הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    @yakar
    גם בחו"ל היו משלמים לו טוב, גיא לוזון הרוויח יותר מהחוזה הישן שלו (לא יודע כמה החדש, 'הכפלה' זה מונח עמום במקצת)

    גם לזהבי היה מה לחפש כאן, הסיכוי שאולי הוא היה יכול לקחת אותם יותר גבוה בצ'מפיונס או ליצור מסורת של העפלה לצ'מפיונס. אבל קראו לו כאן פחדן, שפן, וכל מיני שאר תיאורים דומים.

    סה"כ המטרות הנעלות שלו בארץ הן לקחת עוד אליפות (שזה כלום), ולהעפיל לצ'מפיונס. המטרה האחרונה באמת מטרה חביבה, אבל לא בשבילה תוקעים לעצמך את הקריירה.

    נ.ב
    גם על וואקמה אמרו כאן אותם דברים, שיעני עשיתם לו טובה שנתתם לו חוזה של חצי מיל' דולר. אני אומר לך ממקור ראשון שאם נימני הגאון לא היה מחתים אותו, היה אפשר לתת לו הצעה של 800 אלף אירו לעונה.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,305
    לייקים שהתקבלו:
    7,256
    אהבתי מאוד את האקט של בכר. כולם יודעים שהצעה רצינית מחו"ל כן תוציא אותו מב"ש, אבל הוא משדר באקט הזה שיהיה קשה מאוד להוציא אותו מהמועדון.

    מבחינת ב"ש זה החיזוק הטוב ביותר, המאמן שאחראי יותר מכולם להצלחה של המועדון ושבעצם הקפיץ אותו קדימה. מספיק לראות איפה הייתה ב"ש חודש לפניי שבכר הגיע ואיפה היא היום. עם כל הכבוד לאלונה, הוא האחראי הגדול ביותר להצלחה. בגלל זה אני ממליץ לה תמיד להיות מוכנה ליום שאחריי, כי אם ביום בהיר אחד ברק בכר יקבל הצעה שתפתה אותו, ב"ש תיקלע לבעיה מאוד רצינית. המבחן האמיתי שלה יהיה ביום שאחריי בכר, והיא צריכה לקוות שזה יגיע בעוד כמה שיותר זמן.
     
  3. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אז ארסנל תשלם קצת יותר כסף לאלונה בקיץ. אין לי בעיה עם זה.
     
  4. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,922
    לייקים שהתקבלו:
    6,499
    לא יודע אם זה כל כך יקדם אותו להיות עוזר של ונגר :)
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    צריך לשים את הרגש בצד, ברדה נראה כמו שחקן לשעבר, אני מאוד מקווה שזה בגלל שעדיין קשה לו והוא ישתפר, אבל אני לא מאמין שזה יקרה, תחושה גדולה שלברדה אין יותר מה לתרום לנו מקצועית.
    בן תורג'מן לא קשור לענף... לקח לי קצת זמן להבין את זה, ומדהים אותי כל פעם מחדש שניצחנו שנה שעברה בבלומפילד שהוא בהרכב את מכבי תל אביב.. לא פחות ממדהים..
    בן שהר בצדק קיבל צהוב על 2 הצגות מפגרות, אוחנה רוצה להיכנס עם הכדור לתוך השער במקום לעשות את זה פשוט וחבל, בסופו של דבר הובאן עם פעולה מצויינת מסדר שיוויון לשהר.


    בנוגע להחתמה של בכר, זה כמובן חסר משמעות מבחינת הת'כלס, כאשר תבוא הצעה אטרקטיבית המועדון לא יעמוד בפני בכר ואני לא בטוח בכלל שגם המועדון ידרוש כסף, איזה מועדון ישים כסף על מאמן ללא ניסיון אמיתי בליגה בכירה או מאמן שהוא לא מוכר? המועדון לא יעצור את בכר כאשר תגיע הצהרה, זה אך ורק בא להבהיר שבארץ בכר ייאמן רק בהפועל באר שבע כרגע, וזה בא להצהיר שהצדדים מאושרים ביחד וכל עוד אין משהו וואו בכר נשאר בבאר שבע. מרוצה מאוד מהסיכום, אני מאמין שבכר יהיה זה שיבנה את הדור שאחרי הדור הנוכחי של ההצלחה (הובאן, ראדי, ברדה, בוזגלו, מליקסון, גורש), וזה בהחלט מרגיע.
     
    yakov_y, Don Joan Roman ו-alexshw אוהבים את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,557
    לייקים שהתקבלו:
    3,511
    מין:
    זכר
    ב-'מגרש פתוח' דיברו על כך שתהיה מסיבת עיתונאים רגע לפני גביע הטוטו, טיימינג מוזר, רועי זריהן שמסקר את הקבוצה אמר שיש בשורה גדולה, כנראה חיזוק. ובסוף זה חידוש החוזה של ברק בכר. הבשורה הכי טובה שבאר-שבע הייתה יכולה לצפות לה. לא מובן מאליו שהחוזה הוארך בפרק זמן כזה, לא בשנה אחת אלא עד 2020, כמה חוזים כאלה כבר יש בכדורגל הישראלי? מצד שני, כמה סיפורי אהבה וחיבור טוב קיימים כמו בין ברק בכר להפועל באר-שבע? זה מראה על אמון עיוור ומוחלט ובצדק במאמן הטוב בארץ, כזה שראוי לבנות את הדור הבא של באר-שבע וזה יקרה לאט-לאט. ברק בכר הגיע לקבוצה טובה והפך אותה למצוינת לא רק ברמת הכדורגל שיש אנשים שמזלזלים בזה(מוריניו קיבל קבוצה טובה מראניירי והפך אותה למפלצת באנגליה. הוא גם קיבל קבוצה טובה מפלגריני והפך את ריאל מדריד למפלצת ואפשר לדבר גם על יופ היינקס בבאיירן למשל), וגם ברמה המנטאלית. הוא קיבל קבוצה שקיבלה בראש בגמר ממכבי ת"א ולא הייתה יכולה להסתכל לאוהדים שלה בפנים. לגבי ברק בכר עצמו - ברור שאם תהיה הצעה אטרקטיבית המועדון ישחרר אותו, אנגליה למשל, אבל הוא לא מתפשר. והוא רוצה ליצור כאן שושלת.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,725
    לייקים שהתקבלו:
    2,405
    מין:
    זכר
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    בלי קשר לדיווחים שלך תדע אם יש אמת קטן או שזה בלוף טהור-

    מאור בוזגלו עוזב בקיץ הקרוב, אין מה לחשוב אחרת- כמו שכבר ציינתי זה יהיה רגע מאוד קשה ועצוב, אבל הנסיבות הובילו למסלול אחד של פרידה, לפחות אנחנו נהנים ממנו ואיתו וחווים עונת פרידה בלתי נשכחת מכל הבחינות, אני מאוד מקווה עבורו שתגיע באמת איזשהי הצעה מעניינת ולא משהו כמו סין, מגיע לו לנסות את מזלו פעם אחרונה ברמות גבוהות יותר (למרות שלדעתי הוא לא יצליח.. אבל שווה לנסות), גם בגיל 30 יהיה לו לאן לחזור, זו לא תהיה בעיה עבורו.
     
  9. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אחרי שבקיץ שעבר אמרתי את זה (ועוד אחרי הראיון ההזוי לזריהן) ובסוף זה לא קרה, אני כבר לא יודע אם זה כזה בטוח.
     
  10. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,855
    לייקים שהתקבלו:
    8,338
    יש קצת הבדל כי בקיץ האחרון הוא היה תחת חוזה ונדרשו כמה דברים כדי שמאור היה צריך לעזוב- כמו לקבל הצעה כספית כפי שאלונה רוצה, שזה לא דבר פשוט.
    עכשיו העניינים הרבה יותר פשוטים, מאור מסיים חוזה, באר שבע לא צד בעזיבה שלו, זה נטו לקבל חוזה, בלי לשחרר אותו מחוזה קיים, זה פשוט יותר.

    וכמובן, עד שזה לא ייגמר זה לא ייגמר, לדעתי אורך של 3 שנים חוזה זו כבר לא בעיה, אלא העובדה שבוזגלו בוודאי ירצה שכר גבוה משמעותית ויותר מכך- נהיה לו סוג של ביקוש אחרי ההצלחות האחרונות, כך שבוודאי לנו יהיה הרבה יותר קשה להיכנס לתמונה.
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    חסר משמעות? שקט לקבוצה כדורגל זה דבר סופר משמעותי. כשמעל המאמן שלך מרחף סימן שאלה שגובר עם כל הצלחה, זה יכול לשדר חוסר יציבות לכל המערכת.
    בנוסף לזה, ברור שאם תגיע הצעה מקבוצה איכותית באירופה אלונה לא תעמוד בדרכו של בכר. אבל החוזה החדש בעיקר נותן לאלונה את האפשרות לדחות הצעות מקבוצות שהם באותו דרג כמונו באירופה אבל פשוט יכולות לשלם לבכר יותר כסף, וזה משהו שאסור לזלזל בו. אין משהו מתסכל יותר מאשר לראות מישהו מהמועדון שלך עוזב למועדון בסדר גודל שלך ואולי אפילו קטן יותר משלך רק כי הוא יכול לשלם לו יותר כסף והחוזה החדש ימנע את זה גם בעובדה שהשכר של בכר שודרג וגם בעובדה שזה מאפשר לאלונה לסרב למועדונים שהיתרון היחידי שלהם עלינו הוא הנושא הכספי.

    אל תשכח שברק בכר הוא בסך הכל בן 37. אם משווים אותו לשחקן כדורגל, זה כמו שנדבר על שחקן בן 16 שכל הקרירה עוד לפניו. כלומר בניגוד לזהבי שהוזכר כאן קודם, לא מדובר במאמן שזה החוזה האחרון שלו. בכר יכול לצאת לאירופה גם עוד שלוש שנים ועדין יחשב מאמן צעיר.
    משיחות שאני עשיתי עם אדם שמקורב מאוד לבכר, הוא טוען שלפני שהוא עוזב, בכר רוצה להגשים שתי מטרות, הראשונה היא ליצור כאן שושלת, משהו שיכניס את הקבוצה שלו להיסטוריה של הכדורגל הישראלי ושיזכרו אותה להרבה מאוד שנים. והדבר השני זה להגיע לשלב הבתים בליגת האלופות. הוא מתעקש שגם אם זה יקח לו שלוש וארבע שנים, הוא בסוף יגשים את החלום שלו ויעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.
    אני חושב שגם בכר מבין שעוד תארים בבאר שבע, בטח ובטח העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, יצליחו אפילו למשוך קבוצות יותר גדולות ממה שהוא היה מושך הקיץ.
    אל תשכח שבניגוד למאמן כמו סוזה למשל, שהיה שחקן כדורגל מפורסם והיה מוכר בכל העולם עוד לפני ההצלחה במכבי תל אביב, מה שהקל עליו למשוך קבוצות אחרי ההצלחה במכבי תל אביב, בכר הוא מאמן שעד להצלחה הנוכחית אף אחד לא הכיר באירופה, ושאני בספק אם קבוצות בדרגים הגבוהים ילכו עליו כשהוא רק עם שנה וחצי - שנתיים של הצלחות.
    דרך אגב, אותו אדם שדיברתי איתו אומר שאם כבר, הסיכוי הגדול ביותר שאם בכר יעזוב זה יהיה לתפקיד מאמן הנבחרת אחרי סיום הקמפיין הבא. הוא אפילו במגעים להשלים את השירות הצבאי בשביל שלא יהיו לו בעיות לאמן את הנבחרת בעתיד.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    27,226
    לייקים שהתקבלו:
    7,089
    לא חושב שצריך לשפוט שחקנים על סמך גביע הטוטו. הרכב משני, שחקנים שלא שיחקו יחד יותר מידי, איצטדיון כמעט ריק לגמרי, האינטנסיביות הייתה אחרת מאשר משחק בליגה/אירופה.
    הדבר היחידי שראיתי אתמול זה שלברדה יש חלודה להוריד. הוא עשה את הדברים נכון, וזה מאוד שימח אותי, הוא שיחק המון בנגיעה, סחט פאול על קצה הרחבה, עשה כמה פעמים דאבל פס עם שחקני קישור, ניסה להוריד כדורים בראש לשחקני קישור. נכון, החלודה גרמה לכך שהכדורים הלכו לפעמים חזק מידי ולפעמים לא מדויק, אבל אפשר היה לראות שמבחינת מחשבה, ברדה עדין חכם בצורה בלתי רגילה ועושה את הכל נכון. אני לא פוסל שעוד חודש וחצי, כמו בשנה שעברה, ברדה יהיה החלוץ הפותח שלנו. סהר/לוסיו/גאדיר לא הראו יציבות יוצאת דופן השנה שגורמת לי לחשוב שמישהו מהם יועדף על פני ברדה אם יחזור לכושר של שנה שעברה.

    יתכן שבוזגלו יעזוב, אבל אני לא חושב שזה חד משמעי. למדתי מזמן שהרבה מהפרסומים, בטח באתר ONE שמקורב ליעקב, הם ביוזמת השחקן/הסוכן, כשפעמים רבות אין בינם ובין המציאות כל קשר והמטרה היחידה שלהם היא לשפר את הצד של השחקן במשא ומתן לקראת הארכת החוזה.
    אני מאמין שהתזמון (בינואר בוזגלו יכול לחתום באיזה קבוצה שירצה ובשבועות האחרונים מתקיים משא ומתן עם באר שבע) יכול להסביר לא מעט על הפרסומים ולא אתפלא אם המטרה שלהם היא להעלות את השכר של בוזגלו בחוזה הבא (מזכיר לכולם שהיו פרסומים דומים גם בשתי הפעמים הקודמות שבקבוצה היו במשא ומתן עם בוזגלו על הארכת חוזה).
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,669
    לייקים שהתקבלו:
    1,938
    מין:
    זכר
    השמות של הקבוצות שהועלו בכתבה מצחיקים ביותר , יעקב היה צריך למסור שמות קצת יותר אמינים מהשמות שזרק
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  14. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
  15. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,804
    לייקים שהתקבלו:
    718
    מה שמצחיק אותי בסיפור של הסוכן הזה זה שהוא לא הסוכן של בוזגלו.
    זה כל כך דבילי שאיזה סוכן שקרי ממציא דברים כאלו, מי שמע עליו בכלל?
     
מצב נושא:
הנושא נעול.