הפועל תל אביב 2016/17: אחרי 27 שנים רצופות יורדים ללאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. amn Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,307
    לייקים שהתקבלו:
    1,239
    איזה נכסים יש למימוש בהפועל?
    אנס מחמיד ו...? אולי ימצאו קבוצה שתשים איזה סכום על בומבה? אולי הבורר יפסוק נגד שוינפלד, ואז גם עליו אפשר יהיה להרוויח כמה מאות אלפי יורו? ניקוליץ'?
    זה לא יסתכם ביותר ממיליון יורו לדעתי, וזו טיפה בים.

    העניין בלהימנע מפירוק הוא שכמעט ואין עסקאות רכישה בארץ. יש קבוצה שתשים כסף על זגורי? ביטון? דגני?

    זה לא נאמר לרעת השחקנים בהפועל, אלא באופן כללי - במכבי פ"ת יקבלו כסף על קניוק, גולדנברג, אלו ו...? במכבי ת"א על דור מיכה, טב"ח, חביב אוחיון, דור פרץ ואולי סכומים נמוכים על מושאלים כמו צ'יבוטה, יונתן כהן ומתן חוזז.

    היתרון המשמעותי המרכזי של פירוק בכדורגל בארץ, להבנתי, הוא שחרור מהמחוייבויות החוזיות, ופחות מימוש הנכסים.
    לרוב, קבוצה שבאמת יש לה נכסים (יותר מ-3-4), לא במצב שהיא צריכה פירוק.


    אגב @Raulito - מי הם אוכלי הנבלות? מקווה שאתה לא מתייחס לגולדשטיין מוואלה, שכן הוא מגבה כמעט תמיד בצילומי מסמכים, כך שמהבחינה הזו לדעתי הוא הכי אמין, גם אם אתה/אתם לא רוצים להאמין למה שהוא כותב.
     
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,897
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    מדהים.

    כאילו ההנהלה חיה בבועה משלהם. ובכלל, מדהים כמה הכבוד העצמי של השחקנים בהפועל כ"כ נמוך, שהם מוכנים לקבל את העיכובים במשכורת, את קיצוצים שמחייבים אותם ואת המכירות של השחקנים הבולטים, בזמן שממשיכים להחתים שחקנים חדשים. אז אם גיא לוזון מהכסף שנגזר מהמשכורת של גוטמן, אז מה? אל חאדג'י מגיע מהכסף של גרובסוב?
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    צחוק צחוק אבל רוצה להאמין שזה מה שקורה כי אחרת זה באמת עובר כל גבול הגיוני.
     
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    זה לא הגיוני גם אם זה מהכסף של גורובסוב.
     
  6. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    ברור,אבל מבחינת הבקרה זה עוד איכשהו יכול לקרות. הם מאפשרים להפקיד חוזה תמורת חוזה בלי דרישות מיוחדת.
     
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,897
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    מבחינת הבקרה אתה יכול גם להתחייב על סכומים שאתה מצהיר שרק בעוד 5 עונות אתה תקבל. ככה הפועל תל אביב החזירה את ורמוט ושכטר, על סמך החזרים שהיא ציפתה לקבל מהעפלה לליגת האירופית. כמובן שפנדורי קיוותה ההפך.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    אף אחד לא ענה לי על השאלה האם פירוק משמעותו ירידה אוטומטית לליגה הלאומית שזו תהיה המכה הכי קשה עבורי בתור אוהד, או שלא? מעבר לכך, 'אוכלי הנבלות'? אני לא הזכרתי את הביטוי הזה. מה שכן כתבתי שיש כל מיני בעלי מניות ששמו כמה מאות אלפי שקלים שזה סכום יפה ביחס לאדם רגיל אבל הם עשו יותר נזק מתועלת. אני מקווה מאוד שהפועל כן תלך לפירוק וזו הדרך היחידה. אין לי בעיה עם הכתב של 'וואלה' אלא יותר עם המקור שמוכן להדליף לו שוב ושוב ושוב. קשה לי להאמין שזה מהלך של כבירי למשל כדי ליצור אליבי למכור את שוינפלד או שחקנים אחרים. הפועל חייה בחלום שכביכול הסינים יתקנו את המצב אבל זה לא יקרה. גם אם הפועל תביא את ה-M-S-N העונה הזו הולכת לפח, צריך להבטיח את ההישארות.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  9. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    מצב הסגל לא קטסטרופלי, הוא סגל בינוני בליגה בינונית. מה הציפיות של אנשים מהמועדון?
    שיתנו לביטון וזגורי לשחק, הם אולי לא מליקסון וטל בן חיים אבל לרמה של הפועל הם בהחלט מספיקים. שניהם שחקנים יחסית צעירים שעשו דברים בכדורגל.
     
  10. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,384
    לייקים שהתקבלו:
    4,692
    נראה לי שפירוק משמעותו הורדה של 9 נקודות, לא כולל הורדת ליגה. זכור לי שהפועל פתח תקווה שיחקו בליגת העל בתנאים כאלה (יש מצב שאני טועה).

    ומבחינת ה"בקרה" גם ידיעת צ'יטים להוספת כסף בסימס וב-GTA מספיקה להעברת תקציב, לא באמת צריך להתייחס לגוף המטומטם הזה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גם בית"ר הלכה לפירוק ב-2001/02 או משהו כזה, אחרי העונה של גד זאבי או שאני טועה? מה לגבי נכסים כמו מתחם האימונים חודרוב?

    אני גם חושב שהסגל לא ברמה של ליגה לאומית לצורך העניין וכן ציפיתי גם אם הדברים ישתבשו שניאבק על הפלייאוף העליון, אבל לא התאוששנו מהמכה בדרבי, זה הרבה מסביב, חן עזרא שבנינו עליו פצוע ולפניכן לא תרם מספיק ושלא נדבר על שוינפלד וניקוליץ'. השחקנים חלשים מנטאלית ואף-אחד לא רוצה להיות כאן, גם האוהדים איבדו תקווה.
    אין לי בעיה שזגורי ישחק(מה הוא כבר עשה בכדורגל מאז הנוער במכבי חיפה?), גם אין ברירה למען האמת. דודו ביטון לעומת זאת אחרון בהיררכיה מבחינתי, אחרי מחאמיד אפילו. אומרים ששחקני נוער צריך לשלב בזמן אחר אבל השחקנים מביישים את הסמל.
     
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,897
    לייקים שהתקבלו:
    6,455
    סתם שאלה, לגבי פירוק. מה בעצם קורה מאחורי הקלעיים? ועל סמך מה מורידים 9 נק'? התחלתי להתעניין בזה עם הסיפור של הפועל פתח תקווה, אבל לא הבנתי עד הסוף. בשלב הפירוק למעשה יש מי שישלם את החובות? ואז בתור "עונש" מורידים לקבוצה 9 נק'? זה הפשט?
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,312
    לייקים שהתקבלו:
    7,257
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    77,236
    לייקים שהתקבלו:
    26,267
    מין:
    זכר
    מדובר בדמאו עם דרכון מזויף כנראה ולא חושב שהעלויות פה גבוהות(בניגוד לדמאו המקורי :) ).
    הבעיה שבמדינה מתוקנת הפועל לא הייתה יכולה לבצע העברות מבלי להסדיר חובות.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    גיא לוזון עדיין לא מרים ידיים, אני גאה בו. והוא לא מייפה את המציאות. מסיבת העיתונאים העצובה לקראת בית"ר:

    http://images.one.co.il/images/d/dmain/ms/gg1267093.Xxx

    “המצב של המועדון מבחינת סגל – קטסטרופלי. איבדנו את חן עזרא ואת נמניה ניקוליץ’ במשחק של מונטנגרו. רמת הציפיות היא לנצח בכל המשחקים ולהיות קבוצת צמרת. מצב הסגל רע מאוד. מתאמנים עם 7-8 שחקני נוער כדי להשלים סגל. הם צריכים להתאמן עם הקבוצה הבוגרת רק כשהם ראויים. הם מתאמנים בחסד ולא בזכות. אין מלחמה על ההרכב. ההרכב ידוע מראש, אין לי אפשרות לגוון. אין לי אפשרות לעשות חילופים. נהיה חייבים להשלים את הסגל. מאמן צריך להשתמש בחומר שעומד לרשותו. אני תמיד מאמין בשחקנים שיש לי. אלך איתם באש ובמים. זו תקופה לא טובה למועדון, מכל הבחינות”.

    פרשת ארון שוינפלד: “כל נושא שוינפלד ידובר בבוררות כי הוא פנה לבוררות אבל התפיסה שלי ושל המועדון שגם ברגעים כאלה עדיין זו זכות גדולה להיות במועדון. אין לי מה להוסיף בנושא. זו זכות גדולה לשחק במועדון ולא חובה. אני לא עורך דין, ידברו על זה בבוררות. רק שחקנים שיהיו מחויבים ב-100 אחוז למועדון, ישחקו”.

    החיזוק: “יש לנו את הסגל הכי קצר בארץ. נעשה הכל כדי לחזק את הסגל. קח את ברצלונה, שים את השחקנים בקבוצה קטנה בספרד, אותה קבוצה תהיה קבוצת צמרת. שם המועדון לא יגרום לכך שהקבוצה תהיה בצמרת. אלו עובדות. אנחנו עם חוסרים אדירים של שבעה או שמונה שחקנים. כל אחד בסגל צריך לעשות אקסטרות כדי לגרד נקודות בכוח. הדברים הם לא אליבי. צריכים להיות ביחד, חזקים ומלוכדים כדי להביא תוצאות ראויות. אם חס וחלילה, לא יהיה סגל טוב ואיכותי, לא נהיה בחלק העליון של הטבלה. לא צריך להיות מומחה גדול בשביל להבין את זה. לא יכול להתחייב לגבי שחקנים בינואר”.

    המשך העונה והמצב הכלכלי: “הגעתי לקבוצה כי ראיתי במשימה אתגר גדול. השחקנים שעזבו מגבירים את האתגר. אני ממש לא מצטער. כשאני נכנס למשימה, אני מחויב אליה. למרות כל החיסורים, אני עדיין מאמין בכל שחקן שיהיה על המגרש. צריך לשפוט את הפועל ת”א לא על סמך השם, אלא על סמך המצב הנוכחי. בהפועל באר שבע, זה נגזרת של סגל שחקנים עמוק ואיכותי. מה שקובע ומשפיע על תוצאות – סגל שחקנים עמוק ואיכותי. יש מי שרוצה לשפוט אותי או את הקבוצה לא על סמך האמת. לא זוכר קטע בקריירה שהרמתי ידיים. לא חושב בכיוון הזה. צריכים לגרד כל נקודה וכל ניצחון ולעשות את המקסימום. בצד הכלכלי המועדון יישר קו וכולם קיבלו את המשכורות שלהם עד עכשיו. המועדון לא חייב שקל לאיש”.

    על קלאודיו בומבה
    . “הוא אמר לי שהוא מאוד עצוב ושחייבים לו כסף. אמרתי לו שאעשה הכל שיקבל את מה שמגיע לו. לא אקח שקל לפני שיקבל את הכסף שמגיע לו. אמרתי לו שאני אחראי שהכסף יגיע אליו. התקשרתי לכבירי שאמר לי שאין כסף בקופת המועדון והבטיח לו: ‘אביא לך צ’ק אישי שלי’. כבירי נתן לי צ’ק שלו ואמרתי לבומבה שייקח את הכסף. אמרתי לו שעמדתי במילה והוא לא רצה לקבל את הצ’ק. זה תסכל אותי כי התערבתי בנושא הכלכלי שהוא לא שלי. החזרנו שחקן לחיים. היה עוד שחקן בסגל הקצר וגם אותו איבדתי. הצלחתי להחזיר שחקן שלא היה קיים לסגל. הוא כבש ובישל. וגם אותו איבדנו. כל הקשיים האלה לא יגרמו להתייאש ולהרים ידיים. ברגעים כאלה אנשים נמדדים, לא כשקל”,
     
מצב נושא:
הנושא נעול.