם :)


    המשחק הקודם של לידס, וזה בלי בכלל לחשוב.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.