הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    בנוגע לדיון שהתפתח כאן בקשר לבוזגלו, אני חושב שהאמת היא איפה שהוא באמצע, בין הדעה של לירן לבין הדעה של זיו.

    מצד אחד, לירן עדין שבוי בשתי העונות הראשונות של בוזגלו אצלנו, עדין מחזיק את התפיסה של אותם שנים שבהם בוזגלו באמת היה נפלא והיה הברומטר שלנו.
    בוזגלו בשנתיים שלו תחת אלישע באמת סיפק מספרים אדירים (היה שני רק לזהבי), ובאמת היה הסיבה הבולטת מבחינה מקצועית (מבחינה מנטלית זה היה לגמרי אליניב) להפיכה שלנו מקבוצת תחתית לקבוצת צמרת. עם זאת, צריך לזכור שבאותם שנתיים בוזגלו היה חלוץ לכל דבר, שכן שיחקנו במערך של 4 - 2 - 4, כשאוגו והובאן צריכים לעשות הגנה בשביל כל החלק הקידמי. וזאת גם הייתה הסיבה שנכשלנו, ברמות האלה אי אפשר לשחרר 4 שחקני התקפה מעבודת ההגנה, בטח כששני הקשרים שאמורים לחפות עליהם (אוגו והובאן) עולים גם הם למעלה לא מעט וגם ביניהם אין חלוקה מסודרת מי יותר אחורי ומי יותר קידמי (בניגוד לתקופת בכר שהדבר הראשון שעשה היה לקבוע חלוקה בין אוגו להובאן, כשאוגו הוא האחורי יותר. הדבר השני שבכר עשה היה להוסיף לאוגו והובאן עוד קשר שיעזור להם בהנעת הכדור ובמשימות ההגנתיות).
    לירן גם מתנהג כאילו אנחנו עדין באותם שנים מבחינת איכות הסגל, השאיפות והדרישות הטקטיות והמקצועיות. מה שהיה טוב למקום שני ושלישי עם נאסר וגבאי בהרכב ואלישע לוי על הקווים, לא מספיק בשביל זכייה באליפות עם נואקמה בהרכב וברק בכר על הקווים.
    כמו שמליקסון הרים את הרמה שלו כשהסגל זכה לחיזוק גם על הקווים וגם על המגרש, ככה היה מצופה גם מבוזגלו להרים את הרמה שלו מבחינה טקטית והגנתית ולשמור על הרמה שלו מבחינה מקצועית.
    וזה אולי הכישלון הגדול של בוזגלו בתקופת בכר, הוא לא הרים את עצמו מבחינה טקטית, וגם מבחינה מקצועית הוא בירידה גדולה.
    בסוף השנתיים עם אלישע הראו את הנתונים של בועטי הנייחים בארץ, ובוזגלו היה בראש הטבלה. בשנה וחצי האחרונות, הקרנות של בוזגלו לא עוברות את השחקן הראשון וגם בבעיטות החופשיות למעט בעיטה אחת או שתיים בשנה שנכנסות, שאר הבעיטות לא מוצאות את המסגרת וזה מוביל לירידה גדולה במספרים של בוזגלו בשנה וחצי תחת בכר. כשמוסיפים לכל אלה גם את הראיונות בתקשורת, לא רק של אבא של בוזגלו אלא גם שלו עצמו, מבין לחלוטין איך הוא הצליח לאבד את המעמד שלו כאהוב הקהל ולמה יש אוהדים שהם אנטי בוזגלו היום. זה אותם אוהדים שהפכו אותו למלך בהצלחה וכשנראה היה שהוא נאמן למועדון, ולכן אלה אותם אוהדים כשהוא לא מראה נאמנות ולא משחזר את היכולת הטובה מוכנים לגרש אותו מהממלכה.

    בנוגע לדעה של זיו, אני חושב שזיו לוקח קרדיט מהשנתיים הבאמת גדולות שבוזגלו נתן כאן, וגם מגמד את בוזגלו הנוכחי. אני חושב שמול בני יהודה למשל, השינוי החשוב היה ההוצאה של סהר שהיה חלש וההכנסה של לוסיו שהוא חלוץ 9 אמיתי שהוביל לכך שסוף סוף היה חלוץ אמיתי ברחבה. אני גם חושב שלמרות הירידה ביכולת, בוזגלו הוא עדין שחקן ליגה טוב שעוד נשתמש בו הרבה מאוד עד לסוף השנה.

    הדעה שלי, מבחינה מקצועית, בקבוצה ששואפת לאליפות, בוזגלו יכול להיות שחקן סגל מרכזי שמקבל לא מעט דקות לאורך השנה. אבל זה לא מספיק לבוזגלו, שרוצה גם בקבוצה עם מליקסון ונואקמה שמשחקים בעמדה שלו להיות הכוכב הבלתי מעורר כמו בתקופת אלישע, שרוצה פטור מעבודות הגנתיות כמו בתקופת אלישע, וזה מה שמוביל למתיחות בין בכר והמועדון לבוזגלו ואביו, וזה גם מוביל לכך שבוזגלו הוא רק האופציה השלישית באגף אחרי שני שחקנים שהם מחויבים הרבה יותר הגנתית וטקטית למועדון.
    אם בוזגלו היה מקצוען, אם בוזגלו היה מחויב הגנתית וטקטית, אז היינו רואים יותר הופעות כמו מול אינטר, ואז יתכן שבוזגלו היה ממשיך להיות באנקר בהרכב כמו בתקופת אלישע. אבל בוזגלו לא מקצוען, לא מחויב מספיק, וכתוספת לכך הוא ואביו גם שמים את עצמם מעל המועדון, וזה משהו שלא רק שלא מתקבל מקצועית בקבוצה עם איכויות כמו שלנו, אלא גם יוצר אליו אנטי במועדון ובקהל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏2/10/16
    zivmay ו-Love Is Red אוהבים את זה.
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני לא מאמין שזה לא מתאים לבוזגלו המעמד הנוכחי, זאת אומרת ברור שזה מאכזב בחלק מהזמנים אבל לדעתי אם זה תלוי בו הוא חותם פה לעוד 4 שנים בלי למצמץ.

    זה לא מתאים לאבא שלו, ומאור שבוי של אבא שלו למרות שהוא בתקשורת מיישר קו איתנו ויוצא נגד אימרות אביו, אבא שלו לא ייתן לו להישאר פה וכאן לדעתי למאור אין מילה.

    אני לא שבוי בשנתיים הראשונות של בוזגלו, אם הייתי שבוי הייתי דורש שיהיה שחקן הרכב. מה שקורה כרגע מאוד מקובל עליי, סומך על בכר שידע מתי בוזגלו מתאים לפתוח ומתי לא, עכשיו תסבירו לי למה אני "שבוי" אחרי השנתיים הראשונות.. סתם סיסמא לא מוצלחת.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    amn אוהב/ת את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    אתה לא שם לב לכך אבל מי שיקרא את ההודעות שלך בטוח שבוזגלו הוא אותו שחקן של תקופת אלישע, למשל המספרים שלו שאתה מציג בהרבה מההודעות, כמה מהם הגיעו בשנה וחצי האחרונות וכמה לפני?

    אל תהיה תמים לירן, בוזגלו ואביו זה אותו הדבר ומי שהיה צריך הוכחה קיבל אותה בראיון של מאור בוזגלו בקיץ שהגיע ממש אחרי הראיון של האבא ושהיה העתק לראיון של האבא.

    בוזגלו לדעתי מבין שאת החום והאהבה שקיבל כאן הוא לא יקבל במקום אחר, אבל הוא בטוח שהוא צריך להיות הכוכב של הקבוצה, שכן אחרת לא היה מתראיין בקיץ כפי שהתראיין ולא היה נותן לאביו להמשיך להיות הסוכן שלו כשהוא מתראיין כפי שמתראיין.

    יעקב תמיד ישאר אבא של מאור אבל סוכן זה כבר משהו שבוחרים ושאפשר לשנות בטח מישהו בגילו של מאור שהוא כבר אבא בעצמו עם ילדים משלו.

    לך לסיטי ותראה מה פפ עושה לטורה לאור התנהגות הסוכן של טורה, סוכן של השחקן הוא המייצג הרשמי שלו, וכל עוד יעקב הסוכן של מאור (והיה כך גם בדיבורים על חוזה חדש וגם בכל הסיפור עם מכירת מוצרים של מאור בוזגלו בחנות המועדון החדשה שנפתחה) אז הדיבורים שלו בתקשורת מייצגים את השחקן כל עוד השחקן לא ממנה לעצמו סוכם אחר.
     
  4. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    אני ממש לא חושב שזה אותו שחקן של תקופת אלישע, לכן אני ארשום שוב בפעם המיליון, מקבל ומסכים לחלוטין שהוא אחרי וואקמה ומליקסון ברשימה. לא מבין איך אתם מסיקים מסקנות כל כך עקומות.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
  5. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    "נשים עושות דברים מופלאים, אני עשיתי את זה בכדורגל" | ישראל היום

    "ראיתי שלושה דורות - סבים וסבתות שחוו את האליפות לפני 40 שנה, ולצידם הורים וילדיהם. זה בדיוק הדבר שחלמנו עליו כשרכשנו את המועדון, להביא את התרבות הזו, את ה'ביחד' לעיר ב"ש. אתה רואה את זה באיצטדיון טרנר בכל משחק בית וראיתי זאת במשחק מול ת'ון השוויצרית בירושלים. ראיתי שם משפחות שלמות שהגיעו, וזה עשה לי טוב".

    "זו שנה שבה ראיתי התרגשות עצומה של קהילה ועיר שלמה. היו בחגיגות האליפות שלנו יותר מ־100 אלף איש, ורק מי שהיה שם בכיכר יכול להבין באיזה אירוע גדול מדובר. לקח לי זמן לעכל, אבל זה באמת היה ה'פיק' הגדול של השנה".

    "עוד לפני המשחק, הגעתי לכיכר דומאו במילאנו וראיתי המון אוהדים שלנו. הם שרו, רקדו ואם הם האמינו שנעשה את זה, אז למה שאנחנו לא? אז צילמתי את זה ושלחתי לשחקנים שלנו שיראו ויחוו מה שקרה שם".
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    למי שפיספס - אלונה ברקת בראיון ל-'ישראל היום' - "נשים עושות דברים מופלאים - אני עשיתי את זה בכדורגל"
    מעתיק לכאן חלקים רלוונטים:

    אלונה ברקת לא זוכרת הרבה מ־21 במאי 2016, אותו ערב היסטורי שהסתיים באליפות ראשונה להפועל ב"ש אחרי 40 שנה. "אני רק זוכרת מסביבי המוני אנשים", היא משחזרת את הרגעים ההם. "הסתכלתי על כולם, וצביקה הדר ניגש אלי ואמר, 'את קולטת? את מאמינה?' אלו היו תחושות מופלאות. ראיתי שלושה דורות - סבים וסבתות שחוו את האליפות לפני 40 שנה, ולצידם הורים וילדיהם. זה בדיוק הדבר שחלמנו עליו כשרכשנו את המועדון, להביא את התרבות הזו, את ה'ביחד' לעיר ב"ש. אתה רואה את זה באיצטדיון טרנר בכל משחק בית וראיתי זאת במשחק מול ת'ון השוויצרית בירושלים. ראיתי שם משפחות שלמות שהגיעו, וזה עשה לי טוב".
    זו היתה אחת השנים המרגשות בחייה של אלונה ברקת (47). הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל ב"ש הביאה לבירת הנגב אליפות אחרי 40 שנה, והפכה קבוצה שהורגלה לכישלונות ולרגעים כואבים לאלופת המדינה. ההישג הזה הפך אותה לאשת השנה בעיני אוהדי הפועל ב"ש (וגם של עיתון זה), והשבוע היא נבחרה גם למנהלת השנה מטעם מרכז הפועל. המשרדים של הקבוצה באיצטדיון וסרמיל הישן מלאים זיכרונות מהעונה שכנראה תיזכר כאחת הגדולות בהיסטוריה של המועדון. אחת התמונות צולמה מהאוויר במהלך חגיגות האליפות בכיכר המרכזית של העיר, ובה עשרות אלפי ראשים של אוהדים ובמה אחת שעליה חגגו ברקת ושחקני הקבוצה.
    איזו שנה עברה עלייך?
    "עברה עלי שנה קסומה, מיוחדת, מרגשת, שנה שהיא חוויה עם הרבה תחושות של אושר וחיבור. היה מדהים. אני לא יודעת אם זו השנה היפה בחיי, אבל היא בהחלט היתה עוצמתית מאוד. זו שנה שבה ראיתי התרגשות עצומה של קהילה ועיר שלמה. היו בחגיגות האליפות שלנו יותר מ־100 אלף איש, ורק מי שהיה שם בכיכר יכול להבין באיזה אירוע גדול מדובר. לקח לי זמן לעכל, אבל זה באמת היה ה'פיק' הגדול של השנה".
    כשנכנסת לכדורגל כבר היו שם יענקל'ה שחר ומכבי חיפה, גם מכבי ת"א, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים. אמרת לעצמך "אני אהיה כמוהם" או שפשוט ניסית לעשות את המקסימום וזה מה שיצא?
    "האמנתי. מי שלא מאמין נמצא בתחום הלא נכון. כיוונו לשם, אבל לא ידעתי ולא שיערתי שאלו יהיו תעצומות הנפש והחוויות שנחווה. זה בדיוק מה שרצינו, אבל היה חשוב לנו שכולם יאמינו איתנו. אם יש סבלנות בסוף החלומות שלך יתגשמו, ואם לא תתייאש אז גם תגיע".
    לפני כשבועיים חוו אלונה ברקת והפועל ב"ש הגשמת חלום נוסף - כאשר ניצחו את מועדון הפאר האיטלקי אינטר בתוצאה 0:2. רק כדי להבין את גודל ההישג, מדובר בקבוצה שזכתה 18 פעמים באליפות איטליה, הוכתרה שלוש פעמים כאלופת אירופה והוסיפה לארון עוד שלושה גביעי אופ"א.
    "עוד לפני המשחק, הגעתי לכיכר דומאו במילאנו וראיתי המון אוהדים שלנו. הם שרו, רקדו ואם הם האמינו שנעשה את זה, אז למה שאנחנו לא? אז צילמתי את זה ושלחתי לשחקנים שלנו שיראו ויחוו מה שקרה שם", סיפרה ברקת בהתלהבות: "אתה יודע, לפני כמה חודשים הייתי בגמר ליגת האלופות בסן סירו וכתבתי בטוויטר 'באתי לעשות סקאוטינג'. מי האמין שאגיע לשם עם הקבוצה שלי ונשחק שם כל כך יפה וננצח את אינטר? שיחקנו כשווה בין שווים, היינו בטוחים בעצמנו וניצחנו".

    על הקשר לאוהדים - "במשחקי חוץ אני יושבת עם האוהדים וזה בא מהמקום של ה'ביחד'. אני לא חושבת שאני מעליהם כי אני לא מעל אף אחד. ביום חמישי האחרון נגמר המשחק בסמי עופר, וחיכו למנכ"ל הקבוצה אסי רחמים ארבעה אוהדים בחוץ שאמרו שאין להם איך לחזור הביתה. הכל היה סגור, אז הוא פשוט לקח אותם איתו. אנחנו מאמינים שצריך לשמוע את כולם, וכששמעתי על מה שאסי עשה זה בכלל לא הפליא אותי".

    למה את הפועל ב"ש כן החלטת לרכוש?
    "חשבתי שזו הזדמנות מיוחדת לבוא למקום שבו אנחנו יכולים לעשות שינוי מקצועי, אבל גם שינוי בתוך הקהילה. היום כשאני מסתכלת בדיעבד על הדברים, אתה לא יכול לחולל שינוי אם המערכת לא מאפשרת לך".
    מה מצאת כשהגעת לב"ש?
    "זה היה חדש עבורנו. רכשנו את הזכויות שבועיים לפני תחילת העונה, ובזמן הקצר הזה היינו צריכים לבנות הכל. גילינו שמחלקת הנוער שבורה, כי כל הילדים עם הפוטנציאל עזבו. בנינו כל דבר עקב בצד אגודל, וזה לקח זמן. תחשוב רגע, מינהלה לא היתה, לא היה חשב אפילו. שני אנשי המקצוע, משרד עורכי הדין שלנו ומשרד רואי החשבון, ליוו אותנו גם כאן. היינו צריכים לאייש משרות שלא היו קיימות. תלושי שכר? אנשים לא ידעו מה זה. אני לא כל כך רוצה שהדברים האלה יתפרסמו - אבל אנשים פה לא ידעו מה זה תלוש שכר. התחלנו הכל מההתחלה, וזו עבודה יסודית מאוד".
    אם ידעת שזה ייקח זמן, אז היה לך ברור שתהיי במועדון הרבה שנים.
    "אף פעם לא אמרתי שאני באה לשנה־שנתיים, או חמש. ידעתי שאם נלך בדרך מסוימת, מתישהו זה יסתדר".


    "השינוי התחיל לפני חמש שנים כשנשארנו בליגה במחזור האחרון. דווקא אז, כשעבדנו קשה ולא הלך כמו שרצינו אז הקהל חיזק אותי. הגעתי לאיצטדיון מסוים, שלא אגיד את שמו, ישבתי עם הקהל וחטפנו מהם קללות, גידופים ודברים איומים. אז הקהל שלנו עמד ומחא להם כפיים. אתה יודע איזו הרגשה זה נתן לי? אין לי אפילו דרך לתאר.
    "אחרי המשחק בסמי עופר, כשהפסדנו בגמר הגביע 6:2, ראיתי ילדים בוכים. שבועיים שלמים העיר דיברה על המשחק ואז הכל מתפרק. חלק מאוהדים בכו עד סוף המשחק ומחאו כפיים, חלק עזבו בעצב את האיצטדיון. והילדים שבכו? עכשיו, בתור אמא, אני אומרת לך, אין דבר כואב יותר מלראות ילד בוכה. עם כל הכאב, וגם הילדים שלי היו באיצטדיון בדיכאון, קמתי למחרת בבוקר לפגישת עבודה, והתחלנו לעבוד על העונה הבאה. מבחינתי, זה היה להסתכל על אותם
    אוהדים ולהגיד להם, 'אנחנו נעשה הכל כדי לשנות', ולשמחתי שנה לאחר מכן גם זכינו באליפות".
    מה זה אומר מבחינתך שהפועל ב"ש אלופה אחרי 40 שנה?
    "זה אומר שכל ילד, ולא משנה איפה הוא גר, בצפון או בדרום, יכול לחלום שאם הוא יעבוד קשה ויאמין, הוא גם יגשים את החלומות שלו. לעיר זה אומר היסטוריה, אבל זה גם אומר 'Yes we can', שאנחנו מסוגלים, עשינו את זה, שנים אמרו לנו שאנחנו רק 'Second to someone', אבל זהו, אנחנו לא שניים לאף אחד. אנחנו שווה בן שווים, ואנחנו מסוגלים. בגלל זה כל כך הרבה אנשים התחברו לאליפות הזאת".

    עד מתי תהיי הבעלים של הפועל ב"ש?
    "כל זמן שאני מרגישה שאני עושה משהו טוב אז אהיה פה".



    כבר כתבתי לא פעם מילים טובות על אלונה. הופתעתי לקרוא על אותו מקרה עם האוהדים בו אסי רחמים הסיע אותם הביתה. זה יפה ומקסים לדעתי. או שאוהדים מתקשרים. שם בכלל אין דיסטנס. העניין הוא שלא כל אוהד הוא אדם נורמטיבי שיודע איפה יש קו אדום ומתי הוא מגזים. השאלה כמה אוהדים מצלצלים ומטרידים בטלפון.
     
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,221
    לייקים שהתקבלו:
    26,262
    מין:
    זכר
    קראתי את הראיונות. איזה בעלת בית. כל הזמן מדגישה את הקשר עם אוהדים, עם הסביבה של המועדון אבל לא מתנהלת כמו אולטרס מהשורה.
    אצלינו במכבי חיפה הבעלים מתעב את הקהל וכל הזמן יורד עליו לכן אין שום חיבור אמיתי בין אוהדים למועדון. שנים ארוכות כבר ככה.
    כמובן הכי טוב ראינו את ההבדל במאי האחרון.
     
  8. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    קראתי על הפריק אאוט הקטן שהיא נכנסה אליו לפני משחק הירידה שלנו בעונת בנין.
    לא יאמן כמה משחק אחד יכול לשנות היסטוריה של שני מועדונים.
    בשבילנו זאת הייתה תחילת ההתפרקות ובשביל ב"ש תחילת תור הזהב. מי יודע
    אם זה לא היה הפוך בלי שדג'אני וסבע היו מוכרים. מדהים.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מוכרים?
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,260
    לייקים שהתקבלו:
    5,447
    היא ההגדרה למונח במילון "הצלחה". בדיוק בגלל ה"כישלונות" בהתחלה וההיחלצות בשיניים מירידה. זה מראה (מלשון ראי) להתנהלות של אנשים מוצלחים.

    Sent from my LG-H815 using Tapatalk
     
    oFiRzZz אוהב/ת את זה.
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    עשו שביתה איטלקית בגלל סכסוך עם טל בנין. עד היום אני חושב
    שיותר מטל בנין, הם האחראים לירידה שלנו.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    סוגייה לגבי שיר צדק, האם רק אני רואה ששיר צדק פתח את העונה מהוסס בדיוק כמו בתחילת העונה שעברה?

    אולי זה בולט לי יותר בגלל שלצידו יש בלם מגלאקסיה אחרת לגמרי וההבדלים ביניהם בולטים בכל רגע נתון, אבל שיר צדק, לדוגמא מול סאות'המפטון בבית, שלח לפחות 4-5 כדורים סתמיים החוצה בלי שהיה עליו לחץ אמיתי, אולי לוקח לו זמן להיכנס לעונה הזו, אולי זה מעט חוסר ביטחון שפתאום הפכת לבלם השני בהיררכיה, אבל שיר צדק נראה רחוק מאותו בלם שהיה בשיאו בעונה שעברה.

    Sent from my ASUS_T00J using Tapatalk
     
    yakar ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  13. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,813
    לייקים שהתקבלו:
    1,849
    בהחלט הוא פתח מהוסס אבל נקווה שהוא יעלה את הרמה, או שאולי בגלל ויטור הוא מרגיש יותר חופשי לעשות טעויות.
    שניהם בכושר שיא זה החומה הסינית
     
  14. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    3,068
    לייקים שהתקבלו:
    2,425
    מין:
    זכר
    צדק אכן פתח פחות טוב, אבל נגד האנגלים היה טוב.
    אולי שלח כמה כדורים החוצה, אבל את העבודה ההגנתית עשה מצוין.

    בפן הזה מגיע גם מילים טובות לטאהא.
    עוד אחד שפתח את העונה פחות טוב ממה שהרגיל אותנו בעונה הקודמת.
    גם מול אינטר וגם מול סוטון יצא מהפריזר ונתן משחק ברמה טובה.
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,230
    לייקים שהתקבלו:
    7,093
    קודם כל, לצדק כל עונה לוקח זמן להיכנס לכושר שיא. גם בשנה שעברה הוא פתח חלש (כולל ההרחקה שעלתה לנו ביוקר בתון) ואז הפך לבלם הטוב בארץ. דבר שני, אין ספק שלצד מיגל כל בלם בליגה הישראלית פתאום יראה פחות מרשים כשמשווים אותו למיגל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.